Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τέσσερα αεροσκάφη με IFE σε κάθε κάθισμα και lie-flat στην μπίζνες. Μια χαρά.

Προορισμοί που περιλαμβάνει η ανακοίνωση: Ριάντ, Τζέντα, Ντουμπάι (που ήδη πάει), Μπαχρέιν, Ντόχα, Ομάν, Λάγος, Ναϊρόμπι, Αντίς Αμπέμπα, Δελχί, Βομβάη, Αλμάτι. Όλα ως «πιθανοί» προορισμοί.

Δεν αναφέρεται ο τύπος (αν είναι LR) αλλά λέει μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμων και εμβέλεια μέχρι 7,5 ώρες. Άρα…
 
με ένα stop over πάνε και NYC!!!!!
 
Ήρθε ο καιρός έστω και έτσι για την περαιτέρω ανάπτυξη και εξωστρέφεια της εταιρείας. Με μικρά αλλά συνάμα ποιοτικά βήματα (premium seating ακομά και στην economy) το μέλλον της ανήκει. Σίγουρα όλοι οι αναφερόμενοι προορισμοί θα πραγματοποιηθούν και κατά πάσα πιθανότητα τα 4 αεροσκάφη θα γίνουν τα διπλά όσο πλησιάζουμε στο 2026-2027. Ευχόμαστε και wide bodies στον ορίζοντα του 2030!

P.S: Όλα αυτά εννοείται ότι έχουν και σημαντικό αντίκτυπο και στον LGAV και στα πλάισια της επέκτασης του.

Το ‘να χέρι νίβει τ’ άλλο...​

 
Αναρωτιέμαι δεν μπορούν να πάρουν 4 A330 δεν λέω για Α350 τι πράγμα όλος ο στόλος, από την οικογένεια Α320 εκεί στην Αιγαίου ακούτεεεε δεν το μάθατε υπάρχουν και μεγαλύτερα αεροσκάφη,δηλαδή άλλες αεροπορικές που έχουν διαφορετικά αεροσκάφη είναι ηλιθιοι πχ Airbus boeing όλων των ειδών
Post automatically merged:

Ήρθε ο καιρός έστω και έτσι για την περαιτέρω ανάπτυξη και εξωστρέφεια της εταιρείας. Με μικρά αλλά συνάμα ποιοτικά βήματα (premium seating ακομά και στην economy) το μέλλον της ανήκει. Σίγουρα όλοι οι αναφερόμενοι προορισμοί θα πραγματοποιηθούν και κατά πάσα πιθανότητα τα 4 αεροσκάφη θα γίνουν τα διπλά όσο πλησιάζουμε στο 2026-2027. Ευχόμαστε και wide bodies στον ορίζοντα του 2030!
Ατζέντα 2030 όπως λέει ο Δενδιας για την άμυνα,τόσο εσωστρέφεια σε αεροπορική εταιρεία δεν πρέπει να υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο,είναι δυνατόν να μην πάνε να πάρουν άλλο τύπο αεροσκάφους φοβικοι μέχρι αηδιας
Post automatically merged:

με ένα stop over πάνε και NYC!!!!!
Και για πιο λόγο μην πάρω Emirates με τα 777 απευθείας, αντί να πάω με αυτούς να στριμωχθω σε ένα αεροπλάνο που κατασκευαστηκε μόνο για πτήσεις έως 5.5 ώρες
 
Last edited:
γιατί θα είναι οικονομικότερη και θα παίρνεις ένα σκασμό μίλια!!!!! Εγώ θα το έκανα εύκολα!
 
Last edited by a moderator:
Αναρωτιέμαι δεν μπορούν να πάρουν 4 A330 δεν λέω για Α350 τι πράγμα όλος ο στόλος, από την οικογένεια Α320 εκεί στην Αιγαίου ακούτεεεε δεν το μάθατε υπάρχουν και μεγαλύτερα αεροσκάφη,δηλαδή άλλες αεροπορικές που έχουν διαφορετικά αεροσκάφη είναι ηλιθιοι πχ Airbus boeing όλων των ειδών
Είναι και το θέμα του Βενιζέλος. Αν πάρει και η A3 widebodies, ειδικά καλοκαίρι δε θα μπορεί το αεροδρόμιο. Ίσως την επόμενη δεκαετία ώστε να έχουν προχωρήσει οι επεκτάσεις.

