Το Α321XLR αποδεικνύεται εξαιρετικά δημοφιλές, ξεπέρασε τις 450 παραγγελίες μέσα σε έξι μήνες. Μάλιστα οι 100 από αυτές (50+50) είναι από American και United.
Το άλλο ενδιαφέρον είναι ότι το Α321neo (σε όλες του τις εκδοχές) έχει ήδη 3.255 παραγγελίες (έχουν παραδοθεί 51), ενώ το προ neo Α321 είχε περίπου 1.800 (το backlog είναι 78 αεροσκάφη).
Φαίνεται ότι το XLR εξελίσσεται σε μεγάλο game changer της αγοράς χωρίς να έχει τον παραμικρό ανταγωνισμό σε εμβέλεια και οικονομία. Υπενθυμίζεται ότι το 757 (που η μέγιστη εμβέλειά του έφτασε τα 4.000 ΝΜ, αν δεν κάνω λάθος) σταμάτησε να είναι δημοφιλές επειδή την εποχή εκείνη θεωρείτο πολύ μεγάλο αεροσκάφος, ήταν αρκετά ενεργοβόρο και οι εταιρείες προτιμούσαν μικρότερα και οικονομικότερα single aisle.
Ο συνδυασμός οικονομία/μέγεθος/εμβέλεια/commonality του 321XLR δεν υπάρχει πουθενά αλλού. Και, όπως πολλοί επεσήμαναν, ανοίγει νέους δρόμους σε πολλές εταιρείες για δρομολόγια που θα απαιτούσαν widebodies.
Το άλλο ενδιαφέρον είναι ότι το Α321neo (σε όλες του τις εκδοχές) έχει ήδη 3.255 παραγγελίες (έχουν παραδοθεί 51), ενώ το προ neo Α321 είχε περίπου 1.800 (το backlog είναι 78 αεροσκάφη).
Φαίνεται ότι το XLR εξελίσσεται σε μεγάλο game changer της αγοράς χωρίς να έχει τον παραμικρό ανταγωνισμό σε εμβέλεια και οικονομία. Υπενθυμίζεται ότι το 757 (που η μέγιστη εμβέλειά του έφτασε τα 4.000 ΝΜ, αν δεν κάνω λάθος) σταμάτησε να είναι δημοφιλές επειδή την εποχή εκείνη θεωρείτο πολύ μεγάλο αεροσκάφος, ήταν αρκετά ενεργοβόρο και οι εταιρείες προτιμούσαν μικρότερα και οικονομικότερα single aisle.
Ο συνδυασμός οικονομία/μέγεθος/εμβέλεια/commonality του 321XLR δεν υπάρχει πουθενά αλλού. Και, όπως πολλοί επεσήμαναν, ανοίγει νέους δρόμους σε πολλές εταιρείες για δρομολόγια που θα απαιτούσαν widebodies.