Air Sea Lines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπέρα σε όλους,

μερικά ποιντς που θα κάνουν μερικούς γνωρίζοντες να φρίξουν!

- Εν μια νυκτί, Το Μεταφορών και Ναυτιλίας χωρίς τη συνδρομή καμιάς υπηρεσίας (ΥΠΑ, ΛΣ) χαρακτήρισε τα αεροπλάνα με μπανέλες (αμάν πια το υδροπλάνα) πλοία! Υπογραφή το ΠΔ φέρει μόνο από τους πιο πάνω υπουργούς, χωρίς να αναφέρονται σχετικές εισηγήσεις από πουθενά.

- Τα πλόια λοιπόν σύμφωνα με το Οπς Μάνυαλ της Canadair υποδείκνύει διαδρομο προσθαλάσωσης 1320μ με άσχημο καιρό. Φυσικά και απαιτούνται και φωτισμός αλλά αυτά είναι λεπτομέριες!!

- Οι πιλότοι δεν είναι όλοι Καναδοί.. Αλλά ουτε και Ευρωπαιοι... Περισσότερα δε λέω..

- Από δώ και πέρα απλά αποφύγεται το κολύμπι σε οποιαδήποτε θάλασσα μπορεί να σας έρθει κατακέφαλα ένα πλοίο απο τον αέρα..

- Επίσης αποφύγεται διαφορα πλοία της γραμμής τα οποία εκτέλουν παρόμοια δρομολόγια.. Μπορει να πρόκειται για μύγα.. αλλά κοβαλά καύσιμα!!

- Το πλοίο είναι διεθνώς certified για 22θέσεις καθήμενων! Το μαγικό νούμερο εδώ είναι 19! Ξυλώσαν 2 θέσεις για να μην απαιτήται Ιπτάμενος Λοστρόμος...

- Τα εισητήρια περιλαμβάνουν 15% φόρα υπέρ το ΛΣ!! Μην σας φανεί παράξενο αν οι Πιλότοι υποχρεωθούν να γραφτούν και στο ΝΑΤ.


Να δω τον Κ. Τράγκα και τους λοιπούς Ειδαγελείς όταν θα γίνει το πρώτο ατύχημα.. Και μάλλον (ω μη γένετο) δεν είναι μακρυά! Η ΥΠΑ θα παραπέμπει στο Ναυτιλίας ως μη αρμόδια.. και το Ναυτιλίας στο ΛΣ με την τεράστια εμπειρία που διαθέτει στην διαλεύκανση αεροπορικών ατυχημάτων!!

Αυτά ήθελα να πω, και μην με πάρετε απο τη μούρη.. Θα ήθελα αυτο το εγχείρημα να είναι από τα πιο πετυχημένα που εγιναν στην Ελλάδα.. Αλλά δυστυχώς το αρνητικό publicity που κατάφεραν για την ΥΠΑ, (που προσπαθούσε να τους στήσει ένα οργανωμένο νομικό πλαίσιο λειτουργίας - και αυτό είναι μεγάλη αλήθεια) και την παράκαμψη της, σύντομα θα είναι πρώτο θέμα σε ειδήσεις..

Δεν δουλεύω στην ΥΠΑ, ουτε σε Αεροπορική Εταιρία! Εξηγούμε!
 
Kατ' αρχήν, μια σειρά από 7 -μέχρι στιγμής- φωτογραφίες της Αir Sea Lines στο Airliners.net

http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true

Διαβάζω όσα πολλά επιφυλακτικά γράφονται για τη χρήση Υδροπλάνων στην Ελλάδα. Πολλοί εκφράζουν επιφυλάξεις, από το τι χρώμα έχουν οι πιλότοι, μέχρι σε ποιό συνταξιοδοτικό ταμείο θα γραφούν κλπ κλπ. Να υπενθυμίσω ότι
1) Δεν είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο (ναι, είναι αλήθεια αυτό)
2) Υδροπλάνα υπάρχουν και αλλού (ναι, ΚΑΙ αυτό είναι αλήθεια).

Το ότι πριν από 70 χρόνια δεν προχώρησε δεν είναι λόγος σήμερα να μη δοκιμάσουμε. Ασφαλώς όλα αυτά τα διαδικαστικά προβλήματα θα έχουν λυθεί στις άλλες χώρες όπου λειτουργούν Υδροπλάνα. Το αν το ATC το κάνει λιμενάρχης ή όχι, αυτό δεν το γνωρίζω. Σίγουρα, σε ύψος πτήσεις λειτουργεί ως ΑΦ. Να λοιπόν μια απάντηση στο ερώτημα 'πού υπέβαλαν σχέδιο πτήσης;από πού πήραν waether briefing;Στό λιμεναρχείο Πατρών;'.
Σε διαδικασίες προσθαλάσσωσης, αν έχουμε απορίες, ας ρωτήσουμε κάποιες χώρες που το έχουν λύσει.
 
