Τα παρακάτω μου τα είπε επιβάτης της εν λόγω πτήσης:
Ο κυβερνήτης τους ενημέρωσε αρχικά ότι υπήρχε ένδειξη κάποιου προβλήματος στον ένα κινητήρα, αλλά πιθανόν να μην ήταν κάτι ανησυχητικό. Μετά από λίγη ώρα έγινε νέα ανακοίνωση ότι για προληπτικούς λόγους αποφασίστηκε να προσγειωθούν στη Ρόδο. Ενώ είχαν ξεκινήσει να νιώθουν την κάθοδο, ξαφνικά έσβησαν όλα τα φώτα της καμπίνας και έπεσαν οι μάσκες οξυγόνου. Ο αναμενόμενος πανικός έγινε ακόμη μεγαλύτερος καθώς:
- δεν υπήρχε παροχή αέρα από το κλιματιστικό σύστημα και μέσα σε 1-2 λεπτά η καμπίνα άρχισε να "βράζει"
- οι μάσκες μετά από λίγα δευτερόλεπτα σταμάτησαν να παρέχουν οξυγόνο.
Μέσα σε λίγα λεπτά έγινε νέα (καθησυχαστική προφανώς) ανακοίνωση από τον κυβερνήτη ότι η προσγείωση στη Ρόδο θα γινόταν μέσα σε 5 λεπτά.
Αφού προσγειώθηκαν, έγινε εκτενές debriefing (!) των επιβατών από τον κυβερνήτη. Τους ανέφερε ότι η αρχική ένδειξη αφορούσε υψηλή θερμοκρασία λαδιού στον ένα κινητήρα. Η ενέργειά του να μειώσει την ισχύ δεν είχε αποτέλεσμα και γι'αυτό αποφασίστηκε η προσγείωση στη Ρόδο. Για το συμβάν με τις μάσκες, ανέφερε ότι μέσα σε λίγη ώρα από τη στιγμή που έπεσαν, το αεροσκάφος είχε πλέον κατέβει σε τέτοιο ύψος που δε χρειαζόταν η παροχή οξυγόνου.
Οι επιβάτες συνέχισαν για Αθήνα με άλλο αεροσκάφος της Aegean που ήρθε μετά από 1,5 - 2 ώρες. Το "κλου" ήταν πως το πλήρωμα καμπίνας ήταν το ίδιο. Στην επίδειξη μάλιστα των σωστικών μέσων ειπώθηκε το εξής κορυφαίο: "Σε περίπτωση αποσυμπίεσης της καμπίνας, μάσκες σαν κι αυτή... αλλά τι σας τα λέμε, είστε πλέον έμπειροι!"
Από την πλευρά μου, δεν μπορώ να καταλάβω πώς συνδέεται το πρόβλημα στον κινητήρα με την πιθανή αποσυμπίεση (αλλιώς γιατί έπεσαν οι μάσκες; ).
Αυτά!