Aegean codeshares

το MUC-KLX θα μπουν codeshare με LH απο την υπολοιπη Γερμανια ;)
για καλοκαιρι φυσικα
 
Αφού δεν θα ξεκινήσει τελικά η ίδια το Κάιρο, υπέγραψε codeshare με την Egyptair για Κάιρο και Αλεξάνδρεια:

Aegean Airlines operated by EGYPTAIR
Alexandria/Borg el Arab – Athens
Cairo – Alexandria/Borg el Arab
Cairo – Aswan
Cairo – Athens
Cairo – Hurghada
Cairo – Sharm el Sheikh

EGYPTAIR operated by Aegean Airlines
Athens – Chania
Athens – Irakleion
Athens – Rhodes
Athens – Thessaloniki

http://airlineroute.net/2013/10/15/a3ms-codeshare-w13
 
Καλό το Code Sharing αλλά για μας από Θεσσαλονίκη, λιγάκι που είδα τις τιμές μας συμφέρει η ΤΚ... Μακάρι έρθουν οι τιμές κάποια μέρα στα ίδια επίπεδα ώστε να επιλέγουμε την "εγχώρια" αγορά.
 
Δυστυχώς είναι το γνωστό πρόβλημα των codeshare όπου οι συνεργαζόμενες εταιρείες δεν θέλουν να πωλούν τα αναλογούντα εισιτήριά τους κάτω από κατηγορία Flex, οπότε συμφέρει να χρησιμοποιείς μια εταιρεία που κάνει το διαδρομή με δικά της δρομολόγια ή να αγοράσεις 2 ανεξάρτητα εισιτήρια( με ότι πρόβλημα αυτό μπορεί να σου δημιουργήσει = μεταφοράς βαλίτσας, καθυστέρηση και χάσιμο ανταπόκρισης κλπ). Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες συμπεριφέρονται έτσι. Μάλλον γιατί βασίζονται στους συνεργαζόμενους πράκτορες οι οποίοι πωλούν εισιτήρια σε εταιρείες οπότε γδέρνουν τους πελάτες τους. Δεν νομίζω ότι βασίζονται στους μεμονωμένους ταξιδιώτες οι οποίοι ψάχνουν για φτηνά εισιτήρια.
 
Νομίζω ότι σου έχουμε απαντήσει ξανά για τα Codeshare (της ΟΑ τότε με την ΕΥ).

Καταρχήν να ξεκινήσουμε με το ότι το Codeshare δουλεύει έτσι για όλες τις εταιρίες του κόσμου οπότε ΜΑΛΛΟΝ κάτι περισσότερο θα ξέρουν από εσένα! Και μάλλον δε γίνεται
airzena":3mn9nkl7 said:
γιατί βασίζονται στους συνεργαζόμενους πράκτορες οι οποίοι πωλούν εισιτήρια σε εταιρείες οπότε γδέρνουν τους πελάτες τους.
Απορώ πως σου ήρθε αυτό... Συνεχίζουμε όμως.

Δεύτερον, το Codeshare δε στοχεύει στο να πάρει τον κόσμο του Point-to-Point της Operating εταιρίας και να τον πάει στην Marketing εταιρία. Αυτό δε θα συνέφερε την εταιρία που "βάζει" τη πτήση. Γίνεται προκειμένου οι χρήστες της Marketing εταιρίας να μετεπιβιβάζονται στο αεροσκάφος της Operating εταιρίας με ενιαίο εισιτήριο. Γίνεται για να έχει πρόσβαση η Marketing εταιρία (εδώ Α3) στο δίκτυο της Operating (εδω MS) και άρα σε αγορές που δεν θα είχε πρόσβαση η ίδια.
 
Εγώ δεν διεκδικώ το αλάθητο ούτε υπερασπίζομαι την marketing εταιρεία και κάθε marketing.
Επειδή έτσι γίνεται σε όλον τον κόσμο δεν σημαίνει ότι είναι καλό και για το καταναλωτικό κοινό.
Δεν έχει να κάνει ότι ξέρουν οι εταιρείες καλύτερα αλλά τους συμφέρει καλύτερα.
Όπως και εμείς πρέπει να αντιδρούμε σαν καταναλωτές εάν δεν είναι προς το συμφέρον μας.
Εγώ προσπάθησα να απαντήσω στον nikosoik ότι συνήθως για τον απλό ταξιδιώτη είναι προτιμότερο = φθηνότερο το SKG-IST-CAI μιας εταιρείας κι στα δύο σκέλη, από το SKG-ATH-CAI δύο codeshare εταιρειών. Υπάρχουν μερικά παραδείγματα όπως LH/OS που συμφέρει το codeshare αλλά συνήθως το codeshare είναι ακριβότερο. Τελικό συμπέρασμα είναι προς το όφελος του καταναλωτή το ενιαίο εισιτήριο ή δύο εισιτήρια εάν δεν υπάρχει εταιρεία που εξυπηρετεί τα σκέλη των δρομολογίων; Το ότι καταφέρνουν οι εταιρείες και πωλούν ακριβά codeshare εισιτήρια μπράβο τους, αυτό δεν το κάνει και θεμιτό για τους ταξιδιώτες.
 
airzena":pklvzo6p said:
Δεν έχει να κάνει ότι ξέρουν οι εταιρείες καλύτερα αλλά τους συμφέρει καλύτερα.
Πίστεψέ με, αν ήξεραν / πίστευαν ότι υπάρχει κάτι καλύτερο (και εφικτό να πραγματοποιηθεί), το οποίο θα το επέλεγε ο κόσμος με κλειστά μάτια σε σχέση με τον ανταγωνισμό, θα τους συνέφερε καλύτερα και θα το έκαναν. Δε θα περίμεναν να το τονίσεις εσύ σε ένα post στο airliners.gr.
Εκτός αν θεωρείς πως εταιρίες επιπέδου Emirates & Qantas (για παράδειγμα) βασίζονται στο να "κοροϊδεύουν" τους καταναλωτές!

Οι αεροπορικές εταιρίες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΙΔΡΥΜΑΤΑ. Γενικότερα κάνουν και θα κάνουν ότι τις συμφέρει. Αρα και στο συγκεκριμένο θέμα θα κάνουν ότι συμφέρει και τις δύο. Η operating carrier ανταλλάσσει το δίκτυο της με κρατήσεις που θα έρθουν από την εταιρία που θα πάρει κωδικό, αλλά κρατάει για δικές της πωλήσεις τους promo ναύλους. Δε καταλαβαίνω ΓΙΑΤΙ αυτό είναι "απάτη" και "κατά του συμφέροντος των καταναλωτών".

Επίσης ΠΡΕΠΕΙ να κατανοήσεις μέσα σε όσους κερδίζουν από συμφωνίες κοινού κωδικού είναι και οι καταναλωτές. Και πρεπει να σκέφτεσαι πως όταν αγοράζεις μια ολοκληρωμένη υπηρεσία (1 εισιτήριο, transit αποσκευών χωρίς να τρέχεις στο check-in της δευτερης εταιρίας, κάλυψη για ακύρωση η καθυστέρηση της πτήσης σου) ε πως να το κάνουμε, ΘΑ ΕΧΕΙΣ κάποιο έξτρα κόστος.
Κοινή λογική ειναι αυτή!

Τέλος... Ένας ακόμα λογος που δεν υπάρχει τίποτα το αθέμιτο είναι κάτι που αναφέρεις εσύ ο ίδιος. Μπορεί κάποιος αν θέλει να κλείσει 2 διαφορετικά εισιτήρια, να πάρει τη χαμηλότερη τιμή και τέλος. Δε σε αναγκάζει να πάρεις το Codeshare δρομολόγιο κανένας.

Απο εκεί και πέρα βέβαια αυτό που αντιλαμβάνομαι απο όσα γράφεις είναι πως εσύ αυτό που θέλεις είναι
1)και να κλείσεις τη μεμονωμένη τιμή (λες και οι εταιρίες δε κάνουν yield managment το οποίο φτιάχνουν διαφορετικά για O&D και για P2P)
2)και να σου μεταφέρει κάποιος τις βαλίτσες στην επόμενη πτήση σου που είναι με διαφορετική εταιρία από τη πρώτη
3)και να προλάβεις τη πτήση με 45 λεπτά connecting time
4)και να εισαι καλυμμένος αν δε προλάβεις λόγω της πρώτης εταιρίας την επόμενη σου πτήση, και και και.

