A3 partner of LH

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τα τελευταία χρόνια βέβαια η Α3 βγαίνει σιγά σιγά από το εσωτερικό οπότε δε μποροόυμε να πούμε με σιγουριά ότι η LH την χρησιμοποιεί όπως λες.
 
Τώρα που θα γίνει low cost θα ξαναμπεί και θα γ....... την ΟΑ μια και καλή! Και έτσι εμείς θα έχουμε 2 επιλογές ή Ελληνική και low cost ή ξένη και full service! Μια χαρά!! :great: :great:
 
mxnk":tr9h1vkg said:
Τα τελευταία χρόνια βέβαια η Α3 βγαίνει σιγά σιγά από το εσωτερικό οπότε δε μποροόυμε να πούμε με σιγουριά ότι η LH την χρησιμοποιεί όπως λες.
Κοίτα η Α3 έχει 1 πτήση καθημερινά για MUC και FRA τα δυο δρομολογια που έχουν την περισσότερη κίνηση. Την ίδια ώρα η LH έχει 3 για τον κάθε προορισμό που στην πλειοψηφία τους μεταφέρουν Γερμανούς... Η Α3 μειώνει τις δραστηριότητες της στο εξωτερικό. Έκοψε το TXL, έκοψε το απευθείας ATH-STR, έκανε το DUS 4 φορές την εβδομάδα. Παλιότερα ήταν πιο ενεργή στην γερμανική αγορά

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Σύμφωνοι αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι συρρικνώθηκε στο εσωτερικό
 
TheNickanast":qnf9avn7 said:
Η Α3 χρησιμοποιείται απο την LH σαν τοπικός αερομεταφορέας. Δηλαδή τους τουρίστες που φέρνει απο FRA ή MUC η Α3 τους μοιράζει στην υπόλοιπη Ελλάδα. Και με αυτο το σκεπτικό, ακόμα και να βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας η Α3, η μαμά δεν θα την αφήσει έτσι απλα να κλείσει. Θα την αγοράσει μάλλον και θα την βάλει στον όμιλο της όπως έγινε με την Swiss
H συντριπτική πλειοψηφία των τουριστών, όμως, δεν έρχεται με LH-A3 ενώ στην ουσία θα μπορούσαν να συνεργαστούν και να φέρνουν κόσμο απευθείας...
Όσον αφορά αγορά της Α3 απ' την LH, οι Γερμανοί έχουν αλλάξει λιγάκι τροπάριο. Χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του CEO Χριστοφή Φράντζ, απ' όπου διαφαίνεται ότι μόνο αν συντρέχουν σοβαροί λόγοι θα ανεχτούν ή θα επενδύσουν σε χασούρες
...LH chairman and CEO Christoph Franz told several German media outlets this week that there is no safety-zone anymore [for any subsidiary] that is loss-making. “That can’t be accepted anymore,” he said, adding that all LH business units have to be profitable.
 
Ξεκίνησε πάλι η LH για DUS με Β737;;

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Top