A320 Vs B737: Re-engine or Re-design?

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ως γνωστόν, ό,τι και να λέμε εμείς εδώ οι εταιρίες έχουν αποφασίσει πώς θα πορευτούν.
Η Boeing λοιπόν απλά θα παρουσιάσει μια βελτιωμένη έκδοση του 737NG. Θα "φοράει" νέους κινητήρες (CFM 56-7BE) και η καμπίνα του θα μοιάζει με του 787. Επανασχεδιασμένη ώστε να είναι πιο ευρύχωρη, πιο φωτεινή και γενικά πιο ευχάριστη στον επιβάτη.
Περισσότερα εδώ: http://www.boeing.com/commercial/737family/
Ελπίζω να είναι απλά μια ενδιάμεση λύση, μέχρι να παρουσιαστεί ο διάδοχος του 737...
 
airfrance300":212rwfm6 said:
http://www.airliners.net/photo/Airbus-Industrie/Airbus-A320-211/1472049/L/&sid=a240d80e62a9379dccdaf63cea2efcc1
Ρε παιδιά αφού η Airbus το γυρνάει σε UPGRADE τι το ζαλήζουμε το θέμα......


το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Υπάρχουν 'ενδιάμεσα' στάδια, στα οποία είναι οικονομικά εύκολο να ενσωματώσεις κάποια καινοτομία (winglets, νέοι κινητήρες...). Αυτό όμως δεν αποκλείει τη 'νέα γενιά'. Το πότε θα εμφανιστεί, εξαρτάται από το πόσο 'ζωντανό' είναι το προϊόν σου.

Ο κύριος λόγος που είδαμε τόσα 'πολλά' νέα ΑΦ long range (767-777-787 vs 330-340-350), ενώ έχουμε κολλήσει σε 'μόνο' ένα σχέδιο από κάθε κατασκευαστή (737 family vs 320 family) είναι ότι για τα 'μικρά' δεν έχει στεγνώσει το βιβλίο παραγγελιών για κανένα τύπο. Αν έχεις backlog 1000-τόσα ΑΦ, πρέπει να είσαι μακάκας να βγεις και να πεις, 'ξέρετε, αυτό που σας πουλήσαμε δεν θα το βγάλουμε, θα βγάλουμε άλλο'.
Ενώ είναι πιο εύκολο να πεις στους πελάτες, 'ξέρετε, αυτό που σας πουλήσαμε τώρα έχει ακόμα πιο 'φωτεινό' εσωτερικό, τα λαμπάκια είναι πιο λαμπερά, και οι καμπινέδες πιο αρωματικοί' ο ένας, και 'πιο ωραία φτερά, ακόμα πιο οικονομικοί κινητήρες' ο άλλος.

Αντίθετα, τόσο το 767, όσο και το 777-200, αλλά, αντίστοιχα, και το 340 (κυρίως) αλλά και το 330 αντιμετώπισαν σχεδόν 'μηδενικό' backlog κάποια στιγμή. Είτε αυτό προκλήθηκε από 'επιθετικές' κινήσεις του αντιπάλου, είτε γιατί η αντίστοιχη αγορά την οποία υπηρετεί ο συγκεκριμένος σχεδιασμός άλλαξε, κάποια στιγμή έπρεπε ο αντίστοιχος κατασκευαστής να κάνει κάτι άλλο, παρασυρόμενος, αρκετές φορές και από τις κινήσεις του αντιπάλου.

Και 'ω της ειρωνίας' εδώ βλέπουμε τη Boeing να πιάνει κάθε φορά μια λευκή κόλλα χαρτί, ενώ την 'πρωτοπόρα' Airbus των single-aisle να αρέσκεται σε παραλλαγές της βασικής καμπίνας για τα wide bodies... Και το ακριβώς αντίθετο στα single-aisle... H Boeing κολλημένη στο σχέδιο καμπίνας του 1960, η Αirbus 30 χρόνια μπροστά...
 
