Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Στη προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια εταιρεία η οποία πήρε μεταξύ άλλων και τη δική μας άγονη γραμμή και ενώ έχει ανακοινώσει δρομολόγια με ένα συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους (RJ4), χρησιμοποιεί πότε ΑΤR (της Hemus από Βουλγαρία wet lease) ή στη καλύτερη περίπτωση το άλλο wet lease, το Dash, ενώ η ασυνέπεια στους χρόνους αφιξοαναχωρήσεων είναι καθημερινό φαινόμενο. Ως δικαιολογία για την αλλαγή αυτή είναι η καθήλωση στο έδαφος του ενός από τα 2 μοναδικά RJ4 που της απέμειναν, λόγω βλάβης, και η καθυστέρηση αποστολής ανταλλακτικών λόγω των ακυρώσεων πτήσεων από την ηφαιστειακή τέφρα. Ρωτάω εγώ όμως. Εχθές που η πτήση από Κύθηρα για Αθήνα είχε περί τη μία ώρα καθυστέρηση (αντί για 18:30 έγινε 19:15) και έγινε με Dash γιατί δεν έγινε με το άλλο Embraer του στόλου της ZF; Απάντηση : Διότι εκείνη την ώρα το RJ4 έκανε έκτακτη πτήση (charter) από Αθήνα προς Χανιά ενώ η επιστροφή αποτελούσε προγραμματισμένη πτήση της εταιρείας (από αυτές τις ευκαιριακές που ανακοινώνει κάθε εβδομάδα στην ιστοσελίδα της). Άρα για την καθυστέρηση αφενός αλλά και για την αιφνίδια αλλαγή αεροσκάφους (γεγονότα για τα οποία δεν μας ενημέρωσε κανείς) έχει αποκλειστική ευθύνη η εταιρεία ή όχι; Η ΥΠΑ λοιπόν θα μπορούσε σε πρώτη φάση να κάνει έστω κάποιες συστάσεις στην εταιρεία;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Ως προς το θέμα της αλλαγής τύπου αεροσκάφους...αυτό δεν αποτελεί παράβαση. Βεβαίως το δρομολόγιο το έχει πάρει καταθέτοντας αίτημα για airport slot με τον τύπο αεροσκάφους που αναφέρεις. Από εκεί και έπειτα μπορεί να αλλάζει τύπο εφόσον το γνωστοποιεί (πρόσεξε... το γνωστοποιεί, δεν ζητάει άδεια...) στην ΥΠΑ. Επίσης, τα "νοικιάρικα" που χρησιμοποιεί είναι βέβαιο ότι και αυτά ως προς την πτητική τους ικανότητα έχουν ελεγχθεί από αρμόδια υπηρεσία της Ελληνικής ΥΠΑ. Στο θέμα αυτό όλα είναι καθαρά.
όπως είπα και πριν η τοπική ΥΠΑ έχει δικαίωμα να ενεργοποιήσει τη διαδικασία απόκλισης ωραρίου πέραν των 30 λεπτών...αλλά κατανοεί κανείς ότι το κάνει θέμα σε περιπτώσεις με βαρύτερες καθυστερήσεις, ας πούμε για δίωρο και πάνω...εδώ τώρα σου λέω την πραγματικότητα...αν στο παρελθόν είχατε τέτοια βαριά delays τότε σίγουρα κάτι έχει κάνει. έχε κατά νου για μελλοντική χρήση το όλο θέμα, αλλά μην περιμένεις action σε καθυστερήσεις 40-45 λεπτών.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Καλά δεν περίμενα να της πάρουν τη γραμμή γι' αυτό (Παρεμπιπτόντως τη Μ.Τρίτη που επίσης ταξίδευα είχε 3 ώρες και 20 λεπτά καθυστέρηση λόγω έλλειψης αεροσκάφους και θα ήθελα πολύ να μάθω την άποψη της ΥΠΑ γι' αυτό), άπλώς ανησυχώ για τη σεζόν που έρχεται, διότι είναι φανερό ότι δεν έχουμε να κάνουμε με μια σοβαρή εταιρεία. Δηλαδή θα επιχειρεί με 2RJ4 και κάθε φορά που θα παθαίνει βλάβη το ένα από τα δύο, θα έρχεται τούμπα όλο το πρόγραμμα. Επίσης με ανησυχεί και μία -φήμη- που κυκλοφορεί, ότι τα RJ4 έχουν περιορισμό βάρους από 25 βαθμούς κελσίου και πάνω. Δεν ξέρω από αυτά και δεν θα το παίξω ειδικός αλλά μέσα στο Πάσχα, κάποιες μέρες, αφήσαν τις αποσκευές απ' έξω και τις έφερναν τις επόμενες μέρες. Και αν αυτό έγινε Απρίλη μήνα, για τον Ιούλιο τι να περιμένουμε;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Απόλυτα δικαιολογημένες οι ανησυχίες σου. με 3.20 λεπτα καθυστέρηση σίγουρα η ΥΠΑ θα έπρεπε να δείξει ότι υπάρχει και έχει λόγο σε ότι συμβαίνει (μπορεί και να το έκανε θέμα, αλλά αυτά δεν δημοσιεύονται φυσικά). Οι αποσκευές ποτέ δεν ήταν το δυνατό σημείο του αεροσκάφους αυτού που ωστόσο είναι εξαιρετικό. Ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά και τα Κύθηρα θα έχουν μια αεροπορική σύνδεση που θα είναι τουλάχιστον ικανοποιητική.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Άλλο ένα παράπονο για την ZF. 6 ώρες καθυστέρηση το SMI-RHO...
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=32852&catid=1&subcatid=5

