Accident Α320 της US Airways στη NY

Οποιος θελει να δει το track της πτησης της US AIRWAYS που προσ-ποταμιστηκε ας πατησει στο http://www4.passur.com/lga.html και ας αλλαξει την ημερομηνια σε 15 january 2009 και την ωρα σε 15.26 .Κατοπιν πατηστε SPEED Νormal και START....
Θα δειτε σε πραγματικο χρονο ολη την πτηση απο την στιγμη της απογειωσης της μεχρι την στιγμη που χαθηκε απο το ρανταρ στις 15.30 ακριβως βαση της ιστοσελιδας που παραθετω παραπανω.

Την συγκεκριμενη ιστοσελιδα δεν την γνωριζα αλλα ειναι πραγματικα καταπληκτικη!

Συγχαρητηρια στον Κωστα Σιδερη που την δημοσιευσε σε ενα αλλο φορουμ ....(και απο κει την εκανα copy-paste εγω!)

Οπως θα παρατηρησετε οσοι το δειτε λιγο πριν ακουμπησει το AIRBUS στο νερο του ποταμου και ενω βρισκοταν στα 1300 ποδια διασταυρωθηκε με ελικοπτερο που πετουχε στην περιοχη σε υψος 800 ποδιων ....μολις 500 ποδια χαμηλοτερα δηλαδη....

φανταστειτε να ειχε γινει καμια εναερια συγκρουση για τι γκαντεμια θα μιλουσαμε!
 
Εντάξει, δε το λες και άθικτο΄... ο αριστερός κινητήρας έξακριβωμένα κάνει scuba diving και αυτή την ώρα τον ψάχνουν...
Μιλάμε για hull loss, φαντάζομαι; Λογικά οι πιέσεις από την προσθαλάσσωση, θα έχουν προκαλέσει τρελή κόπωση σε φτερά και άτρακτο.
Ξέρουμε πότε θα το ψαρέψουν; Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε φωτο από το εσωτερικό... Επίσης, θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δουμε την παραλαβή των μουλιασμένων αποσκευών από τους επιβάτες!! Άραγε θα περάσουν απο το τελωνείο του λιμεναρχειου;
 
μερικές τεχνικές ερωτήσεις για όποιον ξέρει απο airbus
με δύο κινητήρες εκτός, τι δουλεύει απο τα εξής:
1)generators για να έχεις οθόνες, side stick,fly by wire computers
2) hydraulic pumps για να έχεις ailerons elevators flaps
3) πως γίνεται να ελέγχεις ταυτόχρονα pitch για να μην πέσεις με τη μούρη,descent rate για κάθοδο κάτω απο 400 f/m
και ταυτόχρονα η ταχύτητα να μην πέσει κατω απο το stall κα όλα αυτά χωρίς μανέττα.
Μήπως δεν ήταν και οι δύο κινητήρες οff αλλά έτσι γιατί να μην κάνει go around?
φοβερή αντοχή η άτρακτος όπως και να έχει stuctural analysis by computer μπράβο airbus
 
northwest dc10":s0rublyi said:
Μήπως δεν ήταν και οι δύο κινητήρες οff αλλά έτσι γιατί να μην κάνει go around?
φοβερή αντοχή η άτρακτος όπως και να έχει stuctural analysis by computer μπράβο airbus

Αναφέρθηκε ότι αγριόχηνες από σμήνος που πετούσε στην περιοχή μπήκαν και στις δύο μηχανές του Airbus!
Αν είχε τον ένα κινητήρα θα το γύριζε πίσω στο αεροδρόμιο. Δεν είχε λόγο ο πιλότος (Chesley B. Sullenberger) να το διακυνδυνεύσει.
 
Και εδώ αναφορές στον Ήρωα πιλότο Chesley B. Sullenberger!

Link 1

Link 2

Link 3 , με φωτογραφία από το αεροπλάνο δεμένο στην αποβάθρα.
 
northwest dc10":1nfkkxq2 said:
μερικές τεχνικές ερωτήσεις για όποιον ξέρει απο airbus
με δύο κινητήρες εκτός, τι δουλεύει απο τα εξής:
1)generators για να έχεις οθόνες, side stick,fly by wire computers
2) hydraulic pumps για να έχεις ailerons elevators flaps
3) πως γίνεται να ελέγχεις ταυτόχρονα pitch για να μην πέσεις με τη μούρη,descent rate για κάθοδο κάτω απο 400 f/m
και ταυτόχρονα η ταχύτητα να μην πέσει κατω απο το stall κα όλα αυτά χωρίς μανέττα.
Μήπως δεν ήταν και οι δύο κινητήρες οff αλλά έτσι γιατί να μην κάνει go around?
φοβερή αντοχή η άτρακτος όπως και να έχει stuctural analysis by computer μπράβο airbus

"...Those who are not pilots and are not familiar with flying a powerless A320 have no idea of the complexity of handling that "glider" (together with the completion of check-lists and the handling of the situation with the chief purser, ATC and Pax.). In the flight Simulator, at Green Dot Speed, one gets a rate of descent of approximately 1800/2200' per minute and the the simple fact of trying to "recover" about five Knots, for instance, will result in the increase of that rate to 2500/2800' sometimes 3000' per minute! Further, as far as I remember, one would be receiving partial hydraulic power trough windmilling and the RAT (minimum speed for power 140Kts) so Slats/Flaps selection would have to be done with parsimony, (at the right altitude, to allow for profile upsets) would come slowly and would influence not only the profile itself, but the Flight Controls behavior also...
Flight Simulators seem to be not prepared for the training of ditching maneuvers, therefore we usually train double engine failures (sometimes with ditching preparation) and subsequent landing on a field witch require planning for touching down on the first segment of the runway. In the present Hudson River case, the "runway" was long, but time was short. No time for mistakes, no second chance for a perfect landing."


Κάποιες απαντήσεις από πιλότους θα βρεις και εδώ :
http://www.pprune.org/rumours-news/358238-plane-down-hudson-river-nyc-21.html
Επίσης στην ίδια σελίδα δείτε και τις ....χήνες in question:
The most familiar and widespread goose in North America, the Canada Goose can be found in all kinds of water all across the continent, from the tundra to the Gulf Coast. Some populations have become resident in urban areas, and are now coming into conflict with people.

* Size: 76-110 cm (30-43 in)
* Wingspan: 127-170 cm (50-67 in)
* Weight: 3000-9000 g (105.9-317.7 ounces)

 
Vangelis Antonakis":17w1legp said:
Οποιος θελει να δει το track της πτησης της US AIRWAYS που προσ-ποταμιστηκε ας πατησει στο http://www4.passur.com/lga.html και ας αλλαξει την ημερομηνια σε 15 january 2009 και την ωρα σε 15.26 .Κατοπιν πατηστε SPEED Νormal και START....
Θα δειτε σε πραγματικο χρονο ολη την πτηση απο την στιγμη της απογειωσης της μεχρι την στιγμη που χαθηκε απο το ρανταρ στις 15.30 ακριβως βαση της ιστοσελιδας που παραθετω παραπανω.

Ενδιαφέρον site...
 
Top