A3 partner of LH

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
den ksero am ehei matheutei: i A3 metakomise sto MUC sto T2 tis Star Alliance
 
alex2":1v33odju said:
den ksero am ehei matheutei: i A3 metakomise sto MUC sto T2 tis Star Alliance

Of course! Και άμα δεις το timetable του αεροδρομίου την έχει departure από το T2! (Ήδη από τον Νοέμβρη!!!!) Και για να μην πει κανεις ότι δεν το έχω πει ( ενώ το έχω πει και στο παρελθόν) δεν θα με εξέπλησσε εάν η Aegean στα Α320 της έβαζε και το σήμα της Star Alliance πίσω από το cockpit (ok και στα αλλα, αλλα αρχής γενομενης στα νεοπαραληφθεντα Α320.. ;) )
 
Απορία σχετικά με miles cards

Cross":5f71g8e8 said:
Τέλος, δύναται η συλλογή κι εξαργύρωση μιλίων σε όλες τις πτήσεις των δύο εταιρειών και σε όλους τους ναύλους με τα προγράμματα πιστότητας Miles & Bonus της Aegean και Miles & More της Lufthansa (συλλογή από 500 έως 24000 μίλια ανά πτήση της Lufthansa για τα μέλη του Miles & Bonus κι από 125 έως 2000 μιλια στις πτήσεις της Aegean για τα μέλη του Miles & More).

Το τελευταίο είναι ίσως και το πιο σημαντικό όφελος για τον επιβάτη. Τα μίλα της LH είναι μίλια της Star Alliance και το αντίστροφο. Κάποιος που είχε ήδη μίλα της Α3 μέχρι τώρα είχε μόνο τη δυνατότητα να τα εξαργυρώσει στο μικρό δίκτυο της Α3, ενώ τώρα οι προορισμοί έχουν γίνει πολλά περισσότεροι..

Αν κατάλαβα καλά,
αν κάποιος έχει κάρτα μιλίων της Aegean μπορεί να κάνει συλλογή μιλίων από όλες τις πτήσεις της Aegean & της Lufthansa ενώ
αν κάποιος έχει κάρτα μιλίων της Lufthansa μπορεί να κάνει συλλογή μιλίων από όλες τις πτήσεις της Aegean & της Star Alliance.

Συνεπώς, η συλλογή στην πρώτη περίπτωση γίνεται (μόνο) απο πτήσεις Aegean & Lufthansa ενω στην 2η απο Aegean & Lufthansa + Star Alliance (Swiss, κλπ κλπ)
ενω και στις 2 περιπτώσεις η εξαργύρωση μπορεί να γίνει σε όλο το δίκτυο της Star Alliance (+Aegean).

Αν είναι σωστό αυτό που γράφω, φαίνεται οτι η συλλογή με κάρτα μιλίων της Lufthansa είναι πιο εύκολη διότι περιλαμβάνονται περισσότερες εταιρίες.

(Μάλλον κάνω λάθος κάπου, που όμως; )
 
Re: Απορία σχετικά με miles cards

billaras":jz8inmix said:
ενω και στις 2 περιπτώσεις η εξαργύρωση μπορεί να γίνει σε όλο το δίκτυο της Star Alliance (+Aegean).

Για αυτό δεν είμαι βέβαιος (ότι η Aegean θα σε αφήνει να βγάλεις εισιτήριο με Austrian)

billaras":jz8inmix said:
Αν είναι σωστό αυτό που γράφω, φαίνεται οτι η συλλογή με κάρτα μιλίων της Lufthansa είναι πιο εύκολη διότι περιλαμβάνονται περισσότερες εταιρίες.
(Μάλλον κάνω λάθος κάπου, που όμως; )

Η εγγραφή στο Miles & More της Lufthanasa είναι πολύ καλύτερη επιλογή, διότι:
α) τα μίλια λήγουν μετά από 3 χρόνια και όχι 1 χρόνο που λήγουν στην Aegean :!:

β) το Miles & More της Lufthanasa είναι πολύ πιο σοβαρό πρόγραμμα και συνεργάζεται με πολλές αλυσίδες ξενοδοχείων, ενοικιάσεων αυτοκινήτων κλπ., ενώ έχει και πολύ καλό website με δυνατότητα online award ticket και πολλά άλλα

Οπότε δε νομίζω ότι κανείς θα κερδίζε τίποτα εαν προτιμούσε το πρόγραμμα της Aegean.
 
