Aegean: Neo ή MAX

  • Thread starter Thread starter Speedbird8
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Tην βγαζει το Α321ΝΕΟ στο Δελχι-Αθηνα με headwinds χωρις weight restrictions? Ποση ωρα ειναι η πτηση 6-7ωρες?
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Πρέπει να είναι γύρω στις 6μιση ώρες. Η απόσταση είναι ίδια περίπου με την απόσταση από Βοστώνη προς Αγγλία. Η jetBlue πχ εξετάζει σοβαρά να ξεκινήσει πτήσεις από τις ανατολικές ΗΠΑ προς Ευρώπη με Α321neoLR ( :arrow: bloomberg)
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Η λογική λέει ότι θα πάνε στην ασφάλεια του Α320. Αλλά ποιος ξέρει, μπορεί να κάνουν καμια έκπληξη οι Κινέζοι και να πασάρουν κάποια από τα δικά τους.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Μπορεί να είναι εκτός παιχνιδιού αυτό που θα πώ, ψηφίζω Ρωσσία.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Μέχρι να αποφανθεί ο σύντροφος Βασιλακης, μπορούμε παρακαλώ οι υπόλοιποι σύντροφοι και συντρόφισσες να μην γράφουμε τις ελπίδες μας; Ευχαριστώ!
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Εγώ απλά να πω ότι γράφοντας για Κινέζους εννοούσα τη Hainan που αναμένεται να πάρει μετοχές της Aegean και η οποία χρησιμοποιεί 737.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Προσωπικά θα μου άρεσε να δω και CS100/CS300 για μεγαλύτερη ευχέρεια σε προγραμματισμό συχνοτήτων σε πιο thin προορισμούς + χειμερινή περίοδο, αλλά δεν γνωρίζω αν η Aegean έχει φτάσει στο κρίσιμο μέγεθος που καθιστά την "πολυτυπία" στόλου μη-αποτρεπτικό παράγοντα στους σχεδιασμούς της.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Έγκυρη πηγή αυτός ο Αλέξης του αέρα; Όχι ότι προκαλεί εντύπωση η επιλογή ΝΕΟ, η πιό λογική είναι...

Άντε να δούμε και για τα wide... Θα είναι 6 που λέγεται ανεπισήμως;
 
Top