Αγνοείται 777 της Malaysia AL

Δεν είπα πουθενά οτι προκητε για το συγκεκριμένο ΜΗ370.
2. Μπορει τα καθε 2 χρονια που λέμε να ήταν μια ήμερα μετα την πτήση. Αποκλείεται?
3.Επισης την εβαλα γιατι πολλοι λένε οτι δεν μπορεί να συμβεί ενα ολόκληρο αεροπλάνο να βρίσκετε στον βυθό.
4.Πως εξηγείς εσυ την συγκεκριμένη φώτο με το νερο να φαίνεται πάνω απο το αεροπλάνο?
 
aris79":3qyxpl6v said:
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
Ενδιαφέρον: 17 επιβάτες είναι υπάλληλοι της Freescale Semiconductor.
Mε βάση την wikipedia, η εταιρεία φιάχνει microchips, μικροεπεξεργαστές, ψηφιακούς επεξεργαστές.17 δισ προϊόντα της εταιρείας είναι σε χρήση ανά την υφήλιο σήμερα.Είναι το τμήμα της Motorola,που εφοδίασε μέχρι και το πρόγραμμα apollo 11 της NASA.Υπάρχουν και άλλες πληροφορίες σχετικά με τις εφευρέσεις και τη χρήση των προϊόντων της.

Αυτοί οι άνθρωποι και οι αποσκευές τους είναι το 'ιδιαίτερου ενδιαφέροντος φορτίο' που ανέφερα πριν κάποια posts. Συνεχίζω να πιστεύω ότι το αεροπλάνο απήχθη και στόχος ήταν το 'φορτίο' του.
Υ.Γ. Ένας Ρώσσος και δύο Ουκρανοί επίσης on board. Και ο νοών νοείτω

Μια τέτοια επιχείριση απαιτεί μήνες ή και χρόνια σχεδιασμού για να πετύχει. Αν ισχύει, πρέπει να ξεκίνησαν οι προετοιμασίες πολύ πριν αποφασίσουν οι 17 υπάλληλοι ότι θα πετάξουν μαζί σε κάποια πτήση.
 
CHANIATOWER":9i8uistz said:
2. Μπορει τα καθε 2 χρονια που λέμε να ήταν μια ήμερα μετα την πτήση. Αποκλείεται?

Ναι, αν δεις στο Google Earth > Imagery Date > Η συγκεκριμένη φωτογραφία προέρχεται από τις 17/08/2013. Οι νέες φωτογραφίες που εμφανίζονται στο Google Earth/Google Maps είναι συνήθως ήδη τουλάχιστον 3-4 μήνες παλιές όταν φορτώνονται. Χρειάζονται και μια επεξεργασία πριν φορτωθούν.

CHANIATOWER":9i8uistz said:
4.Πως εξηγείς εσυ την συγκεκριμένη φώτο με το νερο να φαίνεται πάνω απο το αεροπλάνο?

Αν πας στο history του Google Earth, στην πραγματικότητα στο σημείο εκείνο έχουμε μίξη 2 φωτογραφιών. Το αεροπλάνο δεν βρίσκεται στη φωτογραφία της 17/08/2013, αλλά στην προηγούμενη φωτογραφία, της 24/09/2012!
 
andreasl":237yyhni said:
Μια τέτοια επιχείριση απαιτεί μήνες ή και χρόνια σχεδιασμού για να πετύχει. Αν ισχύει, πρέπει να ξεκίνησαν οι προετοιμασίες πολύ πριν αποφασίσουν οι 17 υπάλληλοι ότι θα πετάξουν μαζί σε κάποια πτήση.

Δεν ξέρω πότε αποφασίστηκε το ταξίδι, ούτε έχω εικόνα πόσο χρόνο χρειάζεται η προετοιμασία για να πετύχει κάτι τέτοιο. Υποψιάζομαι ότι όποιος θέλει να απαγάγει τους συγκεκριμένους ανθρώπους, να ιδιοποιηθεί την τεχνογνωσία τους, να κλέψει στοιχεία ή κάποια νέα πατέντα τους που μπορεί να επεκτείνεται μέχρι και σε στοιχεία διαστημικής τεχνολογίας ή στο τέλος τέλος ακόμα και να καταστρέψει ότι ήξεραν/μετέφεραν, σίγουρα τους παρακολουθούσε καιρό.
 
Το θέμα με τους υπαλλήλους τής Freescale έχει αναφερθεί και στο a.net.Αν αυτοί οι υπάλληλοι είναι υψηλόβαθμα στελέχη και όχι απλοί "γραφιάδες" ή τεχνικοί,τότε θα μπορούσε να πή κανείς ότι ευσταθεί η άποψη πως το αεροπλάνο "απήχθη" εξ αιτίας τους.Ομως:
1.Εκτός απ'τους 17 υπαλλήλους είχε και άλλα 280 άτομα μέσα,άσχετους με την Freescale,πολλοί τών οποίων ήταν Κινέζοι.Θέλει η Μαλαισία να δημιουργηθή διπλωματικό επεισόδιο με την Κίνα άν ισχύη η υπόθεση τής απαγωγής;
2.Πού βρίσκεται τώρα το αεροπλάνο;Δέν είναι καρφίτσα γιά να το κρύψης,ούτε μικρό μονοκινητήριο,να το προσγειώσης σ'ένα ξέφωτο και να το κρύψης με κλαδιά να μήν φαίνεται.
3.Μιά εταιρία σάν την συγκεκριμένη,που παράγει τόσο υψηλής τεχνολογίας προϊόντα και εμπλέκεται σε projects άκρας μυστικότητας,αποκλείεται να μήν εφαρμόζη διαδικασίες ασφαλείας πληροφοριών (υπάρχει και διεθνές πρότυπο σχετικώς,το ISO20071).Και οι διαδικασίες αυτές προβλέπουν ότι δέν βάζεις πάνω από ένα-δυό υπαλλήλους να ταξιδέψουν στο ίδιο αεροπλάνο,κουβαλώντας και τ'απόρρητά τους μαζί-ακριβώς γιά να μήν πάθουν αυτό που συζητάμε εδώ.Διότι τέτοιες πληροφορίες/τεχνολογίες κλπ είναι πλούτος αμυθήτου αξίας και δέν τον αφήνουμε να τριγυρνά ανά τον κόσμο απροστάτευτος.Εδώ όταν πρόκειται απλώς γιά μουσικά συγκροτήματα υπάρχει πρόνοια να μήν ταξιδεύουν όλα τα μέλη με το ίδιο αεροπλάνο ώστε σε περίπτωση δυστυχήματος να μήν διαλυθή το γκρούπ και δέν θα έπαιρναν τέτοια μέτρα εταιρίες σάν την Freescale που δημιουργούν την τεχνολογία τού μέλλοντος;
4.Μιά τέτοια επιχείρηση δέν απαιτεί μόνο χρόνο αλλά και άρτια ωργανωμένο logistics,που σημαίνει εμπλοκή πολλών ατόμων-άρα και κινδύνους "διαρροής" τών σχεδίων τής επιχείρησης,άν κάποιος απ'τους εμπλεκόμενους θελήση να εκβιάση τους υπόλοιπους.Επίσης προϋποθέτει ότι η απόφαση να ταξιδέψουν οι εν λόγω υπάλληλοι όλοι μαζί στην συγκεκριμένη πτήση πρέπει να είχε ληφθεί πρίν από μήνες ή και χρόνια-ώστε να δοθή ο απαραίτητος χρόνος στους απαγωγείς να σχεδιάσουν την επιχείρηση.Τέτοιες αποφάσεις όμως συνήθως λαμβάνονται λίγες μέρες πρίν την αναχώρηση-ενδεχομένως και λίγες ώρες πρίν.

Ολα αυτά κατά την άποψή μου δείχνουν ότι η υπόθεση τής απαγωγής τού αεροπλάνου δέν πρέπει να ευσταθή.Εξακολουθώ να πιστεύω ότι κάτι τρομαχτικό συνέβη και το αεροπλάνο διαλύθηκε στον αέρα και τα κομμάτια του έπεσαν στον ωκεανό....
 
