Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ε οχι αγονη γραμμη και το ATH-LXS!!!!Mα τι αλλο θα ακουσουμε....
Στη τελικη το θεμα με τις αγονες γραμμες ειναι οτι δεν υπαρχει καμια εταιρια που να προσφερεται να κανει τα δρομολογια σε ικανοποιητικη συχνοτητα.Απο τη στιγμη που σε ενα αεροδρομιο δραστηριοποιουνται 2 εταιριες υπαρχει λογος να χαρακτηριστει το δρομολογιο αγονο???Να το ζητησει η Συρος ναι, αλλα η Λημνος..???
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Η ZF απέστειλε προ ολίγων ημερών το φάκελο με τις προσφορές της για τις άγονες γραμμές που την ενδιαφέρουν. Δεν γνωρίζω ποιες είναι αυτές, ωστόσο μαθαίνω πως ο σχεδιασμός που έχει κατατεθεί αφορά στην εκτέλεση των εν λόγω δρομολογίων με τα Embraer και όχι με άλλο τύπο αεροσκάφους (π.x. Dash).
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Οπότε, ας φρεσκάρουμε, βάσει τoυ κατασκευαστή, μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία του ERJ-145
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Αγονες γραμμες με ERJ-145?
Φανταζομαι οτι σιγουρα θα μιλαμε και για το αεροδρομιο της Καρπαθου, αλλα θα μιλαμε και για 2 πτησεις φανταζομαι,καθως η διαφορα με το ΑΤR-72 ειναι σημαντικη....20 θεσεις λιγοτερες ειναι αυτες.
Ποτε βγαινουν τα αποτελεσματα του διαγωνισμου?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

NFEEFE":1clq6obo said:
Ε οχι αγονη γραμμη και το ATH-LXS!!!!Mα τι αλλο θα ακουσουμε....
Στη τελικη το θεμα με τις αγονες γραμμες ειναι οτι δεν υπαρχει καμια εταιρια που να προσφερεται να κανει τα δρομολογια σε ικανοποιητικη συχνοτητα.Απο τη στιγμη που σε ενα αεροδρομιο δραστηριοποιουνται 2 εταιριες υπαρχει λογος να χαρακτηριστει το δρομολογιο αγονο???Να το ζητησει η Συρος ναι, αλλα η Λημνος..???

Ωρες ώρες δεν καταλαβαίνω κάποια πράγματα σε αυτό το κράτος.
Θα ήθελα τη βοήθεια σας.
Μέχρι πρίν σκεφτόμουν ότι πολλά νησιά ήθελαν να φύγουν απο το καθεστώς των άγονων γραμμών ( skg-smi skg-jkh) για τον τουρισμό τουσ και όλα αυτά.

τώρα βλέπω άλλα νησιά θέλουν να γίνουν άγονα.

μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι συμφέρει ?

φαντάζομαι ότι για τουρισμό και για τον απλό κόσμο τον συμφέρει, αλλά μάλλον η κάθε τοπική αυτοδιοιηκηση τα τσεπώνει απο το πρόγραμμα και για αυτό θέλουν μπουν στις άγονες ....σωστα ???

λέω τώρα ..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Σε σημερινό δημοσίευμα του capital.gr
Λιγότερες άγονες γραμμές αναμένεται να διεκδικήσει η Aegean Airlines (θα μισθώσει ελικοφόρα αεροσκάφη), η Athens Airways (εξετάζει να κατέβει στο διαγωνισμό μαζί με ξένο αερομεταφορέα), η Sky Express και ίσως η Hellas Jet αν ευοδωθούν οι διαπραγματεύσεις με τη First Airlines του επιχειρηματία Β. Ρέστη.

Ολόκληρο το δημοσιευμα εδώ: http://www.capital.gr/News.asp?id=790093

Η παραπάνω παράγραφος είναι γεμάτη ειδήσεις...
1) Η Aegean θα πάρει με leasing ελικοφορα αεροπλάνα
2) Πιθανή συνεργασία Athens με ξένο αερομεταφορέα
3) Θα κατέβει η Sky Express (με τι αεροπλάνα; Θα κάνει τα άγονα με τα jetstream και τα δικά της με τα MD της Meelad;)
4) Hellas Jet + First Airlines = Hellas Aviation ?????
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

NFEEFE":33biy25r said:
...για το αεροδρομιο της Καρπαθου, αλλα θα μιλαμε και για 2 πτησεις φανταζομαι,καθως η διαφορα με το ΑΤR-72 ειναι σημαντικη....20 θεσεις λιγοτερες ειναι αυτες.
Ποτε βγαινουν τα αποτελεσματα του διαγωνισμου?

Αctually, βάσει της προκύρηξης, το ΑΤΗ-ΑΟΚ ζητάει freq. x7-10 weekly με 350-500 seats per leg. Δλδ 50 θέσεις για κάθε σκέλος (χειμώνα-καλοκαίρι) όταν τα ERJ της ZF είναι 49άρια. Οπότε, κατά γράμμα, η ZF θα χρειαστεί περισσότερη συχνότητα, κάτι πάντως που επιτρέπεται.
Η μόνη ημερομηνία που είναι επίσημη έως τώρα είναι η 10/8 ως καταληκτική για την κατάθεση προσφορών ενώ κανονικά απο 1/10 πρέπει να ξεκινήσουν τα νέα δρομολόγια. Αυτό σημαίνει ότι μέσα σε 1 1/2 μήνα θα πρέπει να βγούν τα αποτελέσματα.

