Ένα πρώτο παράδειγμα είναι το e-ticket interlining ανάμεσα στις εταιρείες-μέλη του ομίλου. Μπορείς να έχεις ένα εισιτήριο που ξεκινάει από Λάρνακα με πτήση της Α3 και να καταλήγεις στην Κοπεγχάγη με την απ' ευθείας πτηση της SK, η οποία ενδεχομένως να έχει κωδικό Α3. Ακολούθως, θα μπορείς να επιστρέφεις στην Ελλάδα, μέσω Ζυρίχης με πτήσεις της LX (οι οποίες και αυτές μπορεί να έχουν κωδικό Α3). Ο λογαριασμός μιλιων σου στην A3, θα μπορεί να φορτώνεται με μίλια, ακόμα και όταν πετάς με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία της Συμμαχίας, σε όλον τον κόσμο (μέχρι τώρα ίσχυε μόνο για τη Λουφτχάνσα).
Σε μεγάλα αεροδρόμια-βάσεις της Star Alliance, όπου πετάει η Α3, θα μπορείς να χρησιμοποιείς το ίδιο τέρμιναλ με αυτό που χρησιμοποιούν οι εταιρείες μέλη της Συμμαχίας (under the same roof concept). Πτήσεις προς προορισμούς όπου πετούν και άλλες εταιρείες της Συμμαχίας, αποκτούν συνήθως διπλό κωδικό. Μην παραξενευτείς αν δεις την ΤΚ για Κωνσταντινούπολη να εκτελείται με κωδικό Α3, το ίδιο και το Κάιρο, η Γενεύη, η Ζυρίχη, η Κοπεγχάγη, η Λιουμπλιάνα ή το Ελσίνκι.
Από το σάιτ της Α3 θα μπορείς να κλείνεις συνδυασμό πτήσεων Α3 με τις άλλες εταιρείες, ενώ είναι δεδομένο και το ανεβασμένο πρεστίζ που αποκτά η εταιρεία.
Στα μείον ενδέχεται να είναι ένα καρτέλ εναρμονισμένων πρακτικών/τιμών ανάμεσα στις εταιρείες της Συμμαχίας, το οποίο όμως θα έχει και τη θετική του πλευρά: ανταγωνισμό με τον άλλο εγχώριο ανταγωνιστή της Α3, ο οποίος αν παραμείνει ανεξάρτητος θα έχει περισσότερα προβλήματα, ενώ αν καταφέρει και ενταχθεί σε κάποια αντίπαλη συμμαχία ίσως μπορέσει να την ανταγωνιστεί στα ίσα και με μεγαλύτερα κέρδη.
οσο για την νεα οα ??? όλο και κάπου θα μπεί και αυτη ? σκαι τιμ την βλέπω εγώ ...
Αν είναι να φανταστώ τη νέα ΟΑ πλάι σε Αλιτάλια, Aeroflot, Air France και Korean Air καλύτερα θα μου έπεφτε να τη δώ κλειστή... :twisted: