Τι σχεση εχουν τα παραπανω καυσιμα, με την "πακα".
Ουτως η αλλως, τα καυσιμα ειναι προκαθορισμενα απο το computerized flaight plan, και το μονο που κανεις, ειναι να τα "στρογγυλοποιεις" προς τα πανω (εκτος και αν ειδικοι λογοι οπως καιρος, traffic, holding, κλπ) συνειγορουν (η μαλλον εντελλουν), παραπανω καυσιμα.
Το airmanship δεν μπαινει σε καλουπια, ουτε διδασκεται σαν μαθημα. Αποκταται απο την εμπειρια σαν κυβερνητης, και ειναι αναλογο με την πειρα.
Επετρεψε μου να σου πω, οτι με 7000ωρες σαν κυβερνητης στο 737, TRI-TRE, προσωπικα, δεν θα "αρμενιζα" εκει ψηλα, με μια "πακα" εκτος λειτουργιας. Αντισταθμιζοντας πολλους παραγοντες, οπως καιροι, βαρος, παρατηρησεις στο tech.log , καυσιμα, θα ΚΑΤΕΒΑΙΝΑ αμεσα σε χαμηλοτερο υψος, ουτως ωστε να εχω καλυμενη την "πλατη" μου (αρα και των επιβατων μου), αν κατσει μια στραβη και στην αλλη πακα. Ξερεις μια ταχεια αποσυμπιεση, και μια καθοδος κινδυνου (emergency descent) σιγουρα θα εχει καποιο κοστος, σε οτι αφορα θανατους, επιπλοκες υγειας κλπ. Και αλλο ειναι να κε=ατεβεις απο το 360 στα 14000 (Αλππεις) ηστα 10000, και αλλο απο το 280.
Αυτο θα απαιτουσα και απο τον οποιοδηποτε κυβερνητη, που τυχον θα περναγα "τσεκ". Αν αποφασιζε να παραμεινει εκει ψηλα, θα με προβληματιζε πολυ η αποφαση του, με τα γνωστα επακολουθα..("ελα με τον κηδεμονα σου).