Air Sea Lines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Prwta ap'ola kalws irthes sto forum mas apo tin makryni Melbourni.Oi episimanseis sou einai poly diafwtistikes afou opws les eisai pilotos se ydroplana,omws egw exw akoma kapoies apories kai episimanseis.

1.Les oti "Prin tin apogeiwsei pairneis adeia kai ekpempeis sti suxnotita tou limenikou",afto simainei zitas takeoff clearance apo tous limenikous kai oxi apo ATC?Exontas ypopsin oti milame gia ydroplana pou ekteloun scheduled i charter flights (pou epomenws exoun ypoxrewsi na ypobaloun flight plan) kai oxi gia mikra idiwtika ydroplana,afto to flight plan se poion ypoballetai?
Kai antistoixws,otan paei gia prosthalasswsi,poios tou dinei tis odigies kai tis plirofories (wind/velocity klp) pou xreiazetai?Oi limenikoi i kapoio kontino (!) ATC?

2.Oi ydatines perioxes apo/prosthalasswsis kai eligmwn toy ydroplanou den prepei na exoun kapoies simanseis,opws isxyei kai gia ta aerodromia?
Pws loipon tha apo/prosthalasswnetai to ydroplano mesa sto limani,kai malista anamesa sta ploia (kati pou legetai obstacle clearance to kseroun oi limenikoi?).

3.Anikei sto limeniko oso einai sto nero kai stin aeroporeia otan petaei.
To ydroplano einai men KAI plwto meso,omws den epixeirei (operates) kyriws sto nero,alla ston aera.Me tin idia logiki tha eprepe na poume oti ta aeroplana,epeidi exoun rodes kai troxodromoun,oso einai sto edafos ypagontai stin...Troxaia.

4.O ntoros tou ypourgeiou nautilias eksakolouthei na mou einai akatanoitos dioti ypirkse dysanaloga megalos ws pros to pososto emplokis tou stin "xrisi" tou sygkoinwniakou aftou mesou stin Ellada.Den noeitai,stin diekperaiwsi twn thematwn pou aforoun ena ptitiko sygkoinwniako meso,na parakamptetai i kat'ylin armodia ypiresia politikis aeroporias,opws egine stin ellada (opou ,ek'oswn gnwrizw,yparxei ypourgiki apofasi me tin opoia to ydroplano xaraktirizetai ws..ploio).Kai den noeita,sto prwto "episimo" taksidi enos ptitikou mesou,na min einai proskeklimenos oute enas ekproswpos tis ypiresias politikis aeroporias.

5.I "logiki" tis xrisis ydroplanwn stin Ellada emperieixe tin skepsi oti tha pigainoun se topous opou yparxoun limnes kai tha syndeoun aftous tous topous me pio "kentrikes" perioxes tis elladas.Omws,af'enos oi perissoteres -an oxi oles oi- ellinikes limnes einai ydrobiotopoi prostatevomenoi kai i syxni kinisi mesa se aftes (kai konta s'aftes) ydroplanwn kindynevei na diataraksei tis oikologikes isorropies (peran tou kindynou atyximatwn apo ta ydrobia poulia pou zoune se aftes),af'eterou briskontai se oreines perioxes (oi limnes,ennow) kai to fainomeno tis omixlis einai syxno (diavasa pio prin oti to ydroplano pou "egkainiase" tin syndesi Kerkyras-Begoritidas gyrise adoksws pisw logw omixlis stin Pindo).
Allwste,logw kai tou mikrou megethous akoma kai twn polythesiwn ydroplanwn (14-19 theseis),den mporei na ginei logos gia megalo ogko kinisis se epivates,eidika metaksy tetoiwn perioxwn opou einai amfivolo an akoma kai odikws metakinountai perissoteroi anthrwpoi imerisiws...

Afta pros to paron kai tha epanelthw..
 
Αγαπητε Hastaroth και λοιποι αναγνωστες του συγκεκριμενου θεματος..

Πρωτα απ'ολα να διευκρινισω οτι πεταω προς το παρον μονο μικρα υδροπλανα τυπου C-185 με πλωτηρες κανοντας πτησεις scenic και charter..Δευτερον ειμαι στην Αυστραλια οπου ειναι μια πολυ ανεπτυγμενη χωρα γενικοτερα και ειδικοτερα οσον αφορα αεροπορικα ζητηματα.

