Aegean aborted takeoff

  • Thread starter Thread starter bari
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

bari

First-Class-Member
Εγγραφή
12/06/2007
Μηνύματα
520
Likes
15
YAHOO
brge15
περιστατικο εχτες 25/08/2008 στην 653 FCO-ΑΤΗ με το SX-BTN.
η επιβιβαση και η αναχωρηση πραγματοποιηθηκαν με ευλαβεια λεπτου και ολα εδειχναν οκ. μετα απο 15 λεπτη αναμονη σε σειρα για απογειωση (και ενω μπροστα μας ειχαμε ενα Α343 της Aerolineas Argentinas και πισω μας ενα Β744 της Korean (με αποτελεσμα να κοντευουμε να στραβολαιμιασουμε κοιτωντας μια το ενα μια το αλλο!) ηρθε η σειρα μας.
ενω το αεροσκαφος προσπαθουσε να παρει φορα ηταν φανερο πως δεν εδινε μεγιστη ωθηση. η προσπαθεια να δωθει μεγιστη ωθηση στους κινητηρες εγινε και μια δευτερη φορα αλλα αμεσως εγκαταλειφθηκε και αρχισε ενα παρατεταμενο φρεναρισμα..
γυρω στα μεσα του διαδρομου, ξαναμπηκαμε μεσα και μετα απο μια 10 λεπτη ακινητοποιηση -και μια απολυτη σιωπη στην καμπινα-ξαναμπηκαμε στη σειρα για απογειωση, η οποια ηταν επιτυχης.
αυτο που σχολιασαν ολοι οι επιβατες ηταν η ελλειψη οποιασδηποτε πληροφορησης μεχρι τη στιγμη που ο πιλοτος ειχε ολοκληρωσει τη διαδικασια της απογειωσης (πολυ ωρα μετα το 'συμβαν') και μας ειπε οτι 'η καθυστερηση οφειλεται σε καποια λανθασμενη ενδειξη που τους εδινε καποιο οργανο του αεροσκαφους'...
 
Μαλιστα. Τιποτα το σοβαρο λοιπον. Νομιζω οτι ο πιλοτος ειχε κατι πιο σοβαρο να κανει απο το να κανει αναγγελιες (για καθυστερησεις τοσο μικρης διαρκειας..). ΙΜΗΟ Σκεψου οτι μεχρι να βρεθει το "προβλημα" ειχε λυθει κιολας! :) Βασικα δεν ητανε και τοοοοσο δραμα. Ελπιζω να εβγαλες καμμια φωτο απο τα αλλα 2 τερατακια.. ;)
 
Η μη ενημέρωση των επιβατών παραμένει όμως μεγάλο σφάλμα, ακόμη και στην περίπτωση που τελικά δεν ήταν κάτι σοβαρό. Όσος και να είναι ο φόρτος εργασίας στο θάλαμο.
 
Μήπως το έκανε για να δείτε και την απογείωση του Βoeing της korean , μη μείνετε μόνο στο 343!! :D :D
 
οντως ...τιποτα σοβαρο και γιαυτο μια ανακοινωσουλα δευτερολεπτων την επομενη μιση ωρα που περιμεναμε για δευτερη φορα στην σειρα για απογειωση θα υσηχαζε τους επιβατες και ιδιως εκεινους που δεν πετανε συχνα και που ειχαν αναστατωθει πολυ. δεν κρυβω οτι ολο αυτο σου εδινε την εντυπωση ή οτι κι οι ιδιοι στο θαλαμο δεν ηταν σιγουροι με τους εαυτους τους, ή για το οτι δεν τους ενδιεφερε καθολου να υσηχασουν τον κοσμο που -κακα τα ψεμματα-σπανια αντιμετωπιζει κατι τετοιο.
και τελος, η παρα πολυ κακη προσγειωση στην Αθηνα χειροτερεψε τα σχολια ακομα περισσοτερο!
φυσικα και εβγαλα και φωτο απο τα τερατα! και θα ανεβουν αργοτερα εδω :wink:
 
