Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Κανείς άλλος. Το "και" ήταν προσθετικό στην προκαταρκτική του εισαγγελέα
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Είναι δυνατόν να κρίνουμε κάποιους με υποθέσεις περί έλλειψης κανόνων ασφαλείας ? Αυτό αγγίζει τα όρια του επικίνδυνου. Αν κάποιος φίλος στο forum μπορεί να πει κάτι τέτοιο με αποδείξεις, ας μας το πει !! Όπως επίσης άσχημο είναι να λέμε αν «έχουν το δικαίωμα» ή δεν το έχουν, για να λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς κάποιες εταιρίες επειδή είναι νέες και μικρές. Είναι αυτά κριτήρια ???
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Γενικά το θεωρώ καλό που ανατέθηκαν σε μικρότερες εταιρείες οι άγονες...Εξάλλου δεν νομίζω κάτι τέτοιο να έγινε χαριστικά, απ' ό,τι διάβασα η Αιγαίου και η Ολυμπιακή έκαναν τις πατάτες τους και αποκλείστηκαν..προς γνώσιν και συμμόρφωσιν για τον επόμενο διαγωνισμό, ο οποίος μάλιστα θα προκυρηχθεί πολύ σύντομα και για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα...οπότε ας μην εξανίστανται οι κύριοι της Α3 και της ΟΑ...τόπος στα νιάτα!!! :D
Επίσης, με το αποτέλεσμα του διαγωνισμού παίρνουν απάντηση και οι συμφορουμίτες που μιλούσαν για γαλάζιες προσδοκίες της ΖF, οι οποίες θα οδηγούσαν την εταιρεία σε πτώχευση μετά την πράσινη επιλογή του λαού...Το αν η εταιρεία οδηγείτο ή τελικά οδηγηθεί σε πτώχευση είναι αποτέλεσμα πολλών άλλων παραμέτρων..δε νομίζω ότι καμία εταιρεία περιμένει το μάννα εξ ουρανού για να επιβιώσει...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

nio":1vsm6qfa said:
φιλε predator πιστευεις οτι θα ηταν πιο δικαιο να δωσει το ελληνικο δημοσιο ολες τις αγονες στην ολυμπιακη απο τι στιγμη που δν τηρουσε τις προυποθεσεις??αυτο θα ηταν πιο σωστο??και σε ρωτο και κατι αλλο εσυ που ξερεις ποσο καιρο ζωης εχει η athens?αυτα που λες τα βασιζεις σε κατι αλλιως ειναι να σα να βγαινω να λεω εγω οτι δν εχει διαρκεια ζωης πχ η ολυμπιακη...η athens με τα χρηματα που θα παρει απο τις αγονες θα μπορεσει να επιβιωσει τον χειμωνα και μαλιστα σχετικα ευκολα..η olympic air,aegean δν τηρουσαν τις προυποθεσεις τελος τοσο απλο!!!αυτο που θα σηκωνε φιλε predator επεμβαση της Ευρωπαϊκης Ενωσης θα ηταν να δωθουν οι αγονες στην olympic,aegean μιας και δν ΤΗΡΟΥΣΑΝ τις προυποθεσεις ...
Οχι, δεν ενοοω αυτο, αλλα η Athens ΟΝΤΩΣ εχει ημερομηνια ληξης! και φυσικα δεν μου το ειπε κανενα Μπατζανακι!

Αυτο φαινεται απο τις πωλησεις! με 4 αεροσκαφη δεν πας πουθενα! ή με αεροσκαφη που θα φερουν (οπως τα Fokker), που ειναι 30 χρονων σχεδον, δεν προκειται να μπει κανεις! κατηγορουσαν την ΟΑ οταν ειχε τα παλια ATR στις γραμμες αυτες, αι τωρα με παλιοτερα αεροσκαφη πιστευετε οτι ειναι καλυτερα??

Οι γραμμες επρεπε να μοιραστουν στις ΟΑ και Α3... αν και αρχικα η Α3 ποτε δεν ηθελε να ανακατεφθει με τις γραμμες αυτες (τουλαχιστο μεχρι προσφατα), μονο και μονο για να μπει στο ματι της ΟΑ!

Και αν εμπαινε κανενας υπαλληλος της Athens, δεν πιστευω οτι θα του δημιουγειτο καποιο προβλημα! Ξερει ο ιδιος τι γινεται στην Εταιρια του... δεν περιμενει εμας!