Ε αυτά δε γίνονται.
 
Οι συμφωνίες κοινού κωδικού έχουν νόημα όταν υπάρχει συγκρίσιμος ανταγωνισμός σε διαδρομές ανάμεσα σε συγκεκριμένους προορισμούς.
Τι θα κερδίσουν οι επιβάτες από τη συμφωνία της Α3 με την Egypt από τη στιγμή που δεν υπάρχει συγκρίσιμος ανταγωνισμός,κανείς δε καταλαβαίνει.
Το ίδιο ίσχυε και για τα περίφημα code shares της ΟΑ σε προορισμούς εσωτερικού όπου πέταγε μόνο αυτή.Αυτά είναι επιχειρηματικές κινήσεις είτε για κλάματα είτε "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε".Στη δεύτερη περίπτωση,αφορούν περισσότερο τους τακτικούς επιβάτες και τα μίλια που εγγράφουν στους λογ/σμους ακόμα και πληρώνοντας ακριβότερα.
ΥΓ:Αυτό το "ΠΡΕΠΕΙ" θυμίζει λίγο ανακοίνωση του ΚΟΥΚΟΥΕ.Μπορεί κάποιος απλά να έχει διαφορετική άποψη.
 
Μάλλον δεν έχεις διαβάσει καλά τη συμφωνία:

Aegean Airlines operated by EGYPTAIR
Alexandria/Borg el Arab – Athens
Cairo – Alexandria/Borg el Arab
Cairo – Aswan
Cairo – Athens
Cairo – Hurghada
Cairo – Sharm el Sheikh

EGYPTAIR operated by Aegean Airlines
Athens – Chania
Athens – Irakleion
Athens – Rhodes
Athens – Thessaloniki

Με Bold οι πόλεις που οι 2 εταιρίες δεν είχαν πρόσβαση πριν το Codeshare με τον δικό τους κωδικό. Αν νομίζεις πως οι εταιρίες με αυτή τη συμφωνία στοχεύουν στο Point to Point traffic κάνεις λάθος. Και 10 επιβάτες τη μέρα να παίρνει η MS-A3 από την ΤΚ με τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη -για παράδειγμα- η τη Ρόδο κέρδος θα έχει. Και όπως είπες πολλοί είτε λόγω καλής σύνδεσης (λιγότερη αναμονή) είτε λόγω μιλίων είτε για το value for money σε σχέση με τον ανταγωνισμό θα το κάνουν.
Αυτό που εξηγώ είναι πως κανένας δε σε αναγκάζει να το επιλέξεις. Και πως αν τελικά 10-15 το επιλέξουν, μάλλον θα έχουν κάποιον λόγο και θα το κάνουν, άρα θα τους συμφέρει. Πάντως κανένας δε θα το έχει κάνει με το μαχαίρι στο λαιμό! ;)

ΥΓ: Δεν έχω θέμα με την άλλη άποψη. Όχι μόνο είναι σεβαστή αλλά είναι και καλοδεχούμενη.
Έχω θέμα όμως με τον τρόπο που αναφέρονται κάποια πράγματα, τα οποία έχουν τεκμηριωθεί πολύ πριν τα σκεφτούμε εμείς, και τα αυθαίρετα συμπεράσματα που ακολουθούν.
Για παράδειγμα:
Άποψη που παρουσιάζεται σαν γεγονός
airzena":ric62fr5 said:
Δυστυχώς είναι το γνωστό πρόβλημα των codeshare
Αυθαίρετο συμπέρασμα
airzena":ric62fr5 said:
Μάλλον γιατί βασίζονται στους συνεργαζόμενους πράκτορες οι οποίοι πωλούν εισιτήρια σε εταιρείες οπότε γδέρνουν τους πελάτες τους.
 
Και γιατί "ΠΡΕΠΕΙ" να καταλάβει ο άλλος;
Άσε το καθένα να καταλαβαίνει ό,τι μπορεί...
Τη συμφωνία τη διάβασα και για αυτό έγραψα αυτά που έγραψα.
Αν περιλαμβανόταν το CAI-BKK ή ATH-κάπου που δε πάει η Egypt , θα μίλαγα για ουσιαστικό code-share. Στα υπόλοιπα,ειδικά στο εσωτερικό, τι άλλο να επιλέξει κανείς;
 
Top