Το S οφείλεται στο vectoring του Athina Approach ώστε να κλιμακώσει την πτήση πίσω από άλλες γιατί προφανώς ήταν ώρα αιχμής αντί της εύκολης λύσης του holding (στην Αίγινα).
Όσον αφορά τη διαδρομή αυτή του α/φ δεν μπορούμε να πούμε κάτι με σιγουριά εφόσον δεν έχουμε διαθέσιμο το συγκεκριμένο σχέδιο πτήσης.
Μια πιθανή εξήγηση είναι ότι με διαδρομή από Σητεία θα περνούσε μέσα από τον hot τομέα της Μήλου ο οποίος παρουσιάζει την πιο πολλή και ίσως σύνθετη κίνηση (υπεριπτάμενα, ανερχόμενα/κατερχόμενα α/φ LGIR/LGSR κ.ά.) από όλους του FIR με αποτέλεσμα συχνά πυκνά πτήσεις διερχόμενες από εκεί να ''τρώνε'' καθυστερήσεις ακόμα και των 30-40'. Έτσι οι εταιρίες προτιμάνε αλλαγή του σχεδίου πτήσης και κάποια διανυθέντα μίλια παραπάνω από μια τέτοια χρονική καθυστέρηση. Αλλά αυτό το σενάριο με επιφύλαξη.
Όσον αφορά τη διαδρομή αυτή του α/φ δεν μπορούμε να πούμε κάτι με σιγουριά εφόσον δεν έχουμε διαθέσιμο το συγκεκριμένο σχέδιο πτήσης.
Μια πιθανή εξήγηση είναι ότι με διαδρομή από Σητεία θα περνούσε μέσα από τον hot τομέα της Μήλου ο οποίος παρουσιάζει την πιο πολλή και ίσως σύνθετη κίνηση (υπεριπτάμενα, ανερχόμενα/κατερχόμενα α/φ LGIR/LGSR κ.ά.) από όλους του FIR με αποτέλεσμα συχνά πυκνά πτήσεις διερχόμενες από εκεί να ''τρώνε'' καθυστερήσεις ακόμα και των 30-40'. Έτσι οι εταιρίες προτιμάνε αλλαγή του σχεδίου πτήσης και κάποια διανυθέντα μίλια παραπάνω από μια τέτοια χρονική καθυστέρηση. Αλλά αυτό το σενάριο με επιφύλαξη.