Ο κ. Τσολάκης προσκεκλημένος από Σκαι και Μεγα χθες και σήμερα εξακολουθεί να υποστηρίζει ως ένα από τα πιθανά σενάρια την απαγωγή του α/φ , το οποίο έχουν προσγειώσει σε άγνωστο α/δ
Επίσης υποστηρίζει ότι ο συγκεκριμένος τύπος α/φ διαθέτει μεγάλες δεξαμενές καυσίμων οπότε έχει μεγάλο εύρος πτητικής ικανότητας και τις οποίες μπορεί οι αεροπειρατές/ τρομοκράτες να χρησιμοποιήσουν για αποθήκευση εκρηκτικών για το μετέπειτα ενδεχόμενο και προσχεδιασμένο τρομοκρατικό τους χτύπημα. (?????)
Επειδή δεν γνωρίζω, επίσης διάβασα ότι αν το α/φ ανέβηκε σε πτητική οροφή όπως ειπώθηκε ύψους 45 χιλ ποδών, αποκλείεται να ζει κανένας από τους επιβάτες καθόσον η επάρκεια και η ροή οξυγόνου στις μάσκες επιβατών καμπίνας είναι ανεπαρκής, ενώ αντίστοιχα των πιλότων η ροή οξυγόνου είναι επαρκής.
Πριν λίγο διάβασα σημερινή είδηση στο διαδίκτυο , κατά την οποία έλληνας ανθυποπλοίαρχος εξέπεμψε σήμα από πλοίο ελληνικών συμφερόντων το οποίο πλέει στα ύδατα του κόλπου Μάλακα ότι εντόπισαν επιπλέοντα υλικά, βαλίτσες κλπ, στη περιοχή.
Επίσης επιθυμώ να σχολιάσω ως μη ειδικός, αλλά με μέση ανθρώπινη λογική εκτίμηση, τις αντιφατικές αρλούμπες που έχω ακούσει από διάφορους ξένους και δικούς μας έλληνες ειδικούς και πιλότους, δημοσιογράφους αναφορικά με τεχνικές λειτουργικές ερμηνείες περί «μαύρων κουτιών» , αποσυμπιέσεις, ραντάρ, acars κλπ και σχετικά με τα σενάρια γύρω από το συμβάν. Εκτιμώ ως λογικότερα τα σενάρια και τις απόψεις από τα μέλη του παρόντος τόπικ, παρά από τους υποτιθέμενους «ειδικούς» συμπεριλαμβανομένου και του βετεράνου (άλλων εποχών) κ. Τσολάκη
 
Hastaroth1
1)Οι υπάλληλοι δεν γυρνούσαν στη βάση τους στην Αμερική, αλλά πήγαιναν στην Κίνα. Ίσως οι δουλειές τους είχαν να κάνουν με συνεργασία Μαλαισίας-Κίνας πάνω σε θέματα νέων τεχνολογιών. Συνεπώς η Κίνα γνωρίζει τι υπήρχε πάνω στο αεροσκάφος, γι'αυτό και οι -κατά την άποψή μου- χλιαρές της αντιδράσεις στην ολιγωρία και μυστικοπάθεια των Μαλαισιανών. Οι υπάλληλοι ήταν τελικά 20, 12 Μαλαισιανοί και 8 Κινέζοι.
2)Στην περίπτωση που ισχύει το σενάριο ότι είναι κάπου προσγειωμένο, μη ξεχνάμε ότι υποθέτουμε ότι κινήθηκε κατά τη φορά της περιστροφής της γης. 08.11 ώρα Μαλαισίας, σημαίνει 06.11 ώρα Ρωσίας/Πακιστάν/Ιράν. Μόλις ξημέρωνε και θα άρχιζε να γινόταν ορατό. Αν προσγειώθηκε εκεί, θα μπορούσε να είναι είναι κρυμμένο και 'εξουδετερωμένο' σε κάποιο hangar από τα τόσα που υπάρχουν εκεί. Ήδη έχουμε συζητήσει όμως πόσο δύσκολο είναι το αεροπλάνο να πέρασε απαρατήρητο από τόσα ραντάρ-εκτός και αν του επέτρεψαν να περάσει...
3)Ένας από αυτούς αρκεί να είναι το σημαντικό πρόσωπο. Αρνούμαι να πιστέψω ότι η ομάδα βρισκόταν στην περιοχή για λόγους αναψυχής.
4)Δεν έχω δουλέψει σε ανάλογη εταιρεία και δεν ξέρω πότε κλείνουν τα εισιτήριά τους όταν σχεδιάζουν επαγγελματικά ταξίδια. Ακόμα και τελευταία στιγμή να τα έκλεισαν, στο μυαλό μου δεν αποκλείω ότι κάποιοι έχουν τα αντανακλαστικά να σχεδιάσουν την υποτιθέμενη απαγωγή σε μικρό χρονικό διάστημα.

Νομίζω ότι το τρομαχτικό γεγονός στο οποίο αναφέρεσαι, πλέον και από επίσημα χείλη, έχει αποκλειστεί.
 
AOA":398tmztu said:
Ο κ. Τσολάκης προσκεκλημένος από Σκαι και Μεγα χθες και σήμερα εξακολουθεί να υποστηρίζει ως ένα από τα πιθανά σενάρια την απαγωγή του α/φ , το οποίο έχουν προσγειώσει σε άγνωστο α/δ
Επίσης υποστηρίζει ότι ο συγκεκριμένος τύπος α/φ διαθέτει μεγάλες δεξαμενές καυσίμων οπότε έχει μεγάλο εύρος πτητικής ικανότητας και τις οποίες μπορεί οι αεροπειρατές/ τρομοκράτες να χρησιμοποιήσουν για αποθήκευση εκρηκτικών για το μετέπειτα ενδεχόμενο και προσχεδιασμένο τρομοκρατικό τους χτύπημα. (?????)

