Aegean: Neo ή MAX

Γιατί σας ενδιαφέρει τόσο αν η Α3 θα είναι ιδιοκτήτρια ή αν θα μισθώσει τα αεροσκάφη; Ναι 5 δις cash μάλλον δεν έχει...Μακροχρόνια μίσθωση θα είναι, νομίζω αναφέρθηκε στην συνέντευξη ότι έχουν βρεθεί χρηματοδότες αλλά όπως και να χει αν έχεις ένα Audi A3 αυτο κοστίζει 30Κ, ανεξάρτητα αν το έχεις με leasing και πληρώνεις 400Ε τον μήνα, οδηγείς Audi A3. Ότι βολεύει τον καθένα και δεν ξέρω πόσο θα δούμε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας (που προσωπικά με αφορούν λίγο σαν μη μέτοχο).

gonso":ecjolkhu said:
Πρωτοσέλιδο Καθημερινής: "Το συνολικό κόστος της αγοράς ανέρχεται στα 5 δισ. δολλάρια. σε τιμές τιμοκαταλόγου και αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα"

Και ρωτάω, τα Aibus της Aegean θα κατασκευαστούν στην Τανάγρα; Αν όχι και κατασκευαστούν στην Τουλούζη, η "μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση" γίνεται στην Ελλάδα ή στη Γαλλία; Μετατρέπουμε σε σανό και τα βασικά πλέον.

Gonso αυτό είναι εν μέρει σωστό: ναι μεν δεν θα φτιαχτούν στην Τανάγρα αλλά η επένδυση θα αποσβεστεί στην Ελλάδα, τα αεροσκάφη θα είναι όλα based στην Ελλάδα και θα φέρνουν τουρίστες. Ως γνωστόν. στην Ελλάδα εισάγουμε πολλά προϊόντα - αν η Hertz πάρει 300 audi να τα νοικιάζει στην Αθήνα, τότε η επένδυση μετράει και για εσένα.
 
gonso":2nznpb9a said:
Και ρωτάω, τα Aibus της Aegean θα κατασκευαστούν στην Τανάγρα; Αν όχι και κατασκευαστούν στην Τουλούζη, η "μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση" γίνεται στην Ελλάδα ή στη Γαλλία; Μετατρέπουμε σε σανό και τα βασικά πλέον.

Φίλε gonso δεν καταλαβαίνω ειλικρινά :? Αν εγώ έχω ένα εργοστάσιο και ανανεώσω όλο τον εξοπλισμό στην γραμμή παραγωγής ή την αυτοματοποιήσω με ρομπότ ( και όλα αυτά τα εισάγω για ότι ως γνωστό δεν παράγουμε τίποτα στην Ελλάδα ) , αυτό δεν είναι επένδυση;;; Μόνο και μόνο επειδή δεν είναι ελληνικής κατασκευής; :?: :?:

CHRISTOS55":2nznpb9a said:
Κάποιοι μιλούν για sale and lease back (πώληση και επαναμίσθωση)!!!!!!!. Ποιος θα είναι δηλαδή ο αγοραστής και ποιος ο ενοικιαστής? Θα το κάνει αυτό η εταιρεία? !!!!!!! Γίνεται?
Ναι γίνεται, και μάλιστα στις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες ( που χαίρουν κύρους ) εδώ και δεκαετίες.

joker2013":2nznpb9a said:
Αν η Aegean ηθελε να πεταξει Αμερικη, ή θελησει καποια στιγμη στο μελλον, θα χρησιμοποιησει wide-body και οχι narrow-body με ανεφοδιασμο. Οταν μιλαει για "μακρινοτερες" αποστασεις δεν εννοει ουτε την Αμερικη ουτε την Απω Ανατολη. Αυτες τις αγορες τις εχουν αναλαβει αλλοι, ειδικα ΝΥ πετανε 3 εταιριες αυτη τη στιγμη που καλυπτουν ολα τα γουστα.

