A320 Vs B737: Re-engine or Re-design?

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H απόφαση ελήφθη και ανακοινώθηκε απ΄την Airbus
European planemaker Airbus plans to upgrade its best-selling A320 medium-haul jets from 2016 with new engines offering 15 percent fuel savings, as it fends off upstart competitors.
Airbus said on Wednesday it would invest just over 1 billion euros ($1.3 billion) in the "A320neo" project to improve efficiency and cut harmful emissions and noise.

Περισσότερα:
:arrow: Reuters

Και το επίσημο δ/τ της Airbus
:arrow: Airbus Press Room

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένουμε αντιδράσεις...
 
Μια πιθανή αντίδραση την αντιγράφω από το τελευταίο Flight International

The image is the first visual clue to Boeing's thinking about how it might re-engine the 737. A key challenge is to gain enough ground clearance under the wings to accommodate the next-generation CFM International Leap-X or Pratt & Whitney PW1000G engines, which have a larger exterior diameter than the CFM56-7B powerplant currently available on 737s.


The wind tunnel model suggests Boeing may be able to buy extra ground clearance by moving the engines further forward, to tuck them up tighter to the wings, and also by lengthening the nose landing gear by some 200mm (8in) - a nose blister fairing to accommodate longer gear is clearly visible.
That approach would be similar to one taken by Airbus earlier this year when it needed to lift the nose - to level the floor - of its A330-200 when it developed the freighter variant.
However, Boeing sources indicate that new configurations undergoing wind-tunnel testing have done away with the blister fairing and its associated drag penalty, adding that only Leap-X configurations have been tested to date.
At the Zhuhai air show in November, 737 chief engineer John Hamilton said his team was considering moving some components from the forward electronics bay to the aft to help accommodate longer nose gear. Critically, he said, any design must maintain 430mm ground clearance to avoid contact with taxiway lighting.
The exact benefit of new engines is as yet unknown, but while some estimates envision a double-digit improvement in fuel burn, the overall operating cost reduction may end up in single figures.
 

Attachments

  • securedownload.gif
    securedownload.gif
    158,6 KB · Προβολές: 1.279
Στη Boeing, απ' ότι φαίνεται, έχουν καταλήξει στην ανάπτυξη νέου α/φους :cool: :cool: :cool: ως απάντηση στο C-series και το re-engine της Airbus.

Κατά την παρουσίαση των οικονομικών στοιχείων για το 4Q, ο πρόεδρος του διοικ. συμβουλίου Jim McNerney δήλωσε
I think based on what we are learning today about what our customers' need and what technologies we have available to us, I think we're leaning toward the development in the 2020 time frame, but we are going to confirm that as we go through it this year
ενώ εξέφρασε και την πεποίθηση ότι η αγορά θα τους περιμένει.
:arrow: http://ca.finance.yahoo.com/news/Boeing-looking-new-737-2020-capress-3221475174.html?x=0

Στο ίδιο μοτίβο και οι δηλώσεις αναλύτριας της Morgan Stanley, η οποία μάλιστα θεωρεί πιθανό το νέο α/φος να ανακοινωθεί στο ερχόμενο Paris Air Show.
:arrow: CAPA

Όσο για το τί α/φος θα αναπτύξουν, έχω διαβάσει πολλές εκδοχές, με πιό ενδιαφέρουσα την μετατροπή του ακυρωμένου 783 σε 737 και διάταξη 2-3-2 (ώ ναι, twin aisle) :rolleyes: . Aναμένουμε...
 
OA701":13h3tplw said:
Να ρωτήσω κάτι ώς άσχετος με τα της αεροναυπηγικής? Δεν είναι πιό εύκολο να πιάσουν το 787 που είναι "φρεσκοψημένο" και να το βγάλουν σε 737 version? Ή είναι πιό πολύπλοκο απ' ότι φαντάζει?

Tελικά, απαντήθηκε η απορία μου.
At a recent Boeing media event Scott Fancher, the Vice President and General Manager of the 787 Dreamliner Program was asked what new technologies from the 787 could be scaled down for the new Boeing 737. When asked about composite materials being found in the new 737, he stated, “some composites scale down nicely, but others, they don’t.” He explained that some of the new systems technology and engine efficiencies could also be scaled down. Boeing feels that all the investments made on the 787 Dreamliner will serve as a basis for future new aircraft.

Aπ' το ίδιο άρθρο έχουμε και 2 καλλιτεχνικές απεικονίσεις του νέου 737 βασισμένες πάνω στο scale down του 787. Not bad!!!
[album]21295[/album]
[album]21296[/album]

Το ερώτημα βέβαια παραμένει με το τί θα επιλέξει η Boeing παρ' ότι τελευταία βομβαρδιζόμαστε με την πιθανότητα νέου α/φους. Πάντως, ο Leahy της Airbus θεωρεί ότι απλά χρονοτριβούν οι Αμερικάνοι κι ότι τελικά θα πάνε σε re-engine.
 
