AEGEAN στην Star Alliance

Re: AEGEAN στην Star Alliance?

Hristos":10bbvnwp said:
άντε, θα έχουμε τώρα και το σήμα τις "Star Alliance" στα Airbus τις Aegean... :great:


Ξέρει κάποιος πότε αναμένεται κάτι τέτοιο? Επίσης το ίδιο για το site (πέρα από την ανακοίνωση δεν υπάρχει logo κτλ)? Ακόμη, θα υπάρξει διαφημιστική καμπάνια για το γεγονός?
 
Λογικα μετα την πληρη ενταξη που μπορει να παρει εως 12 μηνες απο την αρχικη ανακοινωση. Να δω special livery σε σκαφος με SX- νηολογιο και να αρχισω κα κοβω τις φλεβες σε καθετα φετακια των 0,01mm (ναι, μηδεν κομμα μηδεν ενα χιλιοστα εννοω!!!)!!! :cool: :twisted:
 
Επιστρέφω σήμερα στο θέμα, διότι διάβασα στο τελευταίο Airliner World πως η διαδικασία ένταξης της Aegean στη Star Alliance
θα ολοκληρωθεί εντός του 2010 (πιθανότατα μέχρι την άνοιξη)! Επομένως η εταιρία δεν είναι ήδη μέλος! Είναι στην αναμονή μαζί με κάποιες άλλες εταιρίες...
 
Δεν νομίζω ώς υπάρχει κανείς που την θεωρεί ήδη πλήρες μέλος, ακόμα και το Δ.Τ της Αστροσυμμαχίας το λέει ξεκάθαρα.

http://www.staralliance.com/en/press/pr ... final.html

"Η διαδικασία θα απαιτήσει περίπου 12 μήνες "

Πέρασε λοιπόν ένας μήνας από τη ανακοίνωση άρα περίπου 11 μένουν..............
 
Ελπίζω ως μέλος της Star Alliance η Aegean να μην αντιγράψει τις πρακτικές της Lufthansa τύπου: round-trip: 250 euros, one-way: 600 euros. :evil:


menelaos":122ke105 said:
Σχετίζονται τα slots με το αν είσαι ή όχι σε alliance...? Παίζει δηλαδή τέτοιου τύπου πίεση; "θα τους βρείτε slots διότι ανήκουν στην *"?
Όχι, αλλά παίζει να δανείστηκε slot από εταιρία της συμμαχίας που δεν είχε κάτι καλύτερο να το κάνει την τρέχουσα περίοδο.
 
Τίποτα δεν είναι απίθανο. Υπάρχουν βέβαια εταιρίες μέσα στη συμμαχία που έχουν και OW ναύλους, όπως η SAS, αλλά γι' αυτόν ακριβώς το λόγο η LH έχει "παγώσει" λίγο απέναντί της. Εξυπακούεται το πόσο περισσότερη επιρροή μπορεί να έχει σε μία Α3 σε σχέση με την SAS... Λεπτομέρεια: Από τα μέσα Σεπτεμβρίου η LH έχει απαγορέψει στην Α3 να πουλάει ναύλο Χ που είναι και ο πιο φθηνός σε πτήσεις που εκτελεί η ίδια. Ακόμη και οι ακριβότεροι ναύλοι L, H, S, W όταν πρόκειται για κοντινές ημερομηνίες αναχώρησης είναι πάντα closed (αν αυτό δε θυμίζει τακτική LH τότε τι;). Άρα υποθέτω ήδη έχει αρχίσει να επιβάλλει τον δικό της τρόπο τιμολόγησης η "μαμά". Η συμμαχία έχει και τα θετικά της, φέρνει όμως και αρνητικά για τον καταναλωτή...
 
IATA":1g1g24g2 said:
Τίποτα δεν είναι απίθανο. Υπάρχουν βέβαια εταιρίες μέσα στη συμμαχία που έχουν και OW ναύλους, όπως η SAS, αλλά γι' αυτόν ακριβώς το λόγο η LH έχει "παγώσει" λίγο απέναντί της.
Για αυτό έχει παγώσει και όχι για το αεροπλάνο που έχασε πρόπερσι η ισπανική θυγατρική της στη Μαδρίτη με επιβάτες της Lufthansa μέσα;
 
Γιατί τι ευθύνη είχε η SAS σε αυτό; Αν θυμάμαι καλά δεν υπήρχε ζήτημα ελλειπούς συντήρησης ή ανεκπαίδευτου προσωπικού ή τίποτα τέτοιο, σωστά;
 
Και τι εχει να κανει με την ΑΕΕ στην Αστροσυμμαχια; :wall:
 
Top