ΓΚΡΙΝΙΑ-ΓΚΡΙΝΙΑ-ΓΚΡΙΝΙΑ !!!

Afiste vre paidia thn mourmoura ........................ ,mia xara tha pane ola mhn to gantemiazete, to egxirima,... OLA KALA THA PANE....THINK POSITIVE.......... :D :) :) :D :) :D :D
 
Re: ΓΚΡΙΝΙΑ-ΓΚΡΙΝΙΑ-ΓΚΡΙΝΙΑ !!!

gioannis":14u4e2ej said:
Afiste vre paidia thn mourmoura ........................ ,mia xara tha pane ola mhn to gantemiazete, to egxirima,... OLA KALA THA PANE....THINK POSITIVE.......... :D :) :) :D :) :D :D


Παρουσία ΥΕΝ τα εγκαίνια της βάσης προσθαλάσσωσης υδροπλάνων στην Πάτρα

"Μέρα γιορτής" χαρακτηρίστηκε η χθεσινή μέρα από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, κ. Μανώλη Κεφαλογιάννης, καθώς η αχαϊκή πρωτεύουσα αποκτά αεροπορική σύνδεση με υδροπλάνα με το νησί των Φαιάκων, την Κέρκυρα, ενώ στη συνέχεια οι γραμμές θα διευρυνθούν και προς άλλα νησιά του Ιονίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη πτήση θα πραγματοποιηθεί στις 27 Μαρτίου. o υπουργός, ο οποίος έφτασε στην Πάτρα με υδροπλάνο, εγκαινίασε τη βάση προσθαλάσσωσης και αποθαλάσσωσης των υδροπλάνων, ενώ σε δηλώσεις του ανάφερε: "με σύγχρονα μέσα δίνουμε εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς και πλέον οι κάτοικοι των νησιών δεν θα αισθάνονται απομονωμένοι".

Όπως ήδη έχει ανακοινωθεί, τα υδροπλάνα της AirSea Lines θα αναχωρούν από το λιμάνι της Πάτρας και σε πρώτη φάση θα ενώσουν την Αχαϊκή πρωτεύουσα με την Κέρκυρα, ενώ αργότερα θα εκτελεστούν πτήσεις και προς άλλα νησιά του Ιονίου.

Επίσης ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας χαρακτήρισε υψίστης σημασίας τη δρομολόγηση των υδροπλάνων και ανακοίνωσε ότι σύντομα θα αρχίσουν δρομολόγια από τον Πειραιά προς τα νησιά των Κυκλάδων και του βορείου Αιγαίου.

Ο εκπρόσωπος της εταιρίας Air Sea Lines που εκμεταλλεύεται τα υδροπλάνα τόνισε μεταξύ άλλων στην ομιλία του: "Γνωρίζαμε τις δυσκολίες του εγχειρήματος, αλλά αισθανόμαστε τυχεροί γιατί μας βοήθησαν, τόσο ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, όσο και ο υπουργός Μεταφορών, κ. Μιχάλης Λιάπης. Η Πάτρα πλέον θα συνδέεται αεροπορικά όχι μόνο με τα νησιά του Ιονίου, αλλά και με άλλους προορισμούς, αφού στο μέλλον θα υπάρξει σύνδεση και με νησιά του Αιγαίου, αλλά και με Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Παρών στην σύσκεψη ήταν και ο Καναδός πρέσβης στην Ελλάδα, ο οποίος χαρακτήρισε τη δρομολόγηση των υδροπλάνων, ως άριστο παράδειγμα ελληνοκαναδικής επιχειρηματικής συνεργασίας. Όσον αφορά στα σχέδια του υπουργείου ο κ. υπουργός ανακοίνωσε ότι περιλαμβάνεται η δημιουργία πλωτών πάρκινγκ στα λιμάνια του Πειραιά, της Πάτρας και του Ηρακλείου χωρητικότητας περίπου 1.000 θέσεων, ενώ ανάφερε ότι φιλοδοξία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας είναι να μπουν στο Χρηματιστήριο οι Οργανισμοί Λιμένος.

