Άγονες Γραμμές

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

ΟΑ701":2iycfgeo said:
Παράπονα απ' την Κάρπαθο για αυξήσεις από 10 έως 22% στις τιμές των άγονων από 1/4. Ενδεικτικά, το ΑΟΚ-RHO-AOK από 76 πάει 94Ε κ το ΑΟΚ-ΑΤΗ-ΑΟΚ από 184,64 πάει 202,64.

Εν τω μεταξύ,αλλάζει και η κατηγορία του εισητηρίου από "Οικονομική χωρίς περιορισμούς" σε "Οικονομική με ορισμένους περιορισμούς"...
Κανονική ληστεία από την Olympic Air! Μήπως φοβούνται οτι το δρομμολόγιο θα αλλάξει χέρια και τα παίρνουν όσο προλαβαίνουν;;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Μεταξυ μας, ήταν κλοπή ο ναυλος άγονης γραμμής να είναι Υ σε όλα τα δρομολόγια και να δίνει τα αντίστοιχα μίλια με ένα Full Flexible εσωτερικού στο Travelair club! Ίσως σωστοτερο θα ήταν να γίνει κάποια προσαρμογή σε ζώνες η κάτι άλλο.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αγαπητέ Τάσο από τη Σάμο,

Οι περιορισμοί στα άγονα έχουν ξεκινήσει από το προηγούμενο καλοκαίρι, αλλά επειδή δεν είχε αλλάξει το booking class σε Υ, το σύστημα της ΟΑ, έβλεπε το Υ και το κατέτασσε στα Flex.

Και εξηγούμαι:

Μέχρι τον Ιούνιο του 2011, όλα τα άγονα εισιτήρια ήταν Fully Flex. Μπορούσαν να γίνουν ακυρώσεις, χωρίς ακυρωτικά, μέχρι και την ώρα της πτήσης. Λόγω πολλών περιστατικών, με επιβάτες που κρατούσαν θέσεις μέχρι την τελευταία στιγμή, χωρίς να ταξιδεύουν, πολλοί επιβάτες δεν έβρισκαν θέσεις, οι οποίες παρέμεναν κενές και αδιάθετες. Για το λόγο αυτό, τον Ιούλιο, η ΟΑ εφάρμοσε πολιτική ακυρωτικών για θέσεις που ακυρώνονταν στο διάστημα εντός του 48ώρου πριν από την πτήση. Τα ακυρωτικά ήταν 50% για refund ή €15 για rebooking. Για σκοπούς προγραμματισμού, η εταιρεία διατήρησε το booking class ως Υ, γιατί δεν μπορούσε να προβεί σε τροποποιήσεις εντός της θερινής σαιζόν. Παράλληλα, η ΟΑ έβγαλε και θέσεις προσφοράς non-refundable, με μεγαλύτερα ακυρωτικά, τις οποίες και κατήργησε σύντομα.

Με τη λήξη της περιόδου επιδότησης, η ΟΑ αναπροσάρμοσε το booking class σε Χ και τους όρους των εισιτηρίων. Βάσει της νέας εμπορικής πολιτικής, τα ακυρωτικά διαμορφώνονται ως εξής:

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
Μέχρι 7 ημέρες πριν από την πτήση: καμία χρέωση
Από 7 ημέρες έως και 48 ώρες πριν την πτήση: €20,00
Από 48 ώρες έως και την πτήση: €30,00

ΑΛΛΑΓΕΣ:
Μέχρι 7 ημέρες πριν από την πτήση: καμία χρέωση
Από 7 ημέρες έως και 48 ώρες πριν την πτήση: €15,00
Από 48 ώρες έως και την πτήση: €20,00

Παρατηρεί κανείς λοιπόν, πως οι ναύλοι των επιδοτούμενων είναι full flex μέχρι και 1 εβδομάδα πριν από την πτήση και semi flex εντός του 7ημέρου προ αυτής. Αν θες τη γνώμη μου, η ΟΑ θα μπορούσε να είχε χρησιμοποιήσει ένα νέο booking class από τα διαθέσιμα και να δημιουργήσει μία κατηγορία ναύλων, αποκλειστικά για τα PSO's, χωρίς να μπλέκουμε με flex και semi-flex.

Όσον αφορά τους ναύλους και την αύξηση, λάβε υπ' όψιν ότι η επιδότηση πλέον είναι μικρότερη, συνεπώς -με μία επιφύλαξη- η αύξηση ενδεχομένως να οφείλεται σε αυτό το λόγο.

Παρακαλώ, σημείωσε ότι η Sky Express, έχει ακόμα περισσότερο περιοριστικούς όρους στους ναύλους.

Κατόπιν τούτων, πιστεύω πως σχόλια περί "κανονικών ληστειών" θεωρώ είναι ατυχή.

NFEEFE":30zatl3f said:
Μεταξυ μας, ήταν κλοπή ο ναυλος άγονης γραμμής να είναι Υ σε όλα τα δρομολόγια και να δίνει τα αντίστοιχα μίλια με ένα Full Flexible εσωτερικού στο Travelair club! Ίσως σωστοτερο θα ήταν να γίνει κάποια προσαρμογή σε ζώνες η κάτι άλλο.

