flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.507
- Likes
- 1.068
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Γιατί σας ενδιαφέρει τόσο αν η Α3 θα είναι ιδιοκτήτρια ή αν θα μισθώσει τα αεροσκάφη; Ναι 5 δις cash μάλλον δεν έχει...Μακροχρόνια μίσθωση θα είναι, νομίζω αναφέρθηκε στην συνέντευξη ότι έχουν βρεθεί χρηματοδότες αλλά όπως και να χει αν έχεις ένα Audi A3 αυτο κοστίζει 30Κ, ανεξάρτητα αν το έχεις με leasing και πληρώνεις 400Ε τον μήνα, οδηγείς Audi A3. Ότι βολεύει τον καθένα και δεν ξέρω πόσο θα δούμε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας (που προσωπικά με αφορούν λίγο σαν μη μέτοχο).
Gonso αυτό είναι εν μέρει σωστό: ναι μεν δεν θα φτιαχτούν στην Τανάγρα αλλά η επένδυση θα αποσβεστεί στην Ελλάδα, τα αεροσκάφη θα είναι όλα based στην Ελλάδα και θα φέρνουν τουρίστες. Ως γνωστόν. στην Ελλάδα εισάγουμε πολλά προϊόντα - αν η Hertz πάρει 300 audi να τα νοικιάζει στην Αθήνα, τότε η επένδυση μετράει και για εσένα.
gonso":ecjolkhu said:Πρωτοσέλιδο Καθημερινής: "Το συνολικό κόστος της αγοράς ανέρχεται στα 5 δισ. δολλάρια. σε τιμές τιμοκαταλόγου και αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα"
Και ρωτάω, τα Aibus της Aegean θα κατασκευαστούν στην Τανάγρα; Αν όχι και κατασκευαστούν στην Τουλούζη, η "μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση" γίνεται στην Ελλάδα ή στη Γαλλία; Μετατρέπουμε σε σανό και τα βασικά πλέον.
Gonso αυτό είναι εν μέρει σωστό: ναι μεν δεν θα φτιαχτούν στην Τανάγρα αλλά η επένδυση θα αποσβεστεί στην Ελλάδα, τα αεροσκάφη θα είναι όλα based στην Ελλάδα και θα φέρνουν τουρίστες. Ως γνωστόν. στην Ελλάδα εισάγουμε πολλά προϊόντα - αν η Hertz πάρει 300 audi να τα νοικιάζει στην Αθήνα, τότε η επένδυση μετράει και για εσένα.