koust
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 06/12/2011
- Μηνύματα
- 17
- Likes
- 0
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- lgmk
Φίλε vog,
Καλημέρα και συγνώμη αν έγινε κάποιος παρορμητικός χαρακτηρισμός.
Θα ήθελα να πω ενα δυο πραγματα όμως για να μην μαθαίνει κι ο κοσμος ανακριβειες.
Πρώτον δεν γίνεται να είναι δηλωμενα μηχανηματα σε παραπανω απο ενα αεροδρομια αφου ολες οι εταιριες ελεγχτηκαν με αριθμούς μηχανηματων φυσικα.Δηλαδη κατεβηκε κατω στην ραμπα καθε αεροδρομιου κλιμακιο απο τις τοπικες ΥΠΑ και τα είδαν.
Δευτερον οι επιλογες χρηστων δεν επαιξαν κανενα ρολο αφου το 90% της βαθμολογιας ήταν απο το προσωπικο και τα μηχανηματα.
Τριτον δεν δώθηκε καμια σκανδαλώδη παραταση στην goldair απλα γιναν ενστασεις που επρεπε να ελεγχθουν και γι αυτο αργησε η επιλογη των handlers αρχικα.
Τεταρτον εαν ειστε εργαζόμενοι και οχι ιδιοκτητες σε μια απο τις τρεις εταιριες θα ησασταν ευχαριστημενοι γιατι θελω να πιστευω οτι ειδικα στους καιρους που ζουμε ολοι θελουμε να εχουμε δουλεια.
Πεμπτον φιλε μου nikos12 στα αεροδρομια που μειναν τρεις handlers ο διαγωνισμος 'μιλουσε' για τρεις οχι για δυο,παλιοτερα ήταν για δυο και ειχε αλλαξει απο την ΥΠΑ σε τρεις.
Τέλος φίλε nikos12 η οπως λες ανυπαρκτη goldair εχει μηχανηματα καινουρια η εστω πολυ μικροτερα της δεκαετιας αντιθετως με την ΟΗ που τα μηχανηματα της είναι απο την εποχή που επαιζε η βουγιουκλακη στις ταινιες και ταξιδευε με ολυμπιακη. Οι απολυσεις που εγιναν στην ΟΗ κατα την περιοδο που ετρεχε ο διαγωνισμος ηταν παρα πολλες σε όλους τους σταθμους. Σε παρακαλω πολυ μαθε ποσες εταιριες εχει η goldair και ποσες η ολυμπιακη ποιες πληρωνουν και ποιες κατεβαινουν με 100€ και μετα βγαλε συμπερασματα για το ποιος εχει περισσοτερα tsarter.
Καλημέρα και παλι σε όλους.
Φιλικα,
Καλημέρα και συγνώμη αν έγινε κάποιος παρορμητικός χαρακτηρισμός.
Θα ήθελα να πω ενα δυο πραγματα όμως για να μην μαθαίνει κι ο κοσμος ανακριβειες.
Πρώτον δεν γίνεται να είναι δηλωμενα μηχανηματα σε παραπανω απο ενα αεροδρομια αφου ολες οι εταιριες ελεγχτηκαν με αριθμούς μηχανηματων φυσικα.Δηλαδη κατεβηκε κατω στην ραμπα καθε αεροδρομιου κλιμακιο απο τις τοπικες ΥΠΑ και τα είδαν.
Δευτερον οι επιλογες χρηστων δεν επαιξαν κανενα ρολο αφου το 90% της βαθμολογιας ήταν απο το προσωπικο και τα μηχανηματα.
Τριτον δεν δώθηκε καμια σκανδαλώδη παραταση στην goldair απλα γιναν ενστασεις που επρεπε να ελεγχθουν και γι αυτο αργησε η επιλογη των handlers αρχικα.
Τεταρτον εαν ειστε εργαζόμενοι και οχι ιδιοκτητες σε μια απο τις τρεις εταιριες θα ησασταν ευχαριστημενοι γιατι θελω να πιστευω οτι ειδικα στους καιρους που ζουμε ολοι θελουμε να εχουμε δουλεια.
Πεμπτον φιλε μου nikos12 στα αεροδρομια που μειναν τρεις handlers ο διαγωνισμος 'μιλουσε' για τρεις οχι για δυο,παλιοτερα ήταν για δυο και ειχε αλλαξει απο την ΥΠΑ σε τρεις.
Τέλος φίλε nikos12 η οπως λες ανυπαρκτη goldair εχει μηχανηματα καινουρια η εστω πολυ μικροτερα της δεκαετιας αντιθετως με την ΟΗ που τα μηχανηματα της είναι απο την εποχή που επαιζε η βουγιουκλακη στις ταινιες και ταξιδευε με ολυμπιακη. Οι απολυσεις που εγιναν στην ΟΗ κατα την περιοδο που ετρεχε ο διαγωνισμος ηταν παρα πολλες σε όλους τους σταθμους. Σε παρακαλω πολυ μαθε ποσες εταιριες εχει η goldair και ποσες η ολυμπιακη ποιες πληρωνουν και ποιες κατεβαινουν με 100€ και μετα βγαλε συμπερασματα για το ποιος εχει περισσοτερα tsarter.
Καλημέρα και παλι σε όλους.
Φιλικα,