Aegean Bonus Visa

ισχύουν όλα τα παραπάνω όπως τα λές, + 500 ποντοι με την πρώτη συναλλαγή στον Βασιλόπουλο.
δηλαδή 2000+500+500=3000 πόντοι.
Αν εχεις δώσει εντολή να μετατρέπονται αυτόματα σε μίλια, κάθε τέλος του μήνα γίνεται αυτόματα η μετατροπή.
 
Καλησπέρα.

Είχε συζητηθεί και στο νήμα του miles. Ενώ λοιπόν είχα αγνοήσει όλα τα μυνήματα του " αντικατέστησε την πιστωτική με τη νέα, μου ήρθε λογολω λήξης μια καινούρια παλιού τύπου με λήξη 2026. Μετά από 2-3 εβδομάδες έλαβα email και ειδοποίηση ότι έχει εκδοθεί νέα κάρτα προς αντικατάσταση της παλιάς (που είναι 2 εβδομάδων) και να την ενεργοποιήσω όταν την λάβω. Και απορώ αν δεν την ενεργοποιήσω, συνεχίζω με την παλιά μέχρι το 2026 που λήγει λογικά.

Έχει κανείς αντίστοιχη εμπειρία; Στέλνουν και νέο συμβόλαιο / όρους; Εγώ ήμουν στο χωρίς συνδρομή αν χρησιμοποιώ πάνω από ένα ποσό ετησίως.

Fail μου μυρίζει.
 
Μου ήρθε και εμένα μήνυμα ότι θα αντικατασταθεί η κάρτα. Πήρα την Alpha Bank τηλέφωνο και μου είπαν ότι αν δεν ενεργοποιήσω τη καινούργια η παλιά συνεχίζει να δουλεύει κανονικά.
 
Last edited by a moderator:
Ακριβως. Μετα απο τηλ στην τραπεζα μου ειπαν οτι αν δεν ενεργοποιηθει συνεχιζει να δουλευει αυτη που εχουμε. Εγω εχω με δωρεαν συνδρομη για παντα την απλη bonus visa. Με το που θα ερθει θα παει στον καδο με την μια απο εμενα.
 
Last edited by a moderator:
Προσπαθεί με κάτι τρόπο η Alpha να μας κάνει να αλλάξουμε την κάρτα και να πάρουμε την καινούργια που έχει συνδρομή. Yπάρχει μεγάλος αριθμός παλιών καρτών που δεν έχουν συνδρομή για πάντα και αυτό προσπαθούν να το αλλάξουν. Σου δίνουν το τυράκι για δωρεάν συνδρομή για 6 μήνες ή 1 χρόνο, και στην πραγματικότητα είναι να σου κάνουν αναπροσαρμογή όρων ώστε να έχεις για πάντα συνδρομή. Με έχουν πρήξει στα τηλέφωνα να ενεργοποιήσω την κάρτα που μου έχουν στείλει. Να μου λένε ότι έχει δωρεάν συνδρομή, χωρίς να αναφέρουν ότι είναι για 6 μήνες μόνο. Όταν τους λέω να μου το στείλουν γραπτώς ότι θα είναι για πάντα, ποτέ δεν παίρνω απάντηση και με ξανακαλούν μετά από μερικές ημέρες. Αφού το αναφέρει η συνοδευτική επιστολή της νέα κάρτας, αυτοί γιατί προσπαθούν να παραπλανήσουν στο τηλέφωνο?
 
