Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Η Aegean κατέθεσε προσφορές για 17 δρομολόγια:

Αθήνα-Αστυπάλαια
Αθήνα-Ικαρία
Αθήνα-Κάλυμνος
Αθήνα-Κάρπαθος
Αθήνα-Κύθηρα
Αθήνα-Σητεία
Αθήνα-Σκιάθος
Αθήνα-Σκύρος
Άκτιο-Σητεία
Αλεξανδρούπολη-Σητεία
Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα
Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα
Θεσσαλονίκη-Σάμος
Θεσσαλονίκη-Σκύρος
Θεσσαλονίκη-Χίος
Κέρκυρα-Άκτιο-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος
Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος

http://www.capital.gr/Articles.asp?id=801363

Επίσης η Athens απ' ότι έμαθα θα καταθέσει/κατέθεσε για όλα τα δρομολόγια.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Και για τα 17; Μπορεί να τα καλύψει;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Aegean Airlines":1q0m4na3 said:
...και έχουν και αυτά δερμάτινα καθίσματα
Αυτά τα δερμάτικα καθίσματα πια ... :wall:

M!ke":1q0m4na3 said:
Και για τα 17; Μπορεί να τα καλύψει;
24 είναι όλα τα δρομολόγια. Σε 17 συμμετέχει η Α3!
Μήπως η Athens το παρακάνει με τα 4-5 αεροσκάφη της; :rolleyes:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Αυτό που δεν κατάλαβα ακόμη είναι αν γίνεται κάποιες εταιρίες να μοιράζονται μεταξύ τους κάποια δρομολόγια.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Άρα η A3 δεν ενδιαφέρεται για τα παρακάτω δρομολόγια:

:arrow: Αθήνα - Λέρος
:arrow: Αθήνα - Μηλος
:arrow: Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος - Σητεία
:arrow: Αθήνα - Νάξος
:arrow: Αθήνα - Παρος
:arrow: Ρόδος - Κως - Λέρος - Αστυπάλαια
:arrow: Ρόδος - Καστελόριζο

Μπορεί κάποιος να μας πει σε ποια από αυτά τα αεροδρόμια πετάνε μόνο τα DASH 8-100 της ΟΑ; Κάπου έχω διαβάσει για Μήλο, Πάρο και Καστελόριζο. Στα υπόλοιπα πάει το ATR;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Xμμμμμ. Πρώτα σχόλια...

1) Η Α3 στην ουσία άφησε έξω 4 απο Αθήνα (Λέρος, Μήλος, Νάξος, Πάρος). Τρία κυκλαδονήσια που το καλοκαίρι "βουλιάζουν" και ίσως επιδέχονται περισσότερης εκμετάλλευσης.
2) Επίσης, άφησε έξω τα 3 τοπικά της Ρόδου (Καστελόριζο, Κάρπαθο-Κάσο-Σητεία και Κώ-Λέρο-Αστυπάλαια).
3) Ακόμη, κτύπησε και τα 5 απο SKG (κάποιοι ήδη βλέπουν "αστράκια").
4) Θα χρησιμοποιήσει και τα Άβρο... Κάπου έχω διαβάσει ότι τα άβρο καίνε καύσιμα σαν 734. Ισχύει κάτι τέτοιο? Και αν ναί, συμφέρει ακόμα και με επιδότηση να στέλνουν στην ουσία 734 για 20 και 30 άτομα?
5) Η ZF τα κτυπάει όλα. Αυτό έλειπε... Οι κουμπαριές γιατί υπάρχουν?
6) Carpatair? Was ist das? Ποιός Έλλην δουλεύει εκεί μέσα και "χώθηκαν" και αυτοί? Πάντως δεν με χαλάνε καθόλου τα S2000 :cool: τους...
7) Όταν λέγανε ότι σκοπεύουν να τα μοιράσουν ώστε κανείς να μην μείνει ανικανοποίητος αυτό εννοούσαν? Να πάρουν ας πούμε απο 7-8 οι 2 μεγάλοι και απο 1-2 οι υπόλοιποι 5? Στην ουσία δλδ θα υπάρχουν μερικές μόνο για αυτά τα δρομολόγια?
7+1) Δώσε και μένα μπάρμπα...

