AEGEAN στην Star Alliance

Re: AEGEAN στην Star Alliance?

ΜΠΡΑΒΟ στην Αιγαίου !!!!

:) :great: Με δεδομένο την δυναμική που θα δημιουργήσει η ένταξη στην συμμαχία, και με την διαφαινόμενη αδυναμία της νέας ΟΑ να καλύψει τα υπερατλαντικά δρομολόγια, πιστεύετε οτι θα μπορούσαμε να δούμε την Α3 και σε δρομολόγια long haul;; :7:
 
Re: AEGEAN στην Star Alliance?

long haul?δυσκολα,θα τα κάνει η λουφτι,η γιουναιτεντ και η γιου ες..η αιγαιου θα πηγαινει μεχρι γερμανια..αυτο που κανει δλδ κ τωρα
 
Re: AEGEAN στην Star Alliance?

Διάβασα (και λογικό ειναι) οτι μέρος της ένταξης στην συμμαχια είναι και η αλλαγή του συστήματος κρατήσεων/check-in/κλπ στο Amadeus Altea.. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό για τον επιβάτη αλλά ελπίζω να μην υπάρξουν προβήματα στην μετάβαση. Aakunz?
 
Re: AEGEAN στην Star Alliance?

Θερμά συγχαρητήρια στην Αιγαίου, ήταν σίγουρο ότι κάποια στιγμή αυτό θα γινόταν, απλά έγινε τόσο σύντομα....

menelaos":14elivbu said:
Όντως καλή ευκαιρία!!!! Την παρασκευή πετάω για Γερμανία μ'αυτούς, ίσως να μας κάνουν κανένα δωράκι αναμνηστικό λοιπόν αν όντως ανακοινώσουν την Τετάρτη :D

Και εγώ πετάω αύριο Πέμπτη. Τι στο καλό, και στη Star Alliance και γενέθλια δέκα χρόνων πτήσεων, κάτι θα μας κάνουνε δώρο... :p
 
Αν κάποιος από εσάς γνωρίζει.... αυτή η εξέλιξη αναμένεται να επηρεάσει τη γενικότερη πολιτική τιμών της Aegean; Και αν ναι... πώς; Να περιμένουμε περισσότερες ή λιγότερες προσφορές; Κάποια αλλαγή στο μέσο κόστος εισιτηρίου; Κάποια αλλαγή στην (απολύτως ικανοποιητική) ποιότητα υπηρεσιών/εξυπηρέτηση; Γενικώς τι περιμένουμε "στη ζωή μας" :mrgreen: από αυτή την εξέλιξη;
 
πολυ απλά θα περιμένουμε

περισότερες code share πτήσεις με όλες τισ εταιρείες της σταρ ... δηλαδή θα πετάμε Μελβούρνη και νέα Υορκη με εισιτήριο a3 και πτήσεις με SQ/TG/US/UA ΚΤΛ ΚΤΛ ΚΤΛ .
το σίγουρο είναι ότι και το site θα αλλάξει. Θα μπορεούν οι επιβάτες να κλέισουν εισιτήριο και με τις συνεργαζόμενες πτήσεις.
Επειδή οι περισσότερες εταιρείες της σταρ είναι στο αμαντεους αλτεα, και η αιγαιου θα μπεί αναγκάστικά στο ίδιο πρόγραμμα κρατήσεων, που κατα τη γνώμη μου είναι και το καλύτερο.
Λογικά θα αλλάξουν και τα booking classes .
εκτός λοιπόν απο τισ συνεργασίες δε θα προσφέρει τιποτα παραπάνω στο επιβάτη απο ότι ήδη προσφέρει.
εν ολίγοις θα πετάμε ath-lxs με α3 και η πτήση θα είναι code share με UA/TG/US/SQ...ΚΑΛΟ Ε ? :D

Βεβαια καιρός ήταν να γίνει και αυτό, να μπει και μια ελληνική εταιρεία σε συμμαχια. και φυσικά ήταν ήδη γραφτό για την αιγαίου να μπει στην σταρ, τζαμπα οι συνεργασίες με ταπ και λουφτυ ?

