Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Η προσφορά που έκανε η κάθε εταιρεία δεν έχει σχέση με την τιμή του εισιτηρίου.

Π.χ. η Astra κατέθεσε μηδενική προσφορά για τη γραμμή της Σάμου, που σημαίνει πως θεώρησε πως δε χρειάζεται ποσό επιδότησης ώστε να προσφέρει τις απαιτούμενες θέσεις στην τιμή της σύμβασης. Όση και να ήταν η προσφορά της Astra ή όποιας άλλης εταιρείας, ο μέγιστος ναύλος θα παρέμενε σταθερός.

Σχετικά με τα ακυρωτικά που αναφέρεις δε νομίζω πως η σύμβαση αναφέρει κάτι σχετικό.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Αποφαση του ελεγκτικου συνεδρίου για αγονες γραμμες 2012. ειναι στον αερα και δεν υπογραφονται λογο υπερτιμολογιμενων αντισταθμισματων και μη εύλογο κέρδος.
Με λιγα λογια η minoan κερδισε τον πρωτο γύρο και επιβεβαιώνει το μεγαλο φαγοπότι που ειχαν στησει ASTRA OA και SKY.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Θα υπαρξουν νέες άγονες γραμμές γιατο 2014?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Όπως γράφει και στην πρώτη δημοσίευση, οι άγονες έχουν καταχωρηθεί έως 31/03/2016.;)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Υπάρχουν 2 δρομολόγια αν δεν κάνω λάθος που δεν συμπεριλαμβάνονταν στον μεγάλο διαγωνισμό, τα ATH-ZTH κ SKG-LXS-JIK, το πρώτο δεν θυμάμαι πότε λήγει, το δεύτερο όπως γράφει παραπάνω ο Jerry λήγει 31/8/14 άρα θα υπάρξει διαγωνισμός τώρα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Χμμμμ, ενδιαφέρον :cool:
Zήτημα αναθεώρησης των άγονων αεροπορικών γραμμών αλλά και μείωση της επιδότησης που δίνεται στις εταιρείες για την εκτέλεσή τους θέτει η τρόικα με νέα παρέμβασή της προς την ηγεσία του υπουργείου Yποδομών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι τον Oκτώβριο του 2014 η Eλλάδα θα πρέπει να εξετάσει τις γραμμές Yποχρέωσης Παροχής Δημόσιας Yπηρεσίας (YΔY) και να προχωρήσει στη σύνταξη νέου σχεδίου για τη συγκεκριμένη αγορά.

Φυσικά, υπάρχουν και οι απαραίτητες σφήνες απο λοκο μιας που είναι της μόδας
H σημαντικότερη παρέμβαση της τρόικας αφορά στο άνοιγμα των νέων διαγωνισμών που θα υλοποιηθούν και σε αεροπορικές εταιρείες εκτός Eλλάδος...
Σύμφωνα με πληροφορίες, το σημείο αυτό αναμένεται να αποτελέσει «αγκάθι» στις διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών, καθώς κάτι τέτοιο θα έδινε το «πράσινο φως» ακόμα και στις εταιρείες χαμηλού κόστους να συμμετέχουν στον διαγωνισμό.
Γιατί ως γνωστόν, FR, EZY, VY κλπ περιμένουν στη γωνία να σφαχτούν για το ποιά θα πρωτοαρπάξει το ATH-JNX και το RHO-AOK ας πούμε με 738 και 320 δίνοντας ταυτόχρονα χαμηλότερες προσφορές απ' τις δικές μας...

Όλο το θέμα είναι εδώ
Παράλληλα, η τρόικα ζητά τη μείωση της κρατικής επιδότησης που ανέρχεται σε περίπου 40 εκατ. ευρώ τον χρόνο.

Eιδικότερα ο προϋπολογισμός για τα 24 άγονα δρομολόγια μέχρι τον Aπρίλιο του 2016 είναι 157,4 εκατ. ευρώ (περίπου 39,3 εκατ. ευρώ τον χρόνο όταν στον προηγούμενο διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η YΠA το 2009 το ετήσιο κόστος δεν ξεπερνούσε τα 22,1 εκατομμύρια).

Σύμφωνα με τα κλιμάκια της τρόικας, το ποσό αυτό θα πρέπει να μειωθεί, χωρίς, ωστόσο, μέχρι στιγμής να έχει δοθεί πλαφόν για το τελικό ποσό επιδότησης.
:arrow: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113250426
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Μα νομίζω πως και ο προηγούμενος διαγωνισμός επέτρεπε κοινοτικές εταιρείες. Εξάλλου είχε δείξει ενδιαφέρον η Capratair αλλά τελικά απορρίφθηκε.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Νομίζω είχαν παραθυράκια και τις έκοβαν, μάλλον αυτά θέλει η τρόκια να κλείσουν
 
Βγήκε η πρόσκληση για τις 2 άγονες που λήγουν τώρα, εδώ τα σχετικά λινκ
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

OA701":37uc67fl said:
Χμμμμ, ενδιαφέρον :cool:
Παράλληλα, η τρόικα ζητά τη μείωση της κρατικής επιδότησης που ανέρχεται σε περίπου 40 εκατ. ευρώ τον χρόνο.

Eιδικότερα ο προϋπολογισμός για τα 24 άγονα δρομολόγια μέχρι τον Aπρίλιο του 2016 είναι 157,4 εκατ. ευρώ (περίπου 39,3 εκατ. ευρώ τον χρόνο όταν στον προηγούμενο διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η YΠA το 2009 το ετήσιο κόστος δεν ξεπερνούσε τα 22,1 εκατομμύρια).

Σύμφωνα με τα κλιμάκια της τρόικας, το ποσό αυτό θα πρέπει να μειωθεί, χωρίς, ωστόσο, μέχρι στιγμής να έχει δοθεί πλαφόν για το τελικό ποσό επιδότησης.
:arrow: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113250426

Μήπως ήρθε η ώρα να εξεταστεί η "χρησιμότητα" γραμμών όπως Σητεία-Πρέβεζα/Αλεξανδρούπολη και τα "τραινάκια" Αιγαίου και Ιονίου :evil: :evil: .

Οι μεν γραμμές της Σητείας (οι οποίες, ως λέγεται, ξεκίνησαν επί κρατικής ΟΑ κατόπιν "επιθυμίας" τοπικού βολευτή για τις προσωπικές του μεταφορικές ανάγκες) ακούγονται σαν ευφάνταστες κινήσεις "ανάπτυξης της περιφέρειας". Στα χρόνια των παχιών αγελάδων μπορεί να τις ανεχόμασταν, αλλά τώρα που παντού γίνονται περικοπές μήπως ήρθε η ώρα να μας χαιρετήσουν. Ας ήταν έστω από Ηράκλειο. Έχει γίνει άραγε ποτέ κάποια έρευνα για να εξακριβωθεί το ποσοστό των επιβατών, που θα εξυπηρετούντο καλύτερα αν η πτήση έφευγε από Ηράκλειο;

Όσο για τα "τραινάκια", πιστεύω οτί ωφέλιμα θα μπορούσαν να ήταν αν προεκτείνονταν, του μεν Ιονίου προς Θεσσαλονίκη, του δε Αιγαίου προς Αλεξανδρούπολη ή Καβάλα. Ακόμα κι έτσι, θα είχαν χρησιμότητα πέραν της τουριστικής περιόδου;

Τέλος, νομίζω οτί κάτι πρέπει να γίνει και με τις γραμμές των κυκλάδων. Χρειάζεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να υπάρχουν τέσσερις πτήσεις την ημέρα από Αθήνα για Πάρο, δύο-τρεις για Νάξο, δυόμισι (μέσος όρος) για Μήλο, και μια για Σύρο; Όλα αυτά το καλοκαίρι, που εκτός από τα συμβατικά πλοία, υπάρχουν και τα ταχύπλοα που εκτελούν γρήγορα δρομολόγια πρωί-απόγευμα.

Γενικά, ποιούς εξυπηρετούν πραγματικά αυτές οι πτήσεις; Τί πληρότητες έχουν; Στις "νεκρές" περιόδους, υπάρχουν επιβάτες ή βαράνε μύγες; Αν υπάρχουν ενδείξεις για την ωφέλεια αυτών των γραμμών θα ήθελα πραγματικά να τις ακούσω.
 
Top