Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πως θα εκτελείται το άγονο Σητεια-Κασος-Καρπαθος-Ροδος απο ΟΑ:

OA 4430.10.202329.03.20241_3_5__ATHJSH14:2015:25JAT4Y46
OA 9530.10.202329.03.20241_3_5__JSHKSJ15:5016:15JAT4Y46
OA 9530.10.202329.03.20241_3_5__KSJAOK16:4017:00JAT4Y46
OA 9530.10.202329.03.20241_3_5__AOKRHO17:2518:05JAT4Y46
OA 9431.10.202330.03.2024_2_4_6_RHOAOK06:0506:45JAT4Y46
OA 9431.10.202330.03.2024_2_4_6_AOKKSJ07:1007:30JAT4Y46
OA 9431.10.202330.03.2024_2_4_6_KSJJSH07:5508:20JAT4Y46
OA 4531.10.202330.03.2024_2_4_6_JSHATH08:4509:55JAT4Y46
 
Καλημέρα γνωρίζουμε για το CFU - SKG τι θα γίνει γιατί για Νοέμβριο δεν βλέπω πτήσεις πουθενά και από Δεκέμβριο βλέπω κάποιες στην Sky αλλά δεν ξέρω αν τηρηθούν
 
Από την αντίστοιχη σελίδα της Κομισιόν, παίρνουμε κάποια στοιχεία για τις πληρότητες στις 28 άγονες γραμμές (δεδομένα 2021). Σας τα παραθέτω εδώ τη βαθμολογία, 12 points go to... (με συγχωρείτε, παρασύρθηκα).

pso_greece.jpg

Στον πάτο της λίστας το SKG-SKU με πληρότητα 12.31% (~6 επιβάτες στο ATR42), ενώ από κοντά το JSH-PVK με πληρότητα στο 15.1% (~7 επιβάτες στο ATR42). Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται οι γραμμές που εκτελούνται με μηδενική επιδότηση και με σχετικό ανταγωνισμό (OA,GQ) με πληρότητες άνω του 80%. Λαμπρή εξαίρεση στην πρώτη πεντάδα είναι το ATH-JSY (αποκλειστική εκμετάλλευση από τη GQ) με πληρότητα 77.3%.
 
Jerry από δικό σου post. Ως υπενθύμιση ;)
Οι 10 γραμμές (ATH-MLO, JNX, PAS, KIT, JIK, AOK, JSI, ZTH καθώς και SKG-SMI, JKH) έχουν αποχαρακτηριστεί από άγονα και θα πετάνε και οι δύο (GQ/OA)
 
Ναι, τα στοιχεία είναι από το 2021, όταν ακόμα υπήρχε ο χαρακτηρισμός και παρόλα αυτά πετούσαν και οι δυο εταιρίες με μηδενική επιδότηση.
 
Μου κανει εντυπωση που υπαρχει ακομα το Κοζανη Καστορια μου δινει το google maps 57 λεπτα διαδρομη με το αυτοκίνητο και 49 λεπτα απο την Κοζανη στο αεροδρομιο Καστοριας
 
Προφανώς δεν υπάρχει για να εξυπηρετείται το KZI-KSO αλλά τα ATH-KZI/ATH-KSO που παρότι εκτελούνται μαζί, η πληρότητα φτάνει τα 13-14 άτομα ανά πτήση.
 
Μου φαινεται πραγματικα τρελο να υπαρχει αυτο το σκελος γενικα με την Κοζανη. Ειτε πας Καστορια ειτε Κοζανη και στα 2 το βρισκω πραγματικα χασιμο χρηματων.
 
Εγώ θεωρώ ότι καλώς υπάρχει το σκέλος από την Αθήνα.
Απλά θα έπρεπε να σταματάει ή Κοζάνη ή Καστοριά.
Στο αεροδρόμιο που θα ήταν βολικότερο και για τις 2 πόλεις!
 
Από την αντίστοιχη σελίδα της Κομισιόν, παίρνουμε κάποια στοιχεία για τις πληρότητες στις 28 άγονες γραμμές (δεδομένα 2021). Σας τα παραθέτω εδώ τη βαθμολογία, 12 points go to... (με συγχωρείτε, παρασύρθηκα).

View attachment 4295

Στον πάτο της λίστας το SKG-SKU με πληρότητα 12.31% (~6 επιβάτες στο ATR42), ενώ από κοντά το JSH-PVK με πληρότητα στο 15.1% (~7 επιβάτες στο ATR42). Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται οι γραμμές που εκτελούνται με μηδενική επιδότηση και με σχετικό ανταγωνισμό (OA,GQ) με πληρότητες άνω του 80%. Λαμπρή εξαίρεση στην πρώτη πεντάδα είναι το ATH-JSY (αποκλειστική εκμετάλλευση από τη GQ) με πληρότητα 77.3%.

Μου κάνει εντύπωση το 26% πληρότητα του Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα. Είχα την εντύπωση ότι θα ήταν πολύ υψηλότερη...αν και με την Εγνατία οι αποστάσεις έχουν μειωθεί ενώ και τα εισητήρια είναι ακριβά (πολύ ακριβότερα από το Αθήνα-Κέρκυρα...)
 
Top