Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Δυστυχώς, ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει επίσημα ούτε η κατανομή ούτε η ημερομηνία που θα ισχύσει αυτή...
Χάθηκε ο κόσμος στο δημοσίευμα της Ισοτιμίας να γράψουν κάτι παραπάνω;;;
Ας περιμένουμε λοιπόν την συνέντευξη τύπου και το δελτίο τύπου της ΥΠΑ σήμερα (29/3)... Νωρίς νωρίς...
 
Περίπου 45 εκ. € είναι το "κόστος" για το ελληνικό δημόσιο όσο αφορά την ανάθεση της εκτέλεσης των δρομολογίων των άγονων γραμμών.
Με πρόχειρους υπολογισμούς, το βγάζω 25 εκ. € μικρότερο σε σχέση με παλαιότερες αναθέσεις.
Κάνω λοιπόν την (ηλίθια) ερώτηση:
Γιατί χρυσοπληρώναμε τόσα χρόνια τα άγονα;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Από το in.gr
Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα το συνολικό ετήσιο αντιστάθμισμα που θα καταβάλλει το ελληνικό δημόσιο ανέρχεται σε 22.077.810 ευρώ, το οποίο είναι μειωμένο κατά περίπου 12,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με το ετήσια καταβαλλόμενο αντιστάθμισμα των 34,6 εκατ. ευρώ των προηγούμενων ετών

Fotis μην γίνεσαι υπερβολικός. Τα 12,5 είναι μάλλον φυστίκια: ο αιώνιος Έλληνας μ@@ς ...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Ο Ρέππας τα υπολογίζει κατ' έτος.
Η ανάθεση έγινε για δύο χρόνια.
Όπως και να τα υπολογίσουμε, πληρώναμε επιπλέον 1 εκ € μηνιαίως!
Τουλάχιστον έπιαναν τόπο. Τα έπαιρνε ο Εθνικός μας Αερομεταφορέας. :wall:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Χρησιμοποιώντας παλαιότερο xls του ΟΑ701 σχετικό με τις μεταβολές των τιμών για τις άγονες γραμμές μετά τον προηγούμενο διαγωνισμό του 2009, ανεβάζω εδώ μια ανανεωμένη έκδοση με τις μεταβολές των αεροπορικών εταιρειών στα άγονα δρομολόγια μετά την λήξη και του διαγωνισμού 2010. Αναμένουμε να συμπληρώσουμε το αρχείο με τις νέες μεταβολές των τιμών ώστε να έχουμε μια πλήρη εικόνα του θέματος μετά από μισό και πλέον χρόνο που βρίσκεται στο προσκήνιο.
 

Attachments

  • Agones Mar10.xls
    14 KB · Προβολές: 174
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Ξέρουμε πότε θα αρχίσουν να πετάνε οι νέες εταιρείες στα δρομολόγια όπου υπάρχουν αλλαγές;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Α3 και SEH έχουν βγάλει πρόγραμμα από 1/4.

Η ZF έχει αδρανήσει προς το παρόν (αφού βιάστηκε να βγάλει πρόγραμμα έως τις 11/4). Μάλλον ψάχνει να βρει πως θα συμβιβάσει τα αεροπλάνα της (ότι έχει απομείνει) με τα charter και τα δρομολόγια.
Η ΑΖΙ δεν έχει ανακοινώσει κάτι.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Πάντως, από τότε που πήρε τα πρώτα "άγονα" η Sky Express, απέκτησε και κωδικό IATA, και μάλιστα αποτελούμενο από δύο αλφαβητικούς χαρακτήρες: GQ . Το ότι πήρε κωδικό IATA, δε σημαίνει ότι έγινε μέλος, απλά τη διευκολύνει για να μπει σε κάποιο GDS ή να συνάψει interline συνεργασίες με άλλες εταιρείες. Ας μην ξεχνάμε ότι μέχρι πρότινος, η Sky Express διέθετε (μπορεί και να διαθετει ακόμα) ένα σύστημα κρατήσεων φτιαγμένο για ναυτιλιακές εταιρείες.

Πάντως δεν είναι λίγα τα παράπονα που ακούγονται για τον τρόπο που λειτουργεί η Athens σε διάφορα μονοπωλιακά δρομολόγια, λόγω της μη σύναψης εμπορικών συνεργασιών με άλλες εταιρείες. Έλληνες της Αυστραλίας, αναγκάζονται πλέον να αγοράζουν ξεχωριστό εισιτήριο με την ZF, με μικρότερο επιτρεπόμενο όριο αποσκευών, όταν παλαιότερα -επί εποχής ΟΑ- μπορούσαν να έρθουν από το Hobart στα Κύθηρα, την Ικαρία ή την Κάρπαθο (πιστέψτε με, υπάρχουν πολλοί από αυτούς) με ένα ενιαίο εισιτήριο και ένα ενιαίο όριο για τις αποσκευές τους. Όσο μπαίνουμε προς το καλοκαίρι, φοβάμαι πως ακόμα περισσότερα προβλήματα τέτοιου είδους θα βγαίνουν στην επιφάνεια. Τα βουλγάρικα πληρώματα και αεροπλάνα, μάλλον είναι η κορυφή του παγόβουνου.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Καλησπέρα, ξέρουμε κατά πόσο η Athens μπορεί να καλύψει τα άγονα που πήρε με τα Embraer? Σε ποιά αεροδρόμια από αυτά που πήρε χρειάζετε προπέλλα και μόνο? :?:
 
Top