Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ε οχι και άριστες!!! Μη λέμε και ότι θέλουμε!!! Το δρομολόγιο ΠΑΝΤΑ ήταν παθητικό!!!! Χάρη μας έκανε και ερχόταν!!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Άγονες χωρίς επιδότηση πρότεινε ο Βγενό?
Η προσφορά της Olympic Air σύμφωνα με τα λεγόμενα του ήταν όλες οι γραμμές στην Olympic Air χωρίς επιδότηση? Και δεν του τις έδωσαν επειδή τυπικά δεν μπορούσε να κάνει προσφορά για το σύνολο των γραμμών, αλλά για κάθε μια ξεχωριστα? μα το ίδιο δεν είναι? αν έκανε για κάθε γραμμή ξεχωριστή προσφορά 0 ευρώ, δεν θα τις έπαιρνε όλες? ή μήπως πιστεύει κανείς οτι η Athens ή Skyexpress θα πλέρωναν επιπλέον, ή η Aegean θα έκανε προσφορά επίσης 0 ευρώ. από την άλλη παίζει βέβαια, ακριβώς επειδή είναι προσωρινός διαγωνισμός να είχε 2 πιθανές στρατηγικές.
1) να ωθήσει την A3 σε πολύ χαμηλότερες προσφορές στον κανονικό διαγωνισμό το μάρτιο (προσφορά ζημιογόνα δηλαδή).
2) να ξεκαθαρίσει τις διαθέσεις της για το μάρτιο, και να αποτρέψει τις άλλες εταιρείες από το διαγωνισμό,και η Olympic τότε να ζητήσει ένα μεγαλύτερο τίμημα

σε κάθε περίπτωση, η συνέντευξη του ήτο διασκεδαστική...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Μα το θεμαι ειναι, οπως ειπε και ο ιδιος Βγενοπουλος, οτι καποιες γραμμες δεν θα επρεπε καν να χαρακτηριζονται αγονες..
Με την ενδεχομενη αναθεση ολων των αγονων στην ΟΑ η πιθανη "χασουρα" απο καποια δρομολογια, λογω της μηδενικης επιδοτησης, θα καλυβοταν απο αλλα τα οποια με την καταλληλη στρατηγικη θα επεφεραν κερδη ακομα και χωρις επιδοτηση.
Το ιδιο ισχυει και για την επιγεια εξυπηρετηση..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Άκουσα και εγώ κάποια πράγματα live απο τον ΣΚΑΙ...

Ναι, ουσιαστικά αυτό που είπε είναι σας κάνω 16 χωρίς επιδότηση αφού πιστεώ ότι μπορώ να τα κάνω έστω και οριακά βιώσιμα και τα υπόλοιπα 8 με επιδότηση που βασίζεται στην κάλυψη του κόστους και μόνο...

Είπε όμως και άλλα για την εξέλιξη του "διαγωνισμού"... Κατηγόρησε το ΥΜΕ και την ΥΠΑ για απιστία και παράβαση καθήκοντος, όπως και τον Κο Σηφουνάκη, τομεάρχη του ΠΑΣΟΚ τα τελευταία χρόνια στις μεταφορές, για ελλειπή προετοιμασία και γνώσεις στο αντικείμενο.

Επίσης, αναφέρθηκε στα Α/Φ που διαθέτουν ή δεν διαθέτουν οι κερδισμένοι, εστιάζοντας στην παλαιότητα και αντι-οικολογικότητά τους, όπως επίσης και στό ότι επιτράπηκε το wet lease ενώ στον κυρίως διαγωνισμό απαγορεύεται.

Ακομη, είπε ότι μέχρι και σήμερα, οι άλλες αεροπορικές ψάχνουν σε όλο τον κόσμο να νοικιάσουν κατάλληλα Α/Φ για τις υπόλοιπες γραμμές ενώ η ίδια η ΟΑ είχε έτοιμο προσωπικό και ιδιόκτητα Α/Φ...