Δηλαδή υπάρχουν π.χ. 1000 παραγγελίες γιά 737 κι'άλλες τόσες γιά A320 που δέν έχουν εκτελεστεί ακόμα;Τότε όμως,επειδή τά αεροπλάνα όταν τα παραγγέλνη κάποιος,δίνει και συγκεκριμένες προδιαγραφές γιά τό τί θέλει να έχουν,πάλι δέν μπορείς να τού πής έτσι απλά ότι "ναί,αυτό που σάς πουλήσαμε,τώρα έχει και πιό αρωματικούς καμπινέδες"-θα τού ζητήσης και παραπάνω χρήματα γιά να βγάλης τα έξοδα τής έρευνας και κατασκευής αυτών τών πιό αρωματικών καμπινέδων.Και εκεί θα τούς δής να ξυνίζουν τά μούτρα τους,διότι θα νιώθουν τα καβούρια που θα έχη γεννήσει η τσέπη τους.

Οπότε παραδίδεις σ'αυτούς που έχουν ήδη παραγγείλει αυτό που έχουν παραγγείλει και όπως το έχουν παραγγείλει και αφού παραδώσης και το τελευταίο,λές "τέρμα παιδιά,δέν έχει άλλο απ'αυτό,όσοι πρόλαβαν,πρόλαβαν,γιατί εν τώ μεταξύ βγάλαμε κάτι νέο"....
 
Αμ' πώς!!! (που έλεγε κι ο Χατζηχρήστος)

υπάρχουν περί τις 2000 320 series κι άλλα τόσα 737 που δεν έχουν παραδοθεί ακόμα... Και με το ρυθμό που παραδίδουν σήμερα έκαστος περίπου 200 το εξάμηνο, έχουν παραγγελιές για (σ-) έξι ακόμα χρονάκια...

Τα περι του αληθούς στο συννημένο αρχείο...

Ήτοι 2016. Κι αυτό χωρίς καμία παραγγελία μέχρι τότε, έ... Κομματάκι δύσκολο. Γι' αυτό και τα minor/incremental improvements. Nαι, οι καμπινέδες στα 737 θα μυρίζουν καλύτερα κλπ κλπ... Εκτός κι αν δεν το θέλει με το ζόρι ο πελάτης. Αλλά θα το θέλει, γιατί ο ανταγωνιστής του θα το έχει, οπότε...
 

Attachments

  • JUN2010.JPG
    JUN2010.JPG
    45,9 KB · Προβολές: 1.499
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 010_357178

ένα άρθρο στο οποίο η Snecma γίνεται Σαφράν, και δεν ξέρω πόσα άλλα σαρδάμ έχει, μας μεταφέρει τις πληροφορίες από τον Guardian ότι επίκειται και κινητήρας Pratt & Whitney. New Engine Option = ΝΕΟ.

και από την αλλοδαπή:

http://www.economist.com/blogs/newsbook ... 20_version

http://www.flightglobal.com/articles/20 ... 0-neo.html
 
Σύμφωνα με την Bernstein Research (η οποία κάθε φορά προέβλεπε την καθυστέρηση στο πρόγραμμα του 787 πριν ανακοινωθεί από την Boeing), η Airbus σιγά σιγά απομακρύνεται από την ιδέα του re-engine του Α320, κυρίως λόγω έλλειψης εξειδικευμένων μηχανικών που απασχολούνται στα Α350, Α380, Α400Μ.

http://atwonline.com/aircraft-engines-c ... ngine-1118
 
H έλλειψη όμως αυτή προϋπήρχε, δεν είναι τωρινό φαινόμενο και είχε αναφερθεί ξανά κυρίως για τη μη ανάπτυξη νέου α/φους τώρα κοντά. Σίγουρα θα έχουν παίξει ένα ρόλο τόσο η αρνητική έως τώρα πορεία του CSeries όσο και η κατάσταση στην Boeing που έχει μπλέξει με 787 και 748 (και έρχεται απο πίσω και το 777 που το ζητάει επιμόνως η ΕΚ). Επίσης, το συμμάζεμα των αεροπορικών μέσω συγχωνεύσεων, συμμαχιών και τα θετικά οικονομικά τους ίσως να έχει ελαφρώσει και την πίεση.
 
Top