Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition
Αγαπητέ Τάσο από τη Σάμο,
Οι περιορισμοί στα άγονα έχουν ξεκινήσει
από το προηγούμενο καλοκαίρι, αλλά επειδή δεν είχε αλλάξει το booking class σε
Υ, το σύστημα της ΟΑ, έβλεπε το
Υ και το κατέτασσε στα Flex.
Και εξηγούμαι:
Μέχρι τον Ιούνιο του 2011, όλα τα άγονα εισιτήρια ήταν Fully Flex. Μπορούσαν να γίνουν ακυρώσεις, χωρίς ακυρωτικά, μέχρι και την ώρα της πτήσης. Λόγω πολλών περιστατικών, με επιβάτες που κρατούσαν θέσεις μέχρι την τελευταία στιγμή, χωρίς να ταξιδεύουν, πολλοί επιβάτες δεν έβρισκαν θέσεις, οι οποίες παρέμεναν κενές και αδιάθετες. Για το λόγο αυτό, τον Ιούλιο, η ΟΑ εφάρμοσε πολιτική ακυρωτικών για θέσεις που ακυρώνονταν στο διάστημα εντός του 48ώρου πριν από την πτήση. Τα ακυρωτικά ήταν 50% για refund ή €15 για rebooking. Για σκοπούς προγραμματισμού, η εταιρεία διατήρησε το booking class ως Υ, γιατί δεν μπορούσε να προβεί σε τροποποιήσεις εντός της θερινής σαιζόν. Παράλληλα, η ΟΑ έβγαλε και θέσεις προσφοράς non-refundable, με μεγαλύτερα ακυρωτικά, τις οποίες και κατήργησε σύντομα.
Με τη λήξη της περιόδου επιδότησης, η ΟΑ αναπροσάρμοσε το booking class σε Χ και τους όρους των εισιτηρίων. Βάσει της νέας εμπορικής πολιτικής, τα ακυρωτικά διαμορφώνονται ως εξής:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
Μέχρι
7 ημέρες πριν από την πτήση:
καμία χρέωση
Από
7 ημέρες έως και
48 ώρες πριν την πτήση:
€20,00
Από
48 ώρες έως και την πτήση:
€30,00
ΑΛΛΑΓΕΣ:
Μέχρι
7 ημέρες πριν από την πτήση:
καμία χρέωση
Από
7 ημέρες έως και
48 ώρες πριν την πτήση:
€15,00
Από
48 ώρες έως και την πτήση:
€20,00
Παρατηρεί κανείς λοιπόν, πως οι ναύλοι των επιδοτούμενων είναι full flex μέχρι και 1 εβδομάδα πριν από την πτήση και semi flex εντός του 7ημέρου προ αυτής. Αν θες τη γνώμη μου, η ΟΑ θα μπορούσε να είχε χρησιμοποιήσει ένα νέο booking class από τα διαθέσιμα και να δημιουργήσει μία κατηγορία ναύλων, αποκλειστικά για τα PSO's, χωρίς να μπλέκουμε με flex και semi-flex.
Όσον αφορά τους ναύλους και την αύξηση, λάβε υπ' όψιν ότι η επιδότηση πλέον είναι μικρότερη, συνεπώς -με μία επιφύλαξη- η αύξηση ενδεχομένως να οφείλεται σε αυτό το λόγο.
Παρακαλώ, σημείωσε ότι η Sky Express, έχει ακόμα περισσότερο περιοριστικούς όρους στους ναύλους.
Κατόπιν τούτων, πιστεύω πως σχόλια περί "κανονικών ληστειών" θεωρώ είναι ατυχή.
NFEEFE":30zatl3f said:
Μεταξυ μας, ήταν κλοπή ο ναυλος άγονης γραμμής να είναι Υ σε όλα τα δρομολόγια και να δίνει τα αντίστοιχα μίλια με ένα Full Flexible εσωτερικού στο Travelair club! Ίσως σωστοτερο θα ήταν να γίνει κάποια προσαρμογή σε ζώνες η κάτι άλλο.
Το Κάσος-Κάρπαθος έδινε 650 μίλια για 10 λεπτά πτήσης! Τώρα, μόνο 500...