Είμαι ένας από αυτούς που πήραν τη Premium. Έχω μία πολύ καλή επαγγελματική σχέση με την Τράπεζα και όλα αυτά τα χρόνια ποτέ δε χρεώθηκα συνδρομή για καμία από τις κάρτες που είχα, κάτι που δε συνέβη στην περίπτωση της Premium. Ζυγίζοντας τα πράγματα, αποφάσισα να ξεφορτωθώ όλες τις άλλες κάρτες της Alpha (MasterCard Gold, MasterCard Platinum που τις είχα χωρίς συνδρομή, αλλά δεν απέδιδαν πλέον μετατρέψιμους πόντους σε μίλια) και να κρατήσω την Premium, κάνοντας «απόσβεση» μέσω της χρήσης των προνομίων που μου προσφέρει. Δεν είμαι άνθρωπος που μόλις του έρθει η συνδρομή, πηγαίνει στο κατάστημα και αρχίζει να κλαίγεται ή να απειλεί ότι θα τον χάσουν από πελάτη αν δεν του σβήσουν τη συνδρομή, ειδικά όταν αποδέχθηκα τους νέους όρους της νέας κάρτας.

Εν κατακλείδι, Aegean και Alpha αποφάσισαν εφ' εξής να παρέχουν κάποια προνόμια στους πελάτες τους έναντι κάποιου τιμήματος, το οποίο εάν οι δεύτεροι αποδεχθούν, καθίσταται συμβατική υποχρέωση. Από την άλλη πλευρά, έχουν το δικαίωμα, να μεταβάλλουν τις παροχές ενός υφιστάμενου προϊόντος (σε αυτήν την περίπτωση μιλάμε για την παλαιά Bonus Visa) αφού προηγηθεί κάποια ενημέρωση, όπως έγινε και με τη συνοδευτική επιστολή κάθε νέας κάρτας. Όποιος θέλει να εξακολουθήσει να μην πληρώνει συνδρομή, μπορεί να παραμείνει στην παλαιά κάρτα και να μην ενεργοποιήσει αυτήν που το απεστάλη, χάνοντας όμως μέρος των προνομίων που είχε. Τόσο απλά.
 
Χρησιμοποίησα πρόσφατα το κουπόνι για upfront. Όταν έφτασα στο gate "χτύπησε" η κάρτα επιβίβασης και η κοπέλα που είπε ότι λόγω αλλαγής τύπου αεροσκάφους (από 320 σε 321) δεν θα είμαι στην 7Α που είχα επιλέξει αλλά στην 25C, δηλαδή ούτε upfront ούτε παράθυρο. Της εξήγησα ότι έχω κλείσει upfront αλλά μου είπε ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις μπροστά. Όπως ήταν φυσικό ζήτησα μέσω μειλ την επιστροφή του κουπονιού. Το μόνο που πήρα ως απάντηση ήταν ένα άσχετο αυτοματοποιημένο μήνυμα με την πιθανότητα σε διάφορες περιπτώσεις (ακύρωση πτήσης, καθυστέρηση κλπ). Τελικά μετά από 3 τηλεφωνήματα για υπενθύμιση του αιτήματος μου και 2 υπενθυμιστικά μειλ, δεν έλαβα καμία απολύτως απάντηση και φυσικά ούτε το κουπόνι πίσω.
Λίαν επιεικώς απαράδεκτη αντιμετώπιση επιβάτη, πόσο μάλλον όταν έχει δίκιο.
 
Το πιο εξοργιστικό είναι ότι η αλλαγή δεν έγινε από 321 σε 320 για "σε κόψουν" αλλά από 320 σε 321. Εκτός εάν το 321 είχε τόσες περισσότερες θέσεις business και έπρεπε να "κόψουν" τα μπροστινά economy. Σε κάθε περίπτωση αυτόματα έπρεπε να επιστραφεί το κουπόνι αφού ουσιαστικά δε χρησιμοποιήθηκε.
 
Η πτήση ήταν ATH-CFU οπότε δεν παίζει να είχε πολλούς business. Φαντάζομαι ότι επειδή έμεινα προς το τέλος που περασα το gate, πρόλαβαν άλλοι. Ξερω και γω...:rolleyes:
 
Εκτός εάν το 321 είχε τόσες περισσότερες θέσεις business και έπρεπε να "κόψουν" τα μπροστινά economy.
Δηλαδή business σε θέσεις economy πιο πίσω?
 
Top