Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
αν και νομίζω πως τα CEO είναι 33 αν δεν κάνω λάθος
Φαντάζομαι μετράνε και το DGJ που θα επιστρεψει σύντομα από Animawings μόλις αυτή παραλάβει άλλο αεροσκάφος για να μη χάσει το AOC
 
Μιζέρια αγαπητέ μου είναι να είμαστε με κάτι σκεπτικα με το δικό σου, και να πετάμε με μια εταιρεία 6+ ώρες σε ένα αεροπλάνο το οποίο απλά μεγάλωσαν την χωρητικότητα καυσίμων και την απόδοση των κινητήρων για efficiency,το 737 όπως και τα Α320 δεν ήταν για μεγάλες πτήσεις,άσχετα αν τα κάνανε, και πόσο μάλλον να πληρώνεις ακόμα και ακριβότερα για ένα αεροσκάφος της σειράς από ότι ένα widebodie που έχεις μεγαλύτερη άνεση έχω την άποψη μου την είπα ΜΙΖΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ NYC...
Φυσικά και μπορείς να έχεις την γνώμη σου και δεν σκοπεύω να στην αλλάξω.

Οι τεχνολογικές βελτιώσεις προκύπτουν από τις επιχειρησιακές και επιχειρηματικές ανάγκες και όχι το ανάποδο.

Οι ανέσεις της καμπίνας δεν σχετίζονται απαραίτητα με το αν το αεροσκάφος είναι MAX ή Dreamliner.
Έχω κάνει transatlantic και με LR και με 787. Η εμπειρία μου ήταν πολύ χειρότερη με το 787 γιατί τα καθίσματα δεν ήταν καλά και το seat pitch το ίδιο. Αυτό που μισθώνεις είναι μια θέση που θέλεις να είναι άνετη και ύστερα το soft product. Αν η Άτρακτος δεν είναι από carbon fiber composite δεν με επηρεάζει τόσο ή καθόλου για την ακρίβεια.

Το πως βλέπει κάποιος την αποστολή των αεροσκαφών είναι σχετικό. Μια μάτια στο flight radar μπορεί και να είναι αποκαλυπτική. Όταν η συντριπτική πλειοψηφία των transcon είναι με narrow body, sorry αλλά όταν κάποιος μου πει ότι αυτά είναι για 1-2 ώρες πτήση, τότε έχω να αντιπαραβάλω.

Τώρα αν ένα LR είναι ένα αεροσκάφος της σειράς, πάλι δεν μου λέει κάτι. Αυτό που με ενδιαφέρει σαν εταιρία είναι τι μπορώ να κάνω με αυτό και στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει αποδειχθεί ότι έχει να προσφέρει χωρίς πολλά καρδιοχτύπια.

Τώρα για την έμφαση στην NYC τι να πω. Μπορεί να μου άρεσε να βλέπω μια ελληνική εταιρία να πετάει εκεί ή τουλάχιστον εκεί αλλά δεν νομίζω ότι σημαίνει ότι είναι προτεραιότητα για τις υπάρχουσες και μελλοντικές ελληνικές εταιρίες και για αυτό υπάρχουν καλοί λόγοι.

Το σημαντικό είναι ότι υπάρχουν επιλογές από την μια και κινητικότητα από την άλλη.

grandiose projects έχουμε δει, λίγο πολύ. άλλος από ποιο κοντά άλλος από απόσταση. Αυτό που είδα εγώ δεν πήγε και πολύ καλά. Το χρυσάφι ήταν μπακιρι, έγινε και χαρακίρι.
 
Από εδώ που κάθομαι που λένε και οι Άγγλοι, μία χαρά ωραιότατη κίνηση φαίνεται αυτή. Και τα φιλαράκια στην T(r)AP και στην United έχουν φορτώσει LRs για τα υπερατλαντικά συν ότι οι παιχταράδες οι Ιρλανδοί μεθύστακες πετάνε Δουβλίνο-Γουασινγτον με αυτά όπως και οι SAS από Στοκχόλμη για NYC... Financial είναι το ζήτημα.......
Μπορείς να γεμίσεις 48 business καρέκλες 12 φορές την ημέρα όπως η ΒΑ και η ΑΑ στο Λονδίνο NYC και παίζεις μπαλίτσα στο premium economy τους άλλους 3/4 ανταγωνιστές; Έχεις και λίγο καλό cargo load; Τότε χώνεις το 777-300!!
Δεν έχεις την ζήτηση αυτή και έχεις leisure κοινό και low cargo; Βάζεις το Α321Ν LR και έχεις load factor 90% και πράφιτ!!