Και για πιο λόγο μην πάρω Emirates με τα 777 απευθείας, αντί να πάω με αυτούς να στριμωχθω σε ένα αεροπλάνο που κατασκευαστηκε μόνο για πτήσεις έως 5.5 ώρες
Γιατί αν το έχει πιο φθηνό, σημασία έχει η καμπίνα/καθίσματα και το service. Το αν θα έχει έναν διάδρομο ή δυο δε σε επηρρεάζει σε κάτι. Και πέρα από αυτό, είτε LR πάρει είτε XLR όπως λέει και το όνομα τους είναι φτιαγμένα για (extra) long range πτήσεις
 
γιατί θα είναι οικονομικότερη και θα παίρνεις ένα σκασμό μίλια!!!!!
Α δεν το ξέρεις Star alliance, είναι και Emirates άρα μίλια παίρνεις και για το οικονομικοτερο μην είσαι σίγουρος όταν η Μαδρίτη είναι κοντά στα 400+ € Εσύ ταξίδεψε στα κονσερβοκουτια σε πτήσεις 7,5+ ωρών και η NYC είναι 11 ώρες που δεν μπορεί να πάει θα κάνει Stop over
Είναι και το θέμα του Βενιζέλος. Αν πάρει και η A3 widebodies, ειδικά καλοκαίρι δε θα μπορεί το αεροδρόμιο. Ίσως την επόμενη δεκαετία ώστε να έχουν προχωρήσει οι επεκτάσεις.


Γιατί αν το έχει πιο φθηνό, σημασία έχει η καμπίνα/καθίσματα και το service. Το αν θα έχει έναν διάδρομο ή δυο δε σε επηρρεάζει σε κάτι. Και πέρα από αυτό, είτε LR πάρει είτε XLR όπως λέει και το όνομα τους είναι φτιαγμένα για (extra) long range πτήσεις
Επειδή ταξίδεψα πριν κανένα μήνα κάπου πολύ μακριά, 5.5 ώρες από Αθήνα 737 max, και μετά άλλες 6 ώρες με 787 στον τελικό μου προορισμό, πίστεψε με έχει μεγάλη σημασία και σαν άνεση εξυπηρέτηση αίσθηση χώρου, μεγάλο ύψος καμπίνας άλλος τρόπος εξαερισμού κλιματισμού
 
H Emirates δεν είναι στην Star Alliance και η συζήτηση δεν είναι πλέον υποθετική εφόσον έχει ανακοινωθεί. Η Α3 ξέρει πολύ καλά τι αεροσκάφη χρειάζεται, τι χρήματα έχουν και πόσους πελάτες. Στο φόρουμ έχει συζητηθεί ήδη εκτενώς πριν έναν χρόνο το ίδιο θέμα, και μερικούς μήνες μετά υπήρξε προφητικό.

4 αεροσκάφη έξτρα με έδρα το ΑΤΗ είναι μερικές εκατοντάδες επιβάτες ημερησίως επιπλέον και η πίεση στο Ελ Βεν. για επέκταση μεγαλώνει. Είναι ήδη οριακά τα πράγματα. H ανακοίνωση αναφέρει ''αρχικά'' για 4 αεροσκάφη που σημαίνει λογικά ότι θα υπάρξει και συνέχεια.
 
Last edited:
Αν έκανα λαθος για Emirates, οκ δηλαδή θες να μου πεις,ότι δεν μπορεί ολόκληρο Αεροδρόμιο Αθηνών, να σηκώσει 4 longhaul πχ Α330 για μια Ελληνική αεροπορική, ενώ στο Ελληνικό γινόταν ε δεν μπορώ να το πιστέψω,δεν μπορούν να πάρουν longhaul λόγω κόστους λόγο φόβου υποστήριξης προφανώς όλες οι αεροπορικές που έχουν longhaul και όχι μόνο Airbus αλλά και, boeing είναι ηλιθιοι για την Aegean
 
Last edited by a moderator:
Στην Α3 κάθε άλλο παρά ηλίθιοι δεν είναι και νομίζω ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι ξέρουν καλύτερα τις ανάγκες και τις δυνατότητες της εταιρείας. Το ότι δεν παίρνουν τώρα Α330 ή Α350 δεν σημαίνει ότι δεν θα πάρουν ποτέ. Μια αεροπορική δεν κάνει ψώνια όπως ο κυρ-Φάνης στη λαική, να αγοράζει μαρούλια και ρίγανη ανάλογα με τη διάθεση του το πρωί. Είναι μια απόφαση χρόνων και υπάρχει μια πολύ μεγάλη προεργασία πολλούς μήνες πριν ανακοινωθεί. Τα υπόλοιπα ότι πρέπει να έχει η Aegean long haul ή wide bodies επειδή έχει η ΤΗΥ, η ΕΚ και η KLM είναι λίγο έξω από τα νερά αυτού του φόρουμ.
 
Top