Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Παρ' ότι δεν το πολυεμπιστεύομαι το hellenicbusiness, πάλι έχω αποριούλες...

...Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΥΠΑ, η Olympic Air για μεν τις γραμμές που έκανε προσφορά η Aegean Airlines, αντιπρότεινα να τις εκτελεί χωρίς επιδότηση, ενώ για αυτές που δεν υπήρξε ανταγωνιστική προσφορά, ζήτησε πολύ υψηλό τίμημα.
Όμως, ένας όρος στη προσφορά της, έγινε αιτία να αποκλειστεί από όλες τις γραμμές. Η εταιρεία, περιέλαβε τον όρο ότι θα πρέπει να τις ανατεθούν στο σύνολό τους οι άγονες γραμμές, για να ισχύει η προσφορά για τη κάθε μία χωριστά. Ο όρος αυτός ήταν ενάντια στις προϋποθέσεις του διαγωνισμού, και έτσι η επιτροπή απέκλεισε την Olympic Air από όλες τις γραμμές!...

Τι να σχολιάσεις εδώ? Ψιλομούφες μου φαίνονται, αν και ίσως λόγω κάποιας έπαρσης/αλαζονείας να το έκανε αυτό η ΟΑ...

...Από τη πλευρά της η Aegean Airlines, παρέλειψε να βάλει σε αρκετές γραμμές για τις οποίες έκανε προσφορά, το απαιτούμενο business plan, οπότε απερρίφθη για τυπικούς λόγους, ενώ σε κάποιες άλλες, η οι ανταγωνιστές της προσέφεραν μικρότερη τιμή...

Αμ εδώ, κλάφτα Χαράλαμπε... Κατεβήκαν σε διαγωνισμό των 12 μυρίων χωρίς business plan? Και ακόμα δεν ξηλώθηκε όλο το υπεύθυνο τμήμα? Μούφες διπλές, η Α3 για να ανοίξει δρομολόγιο πεντατσεκάρει τα πάντα... Θυμίζω ότι είναι και εισηγμένη στο χρηματιστήριο... Φαντάζομαι και οι μέτοχοί της θα ξετρελάθηκαν...

Μας δουλεύουν όλοι... Για διαγωνισμό 12 εκατομμυριών, οι παραπάνω λόγοι πρέπει να είναι γελοίοι... Αλλιώς, φίδι που τους έφαγε...

Τέλος, με τρελλαίνει αυτός ο όρος που αναπαράγεται απο όλα τα μμε

...πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου διαγωνιστική διαδικασία διαπραγμάτευσης...

Δλδ??? Όχι μειοδοτικός διαγωνισμός? Ποιά η διαφορά?
Μήπως, τελικά, έγινε δημοπρασία όπου ο ένας φώναζε 20.000 το SKG-CFU, έπειτα σήκωνε ο άλλος χέρι και έλεγε 20.000+1 και τέλος η επιτροπή μετρούσε μέχρι το 3 και κατακύρωνε το δρομολόγιο?
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ακομα ενα αρθρο για τις αντιδρασεις μετα τον διαγωνισμο:
http://www.express.gr/news/finance/233119oz_20091113233119.php3

Αλλα μου εκανε εντυπωση το εξης:
Eτσι, η ΥΠΑ προκήρυξε στις 2 Νοεμβρίου έναν νέο διαγωνισμό για το εν λόγω διάστημα, αφού συζήτησε με τις 7 αεροπορικές εταιρίες που είχαν συμμετάσχει στην πρώτη διαδικασία του Αυγούστου, από τις οποίες κατέθεσαν όλες προσφορές, εκτός από την Hellas Jet.
Και εξηγω...
Οlympic Air,Aegean,Athens Airways,Astra,Hellas Jet,SkyExpress=6.
Προσκαλεσαν και την Carpatair?Την οποια ειχαν αρα λανθασμενα αποκλεισει στον προηγουμενο διαγωνισμο?
Και αφου η Hellas Jet μονο δεν εκανε προταση, αυτο σημαινει οτι οι αλλες εκαναν επισης προσφορες, αλλα δεν αναφερεται πουθενα γιατι "απετυχαν" οπως γινεται με ΟΑ και Α3.......

