Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition
NFEEFE":33biy25r said:
...για το αεροδρομιο της Καρπαθου, αλλα θα μιλαμε και για 2 πτησεις φανταζομαι,καθως η διαφορα με το ΑΤR-72 ειναι σημαντικη....20 θεσεις λιγοτερες ειναι αυτες.
Ποτε βγαινουν τα αποτελεσματα του διαγωνισμου?
Αctually, βάσει της προκύρηξης, το ΑΤΗ-ΑΟΚ ζητάει freq. x7-10 weekly με 350-500 seats per leg. Δλδ 50 θέσεις για κάθε σκέλος (χειμώνα-καλοκαίρι) όταν τα ERJ της ZF είναι 49άρια. Οπότε, κατά γράμμα, η ZF θα χρειαστεί περισσότερη συχνότητα, κάτι πάντως που επιτρέπεται.
Η μόνη ημερομηνία που είναι επίσημη έως τώρα είναι η 10/8 ως καταληκτική για την κατάθεση προσφορών ενώ κανονικά απο 1/10 πρέπει να ξεκινήσουν τα νέα δρομολόγια. Αυτό σημαίνει ότι μέσα σε 1 1/2 μήνα θα πρέπει να βγούν τα αποτελέσματα.
IATA/TASOS":33biy25r said:
...φαντάζομαι ότι για τουρισμό και για τον απλό κόσμο τον συμφέρει, αλλά μάλλον η κάθε τοπική αυτοδιοιηκηση τα τσεπώνει απο το πρόγραμμα και για αυτό θέλουν μπουν στις άγονες ....σωστα ???
Το θέμα είναι πολύπλοκο, πολυδιάστατο και δυσεπίλυτο κατα την ταπεινή μου άποψη...
Τον απλό κόσμο τον συμφέρει απ΄την άποψη ότι όταν μια γραμμή είναι ανοικτή τότε υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να έχει πιο πολλές επιλογές πχ σε εταιρείες, ωράρια πτήσεων, ναύλους κτλ. ενώ και το καλοκαίρι μπορεί να έχει ακόμα περισσότερους επισκέπτες ένα νησί αφού θα είναι ελεύθερες οι αεροπορικές να διαμορφώνουν τα δρομολόγια ανάλογα με τη ζήτηση ή ακόμα καλύτερα, οι ίδιες οι αεροπορικές να διαμορφώνουν αυξημένη ζήτηση.
Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τους τουρίστες...
Απ' την άλλη όμως κανένας δεν παραβλέπει ότι μπαίνοντας σε άγονο δρομολόγιο ξέρει απο πρίν (είτε 6 μήνες είτε μια ώρα πριν την αναχώρηση) τι θα πληρώσει και εν πάσει περιπτώση αυτά που θα πληρώσει στις περισσότερες περιπτώσεις είναι χαμηλότερο απ' αυτά που θα πλήρωνε αν ήταν ελεύθερη η γραμμή...
Με κάποιες απλές σκέψεις οι διάφορες ανωμαλίες θα μπορούσαν να ξεπεραστούν...
Για παράδειγμα, θα μπορούσε να εφαρμοστεί μοντέλο Βαλεαρίδων νήσων, όπου οι γραμμές (εκτός τις ενδονησιωτικές) είναι ελεύθερες αλλά ο μόνιμος κάτοικος ενός νησιού έχει επιδοτούμενο εισιτήριο για να πάει MAD ή BCN...
Επίσης, θα μπορούσαν seasonally, να ανοίγουν οι γραμμές αυτές, εάν η δικαιούχος αεροπορική αδυνατεί να προσφέρει παραπάνω capacities, χωρίς όμως να χάνει την υπάρχουσα επιδότηση...
Για την Τ.Α , δέν έχει ακουστεί ότι τα τσεπώνει απ' το πρόγραμμα αλλά αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε καλά κάνουν, αφού δεν τα τσεπώνουν απο εκεί που πρέπει να τα τσεπώσουν.
MerNion":33biy25r said:
Σε σημερινό δημοσίευμα του capital.gr
1) Η Aegean θα πάρει με leasing ελικοφορα αεροπλάνα
2) Πιθανή συνεργασία Athens με ξένο αερομεταφορέα
3) Θα κατέβει η Sky Express (με τι αεροπλάνα; Θα κάνει τα άγονα με τα jetstream και τα δικά της με τα MD της Meelad
4) Hellas Jet + First Airlines = Hellas Aviation ?????
1) Αφού είναι ότι "αρπάξει" για 4 χρόνια, την συμφέρει το leasing. Πάντως, σε άλλο δημοσίευμα είχαν πεί ότι θα στηριχτούν στα Αβρουδάκια...
2) Όποια και να είναι, πρέπει να έχει άδεια εκμετάλλευσης χώρας της ΕΕ, βάσει προκύρηξης. Mια Air Nostrum δεν με χαλάει προσωπικά.
3) Ήταν γνωστό ότι θα κατέβει... Το θέμα είναι τι δρομολόγια θα χτυπήσει με τα Jetstream. Πιθανώς να διαλέξει κοντινά στην Κρήτη δρομολόγια, παίρνοντας ένα Α/Φ Ρόδο και χτυπώντας τα άγονα που έχουν σχέση με Ρόδο. Τα MD δλδ που θα τα βάλει? Aπο Ηράκλειο για Τίρανα, Ρόδο, Κω, Αλεξ/πόλη? Λίγο δύσκολο μου ακούγεται...
4) Έλα μου ντε... Αυτή την εξίσωση ποιός θα μας την λύσει? Έχουν φέρει 4 Φου-50 και προσλαμβάνουν κόσμο λες και και τα έχουν καπαρώσει απο τώρα τα δρομολόγια-εκτός αν σκοπεύουν να αρχίσουν και scheduled...