Τα σημεία αυτά είναι waypoints,σημεία εσόδου/εξόδου του ελληνικού και ιταλικού(Brindisi) FIR.αποτελούνται απο 3-5 συνήθως γράμματα,είναι θεσπισμένα απο την αρμόδια αρχή αλλα υπόκεινται σε περιορισμούς ή αναιρέσεις/αλλάγες ονομάτων τους όπως αναφέρονται στο AIP και στα διάφορα Notams.πάνω απ αυτά υποχρεούται το αεροπλάνο να πετάξει κατα τη διάρκεια μιας IFR πτήσης,είναι το βασικό μέσο ναυτιλίας.το ποια θα είναι,ειναι μια διαδικασία που αναλαμβάνει κατα κύριο λόγο η επιμελητεία πτήσης(flight dispatcher) και εξαρτάται απο τον καιρό,τους ανέμους,τους αεροδιαδρόμους καθώς και την καλύτερη οικονομία καυσίμων.τα σημεία αυτά μπορουν να είναι νοητά στον αέρα αλλά μπορεί να είναι και ραδιοβοηθήματα(VORs,NDBs,TACANs,DMEs) τα οποία δεύτερα είναι συνήθως intersections αεροδιαδρόμων.ο χειριστής εισάγει τα waypoints στο FMC/MCDU πριν την απογείωση και ο αυτόματος πιλότος ελέγχει και κατευθύνει το αεροπλάνο στον αέρα ώστε να πετάξει πάνω απο τα εισαγόμενα σημεία.
ελπίζω να βοήθησα