Απαντωντας στα ερωτηματα σου λοιπον..

1)Δεν χρειαζεται να ζητησω αδεια απογειωσης απο κανεναν. Απλα κανω μια κλήση στη συχνοτητα του λιμανιου και ανακοινωνω οτι βαζω μπρος και την κατευθυνση μου με σκοπο την απογειωση. Κανεις δεν μου απαντα, αλλα με ακουνε οι περισσοτεροι..Μονο αν υπαρχει προβλημα θα με ειδοποιησουν.
Σχεδιο πτησης δεν χρειαζομαστε εδω αν δεν μπουμε σε controlled airspace(Class C+D) αλλα ακομα κι αν χρειαζομασταν μπορουμε να το υποβαλλουμε στον αερα, ή πριν απογειωθουμε απο τα γραφεια μας.
Επειτα οσον αφορα την προσθαλασσωση, εχουμε windsocks σε ολα τα μερη που προσγειωνομαστε και βλεπουμε την ενταση και την κατευθυνση. Η ασφαλεια της προσθαλασσωσης οσον αφορα αλλα πλωτα μεσα στην περιοχη ειναι μερος του ελεγχου που κανουμε στην περιοχη πριν το waterlanding (βλ. #2)

2)Δεν απο/προσγειωνεται κανεις μεσα στο λιμανι(εκτος αν ειναι τεραστιο). Μολις βγουμε απο το λιμανι απογειωνομαστε αφου μεσα στα λιμανια επιτρεπεται ταχυτητα μονο 5-10κομβων! Το ιδιο και η προσγειωση. Προσγειωνομαστε εξω και κανουμε taxi προς τα μεσα. Υπαρχει επισης backup μια πλωτη βαση, οπου αν ο καιρος και η κινηση δυσκολευει την εισοδο του υδροπλανου στο λιμανι, αποβιβαζονται εκει οι επιβατες και τους παιρνει ταχυπλωο.
Για obstacle clearance οπως καταλαβαίνεις αμα βγεις στα ανοιχτα δεν τιθεται θεμα..

3)Ακριβως οπως το ειπες!!Τα αεροπλανα οταν τροχοδρομουν, ανοικουν πλεον στην αρχή της χωρας, στο αεροδρομιο και στην υπηρεσια που θα τους δωσει οδηγειες..Δεν μπορουν να φυγουν χωρις την αδεια του πυργου! Οχι οτι ανηκουν στην τροχαια, αλλα αν προσγειωνοντουσαν στην εθνική π.χ. δεν θα της ανηκαν?Likewise λοιπον...

4) Ο ντορος κι εμενα μου ειναι ακατανοητος και πιστευω θα επρεπε να υπαρχει και καποιος απο την ΥΠΑ εκει με τα υδροπλανα, αλλα δεν ειναι η ΥΠΑ που εχει το προβλημα, αλλα το Υπουργειο Ναυτιλίας. Οταν προσγειωθηκε το πρωτο airbus 380 στην Σιγκαπουρη ειδατε εσεις επισημους της ΥΠΑ? Εγω μονο του αεροδρομιου και της αεροπορικης εταιρειας ειδα..Για την ΥΠΑ εκτος του οτι ηταν το πρωτο μοντελο, ηταν αλλο ενα αεροπλανο...

5)Για το τελευταιο δεν εχω πολλα να πω...Δεν γνωριζω τι διαδικασιες πρεπει να ακολουθησουν για να ειναι και "οικολογικα" τα υδροπλανα που πετουν στις λιμνες. Σιγουρα για τις θαλασσες παντως δεν εχουν προβλημα και κυριως για εκει προοριζονται αν δεν κανω λαθος, εξαλλου δεν ειμαστε και Καναδας..

Αυτα ειχα σαν απαντηση, ελπιζω να βοηθησα λιγο κι ελπιζω να μαθουμε ολοι μας πολλα ακομα για αυτα τα περιφημα "Θαλασσοπουλια"!
 
Xereis file mas ti tha pei YPA kai YPOUGEIO EMPORIKIS NAUTILIAS ???? to mono sigouro einai oti den eisai stin Ellada gia na katalaveis.!!!!!!!!!!!!!!
 