ο πιλότος έπρεπε σίγουρα να ενημερώσει τη καμπίνα των επιβατών. Όσο να 'ναι υπάρουν αρκετοί επιβάτες σε όλες τις πτήσεις που φοβούνται

περιμένουμε τις φωτογραφίες των τεράτων :!:
 
Η δική μου εντύπωση είναι οτι δεν ενημέρωσε την καμπίνα γιατί εν γνώσει του έπαιρνε ένα πολύ μικρό ρίσκο και δεν ήθελε να το κάνει θέμα. Αναρωτιέμαι δεν υπάρχει διαδικάσία που να επιβάλει να ανέβει μηχανικός σε περίπτωση πιθανολογούμενης λανθασμένης ένδειξης κάποιου οργάνου στην τροχοδρόμηση πριν την απογείωση ή εξαρτάται από το είδος της βλάβης? Έαν ήταν πάντως αεροπλάνο της ΟΑ μάλλον θα γυρνούσε πίσω στο gate.
 
Καλα ειστε σοβαροι? Αυτο που σας νοιαζει ειναι η ενημερωση των επιβατων? ή οτι ειχαν λαθος ενδειξη σε οργανο? Ελεος με αυτην τη εταιρεια πια! αντι να γυρισουν και να αλλαξουν αεροπλανο,(οπως θα εκανε καθε σοβαρη εταιρεια) ξαναπογειωθηκαν! δηλαδη το οργανο εφτιαξε μονο του? χαχαχαχαχαχαχαχαχα. Ο θεος να μας φυλαει μην εχουμε καμμια "στραβή" με αυτους! :great:
 
Τις τελευταίες μέρες μου φαίνεται υπάρχει στο φόρουμ ενιαίο μέτωπο κατά της A3. Δεν λέω, τα περιστατικά που αναφέρονται δεν μπορεί κανείς από εδώ ούτε να τα αμφισβητήσει, ούτε να τα επιβεβαιώσει. Τα σχόλια όμως που ακολουθούν είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου.

Αρχικά ο πιλότος που έπαιζε με το Seatbelts ON/OFF/ON/OFF/ON/OFF..... και τώρα η "παλιοεταιρεία που δεν γύρισε πίσω το αεροπλάνο για να το αλλάξει με άλλο" έτσι επειδή 2-3 επιβάτες θα αισθάνονταν καλύτερα. Α, και πριν κανά μήνα "αποκλειστικό βίντεο από emergency προσγείωση" που τελικά ήταν φόλα από ότι είπαν άλλα μέλη του forum.


ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΕΣ (*) ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙΤΕ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΜΕΜΠΤΟ
-> Υ.Π.Α.
-> ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ
(με στοιχεια)

* εννοώ όλους εμάς τους επιβάτες που χαλαρώνουν στη θέση τους δεν έχουν γνώση του τι γίνεται μπροστά

ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΩΝ Ο.Α. ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ


PS: Ελπίζω πάντως αυτά που έγγραψαν αμέσως πριν οι giopan και chrispilot σχετικά με την ΟΑ και τις σοβαρές εταιρείες να μην τα εννοούν και να ήταν απλά δυο χιουμοριστικές δηλώσεις.
 
Κύριε Θόδωρα, επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω ότι η δεδομένη αντιμετώπιση αποτελεί τεράστια ύβρη προς τον αεροπορικό σας πολιτισμό, τον οποίο δεδομένες ανθρώπινες ψυχές επέλεξαν ως υπηρεσία έναντι δεδομένου ποσού εις ευρώ (€). Εάν αυτό αποτελεί και στοιχείο τους πολιτιστικού σας καταστατικού manual, επιτρέψτε μου τότε να αναφωνήσω στεντορίως: Αιδώς "Κύριοι".

δικός σας
 
Top