Κάποια στιγμή ( και δεν βγαίνω πολύ off topic ελπίζω ) η Αιγαίου θα κάνει και τα μακρινά σε Αμερικές, Άπω Ανατολές κλπ. Δεν τίθεται θέμα, είναι θέμα χρόνου και επιβίωσής της. Κάποια στιγμή θα φτάσει σε ένα μέγεθος και σε ένα επιχειρησιακό σημείο που τα long haul θα είναι μονόδρομος. Ας μην ξεχνάμε ότι το επιχειρησιακό της μοντέλο δεν είναι του στιλ point to point ( λέγε με Ryanair ή Easyjet ) αλλά hub / transit traffic.

Απλά μέχρι τότε θα πρέπει να βρει καινούργια "πορτοφόλια". Εαν τα βρει, θα πάει πολύ μακριά από κάθε άποψη.

Και προσωπική μου γνώμη είναι ότι μόνο με long haul λύνεται σε κάποιον βαθμό το πρόβλημα με την εποχικότητα και την υποδραστηριοποιήση του στόλου ( και πληρωμάτων ) τον χειμώνα. Απλά, παρεξηγούμε το κομμάτι αυτό και έχουμε κολλήσει ότι long haul είναι μόνο Νέα Υόρκη, Σικάγο και Τόκυο.

Σε κάθε περίπτωση, η Αιγαίου θέλει να πάει και σε πτήσεις των 6 ωρών και η παραγγελία των Α321 ( ίσως και LR ) αυτό εξυπηρετεί εν μέρει.
 
Αν εννοεις οτι η Aegean θα γινει καποια στιγμη σα την ΤΚ να πεταει πχ στο Ανταναναριβο year-round εξυπηρετωντας transit επιβατες, τοτε εχει πολλα ψωμια να φαει. Αν καποια στιγμη δοκιμασει long-haul, θα ειναι σε πιο "συντηρητικες" επιλογες
 
Εννοείται! Επίσης δεν θεωρώ ότι η ΤΗΥ είναι παράδειγμα προς μίμηση, δεν λειτουργεί με αυστηρά ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια ( παρόλο που ο κ. Βασιλάκης την θαυμάζει ).

Αυτό που πιστεύω ομως οτι μπορεί να πετύχει η Αιγαίου εντός δεκαετίας είναι να γίνει εφάμιλλη εταιριών όπως η Austrian, Finnair, Swiss, SAS κλπ... Δηλ. λογική και μετρημένη ανάπτυξη όπου επιλεγμένα long haul θα τροφοδοτούν το υφιστάμενο δίκτυο και αντίστροφα .

Και ναι, μπορώ υπό προϋποθέσεις να δω Μαυρίκιο , Μαλδίβες ή Σεϋχέλλες ως πιθανούς seasonal προορισμούς ειδικά τον χειμώνα με Α321LR Neo ( το οποίο μπορεί επίσης να κάνει και Νέα Υόρκη από Αθήνα )... Προσοχή! Λέω μπορεί, όχι οτι πρέπει κιόλας ;)
 
gonso":18mmohlf said:
Πρωτοσέλιδο Καθημερινής: "Το συνολικό κόστος της αγοράς ανέρχεται στα 5 δισ. δολλάρια. σε τιμές τιμοκαταλόγου και αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα"

Και ρωτάω, τα Aibus της Aegean θα κατασκευαστούν στην Τανάγρα; Αν όχι και κατασκευαστούν στην Τουλούζη, η "μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση" γίνεται στην Ελλάδα ή στη Γαλλία; Μετατρέπουμε σε σανό και τα βασικά πλέον.