edit
manos_p":30ikqvoh said:
Οπότε Α3 και ΟΑ έξω από τις άγονες. Για να δούμε που θα πάνε και τα δρομολόγια που απέμειναν.
Εδω λεει οτι
Στις δύο μικρές εταιρείες αναμένεται να ανατεθούν τα δρομολόγια επιπλέον 9 γραμμών
Δηλαδη πρεπει να τους απεκλεισαν για ολο το τετραμηνο αυτο.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Με μια πρόχειρη έρευνα που έκανα δεξιά και αριστερά σε πηγές προσκείμενες στις 2 προσωρινά ανάδοχες εταιρίες και στην ΥΠΑ, το δημοσίευμα της hellenic business είναι ακριβές, τα πράγματα έγιναν κάπως έτσι: Το υπουργείο προσπάθησε να μοιράσει την πίτα σε όλους, Ο Βγενόπουλος πήγε για όλα ή τίποτα, η δε ΑΕΕ βγήκε εκτός περισσότερο για να μην τραβηχτεί περισσότερο το σκοινί σε βάρος του πρώτου.

Έτσι, επί του παρόντος ο Ολυμπιακή έμεινε με το τίποτα (το αν θα σπάσει ο τσαμπουκάς του ιδιοκτήτη της μένει να φανεί), ομοίως και η ΑΕΕ (αν και η αίσθησή μου ήταν ότι δεν τα βαψε και μαύρα για μια προσωρινή ανάθεση) οι άλλοι 2 πήραν βαθιά ανάσα βάζοντας υποθήκη για τον κανονικό διαγωνισμό - να πάρουν έστω δηλαδή ένα μέρος αυτών που πήραν στον προσωρινό.

Στον κανονικό 2ετή διαγωνισμό, προσωπικά εκτιμώ ότι τα κόζια θ' αλλάξουν, τα λεφτά είναι πολλά και οι μπίζνες (που λέμε και στα ελληνικά) στο τέλος-τέλος είναι πάνω από μαγκιές και πείσματα - αν μη τί άλλο οι περισσότεροι στο τέλος θα τα βρουνε μεταξύ τους...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ελεος πια με τους δημοσιογραφους....
δειτε