IATA/TASOS":33biy25r said:
...φαντάζομαι ότι για τουρισμό και για τον απλό κόσμο τον συμφέρει, αλλά μάλλον η κάθε τοπική αυτοδιοιηκηση τα τσεπώνει απο το πρόγραμμα και για αυτό θέλουν μπουν στις άγονες ....σωστα ???

Το θέμα είναι πολύπλοκο, πολυδιάστατο και δυσεπίλυτο κατα την ταπεινή μου άποψη...
Τον απλό κόσμο τον συμφέρει απ΄την άποψη ότι όταν μια γραμμή είναι ανοικτή τότε υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να έχει πιο πολλές επιλογές πχ σε εταιρείες, ωράρια πτήσεων, ναύλους κτλ. ενώ και το καλοκαίρι μπορεί να έχει ακόμα περισσότερους επισκέπτες ένα νησί αφού θα είναι ελεύθερες οι αεροπορικές να διαμορφώνουν τα δρομολόγια ανάλογα με τη ζήτηση ή ακόμα καλύτερα, οι ίδιες οι αεροπορικές να διαμορφώνουν αυξημένη ζήτηση.
Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τους τουρίστες...
Απ' την άλλη όμως κανένας δεν παραβλέπει ότι μπαίνοντας σε άγονο δρομολόγιο ξέρει απο πρίν (είτε 6 μήνες είτε μια ώρα πριν την αναχώρηση) τι θα πληρώσει και εν πάσει περιπτώση αυτά που θα πληρώσει στις περισσότερες περιπτώσεις είναι χαμηλότερο απ' αυτά που θα πλήρωνε αν ήταν ελεύθερη η γραμμή...
Με κάποιες απλές σκέψεις οι διάφορες ανωμαλίες θα μπορούσαν να ξεπεραστούν...
Για παράδειγμα, θα μπορούσε να εφαρμοστεί μοντέλο Βαλεαρίδων νήσων, όπου οι γραμμές (εκτός τις ενδονησιωτικές) είναι ελεύθερες αλλά ο μόνιμος κάτοικος ενός νησιού έχει επιδοτούμενο εισιτήριο για να πάει MAD ή BCN...
Επίσης, θα μπορούσαν seasonally, να ανοίγουν οι γραμμές αυτές, εάν η δικαιούχος αεροπορική αδυνατεί να προσφέρει παραπάνω capacities, χωρίς όμως να χάνει την υπάρχουσα επιδότηση...
Για την Τ.Α , δέν έχει ακουστεί ότι τα τσεπώνει απ' το πρόγραμμα αλλά αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε καλά κάνουν, αφού δεν τα τσεπώνουν απο εκεί που πρέπει να τα τσεπώσουν.

MerNion":33biy25r said:
Σε σημερινό δημοσίευμα του capital.gr
1) Η Aegean θα πάρει με leasing ελικοφορα αεροπλάνα
2) Πιθανή συνεργασία Athens με ξένο αερομεταφορέα
3) Θα κατέβει η Sky Express (με τι αεροπλάνα; Θα κάνει τα άγονα με τα jetstream και τα δικά της με τα MD της Meelad;)
4) Hellas Jet + First Airlines = Hellas Aviation ?????

1) Αφού είναι ότι "αρπάξει" για 4 χρόνια, την συμφέρει το leasing. Πάντως, σε άλλο δημοσίευμα είχαν πεί ότι θα στηριχτούν στα Αβρουδάκια...
2) Όποια και να είναι, πρέπει να έχει άδεια εκμετάλλευσης χώρας της ΕΕ, βάσει προκύρηξης. Mια Air Nostrum δεν με χαλάει προσωπικά.
3) Ήταν γνωστό ότι θα κατέβει... Το θέμα είναι τι δρομολόγια θα χτυπήσει με τα Jetstream. Πιθανώς να διαλέξει κοντινά στην Κρήτη δρομολόγια, παίρνοντας ένα Α/Φ Ρόδο και χτυπώντας τα άγονα που έχουν σχέση με Ρόδο. Τα MD δλδ που θα τα βάλει? Aπο Ηράκλειο για Τίρανα, Ρόδο, Κω, Αλεξ/πόλη? Λίγο δύσκολο μου ακούγεται...
4) Έλα μου ντε... Αυτή την εξίσωση ποιός θα μας την λύσει? Έχουν φέρει 4 Φου-50 και προσλαμβάνουν κόσμο λες και και τα έχουν καπαρώσει απο τώρα τα δρομολόγια-εκτός αν σκοπεύουν να αρχίσουν και scheduled...
 
Re: Αγονες Γραμμες Olympic Air

αποσο γνωριζω τρεχει διαγωνισμος για τις (24 ή 25) αγονες γραμμες με καταληκτικη ημερομηνια την 10η αυγουστου.

αυτος που θα επιλεγει δεν θα τις παρει ολες μαζι?
 
Re: Αγονες Γραμμες Olympic Air

Συνέντευξη του κύριου Α. Σμιγδαλά σχετικά με τα πρώτα βήματα της Olympic Air καθώς και τη συμμετοχή της εταιρείας στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές.
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=14051150
 
Re: Αγονες Γραμμες Olympic Air

Ακου τι εγραψαν!!
Επιπλέον προαναγγέλλει αναδιοργάνωση του δικτύου βάσει της επιβατικής κίνησης αλλά και μείωση δρομολογίων κατά 65% όπως υποχρεώνεται από την Ε.Ε.

samorc":154o5ynk said:
αυτος που θα επιλεγει δεν θα τις παρει ολες μαζι?
Οχι.Ο καθενας κανει προσφορες για τις αγονες γραμμες που τον ενδιαφερον.
 
Top