α) τα μίλια λήγουν μετά από 3 χρόνια και όχι 1 χρόνο που λήγουν στην Aegean
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Από ότι ξέρω, τα μίλια της Α3 δεν λήγουν αρκεί να κάνεις τουλάχιστον ένα ταξίδι το έτος, οπότε και ανανεώνονται. Αντίθετα, τα μίλια της LH λήγουν σε κάθε περίπτωση στα 3 χρόνια.

Οπότε δε νομίζω ότι κανείς θα κερδίζε τίποτα εαν προτιμούσε το πρόγραμμα της Aegean.
Προσωπικά, καθώς εχω υπάρξει μέλος του Μ&Μ της LH προτιμώ το Μ&Β της A3 καθώς μου είναι πιο εύκολο το 1 ταξίδι το χρόνο παρά τα 3-ετή μίλια (με την LH έχω χάσει τσάμπα μίλια γιατί λήγαν).

Από τα frequent flyer προγράμματα της Star Alliance εγώ τουλάχιστον έχω προτιμήσει το Eurobonus της SAS (τα μίλια νομίζω λήγουν σε 5 χρόνια - καλύτερα σηλαδή από το Μ&Μ της LH).
 
α) τα μίλια λήγουν μετά από 3 χρόνια και όχι 1 χρόνο που λήγουν στην Aegean
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Από ότι ξέρω, τα μίλια της Α3 δεν λήγουν αρκεί να κάνεις τουλάχιστον ένα ταξίδι το έτος, οπότε και ανανεώνονται. Αντίθετα, τα μίλια της LH λήγουν σε κάθε περίπτωση στα 3 χρόνια.

Οπότε δε νομίζω ότι κανείς θα κερδίζε τίποτα εαν προτιμούσε το πρόγραμμα της Aegean.
Προσωπικά, καθώς εχω υπάρξει μέλος του Μ&Μ της LH προτιμώ το Μ&Β της A3 καθώς μου είναι πιο εύκολο το 1 ταξίδι το χρόνο παρά τα 3-ετή μίλια (με την LH έχω χάσει τσάμπα μίλια γιατί λήγαν).

Από τα frequent flyer προγράμματα της Star Alliance εγώ τουλάχιστον έχω προτιμήσει το Eurobonus της SAS (τα μίλια νομίζω λήγουν σε 5 χρόνια - καλύτερα δηλαδή από το Μ&Μ της LH).
 
Δεν τα λέει έτσι το site της A3 αγαπητέ Mak.

Quote
Διευκρινίζεται ότι: (α) εάν το προσωρινό Μέλος δεν συγκεντρώσει 8.000 Μίλια μέσα σε δώδεκα (12) μήνες από την ημερομηνία αποστολής (μέσω ταχυδρομείου ή ηλεκτρονικά) της αίτησης συμμετοχής στο Πρόγραμμα, τότε τα συγκεντρωθέντα Mίλια δεν θα μηδενίζονται αυτόματα, αλλά διαδοχικά μόλις συμπληρώνεται ένα (1) έτος από την εκάστοτε ημέρα πτήσης, τελεσθείσα εντός της 12μηνης περιόδου.
Unquote
 
...μάλλον έχεις δίκιο τώρα που το ξαναείδα! :evil:
 
Μήπως το συνέταιρος γίνει τελικά μαμά?? Πως θα σας φαινόταν αν η Αιγαίου πουλιόταν στην Lufthansa και έγραφε πλέων Lufthansa Group! :?
 
@KiwiJumbo: Έχεις κάποιες σχετικές πληροφορίες; Παλαιότερα δε θα το θεωρούσα απίθανο, αλλά θεωρώ μη ρεαλιστικό με τις τωρινές συνθήκες η LH να θέλει να επενδύσει στην Ελλάδα. Και ειδικά με το κακό προηγούμενο της BMI.
Άλλωστε, η LH φέρεται ήδη ως κηδεμόνας της Α3. Εφόσον μπορεί να περνάει το δικό της χωρίς οικονομικές υποχρεώσεις (εξαγορά), γιατί να επενδύσει χρήματα; Ήδη, έχει επιβάλλει τη δική της τιμολογιακή πολιτική στην Α3 τουλάχιστον όσον αφορά τα δρομολόγια της Γερμανίας, και πίσω από τα παρασκήνια με βεβαιότητα κινεί και τα νήματα στο flight planning. Οπότε ποιος ο λόγος;
 
Top