Aegean Bonus Visa

Ήσουν μήπως με καμία ομάδα; Ή με κανέναν επίσημο που ήθελε και συνοδεία; Ή τίποτα τέτοιο έκτακτο;
Μόνο αυτό φαντάζομαι, αλλαγή σε μεγαλύτερο αεροσκάφος και αλλαγή θέσεων..
Άλλαξαν και σε άλλους θέσεις; Αντιλήφθηκες κάτι;
 
Ούτε ομάδα, ούτε κάτι άλλο σε γκρουπ. Μεμονωμένοι επιβάτες. Δεν ξέρω για άλλους. Πιθανολογώ ότι άλλαξαν και σε άλλους και όποιος πέρασε νωρίς το gate πήρε καλύτερες θέσεις. Σε κάθε περίπτωση, ότι και να έχει γίνει, δεν αλλάζεις αυτούς που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο έχουν κλείσει upfront ή emergency.
 
Στις υπηρεσίες για τις θέσεις αναφέρεται ξεκάθαρα πάντως πως πρέπει να επιστραφεί το ποσό πληρωμής (στη συγκεκριμένη περίπτωση του κουπόνι):


«Για ακούσιες αλλαγές θέσεων, που προκαλούνται από επιχειρησιακούς παράγοντες (όπως αλλαγή αεροσκάφους ή άλλους λόγους ασφαλείας), αυτομάτως θα σας δοθεί μία ισάξια νέα θέση. Ωστόσο στην περίπτωση που μια τέτοια αλλαγή θέσης δεν είναι εφικτή, θα λάβετε την αντίστοιχη αποζημίωση.»
 
Αν βοηθάει, μου έκαναν αναβάθμιση σε Business ενω είχα ήδη προπληρώσει θέση οικονομική. Μου επέστρεψαν τα χρήματα.
 
Δηλαδή business σε θέσεις economy πιο πίσω?

Ναι, εγώ έχω τύχει σε ATH-GVA από Α320 με 2 σειρές business (που μου είχαν απορρίψει το αίτημα για αναβάθμιση με κουπόνι) να αλλάζει σε Α321 με 7 σειρές business.
Τουλάχιστον τότε χρησιμοποίησα το κουπόνι...
 
Γνωρίζετε αν η ταξιδιωτική ασφάλεια που προσφέρεται με την aegean bonus visa, αφορά έξοδα για ιατρική εξέταση από ατύχημα;
 
Αντιγράφω από τη σελίδα τους:

Με την κάλυψη ταξιδιωτικών ζημιών, σε περιπτώσεις:

  • Απώλειας, κλοπής ή καταστροφής αποσκευών, έως €1.500
  • Καθυστέρησης άφιξης αποσκευών άνω των 4 ωρών, έως €500
  • Καθυστέρησης πτήσης άνω των 4 ωρών, έως €500
  • Εγκατάλειψης ταξιδιού μετά από 12 ώρες καθυστέρηση, έως €500
  • Ματαίωσης ταξιδιού λόγω σοβαρής ασθένειας ή ατυχήματος, έως €1.000
  • Σωματικών βλαβών ή υλικών ζημιών προς τρίτους (προσωπική αστική ευθύνη), έως €110.000 ανά μεμονωμένο γεγονός.
 
5. AΣΦΑΛΙΣΗ ΜΑΤΑΙΩΣΕΩΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
Η ασφάλιση αυτή καλύπτει όλα τα έξοδα ταξιδίου (εισιτήρια, ξενοδοχεία, κ.λ.π.) του κατόχου της πιστωτικής κάρτας
και των μελών της οικογενείας του σε περίπτωση μη πραγματοποίησης προγραμματισμένου ταξιδιού, λόγω σοβαρής
ασθένειας ή ατυχήματος που εκδηλώθηκε ή συνέβη 2 ημέρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση. Η σχετική
αποζημίωση για την κάλυψη των εξόδων αυτών δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των 1.000 EURO ανεξάρτητα
από τον αριθμό των ατόμων που ταξιδεύουν.
Oροι καλύψεως
α) Σε περίπτωση οικογενειακού ταξιδιού ή αποζημίωση παρέχεται μόνο για το μέλος της οικογένειας που αδυνατεί να
ταξιδέψει . Αν όμως η αδυναμία του μέλους αυτού συνεπάγεται τη ματαίωση του ταξιδιού και των άλλων μελών της
οικογενείας, η ασφάλιση καλύπτει και τα έξοδα των μελών αυτών εντός του ορίου πάντοτε των euro 1.000
β) Προυπόθεση της καταβολής της αποζημίωσης , είναι ότι οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την επιστροφή των
χρημάτων θα είναι χωρίς αποτέλεσμα.
 
Last edited by a moderator:
Χρησιμοποίησα πρόσφατα το κουπόνι για upfront. Όταν έφτασα στο gate "χτύπησε" η κάρτα επιβίβασης και η κοπέλα που είπε ότι λόγω αλλαγής τύπου αεροσκάφους (από 320 σε 321) δεν θα είμαι στην 7Α που είχα επιλέξει αλλά στην 25C, δηλαδή ούτε upfront ούτε παράθυρο. Της εξήγησα ότι έχω κλείσει upfront αλλά μου είπε ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις μπροστά. Όπως ήταν φυσικό ζήτησα μέσω μειλ την επιστροφή του κουπονιού. Το μόνο που πήρα ως απάντηση ήταν ένα άσχετο αυτοματοποιημένο μήνυμα με την πιθανότητα σε διάφορες περιπτώσεις (ακύρωση πτήσης, καθυστέρηση κλπ). Τελικά μετά από 3 τηλεφωνήματα για υπενθύμιση του αιτήματος μου και 2 υπενθυμιστικά μειλ, δεν έλαβα καμία απολύτως απάντηση και φυσικά ούτε το κουπόνι πίσω.
Λίαν επιεικώς απαράδεκτη αντιμετώπιση επιβάτη, πόσο μάλλον όταν έχει δίκιο.

Σου επιστράφηκε τελικά το κουπόνι?
 
Top