Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Όσον αφορά στο δρομολόγιο Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά - Αθήνα, άνοιξε η περίοδος προσφορών η οποία λήγει την 1η Μαϊου. Άντε να δούμε... :?:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

SKG-KLX :arrow: AEGEAN AIRLINES'

SKG-SMI :arrow: AEGEAN AIRLINES

SKG-JKH :arrow: ASTRA AIRLINES
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Αρα σίγουρα έχουμε
:arrow: Aegean Airlines
ATH-JSH
SKG-CFU
SKG-SMI
SKG-KLX
:arrow: Astra Airlines
SKG-JKH
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Αφού μόνο τα SKG-KLX/JSH/SMI είχαν περισσότερους από έναν μειοδότες με μηδενικό τίμημα, ίσως τα υπόλοιπα πάνε στους μοναδικούς μειοδότες. Για να δούμε...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Αυτά(τα δρομολόγια) με τους πολλούς μειοδότες πάλι από έναν και μόνο θα εκτελούνται ή θαχουν την επιλογή δύο π.χ. Α3 και Athens;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Ε, Βέβαια. Όπως γινόταν πάντα. Γι' αυτό δεν γίνεται άλλωστε ο διαγωνισμός;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Αφού δεν ζητάνε αντίτιμο (στα δρομολόγια όπου ήταν πολλοί οι μειοδότες), γιατί να μην τους αφήσουν όλους να πετάξουν; Δηλαδή, γιατί να μην απελευθερωθεί (για τα επόμενα δύο χρόνια που ισχύει η παρούσα περίοδος τουλάχιστον) τα εν λόγω δρομολόγια; Βέβαια, με την κατοχύρωση σε έναν μόνο εξασφαλίζει αυτός ο ένας αφενός ότι θα έχει ικανοποιητικές πληρότητες, αφετέρου ότι ο ναύλος θα είναι ελεγχόμενος...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Αν διαβάσετε το άρθρο της Ημερησίας που σας μετέφερα με ένα προηγούμενο post θα δείτε ότι το υπουργείο μεταφορών και υποδομών θέτει σε επανεξέταση τις γραμμές που έχουν χαρακτηριστεί άγονες. Κατά την άποψή μου ενώ για κάποιες γραμμές αυτό μπορεί να είναι αναγκαίο, για κάποιες άλλες είναι επικίνδυνες. Στην πλειοψηφία τους οι άγονες γραμμές έχουν τόσο χαμηλή και ασταθή ζήτηση που, αν χαθεί η αποκλειστικότητα με την οποία κατακυρώνονται κι η υποχρέωση της κάθε εταιρίες να εκτελεί το κάθε δρομολόγιο για όσο της έχει κατακυρωθεί, αεροπορικές εταιρίες θα τις εγκαταλείπουν με το που αντιληφθούν κάποια σημαντική πτώση της ζήτησης. Ίσως να ήταν προτιμότερος κάποιος συμβιβασμός μ'ένα ευέλικτο πρόγραμμα που να επιτρέπει τις εταιρίες να εκτελούν δρομολόγιο με μια προκαθορισμένη ελάχιστη συχνότητα και αριθμό θέσεων και το κράτος να παρέχει στήριξη μόνο σε εποχές χαμηλής ζήτησης.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Από την μια να ζητάς επιδότηση για να κάνεις κάποιες γραμμές, να μπαίνεις σε μια διαδικασία διαγωνισμού, και μόλις πάρεις τις πτήσεις να βγάζεις θέσεις με προσφορά αυτά μόνο στην Ελλάδα...

http://el.aegeanair.com/aegeancms/Uploa ... %25CF%258E
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Επίσης είναι πρώτη φορά που διατίθενται σε "άγονα" (αυτό σηκώνει συζήτηση) και επιδοτούμενα δρομολόγια ναύλοι, οι οποίοι δεν επιτρέπουν να γίνει καμία αλλαγή ή ακύρωση. Συγκεκριμένα, η Αιγαίου προσφέρει τρεις επιλογές εισιτηρίων:

:arrow: P class: απαγορεύεται οποιαδήποτε τροποποίηση ή ακύρωση
:arrow: X class: επιτρέπονται τροποποιήσεις με επιβάρυνση €15,00 + διαφορά ναύλου (εάν προκύπτει)
:arrow: Y class: επιτρέπονται τροποποιήσεις ή ακυρώσεις, ενώ σε περίπτωση Non-Show επιβάλλεται πρόστιμο €30,00

Δεν ξέρω κατά πόσον επιτρέπεται από τη νομοθεσία η παροχή τέτοιων ναύλων και με τέτοιους περιορισμούς. Υποτίθεται ότι η αεροπορική εταιρεία υποβάλλει εκ των προτέρων το τιμολόγιό της αναφορικά με τη διεκδικούμενη γραμμή, οπότε ήταν εκ των προτέρων γνωστοί.
 
Top