Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
petervan":3j60ge6f said:
ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ, ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΥΠΟΘΗΚΗ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ? ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΡΙΞΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ?

Καλά μην φωνάζεις ρε παιδί μου! Καταλάβαμε και συγκινηθήκαμε.
Μας πιάνουν τα κλάματα. Α ρε Βασιλάκη σωτήρα της Ελλάδας που υποθηκεύεις το μέλλον σου και κινδυνεύεις να πεθάνεις στην ψάθα!!
Μπορώ τώρα να κλείσω την ομπρέλα μου ή ακόμη βρέχει λεφτά που ρίχνει ο εθνικός ήρωας?

Αλλά και για να είμαι δίκαιος, θα συμφωνήσω με τον ΜΙΚΕ512 ότι η Α3 καλά κάνει και γιορτάζει την παραλαβή του Α320.Όντως για μια εταιρία του μεγέθους της Α3, που χρησιμοποιεί χρόνια τώρα αεροπλάνα τέταρτο και πέμπτο χέρι, η παραλαβή καινούργιων αεροσκαφών είναι μέρα γιορτής.
Καλοτάξιδο.
 
Έλεος δηλαδή "μαλώνετε" για τα Α320 ? :stupid:

Η Αιγαίου εισάγει στην εταιρία της μια νέα οικογένεια αεροσκάφους που μάλιστα τα αγόρασε η ίδια με τα χρήματά της και μιλάμε για αεροσκάφοι κατευθείαν απο το εργοστάσιο! Ούτε τα νοικίαζει για λίγο διάστημα ούτε κουβαλάνε χρόνια πάνω τους. Έχει κάθε δικαίωμα να γιορτάζει όπως επιθυμεί αυτή! Εσείς αν αγοράζατε καινούργιο σπίτι δεν θα το γιορτάζατε με κάποιο τρόπο? Πιστεύω πως ναι..

Καλοτάξιδα να είναι και χωρίς προβλήματα. Άντε να ταξιδεψουμε και με κάτι εκτός απο B737 με ελληνική εταιρία. :great:
 
Βασικά όλοι θα πρέπει να χαιρόμαστε για την άφιξη ενός ακόμη επιβατικού αεροσκάφους και την εγγραφή του στα Ελληνικά νηολόγια.
Μην ξεχνάμε ότι το κάθε αεροσκάφος σημαίνει 4,3 πληρώματα που μεταφράζεται σε θέσεις εργασίας. Όσο για το θέμα των συνθηκών και αμοιβών των θέσεων αυτών ας μην κατηγορούμε την Aegean. Όλες οι αεροπορικές εταιρίες ανά τον κόσμο έτσι λειτουργούν.

Ιδού και η απόδειξη:
http://www.11aviation.com/aviation/GEN/iata.jpg


όταν ο CEO της ΙΑΤΑ λέει αυτό το “Every airline….”, ας μην κρίνουμε τον όποιο Βασιλάκη. Απλά να αναγνωρίζουμε ότι το λογιστήριο του έχει μία μισθοδοσία 1650 περίπου υπαλλήλων.

Περισσότερα και στο επόμενο RBF. Έχει ένα καυτό Survey που τα λέει έξω από τα δόντια.
 
Τα Α320 θα κανουν διαφορα δρομολογια "δοκιμαστικα" στο δικτυο της εταιριας ως της 25 Μαρτιου που θα αρχισουν τα κανονικα τους δρομολογια οπος ανακοινοθηκαν παραπανω. Η εταιρια θα παρει αυτα τα 3 Α320 φετος, 8 Α320 και 2 Α321 το 2008 και αλλα 6 Α320 το 2009. Επισης διατηρη δικαιωμα για αλλα 8 αεροσκαφοι για το 2010/1 ακριβης τυπος θα καθοριστη οταν και εαν δοθη κανονικη παραγγελεια. Μην ξεχναμε οτι τα 3 Α320 που περνουν τωρα ειναι νοικιασμενα για 3 χρονια, ενω τα υπολοιπα ειναι αγορασμενα/ιδιοκτητα.
 
:o Μου κάνει εντύπωση που μέλη αυτού του φόρουμ βγάζουν τόση κακία. Σκεφθείτε και να μην αγαπούσαν την αεροπορία τι θα έκαναν! Καλοτάξιδα να είναι τα καινούργια airbus για την Α3. Ομολογώ εντυπωσιακή επένδυση. Μόλις διάβασα στο naftemporiki.gr ότι παρήγγειλε άλλα 5 και έφθασε την παραγγελία στα 19. Και μάλιστα και 2 Α321 που θα τα παραλάβει το 2008. Μπράβο τους! Τουλάχιστον δεν τρώνε τα λεφτά του Ελληνικού λαού αλλά προσφέρουν θέσεις εργασίας. Τους μόνους που μπορεί να ενοχλεί ο Βασιλάκης είναι αυτοί που είχαν μάθει να διορίζονται και αντί να δουλεύουν να περνάνε την ώρα τους στις καφετέριες της Γλυφάδας και να πληρώνονται πλουσιοπάροχα εις υγείαν των κορόϊδων.....
 
