Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το ότι δεν υπέβαλε προσφορές καμία εταιρία για τα SKG-KLX, SKG-CFU σημαίνει ότι θα μείνουμε χωρίς πτήσεις ή θα οριστεί από το κράτος σαν PSO?
 
Θεωρώ ότι οι εταιρείες δεν είναι χαζές για να χάσουν τα χρήματα (όσα και ναναι σε σχέση με τα εκατομμύρια που βγάζουν). Απλά όπως όλες οι πτήσεις στο εσωτερικού, έτσι και οι άγονες είναι θέμα μοιρασιάς και τραστ. Επίσης, ξαναϋπήρχε ανάλογη περίπτωση με το ATH-KZI-KSO και εν τέλει το φορτώθηκε η GQ καθώς κόλλησε με κάποιο άλλο που πήρε. Έτσι θεωρώ ότι θα γίνει και τώρα με τις τρεις εναπομεινασες γραμμές.
 
Το οποίο τι σημαίνει για την πραγματοποίηση της γραμμής; Λέει "κηρύσσουμε άγονο". Παραμένει η γραμμή άγονη και πάει για νέα προκήρυξη;
 
Απλά σημαίνει οτι δεν θα υπάρξει σύνδεση HER-IOA... άγονος ο διαγωνισμός λόγω μη υποβολής προσφορών....ξεκάθαρο νομίζω
 
Εε τώρα ποια πάνε για τα big bucks και οι δυο, άνοιξαν οι δουλειές βλέπεις, με τις τσοκαρίες θα ασχοληθούν. Ο λαουτζίκος να κάτσει στο σπίτι του. Ποιος ασχολείται με πτωχούς; :mrgreen:
 
Άρα δεν θα υπάρξει και η σύνδεση CFU-SKG και KLX-SKG αντίστοιχα; Δεν ξέρω τι είναι ξεκάθαρο και τι όχι, αλλά υπήρξαν ξανά στο παρελθόν περιπτώσεις μη εκδήλωσης ενδιαφέροντος και παρόλα αυτά το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε με απευθείας ανάθεση. Δεν ξέρω όμως τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.
 
:arrow: Εφόσον υπάρχει τουλάχιστον 1 εταιρεία, που επιθυμεί να εκτελέσει κάποια γραμμή (με τους όρους και προϋποθέσεις της πρόσκλησης) τότε δε γίνεται διαγωνισμός για αυτές τις γραμμές και η εταιρεία (ή οι εταιρείες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον) τις πετούν κανονικά και παίρνουν και "έξτρα" δωράκι καθώς αναφέρεται πως: "Για κάθε πτήση πέραν των ανωτέρω υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας δεν καθορίζεται μέγιστη τιμή ναύλου κατά τη μέση και υψηλή περίοδο." Το οποίο είναι σαν να το έγραψαν τα εμπορικά τμήματα των αεροπορικών, διότι οι ελάχιστες υποχρεώσεις στο ATH-PAS (και σε όλες σχεδόν τις γραμμές) είναι π.χ. 6 πτήσεις τη βδομάδα το καλοκαίρι, που σημαίνει πως εκτός αυτών των 6 πτήσεων η εταιρεία μπορεί να ζητήσει έως και 200 ευρώ. Ενδεχομένως να ήταν πιο δίκαιο, να υπάρχει τιμή πλαφόν για τους κατοίκους.
Quotάρω τον εαυτό μου από το παρελθόν για να επιβεβαιωθεί το ρεπορτάζ.

Χάζευα έτσι λίγο πτήσεις και είδα πως στο Αθήνα-Πάρο χρεώνουν τόσο η ΟΑ όσο και η GQ κάποιες πτήσεις έως και 148 ευρώ (!) oneway από Αθήνα (ήτοι ο ναύλος είναι 129 ευρώ, ενώ ο μέγιστος είναι στα 88 ). Indeed στη σύμβαση και όντως στη σελίδα 63 αναφέρεται πως:

Στις γραμμές χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα καιμε την προϋπόθεση ότι τηρούνται, είτε εξολοκλήρου (σε περίπτωση ενός μόνουαερομεταφορέα) είτε κατ’ αναλογία (σε περίπτωσηπλέον του ενός αερομεταφορείς), οι υποχρεώσειςελάχιστης συχνότητας πτήσεων, ελάχιστωνπροσφερόμενων θέσεων εβδομαδιαίως, καθώςκαι μέγιστης τιμής ναύλου, για κάθε πτήση πέραντων ανωτέρω υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας, δεν καθορίζεται μέγιστη τιμή ναύλουκατά τη μέση και υψηλή περίοδο

Τουτέστιν, στην Πάρο που το καλοκαίρι η ΑΠΑ θεώρησε πως 6 πτήσεις τη βδομάδα το καλοκαίρι συνολικά χρήζουν επιδότησης μόνο σε 3 της καθεμίας εταιρείας τη βδομάδα υπάρχει η υποχρέωση να τηρηθεί ο μέγιστος ναύλος. Να πούμε εδώ πως η GQ έχει 27 πτήσεις τη βδομάδα και η ΟΑ 68. Καλά πήγε αυτό (για τους μόνιμους κατοίκους).

Αντίστοιχα και στις λοιπές γραμμές (ATH-ZTH, JIK, KIT, AOK, MLO, JNX, PAS, JSI και SKG-SMI, JKH). Είμαι περίεργος για το πως ελέγχεται η επιβολή των υποχρεώσεων από τη σύμβαση.
 
Last edited by a moderator:
Χάζευα έτσι λίγο πτήσεις και είδα πως στο Αθήνα-Πάρο χρεώνουν τόσο η ΟΑ όσο και η GQ κάποιες πτήσεις έως και 148 ευρώ (!) oneway από Αθήνα (ήτοι ο ναύλος είναι 129 ευρώ, ενώ ο μέγιστος είναι στα 88 ).

Φέτος το καλοκαίρι πλήρωσα για πτήση ATH-PAS 190 ευρώ (!) με Sky με αγορά την ίδια μέρα της πτήσης (επειή δεν είχα άλλη επιλογή), οπότε δυστυχώς ακόμα και τα 148 ευρώ δεν είναι το ταβάνι τους.
 
Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο (ή φορτώσανε κανά παλιό πρόγραμμα κατά λάθος) αλλά η GQ έχει φορτώσει πτήσεις SKG-CFU για το χειμώνα (2/weekly). Εντύπωση κάνει πως ακόμα δεν έχουν φορτωθεί τα λοιπά άγονα (π.χ. τρενάκια Ιονίου / Αιγαίου).

Code:
1---5-- CFU-SKG 1545-1645 GQ531
1---5-- SKG-CFU 1715-1815 GQ530
 
Top