ΥΓ
Τα υπόλοιπα, περί βουλγάρικου α/φους κτλ, τα κατατάσω στην κατηγορία "αεροδιάδρομος" :cool: ...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Προκηρύχτηκε η γραμμή SKG-LXS-JIK με προθεσμία έως τις 31/5.
Η γραμμή θα δοθεί σε αποκλειστική εκμετάλλευση από 1/9/2010 έως 31/8/2014.

Δυστυχώς στην αντίστοιχη σελίδα η ΥΠΑ έχει δύο ίδια αρχεία (θες από λάθος, θες εσκεμμένα) οπότε δεν ξέρουμε τις συχνότητες και τις διαθέσιμες θέσεις.

Ενδιαφέρον έχει να δούμε και τι έγινε με τη γραμμή ATH-KZI-KSO
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Μπορεί κάποιος να μου πει ένα link για να βρω τη προκήρυξη του διαγωνισμού που δώθηκαν οι 24 γραμμές της χώρας γιατί στο http://www.hcaa.gr δεν τη βρίσκω.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Aλέκο απ' τα ΚΙΤ, check these out...

:arrow: Ο κανονισμός 1008/2008

και η αρχική προκύρηξη, επί ΝΔ, του περασμένου Ιούνη (collector's edition :cool: ) που σαν καλό παιδί :mrgreen: προνόησα και την αποθήκευσα
 

Attachments

  • prosklisi_agones_gram.doc
    64,5 KB · Προβολές: 103
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

jerry":b75u26cx said:
Δυστυχώς στην αντίστοιχη σελίδα η ΥΠΑ έχει δύο ίδια αρχεία (θες από λάθος, θες εσκεμμένα) οπότε δεν ξέρουμε τις συχνότητες και τις διαθέσιμες θέσεις.

Τελικά στην ΥΠΑ πρέπει να μας διαβάζουν :rolleyes: Το σωστό αρχείο προστέθηκε, και σε αυτό βλέπουμε πως η γραμμή SKG-LXS-JIK θα εξυπηρετείται από 6 πτήσεις / εβδομάδα το καλοκαίρι και 5 το χειμώνα.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Aς χρησιμοποιήσω για πρώτη φορά τη γλώσσα της δουλειάς σε τούτο το φόρουμ :mrgreen:
Σύμφωνα με ασφαλείς δημοσιογραφικές πληροφορίες, η άγονη ATH - KZI - KSO - ATH "κλείδωσε" στην Sky Express. Έναρξη δρομολογίων πιθανότατα 1η Ιουλίου (αν και ορίζεται οτι η έναρξη θα είναι απο 1η Ιουνλίου). Αυτά :mrgreen:
 
Top