Απέκλεισε κάποια νομική κίνηση, λέγοντας ότι δεν στέκει να κυνηγάς νομικά κάποιον που δεν δέχεται κοινωνικές προσφορές...

Τέλος, σε μιά γενικότερη τοποθέτηση για το καθεστώς των άγονων, ανέφερε ότι είναι απαράδεκτο να κερδίζουν επιχειρηματίες ενώ στην ουσία εξυπηρετούν τον αποκλεισμένο νησιωτικό πληθυσμό (ή κάτι τέτοιο)... Μάλιστα πρότεινε να ο τρέχων διαγωνισμός να γίνει ετήσιος απο 4μηνιαίος και έπειτα η κυβέρνηση να αλλάξει μερικά πράγματα αλλά οι υπόλοιποι πρότειναν 4ετή...

:arrow: http://www.skai.gr/articles/news/finance/Παρατυπίεςστηνανάθεσητωνάγονωνγραμμών/
:arrow: http://www.skai.gr/player/radio/?mmid=106614, απο το 3.50 και μετά...

------------------------------------------UPDATE-----------------------------------------------------------


Kαι η επίσημη θέση της Α3, η οποία κρατά ουδέτερο-εχθρική στάση, χαρακρηρίζοντας τον "διαγωνισμό" ώς ένα θετικό βήμα λόγω της μείωσης του κόστους για το ελλ. δημόσιο...

Βέβαια κατηγορεί και αυτή για το αποτέλεσμα και το ότι η ίδια απορρίφθηκε για ασόβαρους λόγους αλλά δεν το παρατραβά αφού το διακύβευμα είναι μεγάλο... Μην θυμώσουν και κανέναν κυβερνητικό...

:arrow: http://el.aegeanair.com/news.aspx?newsItem=195
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Να βαλω κι εγω ενα αρθρο το οποιο συνοψιζει την συνεντευξη:
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1741952

Thanks ΟΑ701 για τα λινκ που εδωσες!Δεν ειχα καταφερει να ακουσω τιποτα απο την συνεντευξη!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Angel Aviation":n9a6isme said:
Η προσφορά της Olympic Air σύμφωνα με τα λεγόμενα του ήταν όλες οι γραμμές στην Olympic Air χωρίς επιδότηση? Και δεν του τις έδωσαν επειδή τυπικά δεν μπορούσε να κάνει προσφορά για το σύνολο των γραμμών, αλλά για κάθε μια ξεχωριστα? μα το ίδιο δεν είναι? αν έκανε για κάθε γραμμή ξεχωριστή προσφορά 0 ευρώ, δεν θα τις έπαιρνε όλες? ή μήπως πιστεύει κανείς οτι η Athens ή Skyexpress θα πλέρωναν επιπλέον, ή η Aegean θα έκανε προσφορά επίσης 0 ευρώ. ...

Όχι δεν είναι το ίδιο. Από την στιγμή που η κατακύρωση έπρεπε να γίνει ανά δρομολόγιο η προσφορά θα έπρεπε να γίνει ανά δρομολόγιο. Δεν θα ήταν το ίδιο να δώσει μηδενική προσφορά για κάθε δρομολόγιο γιατί σε περίπτωση που έδιναν και οι υπόλοιποι μηδενική προσφορά τότε σύμφωνα με των κώδικά προμηθειών η ποσότητα μοιράζεται το ίδιο σε όλους τους συμμετέχοντες και αν δεν δεν μπορεί να μοιραστεί τότε γίνεται κλήρωση.

OA701":n9a6isme said:
....όπως επίσης και στο ότι επιτράπηκε το wet lease ενώ στον κυρίως διαγωνισμό απαγορεύεται.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Στον αρχικό διαγωνισμό που ματαιώθηκε δεν επιτρεπόταν wet lease? Και στην διαπραγμάτευση το επιτρέψαμε? Είναι παράνομο να αλλάζουν οι τεχνικές προδιαγραφές όταν από άγονο πας σε επαναπροκήρυξη ή απευθείας διαπραγμάτευση.

