Τι 'δεν παίζει' με αυτό
(α) Δεν υφίσταται premium heavy αγορά στη χώρα μας. Ούτε καν premium σκέτο. Δες με τι configurations έρχεται η Air Canada, Scoot, και (αν μπορούσε, απλώς δεν το έχουν) American & Delta.
(b) Χωρίς cargo μάλλον σημαίνει και χωρίς βαλίτσες. Πρακτικά αδύνατο.
(c) Οικονομικά δεν βγαίνει με χαλαρή καμπίνα. Με εισητήριο στα 1,000 και κάτω (μέσος όρος year-round), ο μόνος τρόπος για να βγει το δρομολόγιο θα είναι κοντά στους 200 επιβάτες. Δεν έχω τα μαθηματικά εργαλεία μπροστά μου. Θα ήταν ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να βάζαμε κόστος καυσίμου / ώρα, κόστος χρήσης ανά ώρα και ανά σκέλος, απόσβεση επένδυσης, κόστος εισόδου σε μια νέα αγορά κλπ κλπ.
Τι θέλω να πώ; ότι το κόστος εξοπλισμού θα είναι σοβαρό, το Α321Έξ Έλ Άρ δεν θα είναι φθηνό στην απόκτησή του. Ίσως ένα Α 333 με κάποια μίλια στην πλάτη του να συμφέρει να ενοικιαστεί με ίσως σημαντικά λιγότερο μηνιαίο ενοίκιο. Τα υπόλοιπα του πώς δουλεύει ένα τέτοιο ΑΦ στη γραμμή αυτή είναι γνωστά, λίγο ή πολύ.