Φιλε PPL, μπορει να μην ειμαι στην Ελλαδα αυτη τη στιγμή αλλα εκει γεννηθηκα και μεγαλωσα..

Αν μη τι αλλο σκοπευω να ξαναγυρισω συντομα και να ζησω εκει ενδεχομενως, οποτε θα σε παρακαλουσα παρα πολυ να με διαφωτισεις με λιγες παραπανω λεπτομερειες κι οχι απλα μια φραση...

Οσον αφορα την ελληνικη αεροπορεια οι γνωσεις μου ειναι μετρημενες. Προσπαθω να μαθω οσο περισσοτερα μπορω απο το website αυτο και το περιοδικο (R.B.F.) που ειμαι συνδρομητης. Εχω ήδη καταλαβει πως ειμαστε πολυ πισω αλλα τα τελευταια χρονια γινεται φοβερή προοδος κατα τη γνωμη μου...Μακαρι να συνεχιστει ετσι και καλυτερα!
 
Sigoura proodos ginetai alla fovame oti auti i etairia tha anoixei to dromo se alles dioti mexri na paroun adeies tha exoun xodepsei tosa kai kapote tha varethoun na plirwnoun.Mipws thimate i xerei kapoios ti travixe i SEEA kai i Air Greece Kritikes gia na paroun adeia????Twra o kathe enas pou lei oti thelei na kanei aeroporiki erxetai kai kanei mia aitisi stin Ypa kai autoi enai ypoxrewmwnoi na exetasoun tin kathe periptwsi eite yparxoun lefta eite oxi.
 
Υδροπλάνα σύντομα στην άγονη γραμμή

Δεκαπέντε δρομολογιακούς προορισμούς σε άγονα νησιά θα εξυπηρετούν σύντομα τα υδροπλάνα της εταιρίας AirSea Lines και μάλιστα με κρατική επιδότηση. Την πληροφορία επιβεβαίωσε στο ΣΚΑΙ ο Γενικός Διευθυντής της AirSea Lines Αναστάσιος Γκόβας και σύμφωνα με πληροφορίες, τα υδροπλάνα μεταξύ άλλων θα εξυπηρετούν από τον Πειραιά ή το Λαύριο τον Αη Στράτη και τα Ψαρά και από την Κέρκυρα τους Οθωνούς.

Αν και με καθυστέρηση δέκα ημερών, το πρωί πραγματοποιήθηκε η πρώτη πτήση υδροπλάνου από Πάτρα προς Κέρκυρα με έναν επιβάτη. Μέχρι στιγμής, οι πτήσεις γίνονται με δικινητήρια αεροσκάφη 19 θέσεων, καναδικής κατασκευής, ενώ το εισιτήριο για απλή μετάβαση κοστίζει 80 ευρώ. Η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι δύο την ημέρα, εκτός Τετάρτης και Σαββάτου, ενώ την Κυριακή θα πραγματοποιείται μόνο μία πτήση. Τις υπόλοιπες ημέρες από την Πάτρα προς Κέρκυρα η πρώτη πτήση θα γίνεται στις 9 το πρωϊ και η δεύτερη στις 3.30 μετά το μεσημέρι, ενώ η μεσημεριανή πτήση από την Κέρκυρα προς την Πάτρα θα εκτελείται στις 2 το μεσημέρι.

Έως το καλοκαίρι η AirSea Lines, η εταιρία που εκμεταλλεύεται τα υδροπλάνα, εκτιμά ότι θα είναι έτοιμες και οι εγκαταστάσεις στη Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά, ώστε να επεκταθούν τα δρομολόγια και σε άλλα νησιά του Ιονίου, ενώ προοπτική της εταιρείας είναι σύντομα να επεκταθεί και στα νησιά των Κυκλάδων.
http://www.skairadio.gr/4dcgi/_w_articl ... 006_150113
 
Εγώ να κάνω μια ερώτηση; Εισιτήρια για τα υδροπλάνα μπορείς να αγοράσεις μόνο μέσω internet; Ή υπάρχουν και σε ταξιδιωτικά γραφεία, κλπ.;
 
Αν προσεξεις καλυτερα στη σελιδα γραφει "Buy a ticket". Αλλες λεπτομερειες θα μαθεις αν παρεις ενα τηλεφωνακι στην εταιρεια. :?
 
Top