Airspace Traffic monitoring

  • Thread starter Thread starter kostisgiap
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επειδή η χρήση του αποκριτή δεν είναι ακόμα υποχρεωτική, οι εταιρείες δεν υποχρεούνται να έχουν καλιμπραρισμένα το όργανο. Εξού και η απόκλιση.

Επίσης πολλές φορές φαίνονται αεροσκάφη σε άσχετα σημεία, με περίεργες πορείες, σε μεγάλα ύψη αλλά με μηδενική ταχύτητα. Και αυτό μπορεί να συμβαίνει λόγω λάθους του οργάνου. Όταν γίνει υποχρεωτικό και στην Ευρώπη, τότε θα φαίνονται όλα καλύτερα.
 
Τι εννοείς λέγοντας αποκριτής; Αν εννοείς το transponder αυτό είναι υποχρεωτικό εδώ και δεκαετίες.
Μάλλον εννοείς την λειτουργία ADS-B του transponder, η οποία όντως δεν είναι ακόμη υποχρεωτική αλλά υπάρχει σε πολλά αεροπλάνα από κατασκευής.
Η θέση του αεροπλάνου που εκπέμπεται από transponder που λειτουργεί ADS-B (σε όσα αεροπλάνα γίνεται αυτό) πηγάζει από GPS το οποίο τροφοδοτεί και πολλά άλλα όργανα και συσκευές (π.χ. FMS, IFE κλπ) άρα οποιοδήποτε πρόβλημα είναι άμεσα αντιληπτό.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα που αναφέρει ο GIANNHST μάλλον έχει να κάνει με τον σταθμό στο έδαφος (θέση ευαισθησία), την σύνδεση στο internet ή το χάρτη που χρησιμοποιείται για να γίνει η απεικόνιση.
 
Έχετε δίκιο
''οι εταιρείες δεν υποχρεούνται να έχουν καλιμπραρισμένα το όργανο. Εξού και η απόκλιση
Όταν γίνει υποχρεωτικό και στην Ευρώπη, τότε θα φαίνονται όλα καλύτερα''
Το συγκεκριμένο, το παρακολουθούσα αρκετή ώρα γιατί με φάνηκε περίεργη η ευθυγράμμιση
με το αεροδρόμιο, το υψόμετρο κανονικό, η αλλαγή υψομέτρου κανονική.
Επίσης ο προσανατολισμός, γιατί στροφή στο αεροδρόμιο σωστή, η ταχύτητα που έδινε στην διαδρομή σωστή
Το GPS του αεροσκάφους στον κόσμο του, σε όλη την διάρκεια της διαδρομής,
Αν ήταν λίγες εκπομπές μόνον λανθασμένες, δεν λαμβάνονται υπ όψιν του συστήματος.
Αν βλέπει και ο πιλότος το ίδιο GPS και τον ρωτήσουν το στίγμα του τι λέει??
 
Καλησπέρα σε όλους! Για περίπου μία ώρα και μέχρι πριν από λίγο ανατολικά του Βενιζέλου κ σχεδόν πάνω από την Τήνο βρισκόταν ένα Private A318 (reg. M-HHHH) το οποίο στα 41000 πόδια ήταν σε διαδικασία κράτησης (holding). Πλέον ξεκίνησε κάθοδο για προσέγγιση και προσγείωση στον 21R του LGAV. Γνωρίζει κάποιος προς τι η τόση αναμονή και μάλιστα στο επίπεδο 410;
 

Attachments

  • 2.jpg
    2.jpg
    79,4 KB · Προβολές: 1.239
Η πτηση BY6332 της Thomson Airways απο το Bristol για Παφο φενεται να κανει κυκλους ανοιχτα της Κυπρου σε υψος 100ft :shock: γνωριζει κανεις τιποτα?

http://www.flightradar24.com/
 
Συμβαινει τωρα κατι με το αεροδρομιο του Τελ Αβιβ και πολλες αναχωρησεις ,προσγειωνονται στην Λαρνακα και Παφο.Ξερει κανεις ?

http://www.flightradar24.com/
 
Λογικά αναχωρεί το Air Force 1 με τον Ομπάμα.
 
Η πτήση της Thomson Airways BY816 ενώ πετούσε πάνω από το Άργος προερχόμενη από το Λονδίνο,έχει γυρίσει σε πορεία 318 προς Ηγουμενίτσα.Ξέρει κάποιος κάτι;Αν έχει emergency δε θα μπορούσε να προσγειωθεί στο LGAV;
 

Attachments

  • tom816.jpg
    tom816.jpg
    100,1 KB · Προβολές: 1.292
Top