Σε συνομιλία που είχε το TravelDailyNews με τον υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων της Air Sea lines κ. Ηλία Ψυχογιό, δεν έκρυψε την ευχαρίστησή του για την σημερινή ημέρα και τα εγκαίνια της βάσης προσθαλάσσωσης και αποθαλάσσωσης. "Η σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική και πιστεύουμε ότι η αεροπορική σύνδεση των νησιών του Ιονίου με την Πελοπόννησο θα συμβάλλει ουσιαστικά στην βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων των νησιών" και συνέχισε: "...σημαντική ευελπιστούμε ότι θα είναι και η αύξηση της τουριστικής κίνησης των εν λόγω νησιών".

Το εισιτήριο για το δρομολόγιο Πάτρα - Κέρκυρα θα κοστίζει 80 ευρώ, ενώ η διάρκεια του ταξιδιού θα είναι 50 λεπτά. Τέλος, ο κ. Ηλίας Ψυχογιός μας επεσήμανε ότι η γραμμή Ιωάννινα-Κέρκυρα, που εκτελείται από τον περασμένο Αύγουστο έχει αρκετά καλά αποτελέσματα, ενώ το δρομολόγιο εκτελείται δύο φορές την εβδομάδα.

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
george_a":1bwal3gx said:
Υδροπλάνα υπάρχουν και αλλού

Σαφώς καί υπάρχουν.Αλλά σέ αυτά τά "αλλού",αρμόδιοι γιά τον καθορισμό τού νομικού και διαδικαστικού πλαισίου λειτουργίας τών συγκοινωνιών μέ υδροπλάνα είναι οι κατά τόπους υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας καί όχι τά υπουργεία ναυτιλίας.Επίσης οι όποιοι χώροι ελιγμών τών υδροπλάνων όταν είναι προσθαλασσωμένα βρίσκονται σέ ειδικά καθωρισμένες περιοχές καί όχι μέσα στά λιμάνια

Αλήθεια,γνωρίζει κανείς άν ισχύη αυτό που έγραψε ο k984054 ότι δηλαδή υπάρχει ΠΔ που χαρακτηρίζει τά υδροπλάνα ώς..πλοία;

Το ότι πριν από 70 χρόνια δεν προχώρησε δεν είναι λόγος σήμερα να μη δοκιμάσουμε.

Είναι όμως λόγος νά αναρωτηθούμε γιατί δέν προχώρησε,ώστε να αποφύγουμε τά ίδια λάθη.


Ασφαλώς όλα αυτά τα διαδικαστικά προβλήματα θα έχουν λυθεί στις άλλες χώρες όπου λειτουργούν Υδροπλάνα.

Εδώ όμως έχουν λυθεί;

Το αν το ATC το κάνει λιμενάρχης ή όχι, αυτό δεν το γνωρίζω.

Ούτε εγώ το γνωρίζω,αλλά καλόν θά ήταν να μήν τό κάνη....


Σίγουρα, σε ύψος πτήσεις λειτουργεί ως ΑΦ. Να λοιπόν μια απάντηση στο ερώτημα 'πού υπέβαλαν σχέδιο πτήσης;από πού πήραν waether briefing;Στό λιμεναρχείο Πατρών;'.

Ποιά είναι όμως η απάντηση;

Σε διαδικασίες προσθαλάσσωσης, αν έχουμε απορίες, ας ρωτήσουμε κάποιες χώρες που το έχουν λύσει.

Νά ρωτήσουμε,δέν υπάρχει αντίρρηση.Αλλά εδώ βλέπω οτι έχει στηθεί μιά ολόκληρη ιστορία λειτουργίας αεροπορικών συσκευών μέ πρωτεργάτη τον...υπουργό εμπορικής ναυτιλίας,οτι εκδίδονται αεροπορικά εισιτήρια μέ φόρο υπέρ τού..λιμενικού σώματος καί άλλα πολλά,όπου όμως η μόνη καθ'υλην αρμόδια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας λάμπει διά τής σιωπής της.Δέν θα έπρεπε να μάς προβληματίση αυτό;

Η συνέχεια τό βράδυ (διότι έχουμε και δουλειά)..
 
Hastaroth":16yc9osf said:
Σαφώς καί υπάρχουν.Αλλά σέ αυτά τά "αλλού",αρμόδιοι γιά τον καθορισμό τού νομικού και διαδικαστικού πλαισίου λειτουργίας τών συγκοινωνιών μέ υδροπλάνα είναι οι κατά τόπους υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας καί όχι τά υπουργεία ναυτιλίας.Επίσης οι όποιοι χώροι ελιγμών τών υδροπλάνων όταν είναι προσθαλασσωμένα βρίσκονται σέ ειδικά καθωρισμένες περιοχές καί όχι μέσα στά λιμάνια

Αλήθεια,γνωρίζει κανείς άν ισχύη αυτό που έγραψε ο k984054 ότι δηλαδή υπάρχει ΠΔ που χαρακτηρίζει τά υδροπλάνα ώς..πλοία; .


