Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δύο δημοσιεύσεις πάνω από την δική σου υπάρχει η ενημέρωση που ζητάς. ;)
 
Νέα παραγγελία Aegean για 50 αεροσκάφη?

Το 2014, η Aegean διέθετε 50 αεροσκάφη και το 2015 υπολογίζεται ότι θα διαθέτει 56, εκ των οποίων 42 Jet (Airbus) και 14 Bombardier. Αντίστοιχα, το 2016, ο στόλος θα μεγεθυνθεί με 4 νέα αεροσκάφη Airbus. Συνολικά, το διάστημα μεταξύ 2007 – 2016 η Aegean θα έχει παραλάβει 42 καινούργια αεροσκάφη.

Ωστόσο, στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της (θα αποδεσμεύονται σταδιακά τα παλαιότερα Airbus), προτίθεται να προχωρήσει σε παραγγελία άνω των 50 αεροσκαφών.

Η Aegean σχεδιάζει να απευθύνει πρόσκληση στις δύο μεγάλες κατασκευάστριες εταιρείες αεροσκαφών, Airbus και Boeing, με απώτερο στόχο την παραλαβή των νέων αεροσκαφών το διάστημα μεταξύ 2019 – 2023.

Επιδίωξη της Aegean είναι, ως το 2023, να αυξήσει τον αριθμό των αεροσκαφών της στα 70, καλύπτοντας 350 προορισμούς και μεταφέροντας, σε ετήσια βάση, περίπου 14- 15 εκατομμύρια επιβάτες, αντί 10,1 εκατ. πέρσι.

Το μέγα ερώτημα είναι Airbus ή Boeing; Σήμερα, ο στόλος μονοπωλείται από Airbus. Θα κινηθεί, αυτή τη φορά, πιο επιθετικά η αμερικανική Boeing ή η γαλλο-γερμανική Airbus θεωρεί ότι «δύσκολα θα χάσει», σαν πελάτη, την Aegean;

Πάντως, όπως σχολιάζουν αναλυτές της αεροπορικής αγοράς, «όταν βγαίνεις στις αγορές για παραγγελίες τόσων αεροσκαφών, έχεις ανέβει επίπεδο»…

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... lines.html

Να φανταστώ ότι θα υπάρξει ενδιαφέρον και για longhaul? Γνωρίζετε εάν η παραγγελία είναι να γίνει φέτος?
 
προφανώς το site είναι ...πίσω, η ανακοίνωση της πρόθεσης έχει γίνει από την Aegean κάποιους μήνες τώρα.
Και προφανώς όλα αυτά ανήκουν στη σφαίρα του μελλοντικού σχεδιασμού - σε κάποια χρόνια από τώρα η Aegean θα κάνει αυτό το request for proposals.
 
Νομίζω πως η όλη συζήτηση είναι λίγο στην σφαίρα της φαντασίας και τον μεγάλων λόγων που με ευκολία εκστομίζονται από υπευθυνο-ανεύθυνους και αναπαράγονται από διάφορα μέσα με ή χωρίς αμοιβή. Το ότι η Α3 χρησιμοποιεί αυτή την ευκαιρία για να αποκτήσει κάποια αεροσκάφη από την airbus σε καλύτερη τιμή είναι κατά την άποψη μου εμφανέστατη. Κυρίως όμως πιστεύω ότι την κίνηση αυτή την αντιλαμβάνονται στην airbus και θα πράξουν ανάλογος. Η Α3 δεν είναι FR για να ξεβρακώσει την Boeing ή την airbus για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχει ούτε το μέγεθος ούτε τα ταμειακά διαθέσιμα της FR όποτε εικάζω ότι η Α3 θα αρκεστεί σε μια λίγο καλύτερη προσφορά από την airbus. Κατά την εκτίμηση μου η Α3 έχει κάνει αρκετά μεγάλες επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό και κεφάλαιο που σχετίζεται με την χρήση του airbus που μια αλλαγή σε Boeing απλά δεν θα της έδινε καμιά ευκαιρία να κάνει return on investment.
 
Παντα σύμφωνα με ανακοινώσεις και δημοσιεύματα του διεθνούς τύπου, η Α3 θα πάει σε tender για 50-70 αεροσκάφη. Και αυτά είναι αρκετά αεροσκάφη ανεξαρτήτου μεγέθους υφιστάμενου ή δυνητικού πελάτη... Είναι απλά μεγάλος όγκος για individual deal. Δεν είναι μικρή ποσότητα. Και ας τρέξουν ορσμένοι να μιλήσουν για τα mega-deals τύπου Ryanair ή των carriers του Κόλπου.

Αν τρέξει η Α3 τον διαγωνισμό, τόσο Airbus και Boeing θα "χτυπηθούν" για να επικρατήσουν του ανταγωνισμού. Βέβαια πολλά θα εξαρτηθούν από το μίγμα των τύπων (νέοι; υφιστάμενοι;), πόσα αεροσκάφη ανά τύπο κλπ που θα ζητηθούν και αναλόγως θα προσφερθούν. Καθώς κι από άλλους παράγοντες.

Κατά την γνώμη μου, ίσως είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να αποκτηθούν και long haul αεροσκάφη, εφόσον έχει νόημα κάτι τέτοιο για τα μελλοντικά σχέδια της Α3. Νομίζω πως έχει, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί από πολλά...
 
Θα πρότεινα να συγκρατηθούμε. Όλα αυτά είναι μελλοντικά σχέδια για μελλοντικές 'αναζητήσεις'. Ποιος ξέρει, σε λίγους μήνες η Aegean μπορεί να έχει για ανταγωνισμό τον μελλοντικό ...κρατικό αερομεταφορέα. Ποιος ξέρει, σε λίγους μήνες μπορεί να έρχονται (λόγω δραχμής) όχι 15, αλλά 35 εκ. τουρίστες. Λέω, τώρα.... (μη βαράτε, αστειεύομαι αρνούμενος να αναλογιστώ τις πιθανότητες)
 
Τελικά το/τα Α319 είναι στον στόλο ή όχι;
Η πρόσφατη ανανέωση στο site της Α3 δείχνει, 28 Α320, 6 Α320 και 1 Α319 (συν τα Q100/400 της ΟΑ).
Ξέρει κανείς;
 
ιδού η απάντηση (μια σελίδα πριν)

GP707":nvzf9wj7 said:
Τελικά το DGF επιστρέφει αύριο από SNN και μπαίνει κανονικά στο πρόγραμμα πτήσεων :4:
 
Επιστρέφει το SX-DVP από Perpignan (AEE6003)
 
Εχει κατι σημαντικο αυτη η πτηση?
 
Top