Επιμένω ότι τόσο η Α3 όσο και ΟΑ απλά ήθελαν να πάρουν μέρος στην διαδικασία μόνο και μόνο για να πάρουν μέρος και για τις εντυπώσεις. Tip: Σε αναμονή του νέου διαγωνισμού θα ετοιμαστούν γνωρίζοντας πλήρως τις προθέσεις και τυχόν "μυστικά/συνεργασίες" αφού λαμβάνοντας μέρος στην διαδικασία νομιμοποιούνται να λάβουν αντίγραφο του φακέλου των υπολοίπων συμμετεχόντων ενώ αν δεν κατέβαιναν δεν θα είχαν αυτό το δικαίωμα.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Σημερινό άρθρο σχετικά με την προσωρινή ανάθεση τον άγονων:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251

Μπορεί να δείχνουν λίγο ανορθόδοξες οι νέες πολιτικές της ΥΠΑ και του ΥΜΕ, αλλά πιστεύω πως - αν μη τι άλλο - εμποδίζουν τον "δυνάστη" της MIG που με τόσο ζήλο προσπαθεί να δημιουργήσει μονοπώλιο. Μπορεί όντως, όπως ισχυρίζεται κι ο μεγάλος ανταγωνιστής του προέδρου της MIG ο πραγματικός ανταγωνισμός να βρίσκεται στην Ευρώπη κι όχι εντός Ελλάδας, αλλά το εσωτερικό δίκτυο είναι ιδιαίτερο κι ίσως τελικά θα είχε καλύτερο μέλλον στα αεροπλάνα αφοσιωμένων regional εταριών.

edit

Σχετικά με το άρθρο της Ναυτεμπορικής που δημοσίευσε ο NFEEFE: ο κ. Βγενόπουλος αναφέρεται στην παλαιότητα των αεροσκαφών των εταιριών που επιλέχθηκαν. Αν υποθέσουμε πως εννοεί την SkyExpress που έχει και τα παλαιότερα (Jestream), δεν είναι άκυρος ο ισχυρισμός; Τα DHC-8-100 της OAir είναι πάνω κάτω ίδιας ηλικίας (σχεδόν 20 χρόνια απ'την πρώτη τους πτήση).
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

christos-uoa":2d23j1z7 said:
Επιμένω ότι τόσο η Α3 όσο και ΟΑ απλά ήθελαν να πάρουν μέρος στην διαδικασία μόνο και μόνο για να πάρουν μέρος και για τις εντυπώσεις. Tip: Σε αναμονή του νέου διαγωνισμού θα ετοιμαστούν γνωρίζοντας πλήρως τις προθέσεις και τυχόν "μυστικά/συνεργασίες" αφού λαμβάνοντας μέρος στην διαδικασία νομιμοποιούνται να λάβουν αντίγραφο του φακέλου των υπολοίπων συμμετεχόντων ενώ αν δεν κατέβαιναν δεν θα είχαν αυτό το δικαίωμα.

Noμίζω ότι το tip σου λέει πολλά... :great:

M!ke":2d23j1z7 said:
Μπορεί να δείχνουν λίγο ανορθόδοξες οι νέες πολιτικές της ΥΠΑ και του ΥΜΕ, αλλά πιστεύω πως - αν μη τι άλλο - εμποδίζουν τον "δυνάστη" της MIG που με τόσο ζήλο προσπαθεί να δημιουργήσει μονοπώλιο. Μπορεί όντως, όπως ισχυρίζεται κι ο μεγάλος ανταγωνιστής του προέδρου της MIG ο πραγματικός ανταγωνισμός να βρίσκεται στην Ευρώπη κι όχι εντός Ελλάδας, αλλά το εσωτερικό δίκτυο είναι ιδιαίτερο κι ίσως τελικά θα είχε καλύτερο μέλλον με regional airlines.