Πρόκειται για τις εταιρείες Athens Airways του κ Σάκη Ανδριανόπουλου και την Sky Europe του παλαιού στελέχους της Ολυμπιακής Μίλτου Τσαγκαράκη που έχει την έδρα της στην Κρήτη.
Τι λε ρε παιδι μου???Κοιτα να δεις που ειναι και κρητικη η SkyEurope, με εδρα τη Bratislava Ηρακλειου!!!!!!!!!!!! :wall: :wall: :wall:
:with:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Αγαπητοί φίλοι. Συγνώμη για το μακροσκελές μου ποστ αλλά επειδή βλέπω πολλές απορίες σχετικά με το τι έγινε πως έγινε και γιατί έγινε, επιτρέψτε μου να μοιραστώ την εμπειρία μου.
Η διαδικασία της απευθείας ανάθεσης με διαπραγμάτευση προβλέπεται από των Κώδικα Προμηθειών του Δημοσίου ΠΔ 118/2007. Ειδικότερα δε με το άρθρο 21 όπου το αρμόδιο για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού όργανο, με αιτιολογημένη γνωμοδότησή του, μπορεί να προτείνει μεταξύ άλλων ματαίωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού και προσφυγή στην διαδικασία της διαπραγμάτευσης, όταν συντρέχει λόγος επείγοντος που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της Υπηρεσίας. Προφανώς δε κάτι τέτοιο έγινε και στην περίπτωση αυτή με τον αρχικό διαγωνισμό. Η διαδικασία της διαπραγμάτευσης αναφέρεται στο άρθρο 22 του συγκεκριμένου ΠΔ. Όσον αφορά την δημοσιότητα της διαδικασίας, μιλάμε για απευθείας ανάθεση και όχι διεθνή ή δημόσιο διαγωνισμό όπου προβλέπονται συγκεκριμένες διαδικασίες δημοσιότητας και προθεσμιών. Η όλη διαδικασία γίνεται με πρόσκληση ιδιαίτερα δε όταν προέρχεται από άγονο διαγωνισμό με πρόσκληση αυτών που συμμετείχαν στον άγονο. Για αυτό και δεν το μάθατε.
Όπως ανάφερε προηγούμενος συνομιλητής μεταξύ σοβαρού και αστείου περί "δημοπρασίας" ΝΑΙ γίνεται και έτσι,δηλαδή τους καλείς σε έναν χώρο και αρχίζεις μια διαδικασία όπου διαπραγματεύεσαι με όλους την τιμή. Μπορείς όμως να κάνεις αυτήν την άτυπη δημοπρασία και με αλληλογραφία. Γενικά η διαδικασία είναι flexible με μοναδικό στόχο την επίτευξη της καλύτερη προσφοράς για το δημόσιο. Όπως έχετε ενδεχομένως καταλάβει και από άλλα μηνύματά μου εργάζομαι στο δημόσιο σε υπηρεσία κρατικών προμηθειών (καμία σχέση με ΥΠΑ ή γενικά στο κομμάτι της αεροπορίας) οπότε με προσωπική εμπειρία μπορώ να σας πω για παράδειγμα όταν ήμουνα μέλος σε μια επιτροπή αξιολόγησης με διαπραγμάτευση, καλέσαμε τους προμηθευτές του αρχικού διαγωνισμού με κάποιους συγκεκριμένους όρους, να μας καταθέσουν τις τιμές τους γραπτώς σε σφραγισμένο φάκελο. Τους ανοίγουμε σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή όπου μπορούν να παρευρίσκονται και αυτοί, και έπειτα γνωστοποιούμε σε όλους τους συμμετέχοντες τις τιμές που έδωσαν όλοι. Έπειτα τους καλέσαμε να ξανακαταθέσουν νέες βελτιωμένες τιμές πάλι σε σφραγισμένους φακέλους και θα ανοίγαμε πάλι σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή με την ενδεχόμενη παρουσία τους. Αυτή θα ήταν και η τελική τους προσφορά που θα λαμβάναμε υπόψη αλλά μπορούσαμε και να συνεχίσουμε την διαδικασία για όσο πιστεύαμε ότι ήταν συμφέρον για το δημόσιο.

Οσον αφορά την Ολυμπιακή αν και εφόσον έγιναν έτσι δηλαδή έθεσε όρους για τις προσφερόμενες τιμές καλώς κάνανε και την πετάξανε έξω. Δεν γίνονται δεκτές προσφορές που θέτουν όρους για την προσφερόμενη τιμή τους. Προβλέπεται δε προσφορά που είναι αόριστη και ανεπίδεκτη εκτίμησης ή είναι υπό αίρεση, απορρίπτεται ως απαράδεκτη.

Όσον αφορά την Αιγαίου αν και εφόσον έγιναν έτσι δηλαδή δεν κατέθεσε business plan καλώς κάνανε και την πετάξανε έξω. Η κατακύρωση γίνεται τελικά στον προμηθευτή με την χαμηλότερη τιμή, εκ των προμηθευτών των οποίων οι προσφορές έχουν κριθεί ως αποδεκτές με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές και
τους όρους της διακήρυξης.

Υπόθεση κάνω ότι η όλη διαδικασία για την ΟΑ και Α3 ήταν απλά ένα ρινγκ όπου απλά τους ενδιέφερε να πάρουν μέρος και να κερδίσουν τις εντυπώσεις. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάνουν τέτοια λάθη. Είμαι σίγουρος ότι δεν τους ενδιέφερε να χτυπήσουν έστω κάποιες γραμμές δεδομένου ότι είναι για μικρό χρονικό διάστημα και ουσιαστικά θα τους έκανε άνω/κάτω το πρόγραμμα.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Το βέβαιο είναι πως τόσο η OA όσο και η Α3 θα ενδιαφερθούν πολύ σοβαρά για τον διαγωνισμό που αφορά στα δρομολόγια από 1/4 και πέρα. Ίσως όπως είπε και ο christos-uoa το διάστημα 1/12-31/3 περισσότερα προβλήματα να τους δημιουργούσε, σε σχέση με τα όποια έσοδα. Οπότε ουσιαστικά μιλάμε για μια απόφαση που πιθανότατα να βολεύει όλους, τον καθένα για τους δικούς του λόγους. Το σίγουρο είναι πως πρόκειται για ευκαιρία των μικρών, καθώς τα έσοδα για τα μεγέθη τους είναι μεγάλα και η χρονική περίοδος (όλος ο χαμηλός σε κίνηση χειμώνας) εξαιρετική.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Εγω θα το χαρω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να μεινουν και μετα την πρωταπριλια απ'εξω οι δυο μεγαλοι (τρομαρα τους). Ειδικα η Αιγαιου. :cool: Ειναι μια ευκαιρια να ορθοποδησουν και να εδραιωθουν οι μικροτερες εταιρειες.