Πιστευω λοιπον οτι θα εχουμε σημαντικα προβληματα για τις Αγονες γραμμες, που βλεπω οτι απο τον Ιανουαριο θα ειναι αποκλεισμενες

Chili Traveler":1vsm6qfa said:
Είναι δυνατόν να κρίνουμε κάποιους με υποθέσεις περί έλλειψης κανόνων ασφαλείας ? Αυτό αγγίζει τα όρια του επικίνδυνου. Αν κάποιος φίλος στο forum μπορεί να πει κάτι τέτοιο με αποδείξεις, ας μας το πει !! Όπως επίσης άσχημο είναι να λέμε αν «έχουν το δικαίωμα» ή δεν το έχουν, για να λαμβάνουν μέρος σε διαγωνισμούς κάποιες εταιρίες επειδή είναι νέες και μικρές. Είναι αυτά κριτήρια ???
Και ομως ειναι κριτηρια! Κριτηρια Θεσπισμενα απο την Ε.Ε., που φυσικα εμεις ως "Ελληνες" εχουμε γραμμενη, εκει που δεν παιρνει!

gmmour":1vsm6qfa said:
Είδες φίλε μου, τελικά έχει κοινό ο Βγενό! Παρά τις βλακείες που λέει, υπάρχει κόσμος που τον πιστεύει!
Κανονικά, ΑΥΤΟΣ αθέτησε τη συμφωνία που είχε με το Δημόσιο να συμμετέχει υποχρεωτικά στο διαγωνισμό με το να βγάλει την προσφορά του άκυρη αφού συνειδητά παρέβη τους όρους του διαγωνισμού!
Από εκεί και πέρα οι δημαγωγίες τύπου ότι κάνει δωρεάν προσφορές και για τις οκτώ θέλει μικρό τίμημα (αρκεί να πάρει όλες τος γραμμές αυτός) και κόπτεται για τους μη-έχοντες, ας αφήσειτ ην κυβέρνηση να κάνει κουμάντο σε αυτά, Μπερλουσκόνιδες δεν σηκώνει η Ελλάδα!
γιατι τετοιο μισος με τον Βγενο και την ΟΑ??? Ηταν "μαγκας" ο τυπος και την πηρε και καλως βεβαια! θα προτιμουσατε να "πεθανει" η εταιρια?

Ο ανθρωπος προσπαθει σοβαρα! Και αμα δεις πραγματικα τι προσεφερε για τις Αγονες, θα καταλαβεις οτι δεν το κανει παρα μονο για εμας, τους επιβατες!

Και φυσικα, δεν εχει σχεση με τον Μπερλουσκονι, γιατι δεν επιχειρει να γινει Πρωθυπουργος της Ελλαδας
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

να πω και κατι αλλο στον προγραμματισμο της athens για της αγονες δν περιλαμβανονται τα fokker......Kαι Γενικα τα fokker δν περιλαμβανονται στα σχεδια της εταιριας..δν υπαρχει θεμα αγορας των fokker...................
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Άκουσον άκουσον!!!

"...Ωστόσο, ο πρόεδρος της MIG, έθεσε θέμα παράβασης καθήκοντος και απιστίας εκ μέρους μελών της επιτροπής, χαρακτήρισε σκανδαλωδώς ανεπαρκή τον υφυπουργό Υποδομών Νίκο Σηφουνάκη και "εκβίασε" την κυβέρνηση με την απόλυση 850 εργαζομένων, θυμίζοντας ότι είχαν προσληφθεί αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των 24 επιδοτούμενων δρομολογίων προς τις νησιωτικές περιοχές..."

Αρθράκι εδώ ---> http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=21727
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Αυτό το επιχείρημα Βγενόπουλου για τα "παλαιά και ρυπογόνα" αεροσκάφη που βλέπω επανελλημμένα στις δημοσιεύσεις έχει αρχίσει να μου τη δίνει στα νεύρα! Κατ' αρχάς ποιά είναι παλαιά; Σίγουρα όχι τα embraer. Αλλά ούτε τα JS41, αφού τα πρώτα απ'αυτά κατασκευάστηκαν το '93. Ρυπογόνα σίγουρα δεν είναι τα Jetstream αφού οι Garrett έχουν πολύ μικρότερη ισχύ σε σύγκριση με κινητήρες της κατηγορίας τους. Ίσως εννοεί τα embraer, αλλά έστω κι αυτά είναι μόνο συγκριτικά πιο ρυπογόνα και οι AE3007 είναι απ'τους πλέον οικονομικούς turbofan κινητήρες. Τέλως πάντων είναι αβάσιμος ο ισχυρισμός του και πρέπει να του δοθεί δημόσια κι επίσημη απάντηση.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Να προσθέσω το λιθαράκι μου στη μακρά συζήτηση, συμπληρώνοντας το σημείο που αναφέρθηκε νωρίτερα περί φρένων στα ERJ-145 της ZF. Όντως δεν είναι εξοπλισμένα με trust reversers και αρκετές από τις καθυστερήσεις το καλοκαίρι που μας πέρασε οφείλονταν στην υπερθέρμανση των φρένων. Δεν γνωρίζω ωστόσο κατά πόσο ο καιρός το χειμώνα θα ελαττώσει το συγκεκριμένο πρόβλημα κατά την εκτέλεση των άγονων δρομολογίων.

