Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Το σύνολο των μειοδοτών φαίνεται σε αυτό το άρθρο.

Αναλυτικά:
:arrow: η ΟΑ μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 9 γραμμές με συνολικό αιτούμενο τίμημα 38.38 εκ. ευρώ! [δηλαδή μεγαλύτερο από τα 35 εκ. που έπαιρνε για όλες τις γραμμές παλαιότερα, φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκαν πλήρως τα δρομολόγια που μόνο τα DH8 μπορούσαν να πετάξουν]
:arrow: η ZF μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 9 γραμμές με συνολικό τίμημα μόλις ~ 4.53 εκ. ευρώ ενώ σε άλλες 3 γραμμές "ισοβαθμεί" με άλλες εταιρείες
:arrow: η SEH μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 1 γραμμή με τίμημα 1.35 εκ. ευρώ [η γραμμή είναι η CFU-PVK-EFL-ZTH και ειλικρινά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα "φέρει" αεροπλάνο σε έναν από τους αρχικούς/τελικούς προορισμούς για να το εκτελέσει e.g. μάλλον θα δούμε το HER-CFU?] και "ισοβαθμεί" στο KLX-SKG με άλλες εταιρείες
:arrow: η Α3 μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 2 γραμμές με μηδενικό τίμημα και σε άλλες 3 "ισοβαθμεί" με άλλες εταιρείες
:arrow: η ΑΖΙ μειοδοτεί μαζί με άλλες εταιρείες σε 3 γραμμές με μηδενικό τίμημα (και οι 3 από SKG)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Δηλαδή να θεωρούμε ότι τα Κύθηρα κατοχυρώνονται σίγουρα στην Athens? Και αν ναι δεν θα της τεθεί κάποιος περιορισμός? Θα συνεχίσουμε να πετάμε με τα βουλγάρικα?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

jerry":3139rq13 said:
η ΟΑ μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 9 γραμμές με συνολικό αιτούμενο τίμημα 38.38 εκ. ευρώ! [δηλαδή μεγαλύτερο από τα 35 εκ. που έπαιρνε για όλες τις γραμμές παλαιότερα, φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκαν πλήρως τα δρομολόγια που μόνο τα DH8 μπορούσαν να πετάξουν]

To συνολικο ποσο αφορα τη συνολικη ετήσια επιδότηση ή τη συνολικη επιδότηση για ολόκηρη τη διαρκεια του συμβολαίου (Δυο χρόνια?)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

συγνωμη... 9 γραμμες η ΟΑ 9 και η ZF και διαφορα 35μυρια? καλα εκει στην ZF τι στο διαολο κανουν?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Το πρόβλημα δεν είναι σε ποσες γραμμες αλλα σε ποιές.
Πιθανότατα η ΟΑ να μειοδότησε σε γραμμές που δεν την χτύπαει η zF και εκέι να τα χτύπησε πιο πολύ η ΟΑ.
παράδειγμα στα δρομολόγια με τα dash8-100.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

μα ρε Τασος αν δεις τις γραμμες εμενα μου εκανε τρομερη εντυπωση... ειπαμε "συνφωνια κυριων" αλλα τουλαχιστον να βγαλουμε και κατι τις... εστω τις "βενζινες" οπως εκανε και η ΟΑ...

γενικα η ΟΑ επαιξε καλα το παιχνιδι... οι μικρες (χωρις να ξερω τις αλλες προσφορες) μου κανει εντυπωση οτι δεν το παιξανε πιο επιθετικα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

ισως υπάρχει φόβος του ρίσκου.

Δεν μπορεί να ξέρουν που μειοδοτεί η καθε εταιρεία.
Και αφού θέλουν να παραμείνουν στο παιχνίδι, κάνουν ότι μπορούν!!!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Η ΟΑ μειοδοτεί σε 9 γραμμές που βάσει των σημερινών στόλων καμία άλλη εταιρεία άλλες εταιρείες δε μπορού να επιχειρήσουν (MLO, PAS, JNX, JTY, LRS, JKL, RHO/AOK/KSJ/JSH, RHO/KZS, RHO/KGS/LRS/LTY).
Να σας θυμίσω ότι η ZF στον προηγούμενο "πρόχειρο" διαγωνισμό αρχικά είχε αναλάβει όλες αυτές τις γραμμές και ετοίμαζε να φέρει και DHC-8-100 από Αμερική μεριά για να τα κάνει (μέχρι και πρόγραμμα δρομολογίων είχε βγάλει) αλλά τελικά... "άνθρακας" ο θησαυρός!

Εφόσον καμία από τις εταιρείες δε μπορούσε να φέρει DH8 στο στόλο της, μοιραία η ΟΑ θα έπαιρνε τα παραπάνω. Κατά τα άλλα οι μικροί έκαναν (θεωρητικά) ότι μπορούσαν, αφού απότις υπόλοιπες 15 γραμμές στις 9 οι μειοδότες ζητούσαν μηδενικό τίμημα!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Στην Νάξο και στην Αστυπάλαια δεν μπορεί να προσγειωθεί και το - νοικιασμένο - ΑΤ4 της Athens Airways?
Επί π.Ολυμπιακής, νομίζω ΑΤ4 δρομολογούνταν σε αυτά τα νησιά. Πιστεύω ότι γι' αυτό εξάλλου η Ολυμπιακή ζητάει €2,54 εκατομμύρια για το δρομολόγιο προς Νάξο (που θα μπορούσε θεωρητικά να το χτυπήσει η Athens Airways), αλλά για το δρομολόγιο προς Πάρο (που καμμιά άλλη εταιρεία δεν διαθέτει άμεσα κατάλληλο αεροσκάφος) ζητάει €7,21 εκατομμύρια... :rolleyes:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Τα μοναδικά αεροδρόμια που πάει ΜΟΝΟ DH8 είναι η Πάρος, η Μήλος και το Καστελόριζο.
Σε Λέρο, Νάξο, Κάσο κτλ. πάει και ΑΤ4 αλλά υπάρχουν πάντα περιορισμοί με βάρη, ανέμους κτλ.
 
Top