Ο Ιούλιος Βερν πέθανε. Ο Κάρολος Κουν πέθανε. Τώρα τελευταία δεν αισθάνεται και τόσο καλά και εκείνος. Γιαυτό τόλμησε να εκφράσει το δικό του σενάριο για να μπορέσουμε να αυξήσουμε τα στοιχήματα. Ποιός ποντάρει στη συνέχεια;
(συγγνώμη αλλά αν αφήσουμε και τα στοιχήματα, στη στάνη έχω αρχίσει και βαριέμαι!)
 
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος εξέφρασε μια εκτίμηση από την αρχή, η οποία όπως φαίνεται υιοθετείται σιγα σιγά και από άλλους. Όπως άκουσα και στελέχη του fbi εξετάζουν το ενδεχόμενο το αεροσκάφος να έχει προσγειωθεί κάπου.

http://www.nytimes.com/2014/03/16/world ... 70.html?hp

Kαι από εδώ ξεκινάνε πια και οι διαπιστώσεις για τις παραλείψεις-δε μπορώ να πω τη λέξη που πραγματικά σκέφτομαι-των Μαλαισιανών.
 
Ωραία.Και τί γίνεται με τους υπόλοιπους 200 τόσους επιβάτες που είναι απλοί άνθρωποι και όχι στελέχη εταιρίας υψηλής τεχνολογίας-και μάλιστα οι μισοί απ'αυτούς είναι Κινέζοι;Είναι ζωντανοί;Τους κρατούν ομήρους κάποιοι-και ποιοί είναι αυτοί;Τους σκότωσαν ώστε να μήν υπάρχουν μάρτυρες;Δέν είναι προφανές ότι άν αποκαλυφθή ότι έγιναν έτσι τα πράγματα,θα υπάρξη διεθνές διπλωματικό επεισόδιο;Δέν νομίζω ότι συμφέρει κανέναν να γίνη κάτι τέτοιο.
Επαναλαμβάνω,δέν νομίζω ότι κάποιοι "απήγαγαν" το αεροπλάνο-πολύ περισσότερο δέ ότι οι πιλότοι του ήταν "στο κόλπο".Ο Κ1 δουλεύει στην MAS απ'το 1981 και άν ήθελε να μπλέξη σε περίεργες ιστορίες,θα μπορούσε να το είχε κάνει πρίν χρόνια.Αλλά και ο Κ2 είναι κάπου 7 χρόνια στην εταιρία,ούτε κι'αυτός νομίζω πως είχε συμφέρον να μπλέξη σε σκοτεινές συνωμοσίες.
Επίσης το ότι έκλεισε το transponder δέν σημαίνει απαραιτήτως ότι κάποιος το έκλεισε ή είπε στους πιλότους να το κλείσουν.Μπορεί κάλλιστα να έπαθε βλάβη.Καθώς μάλιστα η τελευταία επικοινωνία υποδηλώνει ότι το αεροπλάνο επρόκειτο να "περάση" στον έλεγχο τού Βιετνάμ εκείνη την στιγμή,ποιός μάς λέει ότι,απασχολημένοι καθώς ήταν οι πιλότοι να βρούν τί φταίει και έκλεισε το transponder,ξέχασαν να αλλάξουν συχνότητα γιά να επικοινωνήσουν με το Βιετνάμ;Και όταν το θυμήθηκαν,με το στρές που είχαν,δέν μπορούσαν να θυμηθούν ποιά συχνότητα τούς είχε υποδείξει η KUL-και εν τώ μεταξύ είχαν βγεί απ'το Μαλαισιανικό FIR.Παραμένει βεβαίως το ερώτημα γιατί δέν έστειλαν mayday στην emergency συχνότητα....
Παραμένει επίσης το ερώτημα γιατί οι Μαλαισιανοί στρατιωτικοί που έβλεπαν ένα "ανώνυμο" ίχνος στα ραντάρ τους,παρέμειναν αδρανείς.Ηταν κι'αυτοί στην συνωμοσία;Υποτίθεται ότι βρίσκονται εκεί που βρίσκονται ακριβώς γιά να εντοπίζουν τους "ανώνυμους" που επιχειρούν να μπούν στον εναέριο χώρο και να παίρνουν μέτρα γιά να τους αποτρέψουν....

ΥΓ.Πάντως αυτό το "δέν είμαστε βέβαιοι γιά την ποσότητα καυσίμων που πήρε το αεροπλάνο",που διάβασα ότι δήλωσαν οι Μαλαισιανοί αρμόδιοι,μού κάνει μεγάλη εντύπωση-κυρίως επειδή σίγουρα ξέρουν ότι αυτό το επιχείρημα στην σημερινή εποχή δέν πείθει ούτε μικρά παιδιά......
 
Top