Τέλος, ας μην παίρνουμε τοις μετρητοίς δηλώσεις ανθρώπων που πιθανόν να έχουν ως απώτερο στόχο τους συμμετοχή στα πολιτικά δρώμενα της Ελλάδας. Δυστυχώς ζούμε σε μια χώρα που ο μιντιακός εντυπωσιασμός μετρά περισσότερο από την ουσία και ακόμα χειρότερα εντυπώνεται εύκολα στα κεφάλια των πολιτών οι οποίοι αποθεώνουν ή αποδοκιμάζουν σαν κοπάδια σε ρωμαϊκή αρένα. Κάποιοι δείχνουν να ξέρουν πολύ καλά το παιχνίδι και ο χρόνος θα τους κρίνει. Στο θέμα μας, ο κάθε διαγωνισμός έχει κανόνες, οι οποίοι αυτή τη φορά φαίνεται να έχουν τηρηθεί. Άποψη μου είναι να δούμε πως θα τα πάνε οι μικροί έως τον Μάρτιο και μετά ας τους κρίνουμε.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Καλησπέρα φίλοι μου..

Αγονες ξεάγονες ενώ πέρυσι πληρώσαμε 45 ευρώπουλα το RHO-JKH O/W φέτος πήγε με την Sky Express 63 O/W,δεν ξέρω πως μπορεί να δικαιολογηθεί μια αύξηση περίπου 33%.Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
Ευχαριστώ πολύ
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

urbietorbi":1zbxkqzt said:
Επίσης, με το αποτέλεσμα του διαγωνισμού παίρνουν απάντηση και οι συμφορουμίτες που μιλούσαν για γαλάζιες προσδοκίες της ΖF, οι οποίες θα οδηγούσαν την εταιρεία σε πτώχευση μετά την πράσινη επιλογή του λαού...

Επειδή αναφέρεσαι σε δικά μου σχόλια-απόψεις... Καλό θα ήταν, όταν σχολιάζουμε λεγόμενα οποιουδήποτε να κάνουμε και μία παραθεσούλα ώστε να γνωρίζουν όλοι σε τι αναφερόμαστε...
Η διατύπωσή μου ήτο αυτή και ουδεμία σχέση (εκτός τα χρώματα που είναι σωστά) έχει με αυτά που καταλογίζεις:

...Πάνω απ' όλα πόνταρε απο την αρχή στο μπλέ αλλά δυστυχώς για αυτούς ο λαός είπε πράσινο...

Κλασσική ελληνική περίπτωση, απο τα μιλιούνια, εταιρείας που στήριξε την λειτουργία και βιωσιμότητά της σε πολιτική βοήθεια για να πάρει γρήγορα και χωρίς πολλές ερωτήσεις μπόι...

Και μπορεί ο ιδρυτής της να έχει τα άπειρα λεφτά (λέμε τώρα) αλλά ειδικά με το σημερινό ρευστό οικονομικό περιβάλλον δεν μπορείς απ' τη δεξιά τσέπη να χρηματοδοτείς την τρύπια αριστερή χωρίς να προσδοκείς τουλάχιστον ότι θα τα βγάλεις απο κάποιο άλλο "bonus"...

Απο εκεί και πέρα, να δούμε αν θα κλείσουν τελείως ή αν περιμένουν κανένα ξεροάγονο και το γυρίσουν και σε τσάρτερ. Αλλιώς τι έκαναν στην φετινή Filoxenia? Κόλυβα μοίραζαν?

Πάντως, την απάντησή μου δεν την πήρα...

OA701":1zbxkqzt said:
Εγώ πάλι, σπάω το κεφάλι μου, ποιόν μπορεί να συνεταιρίστηκε για να κερδίσει...
 
Top