airfrance300":212rwfm6 said:
http://www.airliners.net/photo/Airbus-Industrie/Airbus-A320-211/1472049/L/&sid=a240d80e62a9379dccdaf63cea2efcc1
Ρε παιδιά αφού η Airbus το γυρνάει σε UPGRADE τι το ζαλήζουμε το θέμα......
το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Υπάρχουν 'ενδιάμεσα' στάδια, στα οποία είναι οικονομικά εύκολο να ενσωματώσεις κάποια καινοτομία (winglets, νέοι κινητήρες...). Αυτό όμως δεν αποκλείει τη 'νέα γενιά'. Το πότε θα εμφανιστεί, εξαρτάται από το πόσο 'ζωντανό' είναι το προϊόν σου.
Ο κύριος λόγος που είδαμε τόσα 'πολλά' νέα ΑΦ long range (767-777-787 vs 330-340-350), ενώ έχουμε κολλήσει σε 'μόνο' ένα σχέδιο από κάθε κατασκευαστή (737 family vs 320 family) είναι ότι για τα 'μικρά' δεν έχει στεγνώσει το βιβλίο παραγγελιών για κανένα τύπο. Αν έχεις backlog 1000-τόσα ΑΦ, πρέπει να είσαι μακάκας να βγεις και να πεις, 'ξέρετε, αυτό που σας πουλήσαμε δεν θα το βγάλουμε, θα βγάλουμε άλλο'.
Ενώ είναι πιο εύκολο να πεις στους πελάτες, 'ξέρετε, αυτό που σας πουλήσαμε τώρα έχει ακόμα πιο 'φωτεινό' εσωτερικό, τα λαμπάκια είναι πιο λαμπερά, και οι καμπινέδες πιο αρωματικοί' ο ένας, και 'πιο ωραία φτερά, ακόμα πιο οικονομικοί κινητήρες' ο άλλος.
Αντίθετα, τόσο το 767, όσο και το 777-200, αλλά, αντίστοιχα, και το 340 (κυρίως) αλλά και το 330 αντιμετώπισαν σχεδόν 'μηδενικό' backlog κάποια στιγμή. Είτε αυτό προκλήθηκε από 'επιθετικές' κινήσεις του αντιπάλου, είτε γιατί η αντίστοιχη αγορά την οποία υπηρετεί ο συγκεκριμένος σχεδιασμός άλλαξε, κάποια στιγμή έπρεπε ο αντίστοιχος κατασκευαστής να κάνει κάτι άλλο, παρασυρόμενος, αρκετές φορές και από τις κινήσεις του αντιπάλου.
Και 'ω της ειρωνίας' εδώ βλέπουμε τη Boeing να πιάνει κάθε φορά μια λευκή κόλλα χαρτί, ενώ την 'πρωτοπόρα' Airbus των single-aisle να αρέσκεται σε παραλλαγές της βασικής καμπίνας για τα wide bodies... Και το ακριβώς αντίθετο στα single-aisle... H Boeing κολλημένη στο σχέδιο καμπίνας του 1960, η Αirbus 30 χρόνια μπροστά...