alekoskit
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/06/2009
- Μηνύματα
- 78
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition
Στη προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια εταιρεία η οποία πήρε μεταξύ άλλων και τη δική μας άγονη γραμμή και ενώ έχει ανακοινώσει δρομολόγια με ένα συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους (RJ4), χρησιμοποιεί πότε ΑΤR (της Hemus από Βουλγαρία wet lease) ή στη καλύτερη περίπτωση το άλλο wet lease, το Dash, ενώ η ασυνέπεια στους χρόνους αφιξοαναχωρήσεων είναι καθημερινό φαινόμενο. Ως δικαιολογία για την αλλαγή αυτή είναι η καθήλωση στο έδαφος του ενός από τα 2 μοναδικά RJ4 που της απέμειναν, λόγω βλάβης, και η καθυστέρηση αποστολής ανταλλακτικών λόγω των ακυρώσεων πτήσεων από την ηφαιστειακή τέφρα. Ρωτάω εγώ όμως. Εχθές που η πτήση από Κύθηρα για Αθήνα είχε περί τη μία ώρα καθυστέρηση (αντί για 18:30 έγινε 19:15) και έγινε με Dash γιατί δεν έγινε με το άλλο Embraer του στόλου της ZF; Απάντηση : Διότι εκείνη την ώρα το RJ4 έκανε έκτακτη πτήση (charter) από Αθήνα προς Χανιά ενώ η επιστροφή αποτελούσε προγραμματισμένη πτήση της εταιρείας (από αυτές τις ευκαιριακές που ανακοινώνει κάθε εβδομάδα στην ιστοσελίδα της). Άρα για την καθυστέρηση αφενός αλλά και για την αιφνίδια αλλαγή αεροσκάφους (γεγονότα για τα οποία δεν μας ενημέρωσε κανείς) έχει αποκλειστική ευθύνη η εταιρεία ή όχι; Η ΥΠΑ λοιπόν θα μπορούσε σε πρώτη φάση να κάνει έστω κάποιες συστάσεις στην εταιρεία;
Στη προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια εταιρεία η οποία πήρε μεταξύ άλλων και τη δική μας άγονη γραμμή και ενώ έχει ανακοινώσει δρομολόγια με ένα συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους (RJ4), χρησιμοποιεί πότε ΑΤR (της Hemus από Βουλγαρία wet lease) ή στη καλύτερη περίπτωση το άλλο wet lease, το Dash, ενώ η ασυνέπεια στους χρόνους αφιξοαναχωρήσεων είναι καθημερινό φαινόμενο. Ως δικαιολογία για την αλλαγή αυτή είναι η καθήλωση στο έδαφος του ενός από τα 2 μοναδικά RJ4 που της απέμειναν, λόγω βλάβης, και η καθυστέρηση αποστολής ανταλλακτικών λόγω των ακυρώσεων πτήσεων από την ηφαιστειακή τέφρα. Ρωτάω εγώ όμως. Εχθές που η πτήση από Κύθηρα για Αθήνα είχε περί τη μία ώρα καθυστέρηση (αντί για 18:30 έγινε 19:15) και έγινε με Dash γιατί δεν έγινε με το άλλο Embraer του στόλου της ZF; Απάντηση : Διότι εκείνη την ώρα το RJ4 έκανε έκτακτη πτήση (charter) από Αθήνα προς Χανιά ενώ η επιστροφή αποτελούσε προγραμματισμένη πτήση της εταιρείας (από αυτές τις ευκαιριακές που ανακοινώνει κάθε εβδομάδα στην ιστοσελίδα της). Άρα για την καθυστέρηση αφενός αλλά και για την αιφνίδια αλλαγή αεροσκάφους (γεγονότα για τα οποία δεν μας ενημέρωσε κανείς) έχει αποκλειστική ευθύνη η εταιρεία ή όχι; Η ΥΠΑ λοιπόν θα μπορούσε σε πρώτη φάση να κάνει έστω κάποιες συστάσεις στην εταιρεία;