... βλέπω οτι έχει στηθεί μιά ολόκληρη ιστορία λειτουργίας αεροπορικών συσκευών μέ πρωτεργάτη τον...υπουργό εμπορικής ναυτιλίας,οτι εκδίδονται αεροπορικά εισιτήρια μέ φόρο υπέρ τού..λιμενικού σώματος καί άλλα πολλά,όπου όμως η μόνη καθ'υλην αρμόδια Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας λάμπει διά τής σιωπής της.Δέν θα έπρεπε να μάς προβληματίση αυτό;

Η συνέχεια τό βράδυ (διότι έχουμε και δουλειά)..

Δυστυχώς διαπιστώνω ότι εδώ είναι ...Ελλαδιστάν. Από τη μία λέμε ότι θέλουμε επενδύσεις. Στα λόγια είμαστε ...άσος. Όταν έρχεται η ώρα να κάνουμε πράξη τα λόγια τότε αρχίζουν τα δύσκολα. Από πέρσι βολοδέρνουομε με τα Υδροπλάνα. Να μήν πώ από πρόπερσι. Δόστου εμφανίσεις του κ. Λιάπη να μας λέει πόσο ωραία ήταν στη βόλτα που πήγε στη λίμνη. Δόστου προβλέψεις αισιόδοξες. Και περάσανε δύο χρόνια για να ...ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά προβλήματα. Έλεος. Λες να είναι γιατί οι κ.κ. υπουργοί νοιάζονται ποιός θα καρπωθεί το όφελος της δημοσιότητας;;; Λες γι' αυτό να πέφτουν μαχαίρια "είναι αεροπλάνο" - όχι "είναι πλοίο", "πετάει", όχι "κολυμπάει" και δε συμμαζεύεται. Πραγματικά δεν γνωρίζω τί έγινε πίσω από τις ...κουρτίνες, πάντως το κράτος μια δουλειά έχει να κάνει και δεν την κάνει. Αυτή του να συντονίζει τις αρμόδιες υπηρεσίες να παράξουν έργο.

Στα καθ' υμάς. Τι μας κόφτει εμάς αν αρμόδιος είναι ο ΥΕΝ ή ο ΥΜΕΤ;;; Ανήψια τους δεν είμαστε για να 'καιγόμαστε';
 
Ασφαλώς καί πρέπει να γίνωνται επενδύσεις.Νά γίνωνται όμως σωστά,οργανωμένα καί να ελέγχωνται από τά κατάλληλα πρόσωπα.

Ο κύριος Κεφαλογιάννης είναι υπουργός εμπορικής ναυτιλίας και δουλειά του είναι νά ασχολήται μέ τά βαπόρια,όχι μέ τά αεροπλάνα -ακόμη κι'άν αυτά κατεβαίνουν στην θάλασσα καί όχι στη στεριά.Αντί νά κοιτάξη πώς θά λύση τά χρονίζοντα προβλήματα τής ακτοπλοϊας,κάθεται και μάς λέει οτι μέ θα λυθή το πρόβλημα τής ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας μέ τά υδροπλάνα.

Η ΥΠΑ είναι καθ'ύλην αρμόδια γιά τίς πτητικές συσκευές (καί τά υδροπλάνα είναι πτητικές συσκευές) καί όμως σ'όλη αυτή την ιστορία δέν είδα να αναφέρεται καμμιά δήλωση εκπροσώπου της γιά τα τεκταινόμενα.Ακόμα καί στην "εγκαινιαστική" πτήση που έγινε σήμερα από τον Πειραιά πρός την Πάτρα (το σχετικό ρεπορτάζ το είδα στο forum τού αντίστοιχου ναυτικού site,στο airliners.gr),δέν βρισκόταν ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ παράγων τής ΥΠΑ-μόνο ο Κεφαλογιάννης,κάποιοι βουλευτές τοπικοί,παράγοντες τού ΥΕΝ καί ο αρχηγός τού Λιμενικού Σώματος.

