Χρησιμοποίησα πρόσφατα το κουπόνι για upfront. Όταν έφτασα στο gate "χτύπησε" η κάρτα επιβίβασης και η κοπέλα που είπε ότι λόγω αλλαγής τύπου αεροσκάφους (από 320 σε 321) δεν θα είμαι στην 7Α που είχα επιλέξει αλλά στην 25C, δηλαδή ούτε upfront ούτε παράθυρο. Της εξήγησα ότι έχω κλείσει upfront αλλά μου είπε ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις μπροστά. Όπως ήταν φυσικό ζήτησα μέσω μειλ την επιστροφή του κουπονιού. Το μόνο που πήρα ως απάντηση ήταν ένα άσχετο αυτοματοποιημένο μήνυμα με την πιθανότητα σε διάφορες περιπτώσεις (ακύρωση πτήσης, καθυστέρηση κλπ). Τελικά μετά από 3 τηλεφωνήματα για υπενθύμιση του αιτήματος μου και 2 υπενθυμιστικά μειλ, δεν έλαβα καμία απολύτως απάντηση και φυσικά ούτε το κουπόνι πίσω.
Λίαν επιεικώς απαράδεκτη αντιμετώπιση επιβάτη, πόσο μάλλον όταν έχει δίκιο.