Τώρα, γιατί πρέπει υποχρεωτικά να πετάει Αθήνα-NYC η Αιγαίου δεν έχω καταλάβει ακόμη.Γιατί αυτός ο διακαής πόθος;
Πετάς όπου βγαίνουν τα φράγκα!!!!!!!
 
Επί της ουσίας, η AEGEAN συνεχίζει την πρακτική που εδώ και 25 χρόνια εφαρμόζει: μικρά, σταθερά βήματα, πάντα μπροστά, με σύνεση και μετρημένες κινήσεις, χωρίς βαρύ δανεισμό και χωρίς κενές κινήσεις εντυπωσιασμού για να χαίρονται οι ειδήμονες των φόρουμ που πάντα ξέρουν καλύτερα.

Συμφωνώ! Η κρίση χρέους των τελευταίων ετών που συντάραξε ακόμη και "ισχυρές" οικονομίες έκανε όλους μας πιο προσεκτικούς, πόσο μάλλον επιχειρήσεις που έχουν ευθύνη και διακινούν/διαχειρίζονται μεγάλα ποσά χρημάτων και επιβατών. Αν και διαφωνώ γενικά με την υπερβολικά συντηρητική προσέγγιση της Α3, είναι μάλλον προτιμότερη από περιπέτειες με μεγαλεία κλπ. κλπ. Τα μεγαλεία, αν έρθουν, θα είναι σταδιακά και χωρίς μεγάλες τυμπανοκρουσίες (αν θέλουμε να διαρκέσει κάτι, αλλιώς μιλάμε για αρπαχτή που δεν είναι το στοιχείο της Αιγαίου).

Κι εμένα η επέκταση σε Αφρική, Κεντρική Ασία και δυτική Ινδία μού φαίνεται ακατανόητη επιλογή, αλλά προφανώς υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζω ή δεν καταλαβαίνω. Το να το αποδώσω στο ότι η Α3 πιστεύει ότι όλοι είναι ηλίθιοι εκτός από την ίδια, θα ήταν σαν να κάνω projection τις δικές μου ψευδαισθήσεις μεγαλείου.

Ούτε εγώ γνωρίζω. Μπορώ να υποθέσω ότι υπάρχει κάποια βάση ελληνόφωνου πληθυσμού εκεί (είτε από παλιά είτε από πρόσφατα μεταναστευτικά ρεύματα) καθώς και επιχειρηματικό, πολιτιστικό, τουριστικό ενδιαφέρον. Μέχρι πρόσφατα, ειδικά η Ασία και η Ινδία θεωρούνταν ότι θα πρωτοστατήσουν τα επόμενα χρόνια στην τεχνολογική και επιστημονική πρόοδο. Από την άλλη, να αγνοούν οφθαλμοφανώς ολόκληρη την αμερικανική ήπειρο μου κάνει εντύπωση. Ίσως απλά η οι ανατολικές αγορές να είναι η αρχή της αναπτυξιακής της πορείας. Φαντάζομαι εν καιρώ θα ακολουθήσουν επίσημες ανακοινώσεις. Ακόμη κι έτσι, αν χρειαστεί τα πλάνα αναθεωρούνται και προσαρμόζονται στα δεδομένα. Οπότε αναμένουμε!

Είναι προς το συμφέρον όλων μας να πετύχει και αυτή η κίνηση αφού ένας ισχυρός και υγιής αερομεταφορέας κάνει καλό στη χώρα.

Επίσης, ας αφήσουμε τις άστοχες συγκρίσεις. Άλλο πεντέμισι ώρες με ΜΑΧ-8 με κανονική διαμόρφωση (τι ήταν; ΕΤ; ) και άλλο αυτό που σχεδιάζει η Α3, δλδ Α321 με λιγότερες από 180 θέσεις και με ανέσεις medium-to-long haul.

Σύμφωνοι, μόνο που μυρίζομαι λίγο μονοπωλιακό αέρα και αυτό κατ' εμέ δεν είναι πρόοδος... Ας αφήσουμε να δούμε που θα πάει.
Οι λίγες θέσεις με μεγαλύτερη άνεση για τον επιβάτη μου φαίνεται καλή ιδέα, κανείς δε θα ήθελε να κάθεται για 7 ώρες σε ένα ξύλινο, στενό και σκληρό κάθισμα.... Προφανώς έχουν κάνει την έρευνα αγοράς τους και επέλεξαν ένα προϊόν που επιθυμεί το κοινό. Μακάρι να βρει ανταπόκριση και να έχει επιτυχία.
 