Τον δυνάστη???Μονοπώλιο???
Βρε Μ!κε, ούτως ή άλλως ο διαγωνισμός δημιουργεί μοανοπώλιο... Δεν αναφέρεται πουθενά ότι απαγορεύεται να πάρει μία αεροπορική όλα τα άγονα... Ούτε υπάρχει πλαφόν...Κάθε γραμμή εκ φύσεως-προκυρήξεως είναι μονοπωλιακή...

Το γελοίον του πράγματος είναι ότι όταν είχαν όλες την δυνατότητα να συναγωνιστούν επι ίσοις όροις και χωρίς επιδότηση δεν το έκαναν... Θυμίζω έναν όρο στην αρχική προκύρηξη:

...Σε περίπτωση που έως τις 31 Ιουλίου 2009 κανένας αερομεταφορέας δεν έχει εκδηλώσει στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας την πρόθεσή του εκτέλεσης απο την 1η Οκτωβρίου 2009 τακτικών πτήσεων σε μία ή περισσότερες από τις ανωτέρω γραμμές σύμφωνα με τις επιβληθείσες υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας και χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα, η Ελλάδα έχει αποφασίσει, στο πλαίσιο της διαδικασίας που προβλέπεται στο άρθρο 17 προαναφερθέντος κανονισμού, να προχωρήσει την διαδικασία περιορισμού της πρόσβασης για τέσσερα χρόνια σε ένα μόνον αερομεταφορέα για κάθε μία ή για περισσότερες από τις ανωτέρω γραμμές (όπως αναφέρεται στο επόμενο άρθρο) και να χορηγήσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης αυτών των γραμμών από την 1η Οκτωβρίου 2009...

Τέλος, ένα σχόλιο για το ποσό... Σύμφωνα με τον Κο Βγενόπουλο, ο προϋπολογισμός του διαγωνισμού ήταν 12 εκ. και έπεσε στα 2.2... Έστω και να μη πολυανταποκρίνεται στο πραγματικό κόστος, είναι πολύ μεγάλη απόκλιση... Η πΟΑ δλδ ουσιαστικά χρηματοδοτείτο γαλαντόμως απο τις άγονες... Όσο για την ΖF και την SEH, αν υποθέσουμε ότι τα 2/3 πάνε στην Athens, μιλάμε για περίπου 1.4 εκ... Για πόσο τους φτάνει αυτή η ένεση-δωρεά? Ίσως για τους Κρητικούς να είναι πιό χρήσιμη...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ναι, ήμουν λίγο ασαφής... Δεν αναφερόμουν συγκεκριμένα για μονοπώλιο σε κάποια δρομολόγια. Ούτε εννοούσα ότι απαγορεύεται να δοθούν όλες οι γραμμές σε μία εταιρία, άλλωστε τα δημοσιεύματα που υπέβαλαν οι συμforumίτες μας το λένε ξεκάθαρα: η OAir αποκλείστηκε διότι έθεσε όρους στην προσφορά της. Εκτός αυτού θα ήταν οξύμωρο να μιλάω για ανταγωνισμό και μονοπώλια σε μη κερδοφόρα δρομολόγια. Απλά εννοούσα ότι γενικά οι πρακτικές του προέδρου της MIG δείχνουν πως θέλει επιβληθεί εις βάρος των άλλων επίδοξων ανταγωνιστών βγάζοντας τους απ'το "παιχνίδι" χωρίς να τους αφήσει να "παίξουν". Ίσως υπερβάλλω, αλλά φαίνεται να πιστεύει πως έχει κληρονομήσει τον εθνικό αερομεταφορέα της χώρας, ενώ πλέον είναι ξεκάθαρο πως του πουλήθηκαν τα απομεινάρια (άλλωστε και η προηγούμενη και η σημερινή πολιτική ηγεσία φαίνεται ευχαριστημένη που απαλλάσεται από το οικονομικό φορτίο της ΟΑ). Δεν είναι λίγο αλαζονικό την στιγμή που υπάρχουν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι να κάνει παζάρια με τις άγονες;
 
Top