οσο για την νεα οα ??? όλο και κάπου θα μπεί και αυτη ? σκαι τιμ την βλέπω εγώ ... :D

αααααααααααααα και κάτι ακόμα, δεν είναι η κίνηση λιγάκι ματ? δλδ λόγω των νέων καταστάσεων με την νεα οα και ολα αυτα? σκέφτομαι εγώ τώρα.
 
Είχα αρκετές μέρες να επισκεφτώ το forum και είδα αυτή την απίστευτη είδηση!
Έχει ξεκαθαρίσει αν θα είναι πλήρες μέλος η Α3 ή περιφερειακό;
Φυσικά ό,τι και να είναι, πρόκειται για άλλη μία επιτυχία της εταιρίας και της αξίζουν θερμότατα συγχαρητήρια!
Όμως δυστυχώς με αυτή την εξέλιξη, καθώς και αν επαληθευτούν οι φήμες για την Olympic Air, φαίνεται πως τελειώνουν τα long range από ελληνικές εταιρίες…
Τουλάχιστον για τα προσεχή έτη.
 
Θα ενταχθεί σαν πλήρες μέρος αφου καταργείτε πλέον η κατηγορία αυτή μέσα στην *Α. Δεν θα υπάρχουν πλέον regional members.
 
Ένα πρώτο παράδειγμα είναι το e-ticket interlining ανάμεσα στις εταιρείες-μέλη του ομίλου. Μπορείς να έχεις ένα εισιτήριο που ξεκινάει από Λάρνακα με πτήση της Α3 και να καταλήγεις στην Κοπεγχάγη με την απ' ευθείας πτηση της SK, η οποία ενδεχομένως να έχει κωδικό Α3. Ακολούθως, θα μπορείς να επιστρέφεις στην Ελλάδα, μέσω Ζυρίχης με πτήσεις της LX (οι οποίες και αυτές μπορεί να έχουν κωδικό Α3). Ο λογαριασμός μιλιων σου στην A3, θα μπορεί να φορτώνεται με μίλια, ακόμα και όταν πετάς με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία της Συμμαχίας, σε όλον τον κόσμο (μέχρι τώρα ίσχυε μόνο για τη Λουφτχάνσα).

Σε μεγάλα αεροδρόμια-βάσεις της Star Alliance, όπου πετάει η Α3, θα μπορείς να χρησιμοποιείς το ίδιο τέρμιναλ με αυτό που χρησιμοποιούν οι εταιρείες μέλη της Συμμαχίας (under the same roof concept). Πτήσεις προς προορισμούς όπου πετούν και άλλες εταιρείες της Συμμαχίας, αποκτούν συνήθως διπλό κωδικό. Μην παραξενευτείς αν δεις την ΤΚ για Κωνσταντινούπολη να εκτελείται με κωδικό Α3, το ίδιο και το Κάιρο, η Γενεύη, η Ζυρίχη, η Κοπεγχάγη, η Λιουμπλιάνα ή το Ελσίνκι.

Από το σάιτ της Α3 θα μπορείς να κλείνεις συνδυασμό πτήσεων Α3 με τις άλλες εταιρείες, ενώ είναι δεδομένο και το ανεβασμένο πρεστίζ που αποκτά η εταιρεία.

Στα μείον ενδέχεται να είναι ένα καρτέλ εναρμονισμένων πρακτικών/τιμών ανάμεσα στις εταιρείες της Συμμαχίας, το οποίο όμως θα έχει και τη θετική του πλευρά: ανταγωνισμό με τον άλλο εγχώριο ανταγωνιστή της Α3, ο οποίος αν παραμείνει ανεξάρτητος θα έχει περισσότερα προβλήματα, ενώ αν καταφέρει και ενταχθεί σε κάποια αντίπαλη συμμαχία ίσως μπορέσει να την ανταγωνιστεί στα ίσα και με μεγαλύτερα κέρδη.

οσο για την νεα οα ??? όλο και κάπου θα μπεί και αυτη ? σκαι τιμ την βλέπω εγώ ...
Αν είναι να φανταστώ τη νέα ΟΑ πλάι σε Αλιτάλια, Aeroflot, Air France και Korean Air καλύτερα θα μου έπεφτε να τη δώ κλειστή... :twisted:
 
Δηλαδή να αναμένουμε το Λονδίνο να αλλάξει σε LHR?
 
Top