Ενδιαφέρον κατ εμέ ότι στην ανακοίνωση συνδέει προορισμούς στη μέση ανατολή με το LR... Αφού ο υπάρχον στόλος μπορεί να και πραγματοποιεί αυτά τα δρομολόγια, γιατί να χρησιμοποιήσει τα LR εκεί και να μην χρησιμοποιήσει standard neo Με premium configuration?
 
Η συζήτηση για Α330 αντί για Α321 δεν έχει κανένα επιχειρησιακό/επιχειρηματικό νόημα για τα συγκεκριμένα δρομολόγια και το άνοιγμα νέων αγορών.
Ακόμη και να διέθετε ήδη Α330 η εταιρία, θα ήταν σχετικά αυτοκτονικό να τα έβαζε σε νέα δρομολόγια ή και στα υπάρχοντα (με πιθανή εξαίρεση το Dubai) διότι θα έπρεπε να περικόψει συχνότητες, εφόσον ακόμη και το μικρότερο Α330-200 έχει περίπου +50% θέσεις (264-280) σε σχέση με τις 180 των Α321LR.

Το άνοιγμα όλων αυτών των προορισμών δεν αποβλέπει τόσο στο μέγεθος της πιθανής επιβατικής κίνησης, όσο στους πολύ υψηλούς ναύλους που επικρατούν, άρα η Aegean με τη κίνηση αυτή θα ενισχύσει σημαντικά το μέσο έσοδο ανά πελάτη, και τα κέρδη της, με πολύ χαμηλό ρίσκο.

Αεροσκάφη ευρείας ατράκτου μεγάλων αποστάσεων όπως το Α330/Α350/Β787 θα τα δούμε μόνο όταν η Aegean αποφασίσει επεκτάσεις σε ΗΠΑ, Καναδά, Απω Ανατολή, κλπ, αλλά με πολύ υψηλό ρίσκο.
 
Ενδιαφέρον κατ εμέ ότι στην ανακοίνωση συνδέει προορισμούς στη μέση ανατολή με το LR... Αφού ο υπάρχον στόλος μπορεί να και πραγματοποιεί αυτά τα δρομολόγια, γιατί να χρησιμοποιήσει τα LR εκεί και να μην χρησιμοποιήσει standard neo Με premium configuration?
Για δυο λόγους:
1) Γιατί στην περιοχή του Κόλπου, ο ανταγωνισμός (Emirates, Saudia, κλπ) δεν είναι ο ίδιος με την Ευρώπη, και οι προσφερόμενες υπηρεσίες είναι ανώτερου επιπέδου (διακεκριμένη θέση με καθίσματα-κρεβάτια, οικονομική με περισσότερο χώρο και ατομικές οθόνες). Έτσι η Α3 θα μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις αυτών των γραμμών. Κάτι που κάνει πχ και η ΙΤΑ με τα Α321LR
2) Γιατί με το να συνδυάζει πτήσεις μεγαλύτερης διαρκείας (πχ Ινδία, Καζακστάν, κεντρική Αφρική) με τον Κόλπο, πετυχαίνει καλύτερη χρήση των αεροσκαφών σε ένα εικοσιτετράωρο (utilisation) κι έτσι έχει μεγαλύτερη απόδοση ανά αεροσκάφος
 
Και 3) γιατί αν έβαζε premium καμπίνα στα υπόλοιπα θα ήταν άχρηστα σε αλλά δρομολόγια εντός Ευρώπης που υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για θέσεις economy παρά για lie flat seats. Ειδικά από τη στιγμή που θέλει να αντικαταστήσει την πλειοψηφία των ceo αεροσκαφών
 
+ Ότι έχει παραγγελθεί θα είναι πάνω κάτω αντικατάσταση CEO 1/1 και τα configuration είναι finalised. Για να αλλάξει καμπίνα στα υπάρχοντα είναι ασύμφορο και θα βγει από την παραγωγή, αν βάλεις και τα θέματα με τους GTF, καλύτερα βγαίνει με «νέα» παραγγελία.
 
Τώρα για το configuration των νέων Α321neo θα προτιμούσα να είναι ίδιο ακριβώς με της aerlingus 16 business lie flat beds και 168 economy με 31' seat pitch.
Και κέρδος για την εταιρεία και αισθητική αναβάθμιση για τον επιβάτη. Άποψη μου.

1000014115.png
 
Top