Ακριβώς όπως τα λες. Πονεμένη ιστορία ειδικά τα κυρίαρχα ΜΜΕ στην Ελλάδα που μοιράζουν σανό αλλάζοντας μόνο τη γεύση για να σπάει η μονοτονία. Βέβαια το καλό για την Aegean είναι πως απέκτησε ανέξοδα πρόσβαση σε πολλά μέσα με θετικά σχόλια. Δωρεάν διαφήμιση που λέμε. Λίγοι που διάβασαν την είδηση γνωρίζουν πως ούτε 5 δις είναι στην πραγματικότητα ούτε πως δεν πρόκειται για σκάσιμο γιατί μιλάμε για μια ιδιότυπη μορφή μακρόχρονης ενοικίασης. Μπράβο στην εταιρεία για τις βλέψεις της αν και θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε την τελική συμφωνία τους επόμενους μήνες για να κρίνουμε σωστά.
 
Ωραία όλα αυτά, αλλά εμένα μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι δεν ανακοίνωσαν τίποτα για το στόλο των Q400, που έχει αρχίσει να δείχνει τα χρονάκια του. Εκτός πια και αν έχουν αποφασίσει να αποσυρθούν από τα μικρά αεροδρόμια του εσωτερικού και να κάνουν όλα τα υπόλοιπα domestic με ΝΕΟ's.
 
Και εγω αυτη την απορία εχω, οχι μονο για τα νησιά αλλα και για κάτι δευτερεύουσες πόλεις στα Βαλκάνια και Ιταλία.

Όσο για το σανο και τους σανοφαγους. Υποτιμάτε νομίζω, το ποσό εύκολο (ή δύσκολο) ειναι να βρεις χρηματοδότες μερικών δις, ειδικά αν είσαι ελληνική εταιρεία. Με βαση την λογική σας μπορω εγω να παω αυριο και να πω πιασε 30 airbus να πεταω Λονδινο, Κυπρο, Γερμανια, εξω δεν θα πέσω, και θα μου τα δωσουν.

Οσο για την προπαγάνδα που γίνεται, καλα κανει και γίνεται και εκμεταλλεύεται η εταιρεία στο έπακρο οτι φέρνει τα πιο μοντέρνα αεροσκάφη του κόσμου (το ιδιο θα ίσχυε για τα max για να προλαβω την χολη μερικων). Εσεις ισως προτιμάτε να πετάτε με 737-300 οπως στην Λατινική Αμερική και την Αφρική, αρκεί να μην ειναι leased αλλα αγορασμενα... Σας δίνουνε τον γάιδαρο και τον κοιτάτε στα δοντια.

ΥΓ εχω κράξει κατα συρροή και επανάληψη οχι μονο εδω , αλλα και απευθείας στην εταιρεία, πρακτικες στα μιλια, στις τιμες και στην επιλογη προσωπικου τους. Αυτο δεν αλλαζει οτι μπορω να δω και να χαιρομαι οτι μια ελληνική εταιρεία κινείται σε διεθνη στανταρντς.
 
Προσωπικά αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι αν θα υπάρχει κάποιο σοβαρό upgrade της καμπίνας. Καλό το range, αλλά 6 ώρες πτήση με αυτά τα amenities, IFE, pitch κλπ δεν πολυπαίζει - εκτός αν το πουλάς ως LCC. WiFi on board, amenity pack (τουλάχιστον στη business), προσωπικό IFE και ίσως hard business product τουλάχιστον σε μέρος του στόλου θα είναι απαραίτητο για μεγαλύτερες πτήσεις, ειδικά αν η λογική είναι να πουλάει και πχ. BOM-ATH-LHR. Οπότε ενδιαφέρον που γράφουν ότι θα έχουν νέα features, αλλά πολύ θέλω να δω τι features θα είναι αυτά.
 
Τελικά σήμερα και σύμφωνα με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έπεσαν οι υπογραφές....
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 15:50 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 22.06.2018 : 16:37
Aegean και Airbus επικύρωσαν την «αγορά του αιώνα».....Υπεγράφη την Παρασκευή η συμφωνία μεταξύ της Aegean και της Airbus, για την αγορά έως 42 αεροσκαφών από τον γαλλογερμανικό κολοσσό..... http://www.kathimerini.gr/971026/galler ... -toy-aiwna
 
Παραμένει το ερώτημα των κινητήρων: LEAP ή GTF ?
 
Top