jerry
Concorde-Class-Member
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition
Το σύνολο των μειοδοτών φαίνεται σε αυτό το άρθρο.
Αναλυτικά:
η ΟΑ μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 9 γραμμές με συνολικό αιτούμενο τίμημα 38.38 εκ. ευρώ! [δηλαδή μεγαλύτερο από τα 35 εκ. που έπαιρνε για όλες τις γραμμές παλαιότερα, φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκαν πλήρως τα δρομολόγια που μόνο τα DH8 μπορούσαν να πετάξουν]
η ZF μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 9 γραμμές με συνολικό τίμημα μόλις ~ 4.53 εκ. ευρώ ενώ σε άλλες 3 γραμμές "ισοβαθμεί" με άλλες εταιρείες
η SEH μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 1 γραμμή με τίμημα 1.35 εκ. ευρώ [η γραμμή είναι η CFU-PVK-EFL-ZTH και ειλικρινά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα "φέρει" αεροπλάνο σε έναν από τους αρχικούς/τελικούς προορισμούς για να το εκτελέσει e.g. μάλλον θα δούμε το HER-CFU?] και "ισοβαθμεί" στο KLX-SKG με άλλες εταιρείες
η Α3 μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 2 γραμμές με μηδενικό τίμημα και σε άλλες 3 "ισοβαθμεί" με άλλες εταιρείες
η ΑΖΙ μειοδοτεί μαζί με άλλες εταιρείες σε 3 γραμμές με μηδενικό τίμημα (και οι 3 από SKG)
Το σύνολο των μειοδοτών φαίνεται σε αυτό το άρθρο.
Αναλυτικά:
η ΟΑ μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 9 γραμμές με συνολικό αιτούμενο τίμημα 38.38 εκ. ευρώ! [δηλαδή μεγαλύτερο από τα 35 εκ. που έπαιρνε για όλες τις γραμμές παλαιότερα, φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκαν πλήρως τα δρομολόγια που μόνο τα DH8 μπορούσαν να πετάξουν]
η ZF μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 9 γραμμές με συνολικό τίμημα μόλις ~ 4.53 εκ. ευρώ ενώ σε άλλες 3 γραμμές "ισοβαθμεί" με άλλες εταιρείες
η SEH μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 1 γραμμή με τίμημα 1.35 εκ. ευρώ [η γραμμή είναι η CFU-PVK-EFL-ZTH και ειλικρινά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα "φέρει" αεροπλάνο σε έναν από τους αρχικούς/τελικούς προορισμούς για να το εκτελέσει e.g. μάλλον θα δούμε το HER-CFU?] και "ισοβαθμεί" στο KLX-SKG με άλλες εταιρείες
η Α3 μειοδοτεί (χωρίς ανταγωνιστή) σε 2 γραμμές με μηδενικό τίμημα και σε άλλες 3 "ισοβαθμεί" με άλλες εταιρείες
η ΑΖΙ μειοδοτεί μαζί με άλλες εταιρείες σε 3 γραμμές με μηδενικό τίμημα (και οι 3 από SKG)