Aegean: Neo ή MAX

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Συμφωνώ απόλυτα με την θέση του AEE2FL. Ένα από τα ατού της RyanAir είναι η ομοιογένεια του στόλου.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Εγώ ψηφίζω 25 Α320νεο, 19 738μαχ, 1 α321νεολρ, 1 739μαχ, 1 333νεο, 1 788, 1 cs300, 2 E95νεο και 2-3 Σουκχόι να φχαριστηθεί κι ο Βλαδίμηρος. Πρα πρα όχι, είναι αεροπλάνα της απάτης άλλωστε...

Επίσης, καλό θα ήταν εκεί στην Α3 να πάρουν το μάθημα τους ώστε να δείξουν την πρέπουσα αυτοσυγκράτηση και μη κοντράρουν τους Ιρλανδούς. Άλλωστε οι Ιρλανδοί στο ΑΤΗ_SKG ξεσκίστηκαν κι απλά έτυχε και φυσούσε πολύ κι έμειναν με 3 δρομολόγια....
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Από το point of view, των ενεργών πληρωματων της στιγμής τουτης, το ιδανικό είναι, να γίνει upgrade του στόλου σε A320 neo. Ο λόγος είναι απλός, similarities με τον τωρινό στόλο.

Όσων αφορά τα ντασακια, μετά από συζήτηση με μηχανικό ο οποίος είναι based στο skg, μου είπε ότι σιγά σιγά θα φύγουν, και θα μείνουν μόνο ATR (του καινούριου τύπου). Ο λόγος είναι τα έξοδα, καθώς και η άθλια συνεργασία με την bombardier, η οποία είναι κρίσιμη κάποιες φορές.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Όταν εννοείς θα φύγουν τα ντασακια δηλαδή εννοείς και τα 400 και τα 100;


Πάντως έχεις δίκιο AEE2FL για το Wide-body.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Φίλε astronaut εννοείς ότι θα φύγουν πχ τα 400 και θα αντικατασταθουν από Αtr 72-600 και τα 100 από atr42-600 ?
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Δεν μου διευκρίνησε, εάν θα φύγουν τα 100άρια ή τα 400άρια, πάντως όποια και απο τα δύο κι αν φύγουν (ή και τα δύο) τότε θα αντικατασταθούν απο τα 600άρια, και πάλι δεν υπήρξε διευκρίνηση εάν θα είναι 42άρια ή 72άρια. (όπως και να έχει τα 600άρια ίδη τα βλέπουμε, δε θα άλλαξει κάτι, πέρα του ότι απλά θα γίνουν περισσότερα).
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Ελπιζω , οτι αυτα που θα αποφασισει να αγορασει , να ειναι εξοπλισμενα , και διακοσμημενα , με βασει τις τασεις της εποχης . !!! :| Καθισματα , εξοπλισμενα με IFE της προκοπης , USB , εξωτερικες καμερες και WiFi , θα πρεπει να ειναι μεσα στην παραγγελια . !!! :idea: :idea: . Πεταξαμε με Α3 απο HER για OSL ( μεσω Αθηνων φυσικα ) και εαν δεν ειχαμε ταμπλετ και κινητα ...''φορτωμενα'' , θα πεθαιναμε απο την πληξη . :wall: . Στην επιστροφη με DY , σε ολη την διαδρομη , επικοινωνουσα , με το ΔΩΡΕΑΝ WiFi , με ...ολους . !!! :great:
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Η διακόσμηση και ο εξοπλισμός για την διασκέδαση των πελατών είναι συμβατός με οποιοδήποτε είδος αεροσκάφους. Το ερώτημα βέβαια είναι σε τί είδους αερομεταφορέας θα εξελιχθούν - αυτή τη στιγμή το μοντέλο τους είναι ένα μείγμα. Η εντύπωσή μου είναι πως κυρίαρχη τάση στην αγορά γενικώς είναι η μείωση του κόστους. Σε ότι αφορά τον τύπο, περιμένω να είναι ένας τύπος αεροσκάφους για την όποια κατηγορία αποφασίσουν (σίγουρα medium haul). Δεν πιστεύω και πολύ πως θα πάνε σε παραγγελία για long haul ή για μικρά.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

sunnysky":2190fwlx said:
κυρίαρχη τάση στην αγορά γενικώς είναι η μείωση του κόστους.
Μέχρι που θα φτάσει η μείωση του κόστους για να ανταγωνιστεί η A3 τα ζωεμπορικά, τα οποία έχουν και απίστευτες οικονομίες κλίμακας?

Και γιατί να πετάω με Αιγαίου όταν η μείωση του κόστους την εξομοιώσει πρακτικά με την RyanAir?
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Έχεις δίκιο, αλλά δεν μπορώ να σου απαντήσω. Η τάση αυτή επεκτείνεται όλο και περισσότερο. Και γιατί να πετάς με British ας πούμε... Όλα όμως κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Όσο υπάρχουν περισσότεροι επιβάτες διατεθειμένοι να στριμωχτούν σε "ζωεμπορικά" όπως τα αποκαλείς για να πληρώνουν έστω λίγο λιγότερο, τόσο και οι εταιρείες θα κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση.
 
Top