NO WAY OA/A3 :)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

christos-uoa":1rxk8fjk said:
Οσον αφορά την Ολυμπιακή ... απορρίπτεται ως απαράδεκτη.

Όσον αφορά την Αιγαίου ... τους όρους της διακήρυξης.

Υπόθεση κάνω ... έκανε άνω/κάτω το πρόγραμμα.

Xρήστο, κατ' αρχάς ευχαριστώ που μας διαφώτισες λίγο σχετικά με τα διαδικαστικά... Μεγάλη υπόθεση αυτά που έγραψες...

Όσο για τα σχόλιά σου σχετικά με τις Α3 και ΟΑ, μου ακούγονται γελοίες οι δικαιολογίες που βγήκαν προς τα έξω... Και οι 2 σίγουρα αποσκοπούν στον τελικό διαγωνισμό αλλά το να πετάξεις έτσι κάποιο σεβαστό ποσό δεν μου κάθεται... Στην τελική, αν όντως δεν τους ενδιέφερε και τους αναστάτωνε και το πρόγραμμα, ας μην συμμετείχαν καθόλου...

Άσε που η ΟΑ ήταν και είναι καθόλα έτοιμη για τα άγονα, αφού έχει ήδη τα Α/Φ... Τώρα, θα τα ξεκουράσει για ένα τετράμηνο...

Η Α3 απο την μεριά της μάλλον ενδιαφέρεται σε συγκεκριμένα δρομολόγια και έχει φέρει και Α/Φ για τον προηγούμενο διαγωνισμό... Η δικαιολογία με τα business plan παρα είναι ξεφτίλα για τον ίδιο τον Βασιλάκη πρωτίστως...

Προσωπικά, πιστεύω ότι είτε υπάρχει προσυνεννόηση μεταξύ των αεροπορικών είτε το κράτος θέλησε να τους φοβερίσει λίγο, δείχνοντας ποιός κάνει κουμάντο... Επίσης, δεν με αφήνει αδιάφορο το σενάριο, να βολεύει τους 2 μεγάλους η ύπαρξη και μικρών αεροπορικών για να μην τραβήξουν εύκολα τα βλέμματα καμμιάς ευρωπαϊκής επιτροπής ανταγωνισμού, αντι-τράστ κτλ...

Κλείνοντας, αυτό που μάθαμε είναι ότι ο διαγωνισμός αφορούσε ποσό των 12 εκ. ευρώ (μάλλον η αρχική κοστολόγηση της ΥΠΑ)... Αυτό που δεν μάθαμε ακόμα είναι στα πόσα έκλεισε τελικά.... Στα 11.999???
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ορίστε και οι αντιδράσεις απο την Olympic Air για τον διαγωνισμό των άγονων! Αύριο το μεσημέρι ο Βγενόπουλος παραχωρεί συνέντευξη τύπου και καταγγέλει "αποκλεισμό" της OA απο το διαγωνισμό.
http://www.skai.gr/articles/news/financ ... %B9Aegean/
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Ο κύριος MIG αμα θέλει να πετάει ντε και καλά σε μικρά αεροδρόμια ας τιμήσει την Κοζάνη και την Καστοριά που χρόνια έδιναν άριστες πληρώτηες στην κρατική ΟΑ!!! Που μας έκοψε την πτήση!!!
 
Top