Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι, αφού μετά το κλείσιμο / πώληση της Gibraltar / GB Airways τα A321 ήταν πολύ μεγάλα για την EasyJet που επιχειρούσε μόνο A319, και έτσι πήγαν στην Monarch. Όταν βάρεσε κανόνι η Monarch ήταν καλή ευκαιρία για την Aegean και έτσι έμεινε μέχρι σήμερα εκεί. Υποθέτω ότι αν δεν υπήρχε το θέμα με τους κινητήρες θα μας είχε αφήσει χρόνους.
 
Νομίζω ο nikolaos87 αναφερόταν στους lessors όπου άλλαζε χέρια τα τελευταία χρόνια όσο πέταγε για την A3.

Αλλά ναι όσον αφορά το θέμα με τους κινητήρες 100%, τώρα που γύρισε και την παραγγελία σε ως επι το πλείστον A21N αρχίζει και τα διώχνει και φαντάζομαι θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα σιγά σιγά ξεκινώντας με τα DNG και DNH. Και ήδη γυρίζει κάποιους προορισμούς σε αποκλειστικά 32Q όπως το εξασκελο του HER που μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου γινόταν με A321ceo
 
Το dgt ναυλωμενο ηταν απο την 1ημερα στην αιγαιου??ξερουμε τον lessor??

Όχι, εγώ είπα για το DVG το επονομαζόμενο και ethos που είπε κι ο nick7488 το οποίο είναι από την 1η ημερα στην Αιγαίου

...φαντάζομαι θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα σιγά σιγά ξεκινώντας με τα DNG και DNH...

Από ότι φαίνεται στο post του mxnk από τις αναμενόμενες παραδόσεις είναι στην πλειοψηφία τους 321neo


οπότε με μόνο 5 από τα 321ceo δεν ξέρω αν θέλουν να ξεκινήσουν πρώτα από τα DNG και DNH.
Θα έλεγα το DGI που "πηγαινοέρχεται" στην Anima, αλλά μια που πρόσφατα βάφτηκε στο νέο livery το θεωρώ λίγο απίθανο.
Ίσως τα πιο παλιά 320 από τα DV ή τα DG
 
Last edited:
Από ότι φαίνεται στο post του mxnk από τις αναμενόμενες παραδόσεις είναι στην πλειοψηφία τους 321neo
Από διαφορά δημοσιεύματα έχει επιβεβαιωθεί ότι μετά το MSN 12432 μένει ένα ακόμα 320neo και τα υπολοιπα θα ειναι 12 321neo και 4 321LR

οπότε με μόνο 5 από τα 321ceo δεν ξέρω αν θέλουν να ξεκινήσουν πρώτα από τα DNG και DNH.
Θα έλεγα το DGI που "πηγαινοέρχεται" στην Anima, αλλά μια που πρόσφατα βάφτηκε στο νέο livery το θεωρώ λίγο απίθανο.
Ίσως τα πιο παλιά 320 από τα DV ή τα DG
4 είναι τα 321ceo, τα DVZ και DGA που τα είχε πάρει καινουρια, και τα DNG και DNH που τα μίσθωσε το 2018 (μαζι με το DNF που έχει ήδη φυγει) οποτε εικάζω ότι αυτά είναι σε σχετικά πιο βραχυπροθεσμο lease και αρα θα φυγουν πρωτα.

Το DGI επέστρεψε μόνιμα από την Anima και το ίδιο θα κάνει και το DGJ (νυν YR-AGB) που εκτελεί αποκλειστικά πτήσεις τσάρτερ της A3 από το HER (με πλήρωμα A2 βέβαια αν δεν κάνω λάθος) από τότε που πούλησε το ποσοστό της A2. Λογικά τώρα που τελείωσε η σεζόν θα πάει για βάψιμο
 
Έκανε την εμφάνιση του το επόμενο (14ο) Α321neo της Aegean, χωρίς κινητήρες και όχι πλήρως βαμμένο.


Το μελλοντικό SX-NAN;
 
Το επόμενο Α320Ν (12432) πήρε test reg F-WWTM και αποκαλύφθηκε και το Ελληνικό του νηολόγιο, SX-NEU. Όμως υπάρχει ελπίδα ακόμα για το missing SX-NEN αφού το μεθεπόμενο Α320Ν θα είναι το c/n 12449.
 
Καλά, εγώ πιστεύω ότι και το NEN και το NAN δεν θα υπάρξουν αφού επιβεβαιώθηκε και το 12381 ως SX-NAP (με test reg D-AXXI)
 
Ίσως θα είχε μια λογική(!!!) αν το Ν ήταν το 13ο γράμμα της Αγγλικής αλφαβήτου αλλά είναι το 14ο. Όμως είναι το 13ο στην Ελληνική αλφάβητο! Βρε λες να φτάσουν ως εκεί οι δεισιδαιμονίες; :rolleyes:
 
Ίσως είναι η ύπαρξη δύο «Ν» στο registration τι άλλο :p αφού με τα DVN, DGN, OBN δεν είχαν πρόβλημα. Ούτε προφανώς με το όλο sequence SX-DNx
 
Top