Απελευθέρωση επίγειας εξυπηρέτησης ελληνικών αερολιμένων

Re: Απελέυθερωση επίγειας εξυπηρέτησης ελληνικών αερολιμένων

Η goldair θα μπει και στο αεροδρομιο της Σαμου!!


τα τσεκ ιν ειναι μονο 9 ..2 εχει η aegean και τα υπολοιπα 7 η olympic handling.

επισης τα gate ειναι μονο 4..εκ των οποιων 2 εχει η olympic handling και 1 η aegean,το 4ο ειναι βοηθητικο.

θα δουμε πως θα μοιραστουν τωρα.. :oops:
 
Re: Απελέυθερωση επίγειας εξυπηρέτησης ελληνικών αερολιμένων

goldair handling & aegean λόγω ότι έχουν πολύ στενή συνεργασία (βασιλάκης έχει και μετοχές της handling)
η gh θα εξυπηρετεί λογικά την α3 .
όπως γύνετε με Κέρκυρα και Ρόδος.
να πω απλά ότι δεν το ξέρω απο κάπου απλά το φαντάζομαι ότι θα γίνει έτσι.
 
βρηκα αυτο το κειμενο , σε αυτην την σελιδα http://fr-fr.facebook.com/topic.php?uid ... post=44909

"Εως 29/9 οι προσφορές
«Μάχη» και στο έδαφος καλούνται να δώσουν οι εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης καθώς οι ενδιαφερόμενες εταιρείες (ανάμεσα στις οποίες βρίσκονται και πάλι η Olympic Air με την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης αλλά και η Goldair από τους μεγαλύτερους πελάτες της οποίας είναι η Aegean Airlines) έχουν προθεσμία έως τις 29 Σεπτεμβρίου για να υποβάλουν τις προσφορές τους σε σχέση με τους τέσσερις διεθνείς διαγωνισμούς για την επίγεια εξυπηρέτηση 34 περιφερειακών αεροδρομίων που προκήρυξε η ΥΠΑ.

Σύμφωνα με όσα προβλέπουν οι διαγωνισμοί, στα αεροδρόμια της Κω, της Ζακύνθου και των Χανίων ζητούνται δύο εταιρείες για την παροχή υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης, ενώ μία εταιρεία αναζητείται για τα εναπομείναντα 31 περιφερειακά αεροδρόμια, δηλαδή τους αερολιμένες Ακτίου, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Αστυπάλαιας, Ικαρίας, Ιωαννίνων, Καβάλας, Καλαμάτας, Καλύμνου, Καρπάθου, Κάσου, Καστελλόριζου, Καστοριάς, Κεφαλληνίας, Κοζάνης, Κυθήρων, Λέρου, Λήμνου, Μήλου, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Νάξου, Ν. Αγχιάλου, Πάρου, Σάμου, Σαντορίνης, Σητείας, Σκιάθου, Σκύρου, Σύρου και Χίου.

Η απελευθέρωση της αγοράς επίγειας εξυπηρέτησης (ground handling) στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας αποτελεί μια από τις άμεσες συνέπειες της ιδιωτικοποίησης της Ο.Α. Ο ετήσιος τζίρος της αγοράς κυμαίνεται στα 150 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του μονοπωλίου που τύγχανε η Ο.Α. στα περισσότερα περιφερειακά αεροδρόμια."


δηλαδη (οσον αφορα το αεροδρομιο της σαμου) οποια εταιρεια επιλεγει θα παρει την εξυπηρετηση ολων των τσαρτερ :?: :shock:
 