Aλλαγή πλεύσης απ' τη Boeing???

OA701":2t8wao0c said:
Όσο για το τί α/φος θα αναπτύξουν, έχω διαβάσει πολλές εκδοχές, με πιό ενδιαφέρουσα την μετατροπή του ακυρωμένου 783 σε 737 και διάταξη 2-3-2 (ώ ναι, twin aisle) :rolleyes: . Aναμένουμε...

Πλησιάζει το show του Παρισιού, πληθαίνουν και τα δημοσιεύματα. Σύφωνα με το ATW η Βoeing (μάλλον) έχει καταλήξει στην ανάπτυξη νέου α/φους, το οποίο όμως ουσιαστικά δεν θα αντικαθιστά τα 737ΝG.

Θα συνεχιστεί η παραγωγή των 800/900ER (με re-engine :?: ) και θα εμπλουτιστεί με το 797 το οποίο ουσιαστικά μεγαλώνει την κατηγορία και καλύπτει και το 757. Το νέο α/φος θα είναι twin-aisle με διάταξη 2-2-2 και θα έχει capacity 180-250 επιβστών.

:arrow: ATW
 
Με άλλα λόγια, τα βασικά πάνελ οργάνων και τα βασικά συστήματα του 737-100/200 θα συνεχίσουν να πετούν στους ουρανούς, περίπου ένα αιώνα μετά τη σχεδίασή τους. Αυτό θα πεί διαχρονικότητα και "αντοχή στο χρόνο" ! :wall:
 
gonso":2guok6k5 said:
περίπου ένα αιώνα μετά τη σχεδίασή τους

Δεν έχω χρόνο να το ψάξω, αλλά, το 1910 σχεδιάστηκε το 737;;;
 
Οχι βέβαια,απλώς ο φίλτατος ιππότης Γόνσος εκφράζει την αισιοδοξία του ότι τα 737 με τα ίδια συστήματα και instruments panel θα πετάνε και το 2065....

Αν και,γιά να πούμε την μαύρη αλήθεια,τα 734/5/6/7/8 είναι αρκετά διαφορετικά από τα 737-100 και 737-200,την μακροβιότητα τών οποίων προβλέπει ο ιππότης.

ΥΓ.Τί το κακό έχει η διαχρονικότητα;Δηλαδή όταν ακούμε σήμερα τραγούδια τών Beatles μάς χαλάει; :D

ΥΓ 2.Αυτό το 797 που επήρεν το μάτι μου πότε ανακοινώθηκε;Πολλά "ανοίγματα" κάνει η Boeing και ακόμα δέν έχει βάλει σε παραγωγή το 787.
 
Hastaroth":2cnof83n said:
Οχι βέβαια,απλώς ο φίλτατος ιππότης Γόνσος εκφράζει την αισιοδοξία του ότι τα 737 με τα ίδια συστήματα και instruments panel θα πετάνε και το 2065....

Αν και,γιά να πούμε την μαύρη αλήθεια,τα 734/5/6/7/8 είναι αρκετά διαφορετικά από τα 737-100 και 737-200,την μακροβιότητα τών οποίων προβλέπει ο ιππότης.

και αρκετά όμοια, σε πολλά συστήματα (άτρακτος, σύστημα προσγείωσης, καμπίνα...)

Hastaroth":2cnof83n said:
ΥΓ.Τί το κακό έχει η διαχρονικότητα;Δηλαδή όταν ακούμε σήμερα τραγούδια τών Beatles μάς χαλάει; :D

άλλο πράγμα η τέχνη, και άλλο η τεχνολογία...

Hastaroth":2cnof83n said:
ΥΓ 2.Αυτό το 797 που επήρεν το μάτι μου πότε ανακοινώθηκε;Πολλά "ανοίγματα" κάνει η Boeing και ακόμα δέν έχει βάλει σε παραγωγή το 787.

δεν ανακοινώθηκε. Το λογικό όμως είναι το 'επόμενο' να είναι το 797. Και καλά θα ήταν να είναι ένα σχέδιο από την αρχή. Για να έχει και αυτό τη διαχρονικότητά του...
 
Όταν συζητάμε ότι μπορεί το μέλλον του 150-200θέσιου αεροσκάφους της Μπόινγκ να είναι κάποιο re-engine του 737NG (πράγμα που δε θα γίνει σήμερα αλλά σε τουλάχιστον 3-4 χρόνια (2015), και το αεροπλάνο αυτό θα πετάει για καμμιά 20αριά-25αριά χρόνια (2040), τότε ο βασικός σχεδιασμός του 1964 θα φτάσει να πετάει μέχρι 2040!

το 737-200 :http://www.b737.org.uk/images/paneloverhead_737-200.jpg

και το 737NG : http://www.b737.org.uk/images/paneloverhead_737-700.jpg

Ακόμα και ο πιό αδαής βλέπει την ομοιότητα, η οποία (δυστυχώς) ξεπερνάει την επιφάνεια και φτάνει και στα "εντόσθια"
 
Top