Αναγκαστική Προσγείωση A3 στη Ρόδο

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Λογικά λοιπόν δεν θα πρέπει να κοιτάξεις στο MEL να δείς τι προβλέπεται για πτήση με το σύστημα αυτό εκτός, και να το λάβεις υπ' όψιν σου;

Οταν εισαι στο εδαφος ναι , στον αερα ακολουθειται το QRH. Kαι στην προκειμενη περιπτωση το προβλημα δεν ξεκινησε απο εκει.
 
Σωστά, στον αέρα ακολουθείται το QRH.
Στη λήψη μιας απόφασης όμως παίζει ρόλο η συνολική γνώση και εξέταση των περιορισμών και των δυνατοτήτων του αεροσκάφους. Πολλές φορές το πράγμα δεν είναι τόσο απλό όσο η εκτέλεση ενός check list.
Οπως πολύ σωστά ανέφερε σε προηγούμενο post και ο config2: δεν ειναι requirement της BOEING, αλλα ενα σωστο airmanship (και για αυτο πληρωνομαστε εξ'αλλου). Κατεβαινουμε χαμηλοτερα, μπας και τα "φτυσει" και η αλλη, οποτε εισερχομεθα σε περιπετειες!


Arturo":1q57fogg said:
στην προκειμενη περιπτωση το προβλημα δεν ξεκινησε απο εκει.
Δεν νομίζω οτι εξετάζουμε το συγκεκριμένο συμβάν, άλλωστε δεν έχουμε την πληροφόρηση που χρειάζεται για να κάνουμε κάτι τέτοιο. Η συζήτηση έχει στραφεί σε πιο γενικά θέματα :)
 
Το θέμα είναι πολύ παλιό αλλά τώρα το είδα και είναι ο λόγος που έχω πετοφοβία.

Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα αεροπλάνα. Ήμουν στη συγκεκριμένη πτήση και από τότε τρέμω και βλέπω εφιάλτες, μέρες πριν από κάθε πτήση. Αναγκαστικά πετάω λόγω σπουδών και κατέληξα να πίνω ηρεμηστικό σε κάθε πτήση αν και δε βοηθάει και πολύ.

Τέλοσπάντων, αυτό που θέλω να πω είναι ότι οι μάσκες πραγματικά δεν έβγαζαν οξυγόνο. Το σακουλάκι από πάνω δε φούσκωνε. Σκέφτηκα ότι πρέπει να την τραβήξω δυνατά αλλά από την άλλη ένιωθα ότι αν την τραβήξω δυνατά θα σπάσει! Νομίζω όμως ότι είδα το σακουλάκι κάποιου φουσκωμένο οπότε παίζει και να το τράβηξε μόνο αυτός δυνατά!

Ο πιλότος μας είπε (μετά την προσγείωση) ότι οι μάσκες έπεσαν αυτόματα γιατί μειώθηκε η πίεση της καμπίνας λόγω της απώλειας του ενός κινητήρα και ότι κατέβασε το αεροπλάνο σε χαμηλότερο ύψος που υπάρχει οξυγόνο. Μας είπε επίσης ότι υπήρχε περίπτωση να πάρει το αεροπλάνο στο Ελ. Βενιζέλος με τον 1 κινητήρα. Δεν ξέρω αν τελικά το έκανε.

Θα μου πείτε είχε δουλειά ο άνθρωπος για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, αλλά το ότι δε μας μίλησε αφότου έπεσαν οι μάσκες ήταν πολύ άσχημο.

Αν μας μιλούσε δε θα πανικοβαλλόμασταν και δε θα κάναμε αρνητικές σκέψεις. Έβλεπα τις αεροσυνοδούς να παίρνουν πανικοβλημένες, φυάλες οξυγόνου στο πιλοτήριο και με έπιασε πανικός. Σκεφτόμουν ότι από στιγμή θα μας τελειώσει το οξυγόνο και ο πιλότος δε μας είπε κουβέντα μέχρι την προσγείωση. Μας είχε πει μόνο πριν πέσουν οι μάσκες ότι έπαθε βλάβη ο 1 κινητήρας και θα πάμε Ρόδο. Από τότε κάνω αρνητικές σκέψεις και με το παραμικρό κούνημα στον αέρα με πιάνει πανικός. Αφήστε που στην επόμενή μου πτήση, πάνω από τη Ρόδο, είχαμε δυνατές αναταράξεις! Νόμιζα θα ανοίξουν τα ντουλάπια και θα πέσουν οι αποσκευές στο κεφάλι μου! Αυτό ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Από τότε τρέμω τα αεροπλάνα.