Τα νεότερα απο τον αναμενόμενο διαγωνισμό, κατά δήλωση Κου Ρέππα, είναι ότι με εντολή του υπουργείου η ΥΠΑ θα ανεβάσει τις προτάσεις της στο διαδίκτυο προς διαβούλευση...
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θέλω να ρωτήσω πότε να περιμένουμε την προκήρυξη του διαγωνισμού για το handling και εάν υπάρχουν αλλαγή όρων στους διαγωνισμούς. Και ένα δεύτερο, είπατε ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει διαμετακομιστικό κέντρο. Τι γίνεται με το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Είναι σε εξέλιξη. Θα κάνουμε λεπτομερέστερες ανακοινώσεις αργότερα. Αυτό το οποίο πρέπει να πω όμως, είναι ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας επειδή είναι αυτή η οποία έχει την αρμοδιότητα για το διαγωνισμό, έχει λάβει μία τρόπον τινά εντολή από εμάς. Να ανακοινώσει τις καταρχήν προτάσεις της στο διαδίκτυο, προκειμένου να είναι γνωστές σε όλους και στους ενδιαφερόμενους, για να δοθεί η δυνατότητα να γίνει μία συζήτηση με αντιπροτάσεις, σχόλια και παρατηρήσεις, ώστε ο διαγωνισμός αυτός να γίνει κατά τον καλύτερο τρόπο...

Sorry για το copy-paste αλλά για να εντοπιστεί αυτό το κομμάτι είναι λιγάκι δύσκολο :rolleyes: ...

Για όποιον ενδιαφέρεται, όλη η συνέντευξη εδώ...
 
Καταλαβες τι εννοω οταν μιλαω για "πολιτικες απαντησεις" Παναγιωτη;

Ουτε μια συγκεκριμενη απαντηση. Αοριστολογιες.. Ε ρε τι θα γινει τα επομενα χρονια με αυτους που μας μπλεξανε μερικοι... Ακομα στην αρχη ειμαστε! Αχ αχ αχ
 
Ανέβηκε στο website της ΥΠΑ η περίφημη δημόσια διαβούλευση για την απελευθέρωση εξυπηρέτησης στα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια.

Σύμφωνα λοιπόν με τα σχέδια του υπουργείου, θα γίνουν ξεχωριστοί διαγωνισμοί για τα Α/Δ Κώ, Ζακύνθου και Χανίων προς εύρεση 2 handlers ενώ τα υπόλοιπα Α/Δ χωρίστηκαν σε 2 μεγάλες κατηγορίες.

Στη πρώτη περιλαμβάνονται: Ικαρία, Καβάλα, Καλαμάτα, Κάλυμνος, Κάρπαθος, Κάσος, Λέρος, Λήμνος, Μυτιλήνη, Αγχίαλος, Σάμος, Σητεία, Σκιάθος, Σκύρος, Χίος.

Στην δεύτερη: Άκτιο, Αλεξανδρούπολη, Άραξος, Αστυπάλαια, Ιωάννινα, Καστοριά, Καστελόριζο, Κεφαλλονιά, Κοζάνη, Κύθηρα, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Σαντορίνη, Σύρος.

:arrow: http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=586

Δεν γνωρίζουμε αν τελικά μείνουν έτσι οι 2 κατηγορίες αλλά ψιλοfair μου φαίνονται...

Στην δεύτερη έχει τα καλοκαιρινά φιλέτα Μύκονο, Σαντορίνη ενώ στην πρώτη Κάρπαθο, Μυτιλήνη, Σάμο, Χίο...
 
Πολύ ενδιαφέρουσα λίστα σχολίων. Γιατί όμως έπρεπε όλοι να καταθέσουν την "δική τους" επιστολή και δεν συνυπογραφόταν η επιστολή που συντάξανε από κοινού Goldair και swissport. Βαρέθηκα να κατεβάζω το ίδιο κείμενο
 
Και εμένα μου κτύπησε άσχημα αφού στην 2η-3η επιστολή που διάβασα λέω κάτι δεν πάει καλά... Ούτε paraphrasing δεν κάνανε...

Θα ήταν καλύτερα να έστελναν οι 2 εταιρείες απο μία επιστολή και να την υπέγραφαν οι ενδιαφερόμενοι...

Η Ryanair πού είναι? :D
 
Αρθρο της Καθημερινης για αυτο το θεμα...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_08/12/2009__382323
Μου κανει εντυπωση που οι ενδιαφερομενοι ειναι 64...! :shock:
Που βρεθηκαν πχ 24 αεροπορικες εταιριες???Τοσο ψωμι εχει και κατεβηκαν η SAS και η Malev?
 
Top