Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
sv1xv":7jvs2tnp said:
latris aeroporias":7jvs2tnp said:
22/02 A3320 1425 TLS SX-DVG B15
1158 UTC: Είναι ήδη στο radar στο Άργος με S-mode id 4692C7.
1201 UTC: Μόλις του έδωσε 03L

Καλεί σαν SX-DVG και ζήτησε 03R αλλά του είπαν οτι "according to your company you have to use 03L".. (in order for the spotters waiting for you there to be able to capture a shot) :lol: :lol:
(οι παρένθεση είναι δικιά μου, αλλά μου κάνει εντύπωση που η εταιρία θέλησε τον L ενώ θα ήταν πιο κοντά για το B15 από τον R..)
 
Καλοταξιδο να ειναι το πρωτο Α320 και καλως να ερθουν και τα επομενα μελη της οικογενειας.Και εις ανωτερα Α3...(Α330,Β777 λεω εγω τωρα..)
 
Εχουμε καμμια πληροφορια για το ποιους προορισμους ενδεχεται να προσθεσει η εταιρια απο το επομενο ετος? Δηλαδη απο το χειμερινο προγραμμα 2007-8?
Γιατι φανταζομαι οτι καποια δρομολογια θα σταματησουν μετα το καλοκαιρι.

Συμφωνα με το site της εταιριας:

"Σύμφωνα με το πρόγραμμα παράδοσης η AEGEAN παραλαμβάνει 3 αεροσκάφη A320 το 2007, 10 αεροσκάφη το 2008 (8A320 + 2 Α321), 6 αεροσκάφη το 2009"

Που λετε να χρησιμοποιηθουν τα Α321?
 
Elliott LGAV":3cr5d3sl said:
alex96":3cr5d3sl said:
Ας ξαναθέσω το ερώτημά μου όμως σχετικά με τη καταλληλότητα των Α320 για πτήσεις 30 λεπτών.Έχει κάποιος κάποια γνώμη;Έχει υποστηριχθεί οτι τα RJ δεν ήταν η καλύτερη επιλογή.Μήπως γίνει το ίδιο (σε οικονομικό επίπεδο εννοώ) με τα Αirbus;


Κανένα σχεδόν τζέτ δεν είναι οικονομικό για σκέλη 30 λεπτών. Ακόμη και για δρομολόγια εσωτερικού ATH-SKG που έχουν μεγάλη πληρώτητα και απαιτούν 150 θέσεις, είναι σκώτομα για τα αεροσκάφη γιατί φορτώνονται κύκλους. Τα turboprop υπολογίζεται ότι έχουν 60% χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα. Όμως ένα Q-400 ή ένα ATR-72-500 δεν μπορεί να «παίξει» στο ATH-SKG γιατί θα πρέπει να διπλασιαστούν οι πτήσεις προκειμένου να καλυφθεί η διαφορά. Αν βάλεις πληρώματα χ2 κλπ, κλπ τότε μπορεί παρά το «σκότωμα» το Α320 να σου βγαίνει καλύτερα. Ο ιδανικός συνδυασμός είναι να τα έχεις και τα δύο αλλά αυτό σου δημιουργεί πολυτυπία στον στόλο σου κάτι που στον αριθμό αεροσκαφών της ΑΕΕ δεν είναι οικονομικά βιώσιμο να ακολουθηθεί.

Είδη για αρκετό καιρό η εταιρία θα «υποφέρει» από την πολυτυπία αυτή έχοντας 3 διαφορετικούς τύπους στον στόλο της.

Φυσικά οι άνθρωποι τα έχουν υπολογίζει όλα αυτά.

Πολύ μεγάλες ιστορίες για γράψιμο. Θέλουν αρκετό χρόνο και καλό κρασί.

Θα προσθέσω στ' ανωτέρω ενδεικτικές καταναλώσεις καυσίμου (σε Ltrs/θέση) για το ποφίλ μίας 35λεπτης πτήσης (όπως και οι περισσότερες δημοφιλείς πτήσεις εσωτερικού), λαμβάνοντας υπ' όψιν το μέγιστο βάρος απογείωσης:

1. Α320-200: 19,5
2. B737-400: 18,0
3. Β737-800: 16,4
4. ARJ-100: 15,5
5. DHC8-300: 16,0

Πράγματι, τα turbojet φαίνεται να είναι μην είναι οικονομικότερα από τα turboprop. Αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξής τους στις ανά τον κόσμο περιφερειακές πτήσεις με χαμηλή επιβατική κίνηση.
 
N74700":236v91eg said:
Θα προσθέσω στ' ανωτέρω ενδεικτικές καταναλώσεις καυσίμου (σε Ltrs/θέση) για το ποφίλ μίας 35λεπτης πτήσης (όπως και οι περισσότερες δημοφιλείς πτήσεις εσωτερικού), λαμβάνοντας υπ' όψιν το μέγιστο βάρος απογείωσης:

1. Α320-200: 19,5
2. B737-400: 18,0
3. Β737-800: 16,4
4. ARJ-100: 15,5
5. DHC8-300: 16,0

Πράγματι, τα turbojet φαίνεται να είναι μην είναι οικονομικότερα από τα turboprop. Αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξής τους στις ανά τον κόσμο περιφερειακές πτήσεις με χαμηλή επιβατική κίνηση.

Η πηγή αυτών των δεδομένων????
 
aas59":2wwsen8f said:
N74700":2wwsen8f said:
Θα προσθέσω στ' ανωτέρω ενδεικτικές καταναλώσεις καυσίμου (σε Ltrs/θέση) για το ποφίλ μίας 35λεπτης πτήσης (όπως και οι περισσότερες δημοφιλείς πτήσεις εσωτερικού), λαμβάνοντας υπ' όψιν το μέγιστο βάρος απογείωσης:

1. Α320-200: 19,5
2. B737-400: 18,0
3. Β737-800: 16,4
4. ARJ-100: 15,5
5. DHC8-300: 16,0

Πράγματι, τα turbojet φαίνεται να είναι μην είναι οικονομικότερα από τα turboprop. Αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξής τους στις ανά τον κόσμο περιφερειακές πτήσεις με χαμηλή επιβατική κίνηση.

Η πηγή αυτών των δεδομένων????

Παράληψή μου: http://www.skyaid.org/Skycar/aircraft_f ... mption.htm
Για τις απαραίτητες μετατροπές: 1 usg = 3,785 Ltrs
 
Χωρίς να το παίζω «ειδικός» παρατηρώ κάποιες ασάφειες, ειδικά στην σύγκριση Α320 με Β737 400 & 800.

Π.Χ


Δεν αναφέρει τον τύπο κινητήρα στα Α320
Η κατανάλωση (ακόμα και έτσι όπως την δίνει ) για τα Α320 είναι λίγο μικρότερη από τα Β737 400 που θα αντικαταστήσουν (Gallons/1 hour trip./pass ) 9.6 προς 9.9.

Αλλά ας μην κολλάμε μόνο στην κατανάλωση για να βγάλουμε το κόστος ενός επιβάτη.
Το κόστος σε μία εταιρεία είναι : ετήσιο κόστος δόσης + ετήσιο κόστος ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ συντήρησης+ ετήσιο κόστος πληρωμάτων + κόστος αναλωσίμων (και καύσιμα πάνε εκεί) + κόστος Handling (εκεί βάλε και τα έξοδα αεροδρομίων τέλη κλπ) προς Επιβάτες (δηλαδή έσοδα……) αν λοιπόν είναι θετικότερο το αποτέλεσμα τότε είναι καλή επιλογή αλλιώς είναι λανθασμένη.
 
aas59":1lht9jpb said:
Χωρίς να το παίζω «ειδικός» παρατηρώ κάποιες ασάφειες, ειδικά στην σύγκριση Α320 με Β737 400 & 800.

Π.Χ


Δεν αναφέρει τον τύπο κινητήρα στα Α320
Η κατανάλωση (ακόμα και έτσι όπως την δίνει ) για τα Α320 είναι λίγο μικρότερη από τα Β737 400 που θα αντικαταστήσουν (Gallons/1 hour trip./pass ) 9.6 προς 9.9.

Αλλά ας μην κολλάμε μόνο στην κατανάλωση για να βγάλουμε το κόστος ενός επιβάτη.
Το κόστος σε μία εταιρεία είναι : ετήσιο κόστος δόσης + ετήσιο κόστος ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ συντήρησης+ ετήσιο κόστος πληρωμάτων + κόστος αναλωσίμων (και καύσιμα πάνε εκεί) + κόστος Handling (εκεί βάλε και τα έξοδα αεροδρομίων τέλη κλπ) προς Επιβάτες (δηλαδή έσοδα……) αν λοιπόν είναι θετικότερο το αποτέλεσμα τότε είναι καλή επιλογή αλλιώς είναι λανθασμένη.

Αν διαβάζουμε το ίδιο link, η κατανάλωση στην πτήση (cruising) είναι μικρότερη στα Β73Χ. Δεν έχει σημασία όμως. Σωστά λες πως δεν αναφέρονται τύποι κινητήρα. Ο σκοπός του site αυτού - φαντάζομαι - είναι να παράσχει κάποιες ενδεικτικές πληροφορίες για την κατανάλωση. Αν παρείχε υπερβολικά εξειδικευμένες πληροφορίες, φοβάμαι πως θα έχανε το νόημα.

Όσον αφορά το κόστος χρήσης τώρα, όσοι έχουν διάθεση, ας ρίξουν μία ματιά εδώ: http://www.iata.org/NR/ContentConnector ... terial.pdf
 
Οι πρωτες φωτο:
Οn-blocks για πρωτη φορα
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10088

Nυχτερινη αναπαυση
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10089

Και (μονο στο a.gr :wink: ) το εσωτερικο του:
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10090


Και για να ειναι κομπλε η καλυψη της πρωτης αφιξης, παρτε και το πρωτο απο τα 42 (!) μηνυματα ACARS που εστειλε

ACARS mode: 2 Aircraft reg: SX-DVG [Airbus A320-232]
Message label: SA [Media Advisory] Block id: 3 Msg no: S02A
Flight id: A30000 [] []
Message content:-
0EV------V
----------------------------------------------------------[ 22/02/2007 14:03 ]-
 
Αλέξανδρε απο IFE πως τα πάει? Μήπως γνωρίζεις?
 
Top