A320 Vs B737: Re-engine or Re-design?

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
george_a":2vjbv56q said:
Hastaroth":2vjbv56q said:
ΥΓ 2.Αυτό το 797 που επήρεν το μάτι μου πότε ανακοινώθηκε;Πολλά "ανοίγματα" κάνει η Boeing και ακόμα δέν έχει βάλει σε παραγωγή το 787.

δεν ανακοινώθηκε. Το λογικό όμως είναι το 'επόμενο' να είναι το 797. Και καλά θα ήταν να είναι ένα σχέδιο από την αρχή. Για να έχει και αυτό τη διαχρονικότητά του...

Όχι, δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα αλλά το story του ATW είναι καλά δομημένο με πηγές απο μέσα και παρουσίαση του υπάρχοντος ιστορικού. Μάλιστα, βρήκα μια καταχώρηση του 2006 :shock: που δείχνει να είναι η πρωτότυπη πηγή. Επίσης, για χτυπήστε "boeing 797" στο google. Έχουν ενδιαφέρον τα πρώτα αποτελέσματα.

Για τη σειρά 737 ουσιαστικά δεν έχει λεχθεί τίποτα. Μια πιθανότητα θα μπορούσε να είναι ότι ξεκινάνε με το εικαζόμενο 797 ώστε έπειτα βάσει αυτού να βγάλουν τα μικρότερα variants (το 797 είναι η μεσαία κλίμακα του scale down του 787 σε 737) ενώ μία άλλη είναι η σταδιακή απομάκρυνση απ' αυτή τη κατηγορία χωρητικότητας α/φών όπου ο ανταγωνισμός συνεχώς μεγαλώνει, με τη Boeing απλά να κρατά τα σημερινά 700/800/900 ώς φτηνότερες λύσεις. Και στις 2 περιπτώσεις πάντως το re-engine είναι απαραίτητο είτε για να κρατήσει πωλήσεις μέχρι την ανάπτυξη του νέου είτε για να υποστηρίξει τις τωρινές εκδόσεις μελλοντικά αν δεν τις αντικαταστήσει.

Φυσικά, παίζει και να μας δουλεύουν :mrgreen:
 
Ακόμη μία ενδιαφέρουσα άποψη απ' τον CEO της AIr Lease Corp., o οποίος βλέπει το 797 ως μία νέα οικογένεια α/φών με εύρος capacity απο 150 έως 250.
Udvar-Hazy told the Seattle Times that, "based on historical performance and just their DNA," Boeing will build a new aircraft family that will "address the next 25 to 30 years of airline demands."

Ενδιαφέρουσα και η άποψη του ότι το break even του 787 έχει φτάσει αισίως στα 1.500 α/φη ενώ θεωρεί ότι για τα επόμενα 5 χρόνια η Airbus δεν θα είχε τα απαιτούμενα resources για την ανάπτυξη του αντικαταστάτη του Α320 και γι' αυτό προτίμησαν το ΝΕΟ.

:arrow: ATW
 
Μέχρι να 'βγεί' το Α 350, δε νομίζω ότι περισσεύει κανείς engineer για να δουλέψει σε κάποιο νέο πρόγραμμα.
 
Προς το παρών ότι και να πει η Boeing για τον αντικαταστάτη του 737 είναι λόγια του αέρα. Υπάρχουν σκέψεις, υπάρχουν προθέσεις αλλά τίποτα αποφασισμένο. Ότι βγαίνουν και λένε είναι απλά ένας τρόπος ώστε να τραβήξουν την προσοχή απο το 320ΝΕΟ που ήδη πουλάει σχεδόν κάθε βδομάδα.
 
Σύμφωνα με την Boeing, το Airbus 320NEO θα έχει υψηλότερο λειτουργικό κόστος (συμπεριλαμβανομένου και του κόστους κτήσης όμως) από ένα τρέχον - χωρίς αναβαθμίσεις - Β737NG.

Και όπως αναφέρει, δεν πρόκειται να μείνουν και με σταυρωμένα τα χέρια...

Even after the re-engine we'll be 2% better, and that's if we do nothing on this airplane. We are going to do some things.

:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engines-c ... 20neo-0329
 
Ακόμη αναποφάσιστοι δείχνουν να είναι στη Boeing με αποτέλεσμα να υποστηρίζεται απο αναλυτές οτι δεν θα ανακοινωθεί νέο α/φος στο Paris Air Show κι ότι ενδεχομένως η έγκριση δημιουργίας νέου α/φους να τραβήξει έως τα τέλη του '12/αρχές '13. Φυσικά, παίζει ακόμη το σενάριο του re-engine καθώς η Airbus έχει ήδη αρχίσει να μαζεύει καλές παραγγελίες για το Α321ΝΕΟ το οποίο και πλασάρεται ως αντικαταστάτης του 757.
:arrow: http://leehamnews.wordpress.com/201...w-airplane-appears-to-be-shelved-for-now-too/
 
Συνεχίζει το σήριαλ καθώς πλησιάζει το Air Show του Παρισιού. Η Bernstein Research πιστεύει ότι η Airbus θα "ξεσκιστεί" στις παραγγελίες για τα ΝΕΟ ωστόσο υποστηρίζει ότι το όλο διακύβευμα είναι οι μεγάλοι πελάτες της Boeing (αναφέροντας Delta και Continental) και μία ενδεχόμενη μεταστροφή τους στην Airbus που θα αλλάξει και τις ισορροπίες. Εν κατακλείδι, η Bernstein περιμένει τουλάχιστον μία σαφή τοποθέτηση της Boeing στο Air Show για το τι μέλλει γεννέσθαι...
Το ενδιαφέρον άρθρο του ATW που αναφέρει και την μάχη των κινητηράδων αλλά και της Bombardier
:arrow: ATW
 
Το show του Παρισιού πλησιάζει αλλά η Boeing ακόμη δεν έχει καταλήξει στο τι θα κάνει. Τουλάχιστον έδωσαν 9μηνη διορία στον εαυτό τους για την απόφαση καθησυχάζοντας τους επενδυτές ότι αν δεν έχουν προχωρήσει τα σχέδια για νέο α/φος (σαφώς μεγαλύτερο απο το υπάρχον 737) τότε θα προτιμήσουν το re-engine.
:arrow: Reuters
 
Τα Β737 MAX 7, 8 κι 9 είναι πλέον κι επισήμως διαθέσιμα! Θα αντικαταστήσουν τα Β737-700, -800 κι -900 (στη νέα οικογένεια δεν υπάρχει χώρος για το μικρότερο -600, το οποίο ποτέ δεν υπήρξε best seller). Η βασική τους διαφορά σε σχέση με τα τρέχοντα μοντέλα είναι οι νέοι κινητήρες CFM International LEAP-1B. Η Boeing υπόσχεται 4% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τον ανταγωνισμό και παραδόσεις από το 2017. Περισσότερες πληροφορίες εδώ κι εδώ.
 
Top