Και εμένα μου κάνει εντύπωση η διαπίστωσή σου για την ευκολία με την οποία κάποιοι εκφράζουν "κακίες" ενώ ο ίδιος τελειώνεις το σχόλιό σου με τα περί "καφετεριών στη Γλυφάδα και αυτούς που τρώνε τα λεφτά του λαού"..............Ας ξαναθέσω το ερώτημά μου όμως σχετικά με τη καταλληλότητα των Α320 για πτήσεις 30 λεπτών.Έχει κάποιος κάποια γνώμη;Έχει υποστηριχθεί οτι τα RJ δεν ήταν η καλύτερη επιλογή.Μήπως γίνει το ίδιο (σε οικονομικό επίπεδο εννοώ) με τα Αirbus;
 
συγχαρητήρια στην Α3. Καλοτάξιδα και σύντομα να μπούμε κι εμείς
 
Αχ... δεν είναι Β737NG αλλά τι να κάνουμε...

Αστειεύομαι φυσικά. :D

Καλά ταξίδια στην Α3 και τα νέα Aibus και ελπίζουμε και σε μερικά twin aisle σύντομα!!
 
alex96":1eomt7xb said:
Ας ξαναθέσω το ερώτημά μου όμως σχετικά με τη καταλληλότητα των Α320 για πτήσεις 30 λεπτών.Έχει κάποιος κάποια γνώμη;Έχει υποστηριχθεί οτι τα RJ δεν ήταν η καλύτερη επιλογή.Μήπως γίνει το ίδιο (σε οικονομικό επίπεδο εννοώ) με τα Αirbus;


Κανένα σχεδόν τζέτ δεν είναι οικονομικό για σκέλη 30 λεπτών. Ακόμη και για δρομολόγια εσωτερικού ATH-SKG που έχουν μεγάλη πληρώτητα και απαιτούν 150 θέσεις, είναι σκώτομα για τα αεροσκάφη γιατί φορτώνονται κύκλους. Τα turboprop υπολογίζεται ότι έχουν 60% χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα. Όμως ένα Q-400 ή ένα ATR-72-500 δεν μπορεί να «παίξει» στο ATH-SKG γιατί θα πρέπει να διπλασιαστούν οι πτήσεις προκειμένου να καλυφθεί η διαφορά. Αν βάλεις πληρώματα χ2 κλπ, κλπ τότε μπορεί παρά το «σκότωμα» το Α320 να σου βγαίνει καλύτερα. Ο ιδανικός συνδυασμός είναι να τα έχεις και τα δύο αλλά αυτό σου δημιουργεί πολυτυπία στον στόλο σου κάτι που στον αριθμό αεροσκαφών της ΑΕΕ δεν είναι οικονομικά βιώσιμο να ακολουθηθεί.

Είδη για αρκετό καιρό η εταιρία θα «υποφέρει» από την πολυτυπία αυτή έχοντας 3 διαφορετικούς τύπους στον στόλο της.

Φυσικά οι άνθρωποι τα έχουν υπολογίζει όλα αυτά.

Πολύ μεγάλες ιστορίες για γράψιμο. Θέλουν αρκετό χρόνο και καλό κρασί.
 
SkyHawk":ou6ip75e said:
Η δουλεια τους ειναι. Δηλαδη ειναι σαν ενα πιλοτο να κανει γιορτη μετα απο καθε ασφαλη πτηση. Η δουλεια του ειναι να το κανει αυτο.

:arrow: Αν ο συγκεκριμένος πιλότος δουλεύει στην ADAM AIR γιατί όχι.... :P

Αλλά επί του θέματος,
Αν βρείτε πολλές Ελληνικές εταιρείες (στον ΜΗ Δημόσιο τομέα) να κάνουν τόσο μεγάλη επένδυση στην Ελλάδα σαν αυτή της Α3 ας μας διαφωτίσετε και μας.

Αρέσει δεν αρέσει η Α3 είναι μία από τις μεγαλύτερες Ελληνικές εταιρείες ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ τομέα δραστηριότητας και από τις ελάχιστες που δίνουν ΜΑΖΙΚΑ δουλειά σε τόσους πολλούς πτυχιούχους (γιατί και οι κατασκευαστικές δίνουν δουλειά σε πολλούς αλλά κυρίως σε εργατικό δυναμικό με ελάχιστους πτυχιούχους).

Καλοτάξιδα λοιπόν τα νέα Α320 της Α3 και σύντομα ας μπει και σε Long Haul με αγορά Α350.

Υ.Γ Μία παράκληση στους αγαπητούς συνforumιτες και στους admin/moderators.
Ας κάνουν ένα ορθογραφικό έλεγχο πριν postαρουν .
Βγάζουν μάτι ορισμένα λάθη και δυσκολεύουν την ανάγνωση και την κατανόηση των κειμένων τους.
Άλλο νόημα βγάζει κάποιος διαβάζοντας την λέξη πολύ και άλλο με την λέξη πολλοί.
 
Top