Air Sea Lines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
GP707":1vdt5sn5 said:
Αν προσεξεις καλυτερα στη σελιδα γραφει "Buy a ticket". Αλλες λεπτομερειες θα μαθεις αν παρεις ενα τηλεφωνακι στην εταιρεια. :?

Λοιπόν, μετά και από ένα τηλεφώνημα στο εξυπηρετικότατο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας (αν και χρειάστηκε κάμποση ώρα μέχρι να το σηκώσουν), έκλεισα τα εισιτήριά μου (φυσικά μέσω νετ, διότι στα Γιάννενα δεν έχει γραφείο, ούτε καν στη βάση) και πετάω το Σάββατο. Θα σας μεταφέρω εντυπώσεις!
 
Το εισιτήριο των υδροπλάνων θα είναι φθηνότερο σε σχέση με το εισιτήριο των κανονικών αεροπορικών πτήσεων και ακριβότερο από αυτό των πλοίων.

Για να δούμε. Δρομολόγια με πλοία δεν υπάρχουν μεταξύ Αθήνας-Θεσσαλονίκης (δεν έχει νόημα, τα πλοία, ακόμα και τα πιο γρήγορα θα κάνουν πάνω από 9 ώρες για το δρομολόγιο), άρα ο ανταγωνισμός θα είναι είτε τα γρήγορα τραίνα (σήμερα είναι 5 ώρες το InterCity με 35 EUR το δρομολόγιοk, one way) είτε το ΚΤΕΛ (κάπου 5.5 ώρες με 20 EUR), είτε το αεροπλάνο με 45 EUR η φθηνότερη διαδρομή (με Aegean).

Aν το υδροπλάνο χρεώνει κάπου στα 50 EUR θα είναι μια καλή πρόταση.
 
Στο άρθρο αναφέρεται ότι "το ταξίδι θα διαρκεί μόλις δύο ώρες και πέντε λεπτά". Δεν είμαι και τόσο σίγουρος αν δύο ώρες και πέντε λεπτά περνούν εύκολα σε ένα αεροσκάφος με χωρητικότητα κάτω των είκοσι θέσεων και χωρίς συμπιεζόμενη καμπίνα.
 
...καθώς επίσης καί μέ αρκετά υψηλό επίπεδο θορύβου.

Ποιός λόγος υπάρχει να προτιμήση κανείς αυτό το μεταφορικό μέσον γιά το συγκεκριμένο δρομολόγιο όταν υπάρχουν άλλα ανετώτερα καί με μικρές διαφορές στο κόστος;

ΥΓ.Γνωρίζει κανείς άν τά υδροπλάνα αυτά διαθέτουν τουαλέττα;Διότι μέσα σέ "μόλις δύο ώρες καί πέντε λεπτά" πολλά μπορεί να συμβούν στους επιβάτες :D
 
Hastaroth":1z2h2mnn said:
...καθώς επίσης καί μέ αρκετά υψηλό επίπεδο θορύβου.

Ποιός λόγος υπάρχει να προτιμήση κανείς αυτό το μεταφορικό μέσον γιά το συγκεκριμένο δρομολόγιο όταν υπάρχουν άλλα ανετώτερα καί με μικρές διαφορές στο κόστος;

ΥΓ.Γνωρίζει κανείς άν τά υδροπλάνα αυτά διαθέτουν τουαλέττα;Διότι μέσα σέ "μόλις δύο ώρες καί πέντε λεπτά" πολλά μπορεί να συμβούν στους επιβάτες :D

Τα υπάρχοντα υδροπλάνα δεν διαθέτουν τουαλέτα, όπως π.χ. το SX-BVP με το οποίο ταξίδεψα, αλλά ούτε και επιτρέπεται καν το να σηκωθείς από τη θέση σου (που, ούτως ή άλλως, και να 'θελες δεν γινόταν). Μήπως όμως η εταιρεία δρομολογήσει καλύτερα και πιο σύγχρονα υδροπλάνα, που θα έχουν ίσως περισσότερες ανέσεις; Γιατί αν, π.χ. έχουν συμπιεζόμενη καμπίνα θα λυθεί και το πρόβλημα του θορύβου, που δεν θα είναι τότε μεγαλύτερος από αυτόν ενός ATR.
 
Να πω την αλήθεια, δεν ξέρω που βασίζεται το όλο επιχειρηματικό σχέδιο για την θαλασσοπουλική αυτή σύνδεση, αλλά έχω μερικές απορίες και σε ζωτικά θέματα.
:arrow: Κατά πόσο ένα τέτοιο αεροπλάνο (DHC t.o.) είναι κατάλληλο για τέτοιο σκέλος :!:
:arrow: Η επμπειρία των υδροπλάνων ανά τον κόσμο έχει δείξει ότι κερδοφόρα είναι τα δρομολόγια μέχρι -45+ λεπτά με πολλά rotations.
:arrow: Δεν θα αναφερθώ στην σωστή παρατήρηση για τις ανθρώπινες ανάγκες
:arrow: Πώς θα προχωρήσεις σε τέτοιες επενδύσεις, εάν πρώτα δεν έχεις κάπως σταθεροποιήσει τις ήδη υφιστάμενες και δεν έχεις απολύτως κερδίσει κατάλληλο % αποδοχής (και φυσικά μέσω χρήσης).

:?
 
xristos":27xhpsw6 said:
george_a":27xhpsw6 said:
(σήμερα είναι 5 ώρες το InterCity με 35 EUR το δρομολόγιοk, one way)

Το intercity express κάνει το δρομολόγιο σε 4h15.

Όταν θα γίνει η γραμμή διπλή σε όλη της τη διαδρομή, και ειδικά το κομμάτι από ΠαλαιοΦάρσαλα μέχρι Λειβαδιά αντικατασταθεί με εντελώς νέα σχεδίαση, τότε θα μπορούμε να μιλάμε για 3h30 με σιγουριά. Σήμερα τα πράγματα είναι πιο κοντά στις 5 ώρες παρά στις διαφημιζόμενες 4h15, μιλάω εκ προσωπικής πείρας.
 
Top