Airbus A321 Long Range

  • Thread starter Thread starter nick15801
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το Α321XLR αποδεικνύεται εξαιρετικά δημοφιλές, ξεπέρασε τις 450 παραγγελίες μέσα σε έξι μήνες. Μάλιστα οι 100 από αυτές (50+50) είναι από American και United.

Το άλλο ενδιαφέρον είναι ότι το Α321neo (σε όλες του τις εκδοχές) έχει ήδη 3.255 παραγγελίες (έχουν παραδοθεί 51), ενώ το προ neo Α321 είχε περίπου 1.800 (το backlog είναι 78 αεροσκάφη).

Φαίνεται ότι το XLR εξελίσσεται σε μεγάλο game changer της αγοράς χωρίς να έχει τον παραμικρό ανταγωνισμό σε εμβέλεια και οικονομία. Υπενθυμίζεται ότι το 757 (που η μέγιστη εμβέλειά του έφτασε τα 4.000 ΝΜ, αν δεν κάνω λάθος) σταμάτησε να είναι δημοφιλές επειδή την εποχή εκείνη θεωρείτο πολύ μεγάλο αεροσκάφος, ήταν αρκετά ενεργοβόρο και οι εταιρείες προτιμούσαν μικρότερα και οικονομικότερα single aisle.

Ο συνδυασμός οικονομία/μέγεθος/εμβέλεια/commonality του 321XLR δεν υπάρχει πουθενά αλλού. Και, όπως πολλοί επεσήμαναν, ανοίγει νέους δρόμους σε πολλές εταιρείες για δρομολόγια που θα απαιτούσαν widebodies.
 
Για να δούμε το 'λίγο ακόμα'... 4,700 nm. Το Α321XLR είναι λίγο κάτω για ATH-JFK (4,900 nm).... ητοι γιοκ, με τα σημερινά δεδομένα.
 
Με μία στάση Ζάγκρεμπ η Ντουμπρόβνικ λέω εγώ τώρα βλέπε Croatian airlines μια χαρά βγαίνει... :twisted:
 
H SAS ξεκινάει απευθείας CPH-IAD με Α321LR. Διάρκεια 9ω30λ.

3 φορές την εβδομάδα Φεβρουάριο και Μάρτιο, daily από Απρίλιο.

Κάνει το ίδιο δρομολόγιο μέσω BOS και EWR, με 321LR και με Α359.

Στα screenshots το seat configuration
 

Attachments

  • Screenshot 2022-02-05 at 17.14.33.png
    Screenshot 2022-02-05 at 17.14.33.png
    54,9 KB · Προβολές: 56
  • Screenshot 2022-02-05 at 17.14.55.png
    Screenshot 2022-02-05 at 17.14.55.png
    26,2 KB · Προβολές: 54
  • Screenshot 2022-02-05 at 17.15.26.png
    Screenshot 2022-02-05 at 17.15.26.png
    39,4 KB · Προβολές: 54
9:30 ώρες; Δεν μπορεί να είναι τόσο πολύ; Για Παρίσι το IAD είναι λιγότερο.
 
To 321XLR πραγματοποίησε χθες την πρώτη του πτήση. Καλά ταξίδια να έχει.


Εδώ ένα βίντεο από το βάψιμο

Το XLR έχει ξεπεράσει τις 500 παραγγελίες. Ολόκληρη η σειρά 319/320/321neo της Airbus έχει περάσει τις 8.000.

Δύο ενδιαφέρουσες επισημάνσεις παρατηρώντας τα νούμερα των παραγγελιών:
-Όλα τα προ-neo της σειράς 320 είχαν συνολικά περίπου 8.000 παραγγελίες σε όλα τα χρόνια ύπαρξης της εταιρείας. Η σειρά neo πέρασε τις 8.000 παραγγελίες μέσα σε δέκα χρόνια.
-Το 321neo ξεπερνά σε παραγγελίες το 320neo (4.200 έναντι 3.800). Μάλλον το 321 πάει να καθιερωθεί ως το «κεντρικό» μοντέλο της σειράς, αντί για παραλλαγή.
 
Last edited:
Και νομίζω η επίδραση του συγκεκριμένου αεροσκάφους γενικότερα στην αεροπορία, έχει ''υποτιμηθεί'' από πολλές αεροπορικές συζητήσεις. Θα ανοίξουν εκατοντάδες νέοι thin προορισμοί που προηγουμένως ήταν ασύμφοροι. Μεσαίες εταιρείες (ονόματα δεν λέμε) ίσως έχουν πλέον την ευκαιρία τους.

1655458848104.png
 
Από Αθήνα υπάρχει χάρτης για να δούμε τις δυνατοτητες του αεροσκάφους ?
 
Μπορείς να φτιάξεις από όπου θέλεις τέτοιους χάρτες στο www.gcmap.com. Για τον χάρτη από Αθήνα με range τα 4700 ναυτικά μίλια δες απλά εδω: www.gcmap.com/mapui?R=4700nm%40ATH
 
Top