Το D-AIQF αναφέρεται ότι έκανε την πτήση DLH3CJ D-AIQF recently seen 2010-12-04 as flight DLH3CJ σήμεραOA701":13zon4mr said:Aυτή τη στιγμή βλέπω ένα α/φος (D-AIQF) Β-ΒΑ των Ιωαννίνων (ανατολικά του Berat τώρα), της DLH, που εκτελεί δρομολόγιο PMO-MXP. Κάνουν τέτοια διαδρομή απο Σικελία για Β. Ιταλία ή πρόκειται περί λάθους?
Δεν μπόρεσα να βρω το ακριβές δρομολόγιο της ενώ υπάρχει και πραγματοποιείται ταχτικά
ίσως είναι έκτακτο η τσαρτερ η εμπορική πτήση
Το αεροσκάφος εκπέμπει την πτήση αυτόματα όταν ίπταται, ο πιλότος πρέπει να την βάλει στην μνήμη όταν ξεκινάει
πολλές φορές έχω αναφέρει ότι γυρίζουν με τον αριθμό της πτήσης που έχουν πάει
Και άλλο λάθος είναι στα αρχεία των προγραμμάτων κάποιος το έχει βάλει λάθος
Και όταν πάρει μια πτήση την διασταυρώνει με αυτήν που έχει στην μνήμη του προγράμματος
Αν παρακολουθείται ένα αεροσκάφος το σίγουρο είναι στην εικόνα ένα δυο τρία στίγματα στην
σειρά δίδονται αυτόματα από τον υπολογιστή του αεροσκάφους
Εγώ πήρα αυτό το μήνυμα από το D-AIQF
ACARS mode: X Aircraft reg: .D-AIQF
Message label: H2 Block id: 8 Msg. no: M49B
Flight id: LH07VC
Message content:-
FY514400WU69BDB)ARF(ANSS4M,
ούτε αυτό το δρομολόγιο περνά από Ελλάδα
LH07VC EGLC-EDDF EGLC London City - EDDF Airport Frankfurt Main
ACARS mode: h Aircraft reg: .D-AIQF
Message label: 3L Block id: X [Uplink]
Message content:-
710C4723AH101ZNEXT SECTOR,0027,58S3HUC/K-MAKI0KUI3M1PK147,N
C3Y,KL
(:1PJ -4R+K043UV/*USJ +M81P)-D-LZ4UZPK1PIN:U50HZ4,W7Z
PK1PUZ4
-------------------------------------[04/12/2010 17:15]
ACARS mode: H Aircraft reg: .SU-GCN
Message label: 1L Block id: 5 Msg. no: M61A
Flight id: MS0758
Message content:-
03238220200 N 38.361/E 23.767/UTC 1959/FOB 70/ALT 37000/CAS 2490
ACARS mode: H Aircraft reg: .I-NEOT
Message label: H1 Block id: 4 Msg. no: D34A
Flight id: HF0622
Message content:-
#DFBPOS101I-NEOT1204180006224000N3744E0204234996
-------------------------------------[04/12/2010 20:00]
Συμπέρασμα
Τα σίγουρα στοιχεία στα πακέτα που εκπέμπουν είναι το διακριτικό τους
D-AIQF SU-GCN .I-NEOT
και το στίγμα τους που το παίρνει αυτόματα από το GPS
N 38.361/E 23.767 N3744E0204234996
ΤΟ ΥΨΟΜΕΤΡΟ ALT 37000
Τα άλλα όλα σχεδόν είναι τι θα γράψει ο πιλότος
και τι θα πει στην αναγνώριση στον πύργο έλεγχου
Και παράσιτα πολλές φορές υπάρχουν αλλά το καταλαβαίνεις εύκολα η τα απορρίπτει
Το πρόγραμμα της αποκωδικοποίησης.
Γιαυτό και τα δυο συστήματα δεν θεωρούνται ασφαλή για την κυκλοφορία
Έτσι νομίζω όποιος έχει αντίθετη άποψη και ξέρει ποιο πολλά εδώ να μαθαίνουμε.