k984504
Low-Cost-Class-Member
Καλησπέρα σε όλους,
μερικά ποιντς που θα κάνουν μερικούς γνωρίζοντες να φρίξουν!
- Εν μια νυκτί, Το Μεταφορών και Ναυτιλίας χωρίς τη συνδρομή καμιάς υπηρεσίας (ΥΠΑ, ΛΣ) χαρακτήρισε τα αεροπλάνα με μπανέλες (αμάν πια το υδροπλάνα) πλοία! Υπογραφή το ΠΔ φέρει μόνο από τους πιο πάνω υπουργούς, χωρίς να αναφέρονται σχετικές εισηγήσεις από πουθενά.
- Τα πλόια λοιπόν σύμφωνα με το Οπς Μάνυαλ της Canadair υποδείκνύει διαδρομο προσθαλάσωσης 1320μ με άσχημο καιρό. Φυσικά και απαιτούνται και φωτισμός αλλά αυτά είναι λεπτομέριες!!
- Οι πιλότοι δεν είναι όλοι Καναδοί.. Αλλά ουτε και Ευρωπαιοι... Περισσότερα δε λέω..
- Από δώ και πέρα απλά αποφύγεται το κολύμπι σε οποιαδήποτε θάλασσα μπορεί να σας έρθει κατακέφαλα ένα πλοίο απο τον αέρα..
- Επίσης αποφύγεται διαφορα πλοία της γραμμής τα οποία εκτέλουν παρόμοια δρομολόγια.. Μπορει να πρόκειται για μύγα.. αλλά κοβαλά καύσιμα!!
- Το πλοίο είναι διεθνώς certified για 22θέσεις καθήμενων! Το μαγικό νούμερο εδώ είναι 19! Ξυλώσαν 2 θέσεις για να μην απαιτήται Ιπτάμενος Λοστρόμος...
- Τα εισητήρια περιλαμβάνουν 15% φόρα υπέρ το ΛΣ!! Μην σας φανεί παράξενο αν οι Πιλότοι υποχρεωθούν να γραφτούν και στο ΝΑΤ.
Να δω τον Κ. Τράγκα και τους λοιπούς Ειδαγελείς όταν θα γίνει το πρώτο ατύχημα.. Και μάλλον (ω μη γένετο) δεν είναι μακρυά! Η ΥΠΑ θα παραπέμπει στο Ναυτιλίας ως μη αρμόδια.. και το Ναυτιλίας στο ΛΣ με την τεράστια εμπειρία που διαθέτει στην διαλεύκανση αεροπορικών ατυχημάτων!!
Αυτά ήθελα να πω, και μην με πάρετε απο τη μούρη.. Θα ήθελα αυτο το εγχείρημα να είναι από τα πιο πετυχημένα που εγιναν στην Ελλάδα.. Αλλά δυστυχώς το αρνητικό publicity που κατάφεραν για την ΥΠΑ, (που προσπαθούσε να τους στήσει ένα οργανωμένο νομικό πλαίσιο λειτουργίας - και αυτό είναι μεγάλη αλήθεια) και την παράκαμψη της, σύντομα θα είναι πρώτο θέμα σε ειδήσεις..
Δεν δουλεύω στην ΥΠΑ, ουτε σε Αεροπορική Εταιρία! Εξηγούμε!
μερικά ποιντς που θα κάνουν μερικούς γνωρίζοντες να φρίξουν!
- Εν μια νυκτί, Το Μεταφορών και Ναυτιλίας χωρίς τη συνδρομή καμιάς υπηρεσίας (ΥΠΑ, ΛΣ) χαρακτήρισε τα αεροπλάνα με μπανέλες (αμάν πια το υδροπλάνα) πλοία! Υπογραφή το ΠΔ φέρει μόνο από τους πιο πάνω υπουργούς, χωρίς να αναφέρονται σχετικές εισηγήσεις από πουθενά.
- Τα πλόια λοιπόν σύμφωνα με το Οπς Μάνυαλ της Canadair υποδείκνύει διαδρομο προσθαλάσωσης 1320μ με άσχημο καιρό. Φυσικά και απαιτούνται και φωτισμός αλλά αυτά είναι λεπτομέριες!!
- Οι πιλότοι δεν είναι όλοι Καναδοί.. Αλλά ουτε και Ευρωπαιοι... Περισσότερα δε λέω..
- Από δώ και πέρα απλά αποφύγεται το κολύμπι σε οποιαδήποτε θάλασσα μπορεί να σας έρθει κατακέφαλα ένα πλοίο απο τον αέρα..
- Επίσης αποφύγεται διαφορα πλοία της γραμμής τα οποία εκτέλουν παρόμοια δρομολόγια.. Μπορει να πρόκειται για μύγα.. αλλά κοβαλά καύσιμα!!
- Το πλοίο είναι διεθνώς certified για 22θέσεις καθήμενων! Το μαγικό νούμερο εδώ είναι 19! Ξυλώσαν 2 θέσεις για να μην απαιτήται Ιπτάμενος Λοστρόμος...
- Τα εισητήρια περιλαμβάνουν 15% φόρα υπέρ το ΛΣ!! Μην σας φανεί παράξενο αν οι Πιλότοι υποχρεωθούν να γραφτούν και στο ΝΑΤ.
Να δω τον Κ. Τράγκα και τους λοιπούς Ειδαγελείς όταν θα γίνει το πρώτο ατύχημα.. Και μάλλον (ω μη γένετο) δεν είναι μακρυά! Η ΥΠΑ θα παραπέμπει στο Ναυτιλίας ως μη αρμόδια.. και το Ναυτιλίας στο ΛΣ με την τεράστια εμπειρία που διαθέτει στην διαλεύκανση αεροπορικών ατυχημάτων!!
Αυτά ήθελα να πω, και μην με πάρετε απο τη μούρη.. Θα ήθελα αυτο το εγχείρημα να είναι από τα πιο πετυχημένα που εγιναν στην Ελλάδα.. Αλλά δυστυχώς το αρνητικό publicity που κατάφεραν για την ΥΠΑ, (που προσπαθούσε να τους στήσει ένα οργανωμένο νομικό πλαίσιο λειτουργίας - και αυτό είναι μεγάλη αλήθεια) και την παράκαμψη της, σύντομα θα είναι πρώτο θέμα σε ειδήσεις..
Δεν δουλεύω στην ΥΠΑ, ουτε σε Αεροπορική Εταιρία! Εξηγούμε!