Aegean codeshares

Μα τα δρομολόγια που έκανα bold είναι αυτά που δε πάει η Egyptair και αντίστοιχα αυτά που δε πάει η Aegean.

alex96":2tr6wg69 said:
τι άλλο να επιλέξει κανείς;
Η συζήτηση ξεκίνησε από το γεγονός ότι για το SKG-CAI-SKG συμφέρει να πας με ΤΚ μέσω IST.
Γενικότερα, μην ξεκινάς με δεδομένο πως κάποιος ξεκινάει από CAI για ATH και μετά θα πάρει τα Domestic της Α3 για να φτάσει στον προορισμό του. Και μη θεωρείς ότι το ίδιο συμβαίνει με το SSH η με το HRG. Οι επιλογές σου είναι τόσες που μπορείς να πας μέχρι και μέσω ZRH!

Θεωρητικά με τη συμφωνία αυτή μπορεί να πάρει κάποιον η Α3 από το SSH και να τον πάει μέχρι όπου φτάνει το δίκτυό της.
Αντίστοιχα μπορεί η MS να πάρει τον επιβάτη τη Ρόδου ή των Χανίων και να τον πάει μέχρι NBO χρησιμοποιώντας τον δικό της κωδικό.
 
Ναι,μπορεί μέσω Κων/πολης αλλά δεν είναι συγκρίσιμο.Επίσης,για το που μπορείς να φτάσεις,δε νομίζω ότι έχει σημασία το code share.Δική μου άποψη είναι ότι το όφελος για τον επιβάτη και όχι μόνο για την εταιρεία, προκύπτει όταν υπάρχει ομοειδής ανταγωνισμός:Π.χ.:Αυστραλία...
 
H MS δεν παίζει για Αυστραλία αλλά παίζει JNB,BKK,CAN,PEK,NRT αλλά φαίνεται η Αιγαίου φοβάται να κτυπήσει την Etihad, λέτε μάλλον γιατί φοβάται το codeshare της ΟΑ;
Επίσης η Αιγαίου θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τις πτήσεις για BEG, SOF, TIA που δεν παίζει η MS. Αλλά ξέχασα ότι είναι ΟΑ.
Η ΤΚ πάντως παίζει από IST για SSH, HRG, HBE, AQJ οπότε η SKG δεν έχει να την απασχολεί καθόλου.
 
Ωραία η ειρωνεία, αλλά ξέχασες ότι παίζουν και διακρατικά στη μέση...
 
Με αφορμή και τη νέα ακύρωση του ATH-CAI από την A3 μια απορία που έχω.
Αφού η ΕΕ μετά την εξαγορά της BMI από την IAG ανάγκασε την BA είτε να διατηρήσει το δικαίωμα να πετάει LHR-AMM είτε να ακυρώσει το code-share με την RJ, (κάτι που έκανε) μ'αυτή τη λογική δεν θα έπρεπε να παρέμβει και σε συνεργασίες τύπου Α3/MS λόγω code-share/star alliance/μονοπωλίου?
Η σε περίπτωση που δεν είναι εξαγορά/συγχώνευση δεν έχει τέτοια δικαιοδοσία.

Επέκταση του code-share ανάμεσα σε Α3-LH. Η Α3 θα βάλει το κωδικό της σε πτήσεις της LH από FRA προς WAW/RIX/VNO.
 
Όπως γράφεις δεν τίθεται τέτοιο θέμα αφού δε μιλάμε για εξαγορά / συγχώνευση. Η ΒΑ έπρεπε να "παραχωρήσει" κάτι για να εγκριθεί η δική της εξαγορά (ως αντίβαρο δηλαδή σε μια κατάσταση που θα είναι αντι-ανταγωνιστική).
 
Κάτι μου διαφεύγει;..Γιατί στο σάιτ της LH δεν μου βγάζει στις κρατήσεις, τις πτήσεις της Α3 για STR,DUS ως cs-πτησεις και μου δείχνει μόνο της Germanwings? Σε αντιθεση βεβαια με τις πτήσεις για MUC,FRA..
 
Αν δεν κάνω λάθος η LH βάζει τον κωδικό της στις πτήσεις προς DUS/STR αλλά μόνο στο σκέλος SKG-DUS/STR-SKG και όχι στο ATH-SKG-DUS/STR-SKG-ATH . Προφανώς επειδή δεν θεωρείται απευθείας ακριβώς.

Πάντως στην Α3840 (ATH-DUS-ATH) που είναι απ'ευθείας μπορείς να κλείσεις με LH.
 
Επέκταση του code share με την SK στα εξής δρομολόγια
CPH-BGO
CPH-HEL
CPH-GOT
CPH-OSL
ARN-GOT
ARN-OSL
 
Άρχεται και το codeshare της χρονιάς με την Turkish Airlines. Προς το παρόν η Α3 έχει βάλει τον κωδικό της στις 3 (πλέον) πτήσεις της ΤΚ από ATH για IST και στις 2 πτήσεις από SKG για IST. Φαντάζομαι εκκρεμεί και η αντίστοιχη ενέργεια από την ΤΚ.

p.s. 1 Χαρές που θα κάνει η μητριά-LH...

p.s. 2 Θέλω να δω είδηση σε "γνωστά δημοσιογραφικά" μέσα για τη συνεργασία που ξεπουλά τα ελληνικά συμφέροντα!
 
Top