Αυτά...

@Μ!κε
Όχι δεν γίνεται... Δρομολόγιο και 1 αεροπορική πάει το σύστημα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

mxnk":1du0fg59 said:
Μπορεί κάποιος να μας πει σε ποια από αυτά τα αεροδρόμια πετάνε μόνο τα DASH 8-100 της ΟΑ; Κάπου έχω διαβάσει για Μήλο, Πάρο και Καστελόριζο. Στα υπόλοιπα πάει το ATR;

Στη Μήλο, την Πάρο και το Καστελλόριζο οι διάδρομοι δεν έχουν μήκος μεγαλύτερο από 800 μέτρα, επομένως μόνο το τα Dash 8 μπορούν να απογειωθούν. Στα υπόλοιπα μπορούν να απογειωθούν και τα ATR 42, όμως σε κάποια όπως της Νάξου μπορούν μόνο με μειωμένο βάρος απογείωσης.

OA701":1du0fg59 said:
Xμμμμμ. Πρώτα σχόλια...

1) Η Α3 στην ουσία άφησε έξω 4 απο Αθήνα (Λέρος, Μήλος, Νάξος, Πάρος). Τρία κυκλαδονήσια που το καλοκαίρι "βουλιάζουν" και ίσως επιδέχονται περισσότερης εκμετάλλευσης.
2) Επίσης, άφησε έξω τα 3 τοπικά της Ρόδου (Καστελόριζο, Κάρπαθο-Κάσο-Σητεία και Κώ-Λέρο-Αστυπάλαια).

...και πάλι λόγω διαδρόμων μικρού μήκους... αφού δεν υπάρχει ένα σωστό αεροδρόμιο ας βάλουν επιδοτούμενα αεροταξί με super cub

OA701":1du0fg59 said:
4) Θα χρησιμοποιήσει και τα Άβρο... Κάπου έχω διαβάσει ότι τα άβρο καίνε καύσιμα σαν 734. Ισχύει κάτι τέτοιο? Και αν ναί, συμφέρει ακόμα και με επιδότηση να στέλνουν στην ουσία 734 για 20 και 30 άτομα?

Τόσο χάλια;! :shock:
Χλωμό... αφού δε βλέπω και πολλούς να βιάζονται να το αντικαταστήσουν.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Τα jetstream της sky express μπορουν αραγε να προσγειωθουν σε αυτους τους μικρούς διαδρόμους;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

OA701":3hit16g9 said:
4) Θα χρησιμοποιήσει και τα Άβρο... Κάπου έχω διαβάσει ότι τα άβρο καίνε καύσιμα σαν 734. Ισχύει κάτι τέτοιο? Και αν ναί, συμφέρει ακόμα και με επιδότηση να στέλνουν στην ουσία 734 για 20 και 30 άτομα?

Υπάρχουν σίγουρα δρομολόγια ανάμεσα στα παραπάνω που σηκώνουν και Avro. Πολλά από αυτά έχουν συχνά λίστες αναμονής από μήνες πριν ή γενικότερα πολύ καλές πληρότητες.
Π.χ. ATH-JSI, ATH-AOK, SKG-JKH, SKG-SMI, SKG-KLX κ.α.

Όπως στέλνει ήδη το AR1 σε δρομολόγια όπως SKG-MJT ή το 320 στα SKG-KGS, SKG-JMK και ATH-JMK γιατί να μην το στείλει και σε αυτά...;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Έχω δύο ερωτήσεις:

1)Η olympic air ενδιαφέρεται για όλες τις άγονες γραμμές;

2)Ποια εταιρεία θεωρείτε επικρατέστερη στο διαγωνισμό δηλαδή τα 17 δρομολόγια που έχει δηλώσει η Aegean θα τα πάρει κατά πάσα πιθανότητα;
Τα υπόλοιπα ποια εταιρεία κατά τη γνώμη σας θα τα αναλάβει;
 
Top