Τό συμπέρασμά μου:Ολα τά είχαμε,τά υδροπλάνα μάς μαράνανε.Αλλά ακόμα κι'άν όντως μάς μαράνανε και τα χρειαζόμαστε,άς τά "αντιμετωπίσουν" οι αρμόδιοι σωστά και όχι αρπακολλιτζίδικα.Κι'εδώ συμφωνώ μέ τον george_a ότι το κράτος δέν κάνει την δουλειά που πρέπει να κάνη,δηλαδή να συντονίση σωστά τίς κατάλληλες υπηρεσίες για νά αποδώσουν έργο....
 
Η ομίχλη άφησε τα εγκαίνια χωρίς υδροπλάνο

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ματαιώθηκε λόγω ομίχλης η προγραμματισμένη για χθες προσλίμνωση υδροπλάνου που θα εκτελεί τουριστικές πτήσεις μεταξύ Κέρκυρας και Βεγορίτιδας Πέλλας. Στα σχέδια και αεροπορική σύνδεση της Βεγορίτιδας με Αθήνα ή Πειραιά. Το υδροπλάνο της ελληνοκαναδικής εταιρείας Air Sea Lines που ξεκίνησε γεμάτο με επισήμους από την Κέρκυρα συνάντησε ομίχλη στην οροσειρά της Πίνδου και αναγκάστηκε να γυρίσει πίσω. Ωστόσο, η γραμμή «εγκαινιάστηκε» και ο νομάρχης Πέλλας Πάκης Σιβένας δηλώνει ότι θα βοηθήσει πολύ τον τουρισμό της περιοχής.

«Οι πτήσεις αυτές δεν θα είναι τακτικές αλλά θα έχουν τουριστικό χαρακτήρα. Με τα υδροπλάνα των 14 θέσεων μπορούν τα γκρουπ των επισκεπτών να έλθουν στο χιονοδρομικό μας κέντρο και να δουν τη λίμνη Βεγορίτιδα.

Η εξέλιξη που θα έχει αυτή η προσπάθεια θα φανεί στο χρόνο.

Είναι όμως μια αξιόλογη πρωτοβουλία που τη στηρίζουμε όλοι». Πιο αισιόδοξος ο δήμαρχος Βεγορίτιδας Μιχάλης Γεωργίου μιλά ακόμη και για σύνδεση της Πέλλας με την Αθήνα. «Το ενδιαφέρον είναι μεγάλο.

Θέλουμε να φέρουμε την Αθήνα στην Πέλλα. Θέλουμε να βγούμε από τη συγκοινωνιακή απομόνωση.

Η εταιρεία έχει ζητήσει άδεια για προσθαλάσσωση στον Πειραιά ή στην Αθήνα, στον Φλοίσβο. Μπορεί το εγχείρημα να φαίνεται παρακινδυνευμένο αλλά δεν έχουμε άλλη λύση παρά να το στηρίξουμε», ανέφερε ο κ. Γεωργίου.

Η πτήση από Αθήνα για Βεγορίτιδα εκτιμάται ότι θα διαρκεί περίπου 1 ώρα και 10' λεπτά και θα κοστίζει περίπου 170 ευρώ με επιστροφή.


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 27/03/2006

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=86372088
 
Prota ap'ola na sas pw oti parakolouthw tin upothesi me ta udroplana kairo twra kai diabazw sxedon kathimerina auto to forum perimenontas pos kai pos updates! Eimai stin Melbourni kai euelpistw suntoma na gurisw ellada kai na doulepsw.
Paidia den kserw an tha sas diafotisw katholou me auto mou to post, alla egw pou exw endorsement gia udroplano eprepe na parw kai adeia taxyploou (boat licence) gia na mporw na to petaw...

To udroplano oso einai ptitiko allo toso einai kai ploto meso.

Anikei sto limeniko oso einai sto nero kai stin aeroporeia otan petaei.
Prin tin apogeiwsei pairneis adeia kai ekpempeis sti suxnotita tou limenikou kai meta tin apogeiwsi kaneis klisi stin aeroporiki suxnotita.

Kata kapio tropo opos kai ta aeroplana upagontai ston aerolimena kai tous nomous tou otan einai sto edafos (Surface Movement Control) etsi kai ta udroplana me to limeniko/nautilia.

Apo tin stigmi pou san aeroplana einai egkekrimena, exoun AOC, CoA, adeia ptisews ktl to mono pou menei na taktopioithei einai to nautiliako komati. Eksou kai katanoitos o ntoros tou upourgeiou nautileias...Oso einai sto nero, upagontai s'auto...Den pa'na'xei ftera, elikes kai poupoula...

Kali tuxi sta Thalassopoulia!!!Makari na kataktisoun oli ti mesogeio!
 
Top