Τέλοσπάντων, αύριο πετάω, ο Θεός να μου δώσει δύναμη να αντέξω κι αυτή τη πτήση. Είμαι στη μέση του βιβλίου "Η χαρά να πετάς" αλλά δυστυχώς δε βοηθάει και πολύ.

Να κλείσω με κάτι εύθυμο να γελάσουμε...

Μια αεροσυνοδός πανικοβλήθηκε, έβαλε τα κλάματα, κι ένας επιβάτης την έβαλε στα γόνατα του και την παρηγορούσε :)

Και μια απορία...

Τόσα bird strikes, γιατί δε βάζουν κάτι κωνοειδές μπροστά από τους κινητήρες, με τρύπες να περνάει κι ο αέρας?
 
Απλά κορυφαίο post! :great: :great: :great:

Y/γ: Φίλε σκέψου μόνο τους 40χρονους σκυλοπνίχτες που κάνουν τα περισσότερα δρομολόγια στα Δωδεκάνησα σε 20 ώρες από Πειραιά και πόσα έχουν βουλιάξει...
 
1.Δέν έχω δεί πολλούς από τούς "40χρονους σκυλοπνίχτες που κάνουν τα περισσότερα δρομολόγια στα Δωδεκάνησα" (καί όχι μόνο) νά βουλιάζουν τά τελευταία είκοσι χρόνια.Μονάχα το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ,αλλά το ναυάγιο αυτό οφειλόταν κατ'αρχήν σέ ανθρώπινοι λάθος καί όχι στην κατάσταση τού πλοίου (η οποία απλώς επέσπευσε την καταστροφή).Μήν ξεχνάμε άλλωστε οτι και τά βαπόρια -ιδίως τά επιβατηγά- περνάνε από ετήσιες επιθεωρήσεις και επισκευές (καί τώρα πλέον μέ την εφαρμογή τού ISPS οι διαδικασίες αρχίζουν να γίνωνται στά πρότυπα τών αεροπορικών,μέ checklists,έλεγχο κυκλοφορίας τών πλοίων κλπ κλπ).

2.Αλλο πράγμα το πλοίο και άλλο το αεροπλάνο.Ενα πλοίο στό οποίο θά εκδηλωθή κάποια βλάβη μπορεί ακόμα και να σταματήση μεσοπέλαγα,νά ρίξη άγκυρα καί να περιμένη νά φτιάξουν οι μηχανικοί το πρόβλημα.Στό αεροπλάνο τέτοιες πολυτέλειες δέν υπάρχουν.

3.Απ'όλα όσα γράφτηκαν εδώ πρέπει εύκολα να βγαίνη το συμπέρασμα οτι άν ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες από όλους τους εμπλεκόμενους,μιά πτήση είναι ασφαλής ακόμα και άν το αεροππλάνο έχη πρόβλημα.Συνεπώς τό νά φοβόμαστε να πετάξουμε -τουλάχιστον μέ εταιρείες που έχουν δείξει οτι έχουν καλό safety record- είναι υπερβολικό καί όλα αυτά μέ τά ηρεμιστικά χάπια (τά οποία δέν είναι καραμέλλες νά τά καταπίνουμε κάθε τρείς και λίγο) καί τίς προσευχές μού ακούγονται περίεργα.

4.Τό αεροπορικό ταξίδι έχει και τά τυχερά του γιά κάποιους επιβάτες......
 
aironline":14jjuukb said:
Μια αεροσυνοδός πανικοβλήθηκε, έβαλε τα κλάματα, κι ένας επιβάτης την έβαλε στα γόνατα του και την παρηγορούσε...

Δηλαδή, σε χειρότερες/σοβαρότερες καταστάσεις, πως ακριβώς θα βοηθούσε η συγκεκριμένη αεροσυνοδός??? Κλαίγοντας? :wall: :wall:
 
Μαθαμε αν ηταν ομορφη η αεροσυνοδος??? :roll:
Γιατι μεσα στην ατυχια σου το να εχεις μια ομορφη αεροσυνοδο στα ποδια σου(κυριολεκτικα)ειναι αν μη το αλλο μια μεγαααααλη παρηγορια!
 
Θα πας με ενα χαμοοοοοοοογελο στα χειλη χαχαχα!
Ελπιζω να ηταν πρωταρα η αεροσυνοδος, γιατι αν εμπειρες αντιδρουν ετσι... ζητω που καηκαμε!!!
 
Top