Το Κάσος-Κάρπαθος έδινε 650 μίλια για 10 λεπτά πτήσης! Τώρα, μόνο 500...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δεν το γνώριζα αυτό αγαπητέ aakunz. Ήσουν κατατοπιστικότατος!

Παρότι όμως η επιδότηση μειώθηκε,δεν παύει να υπάρχει. Δεδομένου αυτού και της ανάγκης που έχει ένα ιδιαίτερα απομακρυσμένο νησί για αεροπορική σύνδεση με το κέντρο,
εξακολουθώ να θεωρώ τις τιμές αυτές "ληστεία". Η ευελιξία στα ακυρωτικά των εισιτηρίων μπορεί να είναι τελικά σωστή,αλλά και πάλι το 200άρι πάει (πάρα) πολύ νομίζω.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Διαμαρτυρία του Δημάρχου Κάσου για τις τιμές της Olympic Air

http://www.proodos.net/viewNews.aspx?id=789

Αλήθεια, με ποια κριτήρια γίνεται η τιμολόγηση των άγονων γραμμών;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

mxnk":1lhnhrco said:
Διαμαρτυρία του Δημάρχου Κάσου για τις τιμές της Olympic Air

http://www.proodos.net/viewNews.aspx?id=789

Αλήθεια, με ποια κριτήρια γίνεται η τιμολόγηση των άγονων γραμμών;


Mε το κριτηριο του...μονοπωλείου εννοείται! Δηλαδή ή με την εταιρεία μας, ή βγάλτε φτερά και πετάξτε μόνοι σας, για να παραφράσω ρήση γνωστού πολιτικού αστέρα ( τέως τηλε-πωλητή αρχαιοελληνικών βιβλίων, τέως υπουργού ), ο οποίος απαντώντας στις διαμαρτυρίες Σαμιωτών σχετικά με την εξυπηρέτηση της γραμμής του νησιού μας από ένα και μοναδικό ...40χρονο πλοίο, τους είπε ευθαρσως "ή με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ή κολυμπώντας"!
Είναι τόσο απλό δυστυχώς...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Οι άγονες γραμμές κατά τα άλλα έχουν κοινωνικό ρόλο ……….. Δυστυχώς δεν ισχύει πάντα …..

Οι τιμές όλο και αυξάνονται ……. (Ως ένα σημείο είναι λογικό).

Βρίσκω όμως παράλογο κάποιες γραμμές που πραγματικά είναι κερδοφόρες και με υψηλή ζήτηση να καλούνται ως άγονες. Mερικές από αυτές θα μπορούσαν κάλλιστα να εξυπηρετούνται από 2 αερομεταφορείς αλλά ………..

Έτσι λοιπόν αγαπητά μέλη μετά από μια εποικοδομητική συζήτηση αρμοδίων και υπευθύνων (σχετικών με τον χώρο) Βρίσκω πχ το ΑΤΗ - ZTH – ATH απαράδεκτο όταν θα μπορούσαν τα ακριτικά μας νησιά Κάσο κ Καστελόριζο να εξυπηρετούνταν 2 φορές την εβδομάδα με απευθείας σύνδεση με την Αθήνα. 1 dash , 1 πτήση από Αθήνα – Κάσο – Καστελόριζο – Αθήνα 2 φορές την εβδομάδα . αυτό θα έδινε μια πραγματικά πολύ μεγάλη ανάσα στο νησί τόσο στους μόνιμους κατοίκους όσους και στην τουριστική ανάπτυξη…….. Φυσικά αυτό δεν είναι κοινωνικός ρόλος. . . . . .
Μόνο η τιμή είναι το θέμα κ διαμαρτύρεται ο δήμαρχος ; ; ; Η απευθείας σύνδεση δεν ; ; ;
Αλλά στην Ελλάδα που βρισκόμαστε προτιμάμε να επιδοτούμε μια γραμμή πχ JSH – PVK – JSH οπού απλά σαν δρομολόγιο και μόνο είναι άσκοπο καθώς δεν βοηθά τις τοπικές κοινωνίες σε κοινωνικοπολιτικό επίπεδο

Άποψη μου ……. Οι άγονες θέλουν ένα καλό ξεσκόνισμα…. για να εξυπηρετούν μόνο την πραγματική ανάπτυξη των άγονων περιοχών και όχι να τις χρησιμοποιούμε για την σταθεροποίηση των τιμών για μια 4ετία σε δρομολόγια που από μόνα τους η ζήτηση είναι υψηλή


Φιλικά ….

Greg T.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Εσταλει σημερα το πρωι η υπογεγραμενη αποφαση του Βοριδη σε Μινωικες/Astra/Aegean...Ο υπουργος κατακυρωσε και υπεγραψε την εισηγηση/αποφαση την επιτροπης εφεσεων/προσφυγων της ΥΠΑ η οποια απερριπτε ΟΛΕΣ τις ενστασεις/προσφυγες των ανωθι Εταιριων. Περρισοτερα τις επομενες ημερες...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Άρα να αναμένουμε οσονούπω τους 4ετείς διορισμούς?

Πάντως, πολύ θα ήθελα να ξέρω για ποιό λόγο αλληλο-ενσταθήκανε (πρέπει να υπάρχει πιο δόκιμος όρος που μου διαφεύγει :mrgreen: ) Astra κ Aιγαίου
 
Top